Maciej
B.
Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak
Temat: Menedżer call center - model idealny
Powstaje coraz więcej nowych call/contact center, działów telemarketingu. Komu powierzyć zarządzanie nowym projektem ?• Czy powinien być to ktoś kto zna specyfikę organizacji lub branży (w przypadku wewnętrznego cc) czy ktoś z zewnątrz?
• Czy szukać kogoś z branży cc czy też z poza ?
Zapraszam do budowy modelu idealnego modelu kandydata na stanowisko menedżera nowego call center:
• Jakie przygotowanie powinien posiadać ? (wykształcenie, kursy, szkolenia)
• Jakie doświadczenia ma za sobą?
• W jakiej dziedzinie powinien być specjalistą? (sprzedaż, obsługa, finanse, marketing…)
• Jakie umiejętności powinien posiadać ?
• Jakie cechy charakteru powinny go cechować ?
Oczywiście szczegóły profilu będą inna dla outsourcingowego call center, inne dla działu windykacji telefonicznej inne dla działu sprzedaży w branży poligraficznej.
Zapraszam do konstruktywnej dyskusji.
MB