Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Pierwszy przegląd polskiego rynku call center

66 stron opisu aktualnego stanu branży call center stworzonego przez ekspertów tego rynku. Nowe wydawnictwo, które od 1 czerwca jest dostępne w dystrybucji, zostało przygotowane przez Instytut Contact Center i wydane przez Wydawnictwo Akademii Telemarketingu – wiodące organizacje zajmujące się profesjonalnie rozwojem rynku call / contact center.

„Forum Call Center” to nowe medium branżowe skierowane do osób związanych zawodowo z telemarketingiem i organizacjami call / contact center. W kręgu naszego zainteresowania leżą istotne obszary merytoryczne, kompetencyjne i rozwojowe dotyczące szeroko pojętego wykorzystania telemarketingu w działalności biznesowej. Call Center Forum w swym zamierzeniu będzie dostarczał wiarygodnej i opiniotwórczej informacji na temat branżowych Best Practices, dostępnych rozwiązań technologicznych oraz trendów rynkowych.

„Przegląd rynku Call Center 2011” to pierwsze w Polsce zestawienie dostępnych rozwiązań i usług dla call / contact center oraz realizacji projektów telemarketingowych wraz z obszernym komentarzem eksperckim. Tabelaryczny układ cech poszczególnych rozwiązań pozwala na łatwe porównanie interesujących użytkownika systemów oraz usług, a merytoryczne artykuły ekspertów pomogą porównać często bardzo różniące się oferty.

Publikację można zamówić na stronach internetowych Akademii Telemarketinguoraz Instytutu Contact Center lub kontaktując się telefonicznie z redakcją (61 622 71 81).

Zapraszam

Maciej Buś
Sylwester Kucmierowski

Sylwester Kucmierowski CEO at CCMS Customer
Care Management &
Solutions

Temat: Pierwszy przegląd polskiego rynku call center

Gratuluję odwagi.
Zebranie w jednym miejscu ( w ramach jednej inicjatywy) tych wszystkich , którzy w "telemarketingu" działaja od poczatku lat 90tych, z pewnoscia ustabilizuje srodowisko i pozwoli młodziezy sie rozwijać.

Pozdrawiam
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Pierwszy przegląd polskiego rynku call center

Maciej - podzielam zdanie przedmówcy i gratuluję inicjatywy!

Domyślam się ile czasu i pracy własnej zajęło przygotowanie tego i na pewno taki kompleksowy raport będzie cennym nabytkiem dla osób planujących inwestycję w call/contact center.

Bardzo chętnie zapoznam się z opracowaniem więc wchodzę na stronę i zamawiam.

Pozdrawiam
Marzena Sawicka
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Pierwszy przegląd polskiego rynku call center

oj nie wiecie jak dużo pracy to kosztowało... Dzień, kiedy przyjechały wydrukowane egzemplarze forum zapamiętam chyba na zawsze .... bardzo dziękuję za uznanie. :)



Wyślij zaproszenie do