Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Co decyduje o sukcesie w telemarketingu ?

W kwietniu bieżącego roku Grupa Telemarketingowa SMB zorganizowała pierwszą edycję konkursu "Telemarketer Roku 2009" (w końcu). Jak dotąd w naszej branży trudno mówić o standardach czy też "dobrych praktykach" pracy telemarketera (a przynajmniej nie zostały one upublicznione).
Spróbujmy się zatem zastanowić co decyduje o sukcesie w telemarketingu ? Co oznacza że ktoś jest dobrym telemarketerem ? Zapraszam do dyskusji :)
Jolanta Puchalska

Jolanta Puchalska manager Call Center

Temat: Co decyduje o sukcesie w telemarketingu ?

Dobry telemarketer potrafi słuchać !!!, potrafi zdobyć uwagę klienta , sprawi by klient był pozytywnie nastawiony i zapamięta że ta firma jest inna od innych .... dobry telemarketer zna odpowiedź na każde pytanie ...
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Co decyduje o sukcesie w telemarketingu ?

Jolanta Puchalska: .... dobry telemarketer zna odpowiedź na każde pytanie ...

czy na pewno na każde ?
Dla mnie ważniejsza jest umiejętność reagowania w sytuacji kiedy telemarketer nie zna odpowiedzi na zadane pytania. Nazywam to zarządzaniem niewiedzą .
Jolanta Puchalska

Jolanta Puchalska manager Call Center

Temat: Co decyduje o sukcesie w telemarketingu ?

Zgadzam się tylko czy niewiedzą można zarządzać ? Jeśli nie znasz odpowiedzi na dane pytanie zawsze możesz improwizowac ....Chodzi o to żeby wiedzieć ! klient nie może wyprowadzić w pole telemarketera
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: Co decyduje o sukcesie w telemarketingu ?

Zarządzanie niewiedzą to spory obszar kompetencji. proponuję przenieść go do osobnego wątku.
... i zapraszam do dalszej dyskusji na temat "Co decyduje o sukcesie w telemarketingu?"

konto usunięte

Temat: Co decyduje o sukcesie w telemarketingu ?

Ja uważam, że dobry telemarketer, to osoba, krórej nawet arogancki i opryskiliwy klient nie jest w stanie wyprowadzić z równowagi, mało tego - dobry telemarketer poprowadzi rozmowę w taki sposób, aby klienta uspokoić, o czym wyjaśni mu jego wątpliwości i skłoni do zastanowienia się nad zmianą stanowiska w denej sprawie.
Dobry telemarketer czasem musi być jak barman w pubie - tzn. musi wysłuchać prywatnego opowiadania klienta, zyskać sobie kredyt jego zaufania, po czym poprowadzić rozwomę płynnie w kierunku złożenia oferty z którą dzwoni...
Grunt to wyczucie klienta, trzeba wyczuć z kim na jaką rozmowe można sobie pozwolić...Magdalena Wiśniewska edytował(a) ten post dnia 29.01.10 o godzinie 20:56

konto usunięte

Temat: Co decyduje o sukcesie w telemarketingu ?

1. znajomość oferty
2. partnerskie podejście do Klienta (rozwiązuje jego problem,oferując pomoc)
3. umiejętność słuchania.

Proszę o założenie wątku "Zarządzanie niewiedzą" :)



Wyślij zaproszenie do