konto usunięte

Temat: "The wearable brand" - czyli branding XXI wieku.


Obrazek

Dzisiejszy konsument jest bombardowany wszelkiego rodzaju reklamami i promocjami.
Na każdym kroku otrzymuje "super ofertę", "wyjątkowy prezent" i traktowany jest jako VIP.
Marki prześcigają się w pomysłach z dotarciem do klienta, nawiązaniem i podtrzymaniem relacji z nim.
Najnowszym trendem jest tworzenie "doświadczeń marki".
Przykładem jest tutaj Nike, który do swojej kolekcji butów stworzył opaskę "Nike+ FuelBand" zapisującą Twój dzienny ruch (bieganie, spacer, wejście po schodach etc.) i przelicza kalorie jakie podczas tego spalasz, umożliwiając śledzenie tych wyników w twoim telefonie lub komputerze, a nawet wyzywanie Twoich znajomych na pojedynek :)

Tutaj przedstawienie "dnia z życia" słynnych 3 sportowców sponsorowanych przez Nike używających opaski "fuelband":
http://www.youtube.com/watch?v=C28vPth3Xio
Dowiedz się więcej na:
http://www.nike.com/us/en_us/lp/nikeplus-fuelband

Ten i inne "case studies" na temat prób budowania coraz silniejszych więzi między konsumentami, a markami znajdziesz w artykule Mitcha Joela dla Harvard Business Review:
http://blogs.hbr.org/cs/2013/01/the_wearable_brand_tra...

Chcesz porozmawiać (bezpłatnie) na ten i inne tematy biznesowe w j.angielskim przy kawie w centrum Warszawy?

Obrazek

Zapraszam na kolejne spotkanie "Business English przy kawie":
w czwartek, 24 stycznia godz. 18:30-20, siedziba firmy ETS Global w Centrum Handlowym Jupiter, (wejście "E" obok sklepu "świat dziecka" lub firmy Berlitz), ul. Towarowa 22.

Potwierdź swoją obecność na:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/spotkanie-business-...
lub
https://www.facebook.com/events/514864665225249/

Do zobaczenia!

Krzysztof DargiewiczKrzysztof Dargiewicz edytował(a) ten post dnia 17.01.13 o godzinie 19:43