Maciej W.

Maciej W. Pełne CV, opis
doświadczenia
projektowe i
referencje dost...

Temat: Siła Telemarketingu VI

Witam,
serdecznie zapraszam do udziału w VI edycji projektu badawczego Siła Telemarketingu, który odbędzie się 27-28 września 2010 r. w Warszawie w Hotelu Polonia Palace.

Celem projektu jest analiza wpływu aktualnych zmian gospodarczych na branżę telemarketingu, zlokalizowanie kluczowych wyzwań stojących przed branżą oraz wymiana doświadczeń pomiędzy ekspertami i praktykami rynku.

Projekt składa się z :
badania raportu konferencji warsztatów

Prelegentami konferencji będą przedstawiciele takich firm jak:
Netia, Polkomtel, Bank Zachodni WBK, UPC, Akademia Telemarketingu, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Communication One Consulting, Europe Calling, Algotech Polska.

Drugiego dnia zapraszamy na praktyczne warsztaty:

* Narzędzia menedżera call center: Assessment Development Center....
* Emocje, stres, wypalenie - o miękkim wzmacnianiu Pracowników call center
* Zaawansowana sprzedaż do klientów biznesowych...


Cena regularna uczestnictwa w konferencji 950 zł + VAT/os.
W warsztacie 950 zł + VAT/os.

Przy zgłoszeniu przynajmniej trzech osób rabat 30%

W załączeniu przesyłam szczegółowy program wydarzenia.

W celu zgłoszenia swojego uczestnictwa proszę o przesłanie załączonego formularza.

W razie pytań, zapraszam do kontaktu.
Maciej Wroński
maciej.wronski@nf.pl
509-045-866
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Siła Telemarketingu VI

W imieniu własnym i całego zespołu Akademii dziękuję wszystkim uczestnikom VI edycji Konferencji Siły Telemarketingu za możliwość spotkania. Jak zwykle niewątpliwą wartością były kuluarowe dyskusje a w ściślejszym gronie mniej formalne - branżowe rozmowy przy ... piwie. Jak to zwykle bywa każdy wyniósł z tej imprezy to co chciał (w najgorszym scenariuszu materiały konferencyjne i ... nasze czerwone piłeczki :) ). Padło kilka ważnych dla nas (branży) tez. Podyskutujmy o tym dalej. Postaram się rozwinąć wątek w kolejnych dniach.

Pozdrawiam,

Maciej
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: Siła Telemarketingu VI

Myślę, że ważnym wątkiem były "pieczątki" a'la MK.;)
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Siła Telemarketingu VI

Rafał J.:
Myślę, że ważnym wątkiem były "pieczątki" a'la MK.;)
przyznam się że "pieczątki" mnie zmroziły... Co prawda moje obserwacje nie wiele się różniły od tego co usłyszeliśmy ale jednak usłyszenie wprost i to z ust jednego z twórców "pieczątki" powaliło mnie.
Czyli (dla tych, który nie byli) dowiedzieliśmy się od przedstawicieli dwóch organizacji rzekomo reprezentujących środowisko, że nie mają one nic do zaproponowania. Trochę to przykre, w branży, która wyraźnie potrzebuje swoistej integracji, ukierunkowania i reprezentacji.
Cóż minie trochę czasu, powstanie kilka kolejnych firm, upadną kolejne, środowisko podzieli się jeszcze bardziej, a konferencje w końcu przestaną być jakąkolwiek wartością.
Przykre.....



Wyślij zaproszenie do