Lech Tkaczyk

Lech Tkaczyk www.lech-tkaczyk.pl
; www.wydaj-sie.pl ;
www.ksiazka-nosn...

Temat: Do trenerów szkoleniowców.

Witam,jeśli naprawdę szukasz książek o komunikowaniu,to Wydawnictwo Astrum jest jedną z większych firm wydających książki o tej tematyce.
Zobacz
http://wydawnictwo-astrum.pl
http://podrecznikiakademickie.eu
A jeśli piszesz
to zajrzyj tutaj
http://wydaj-sie.pl
Dołączam list dla trenerów szkoleniowców.

Szanowni Państwo!
Temat: książka jako nowoczesny, niezwykle skuteczny nośnik reklamy i promocji trenera, tematów i sposobu prowadzenia szkoleń, także firmy szkoleniowej! Książka wizytówką szefa firmy,trenera,szkoleniowca!
Istnieje możliwość skutecznego zareklamowania Pana jako szkoleniowca,jeśli jest Pan właścicielem, także Państwa firmy przez wydanie oraz sprzedaż
w całym kraju napisanej przez Pana lub zespół powołanych przez Pana trenerów książki , służącego innym!Nie trzeba chować swojej wiedzy do szuflady i dać się wyprzedzić innym.
Ostatnio napisał,wydał i sprzedaje z powodzeniem niezwykle ciekawą, już bestsellerową książkę pt: „Zakamarki marki” Paweł Tkaczyk-właściciel firmy Midea, jeden z najbardziej znanych i poszukiwanych trenerów, szkoleniowców w Polsce, założyciel grupy grupy (ponad 20000 członków)na portalu społecznościowym GoldenLine http://www.goldenline.pl/forum/reklama-marketing-marka
Podobnie zrobiła także trener, właściciel firmy szkoleniowej Fortitudo Katarzyna Flont wydając w Wydawnictwie Astrum książkę pt: „KOMUNIKACJA W PRACY”. Case Study na końcu listu.
Dlaczego napisali, wydali i sprzedają swoje książki?
Bo książka, w XXI wieku, zarówno ta w formie tradycyjnej jak i elektronicznego e-booka czy audiobooka, to dzisiaj jeden z najbardziej skutecznych i nowoczesnych sposobów promocji i reklamy zarówno Pana, jak i Pana działań. Szkoląc macie Państwo na pewno głęboką wiedzę na określone tematy. I my właśnie poszukujemy, osób które chcą się podzielić swoją wiedzą z innymi. Autorem książki może być Pan/ Pani- trener, mile widziany jest właściciel firmy, Możecie Państwo sprzedawać swoje książki kursantom, ale nie tylko.Wszak poruszane
w książce tematy, mogą zainteresować inne grupy odbiorców. Na zasadzie licencji sprzedaży, pomożemy sprzedać ją w sieci sklepów w całej Polsce. Taka książka na pewno zachęci określony target do wzięcia udziału w prowadzonych przez Państwa wykładach. Oczywiście nikt nie powiedział, że w treści książki autor musi sprzedawać całą swoją wiedzę. Wręcz przeciwnie! Książka może być podręcznikiem popularyzującym tylko wycinek obszaru, tematyki szkolenia. Ma być lekturą uzupełniająca dla osób szkolonych, może przy tym zawierać aneks reklamujący firmę, jej produkty, zasięg działania, poruszać najciekawsze tematy przyszłych szkoleń. Realizujemy już takie zamówienia i nadal poszukujemy osób, firm, ludzi twórczych, kreatywnych i decyzyjnych, którzy zechcą się podzielić swoją wiedzą z innymi. Napisaną książkę wydamy w projekcie Wydawnictwa Astrum„wydaj z nami książkę, wydaj z nami płytę”. http://wydaj-sie.pl
Książki w projekcie http://wydaj-sie.pl wydajemy zarówno w formie papierowej jak i elektronicznych E-booków. Wydamy je także, jeśli sobie życzycie, w postaci czytanych audiobooków. Taka książka jest znakomitą wizytówką szkoleniowca,firmy, dając możliwość trwałej promocji firmy, jak i prezentacji zakresu organizowanych szkoleń. Zapraszamy do projektu – http://wydaj-sie.pl oraz do zapoznania się z naszą pełną ofertą książek edukacyjno- szkoleniowych. Być może zainteresuje Pana zakup już gotowych książek, w których można umieszczać Wasze materiały reklamowe i sprzedawać je uczestnikom szkoleń.
Mam nadzieję, że nasza oferta współpracy zainteresują Państwa, chętnie też udzielimy wszelkich informacji. Oczywiście w sprawie konkretów prosimy o telefon, listy, a także zapraszamy na spotkanie u nas w firmie. Chętnie, jako firmy współpracujące wymienimy się banerami, logiem. By ułatwić poszukiwania naszych produktów uruchomiliśmy portal http://wydaj-sie.pl gdzie można znaleźć pełną informację o naszej propozycji.
Pozdrawiam
Prezes Wydawnictwa Astrum
Lech Tkaczyk
http://wydawnictwo-astrum.pl
http://wydaj-sie.pl
http://ksiazkiakademickie.eu
l.tkaczyk@astrum.wroc.pl
tel. 713286131
P.S. Przeczytaj o czym piszą w swoich książkach trenerzy:
Katrzyna Flont książka pt: „KOMUNIKACJA W PRACY”.
Autorka, właściciel firmy szkoleniowej FORTITUDO – jednocześnie trener, wykładowca, szkoleniowiec w sposób zwięzły przedstawia problemy szeroko pojętego komunikowania w firmie, dając jednocześnie możliwość uczestnikom prowadzonych szkoleń utrwalenia materiału poprzez zakup napisanej i wydanej u nas książki. Autorka ciągle dodrukowuje swoją książkę, bo sprzedaje ją na swoich szkoleniach. Oczywiście, w ramach umowy Wydawnictwo Astrum część nakładu tej książki przeznaczyło do sprzedaży bezpośredniej w księgarniach, sklepach całej Polski – w tym w księgarniach w sieci Internet. Książka sprzedaje się znakomicie.
Paweł Tkaczyk – szkoleniowiec- autor książki „ZAKAMARKI MARKI” pisze:
Czy wiesz, do jakiego miejsca „przynależy” Twoja marka?
Sprzedajesz klientowi pośredniemu, czy bezpośredniemu?
Jak wygląda Twoja strategia obecności w social media?
Czy Twoje logo jest „czasoodporne”?
Jak pracuje na Ciebie Twoja wizytówka?
Czego boją się Twoi Klienci?
Sam o sobie mówi, że „zarabia na życie opowiadaniem historii”. Od 10 lat prowadzi firmę – MIDEA–która buduje silne marki klientów snując ich opowieści za pomocą technik takich jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi i nowymi firmami, jak i z wielkimi – z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank. Specjalista nowoczesnego marketingu i brandingu pisze nie tylko do branżowych czasopism, ale prowadzi blog i podcast „Mała Wielka Firma”. Swoją książkę wydał w zaprzyjaźnionym z nami wydawnictwie One Press,Helion.