Maciej
B.
Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak
Temat: Pierwszy przegląd polskiego rynku call center
66 stron opisu aktualnego stanu branży call center stworzonego przez ekspertów tego rynku. Nowe wydawnictwo, które od 1 czerwca jest dostępne w dystrybucji, zostało przygotowane przez Instytut Contact Center i wydane przez Wydawnictwo Akademii Telemarketingu – wiodące organizacje zajmujące się profesjonalnie rozwojem rynku call / contact center.„Forum Call Center” to nowe medium branżowe skierowane do osób związanych zawodowo z telemarketingiem i organizacjami call / contact center. W kręgu naszego zainteresowania leżą istotne obszary merytoryczne, kompetencyjne i rozwojowe dotyczące szeroko pojętego wykorzystania telemarketingu w działalności biznesowej. Call Center Forum w swym zamierzeniu będzie dostarczał wiarygodnej i opiniotwórczej informacji na temat branżowych Best Practices, dostępnych rozwiązań technologicznych oraz trendów rynkowych.
„Przegląd rynku Call Center 2011” to pierwsze w Polsce zestawienie dostępnych rozwiązań i usług dla call / contact center oraz realizacji projektów telemarketingowych wraz z obszernym komentarzem eksperckim. Tabelaryczny układ cech poszczególnych rozwiązań pozwala na łatwe porównanie interesujących użytkownika systemów oraz usług, a merytoryczne artykuły ekspertów pomogą porównać często bardzo różniące się oferty.
Publikację można zamówić na stronach internetowych Akademii Telemarketinguoraz Instytutu Contact Center lub kontaktując się telefonicznie z redakcją (61 622 71 81).
Zapraszam
Maciej Buś