Łukasz
Szymańczyk
Contracts Specialist
II, PPD
Temat: Nowoczesny marketing farmaceutyczny a Internet
„Nowoczesny marketing farmaceutyczny a Internet”- case studies
- best and worst practices
- liczby, liczby, liczby
Szkolenie dla managerów firm farmaceutycznych – 6 czerwca 2011 Warszawa
Prowadzą specjaliści – praktycy z branży farmaceutycznej
W programie:
- Praktyczne możliwości promocji SEM/SEO w branży farmaceutycznej
- Jak skutecznie wykorzystać potencjał Social Media w marketingu Farmaceutycznym
- Przegląd oferty portali dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów
- eMarketing w Farmacji – Wielkie sukcesy i bolesne porażki
Prowadzący i tematyka:
Mateusz Ostachowski
Członek zarządu, Kompan.pl
Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada certyfikat Google Advertising Professional. W branży internetowej pracuje od 2000 r.
„Praktyczne możliwości promocji SEM/SEO w branży farmaceutycznej”
- jak skutecznie kontrolować koszty
- ile warte jest kliknięcie i jak wpływa na sprzedaż
- reklama graficzna i video rozliczana za efekt
Tomoho Umeda
Właściciel TOMO GROUP (TOMO Strategy, TOMO Interactive, TOMO Communications)
„Jak skutecznie wykorzystać potencjał Social Media w marketingu Farmaceutycznym”
- SEO PR
- Monitoring aktywny
- Viral marketing
- Online Article Marketing
Rafał Prażanowski
SMAC właściciel - Przez przeszło 15 lat z sukcesami zdobywał doświadczenie w działach sprzedaży i marketingu firm polskich i zagranicznych. W ostatnim okresie swojej pracy zarządzał Działem Alternatywnej Komunikacji Marketingowej w firmie Polpharma, będąc odpowiedzialnym za sprzedaż produktów farmaceutycznych bez wsparcia przedstawicieli medycznych. Z sukcesami wprowadził, a także zarządzał m.in. takimi markami jak: PostinorDuo, Maxigra, Heviran, Novynette, Memotropil.
„Przegląd oferty portali dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów”
- jak skutecznie korzystać z portali dla specjalistów
- jak skutecznie komunikować produkty na receptę w Internecie
- jak wykorzystać skutecznie zasoby Internetu
Grzegorz Firczyk
eMarketing Manager, Polpharma- Związany z firmą Polpharma od blisko 8 lat. Swoją karierę w farmacji rozpoczął od pracy przedstawiciela medycznego. Obecnie, od ponad 2 lat, kieruje zespołem eMarketingu osiągając duże sukcesy w prowadzonych projektach eMarketingowych. Twórca wielu innowacyjnych koncepcji eMarketingowych dla produktów Rx, HOSP oraz OTC. Na co dzień, wraz z zespołem, udziela pełnego wsparcia działom marketingu podczas przygotowania, przeprowadzania i rozliczania kampanii wykorzystujących innowacyjne kanały komunikacji.
„eMarketing w Farmacji – Wielkie sukcesy i bolesne porażki”
- co jest najważniejsze w eMarketingu farmaceutycznym
- eMarketing i jego rola przy promocji leków Rx
- przykłady sukcesów i porażek eMarketingowych w farmacji
- mierniki, które należy zastosować w Marketingu
Zapraszamy do zgłaszania udziału:
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY ON-LINE
Organizator: http://www.oinpharma.pl
Ośrodek Informacji Naukowej OINPHARMA Sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 61 lok. 305
01-031 Warszawa
tel: (022) 578 00 00 fax: (022) 632 25 82
NIP 526 021 10 96
REGON 001307433
KRS0000137264
kapitał zakładowy 200 000,- PLN
Rachunek bankowy:
Raiffeisen Bank Polska SA 78 1750 0009 0000 0000 0746 7982Łukasz Szymańczyk edytował(a) ten post dnia 20.04.11 o godzinie 16:02