Lech Tkaczyk

Lech Tkaczyk www.lech-tkaczyk.pl
; www.wydaj-sie.pl ;
www.ksiazka-nosn...

Temat: OFERTA DLA HOTELI, RESTAURACJI,OŚRODKÓW...

OFERTA DLA HOTELI, RESTAURACJI,OŚRODKÓW WYPOCZYNKOWYCH,ZESPOŁÓW UZDROWISK,SPA!

Temat: Wykorzystanie książki-powieści lub poradnika kulinarnego,zdrowotno-relaksacyjnego itp.
jako nośnik reklamy Waszego ośrodka, obiektu, usług.

Działania reklamowe firmy Astrum Media:przy zaangażowaniu stosunkowo niskiego budżetu istnieje możliwość dodawania książki,audiobooka jako dodatek do prasy,także reklamy w prasie, w stacjach radiowych,a także w niektórych stacjach TV. Mamy na myśli niski koszt produkcji i emisji reklam.

Info na: http://www.youtube.com/watch?v=-2zJPL93Pgo

Szanowni Państwo,
w związku ze zmieniającą się sytuacją na rynku reklamy i nieustannym poszukiwaniem nowych form promocji firmy, produktu czy usług w turystyce, Wydawnictwo Astrum i firma Astrum Media proponują Państwu wykorzystanie książki-powieści lub poradnika kulinarnego jako nośnika reklamy Waszej firmy i jej usług.
Książka może być wydana także w postaci cyfrowego e- booka,czytanego audiobooka.
Istnieje możliwość zrobienia filmu na płycie DVD promująca Wasz obiektu-hotel-restaurację.
Możemy dla Państwa napisać, wydać i sprzedawać w Polsce jedną lub serię książek zarówno w języku polskim jak i angielskim.
W książce, w jej fabule, Wasz obiekt i rzeczywiste jego atrakcje oraz Wasze usługi, lokowane byłyby w treści. Książka może być zbiorem opowiadań lub jednolitą powieścią.
Zarówno okładka książki, być może ze zdjęciem Waszego obiektu-hotelu, jak i treść książki byłaby zaproszeniem do odwiedzin Waszego hotelu, przebywania w nim, znalezienia tam miłości, albo spokoju itd.
Umiejętne podkreślenie w treści książki walorów korzystania z pobytu w Waszym obiekcie, pozwalało by bohaterom przeżyć ekscytujące przygody, czy też odnależć równowagę psychiczną itp. - poprzez odpowiednie opisy wykreowalibyśmy Waszą codzienną i niecodzienną działalność.
W przypadku serii książek, całość byłby spójna graficznie i językowo.
1. Dla kobiet: Miłość w hotelu...romans
2. Dla mężczyzn: „Tajemnica hotelu...” - seria książek z detektywem – triller, może być nieco na wesoło.
3. Książka-poradnik-kucharska-itp. Reklamująca usługi i potrawy w hotelu.
4. Film na płycie DVD o obiekcie z elementami fabuły wg przygotowanego przez firmę AstrumMedia scenariusza.
Książka może być wydana w formie audiobooka czy słuchowiska.
Książka, jako produkt reklamowy przebojem zdobywa rynek reklamy zachodniej i wyprzedza już dużo droższą reklamę telewizyjną, radiową czy prasową. Książka tematyczna, z lokowaniem produktu, na rynku polskim to autorski, nowoczesny, projekt, który ma na celu wykreowanie wizerunku marki, przyciągnięcia i przywiązania klientów do Firmy. W tym wypadku do Państwa hoteli.Wprowadzenie produktu czy usługi Waszej firmy do książki nadaje reklamie zupełnie nową jakość. Jak wiemy, książka nie jest katalogiem ani ulotką, a produktem niezwykle trwałym, ekskluzywnym, zmuszającym odbiorcę do ciągłego powracania do zawartej w niej treści. Warto dodać, że wydana książka może być promowana i sprzedawana zarówno w formie papierowej w całym kraju, a także będzie do nabycia w formie elektronicznej na platformach cyfrowych, a nawet urządzeniach mobilnych.
Zapraszamy także do odwiedzenia galerii wydanych w tym projekcie przez Wydawnictwo Astrum książek na portalu http://ksiazka-nosnikreklamy.pl.
Chętnie odpowiem na związane z tym projektem pytania, w sprawie szczegółów proszę o kontakt drogą mailową lub telefoniczną.

Z szacunkiem
Prezes
Lech Tkaczyk

Wydawnictwo Astrum
50-374 Wrocław
ul. Norwida 19/6
tel. redakcja: 537 363 747; tel. dział handlowy: 530 773 420
http://wydawnictwo-astrum.pl;www.astrummedia.pl;www.ks...
mail:astrum@astrum.wroc.pl