Lech Tkaczyk

Lech Tkaczyk www.lech-tkaczyk.pl
; www.wydaj-sie.pl ;
www.ksiazka-nosn...

Temat: Reklama w książce- propozcycje dla firm i menedżerów...

REKLAMA W KSIĄŻCE
Książka reklamująca Waszą firmę i Państwa produkty.
Książka taka, wg naszych badań, bardzo podnosi sprzedaż
Szanowni Państwo,
Wydawnictwo Astrum, wydawca ponad 800 tytułów książkowych i multimedialnych, specjalizuje się w pisaniu, wydawaniu
drukiem, promocją i dystrybucją książek na zamówiony temat.
Od 1990 r. przygotowaliśmy, wydaliśmy i prowadzimy dystrybucję kilkunastu tego typu pozycji książkowych. W ostatnim okresie,
dla koncernu farmaceutycznego przygotowaliśmy obszerną pozycję książkową na temat zdrowego żywienia i produkowanego
przez nich suplementu diety na odchudzanie.
Inne nasze pozycje książkowe „na zamówienie” dotyczą takich dziedzin jak:
• szeroko pojęta medycyna naturalna( zioła, przyprawy),
• zdrowie( preparaty na włosy),
• książki o żywieniu( dla koncernu tłuszczowego),
• książki kucharskie – warzywa, owoce, kuchnie regionalne, narodowe itp.
Chcielibyśmy zaproponować Państwu napisanie książki na zamówienie o Państwa firmie, Waszych produktach – czym się wyróżniają,
dlaczego warto wybrać Wasz, a nie inny produkt.
Tak napisana książka może być sprzedawana w sieci marketów całej Polski, a także może być znakomitym prezentem dla Państwa
kontrahentów.
Książka o charakterze reklamowym, która nie jest ani ulotką, ani katalogiem, jako produkt reklamowy ma charakter wieloletni.
Firmę, która taką książkę posiada, wyróżnia profesjonalizm, a taka reklama podnosi nie tylko jej wizerunek i markę, ale jednocześnie
- co jest chyba najważniejsze – przyczynia się w sposób niezwykły do zwiększenia sprzedaży reklamowanego w książce
produktu. Chodzi o to, że książka i reklamowane w niej produkty, ze względu na prestiż książki w świadomości odbiorcy, czyni
reklamowy w książce produkt bardziej wiarygodnym niż na ulotce.