Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Nauka Budżetowania. Trade marketing farmaceutyczny. Już...


Obrazek


FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY - Do pobrania

4-5 Września 2010

1 dzień (Sobota) – Budżetowanie - zasady budżetowania
• techniki budżetowania,
• P&L Produktu / Marki,
• budżetowanie projektowe,
• rewizje budżetu,
• gaps & upsides.

2 dzień (Niedziela)– Trade marketing farmaceutyczny
• łańcuch dystrybucyjny,
• opracowywanie strategii działań promocyjnych dla różnych kanałów dystrybucji i sprzedaży,
• konstrukcje ofert dla hurtowni i aptek, pakiety,
• aspekty prawne.

Cena: 1800 PLN lub 1350 PLN w pakiecie
Termin: 4-5 Września 2010 r.


Akademia Product Managera to cykl zajęć realizowanych w dziesięciu dwudniowych sesjach odbywających się raz w miesiącu.

Akademia jest owocem wnikliwej analizy potrzeb sektora farmaceutycznego oraz bieżącej oferty szkoleniowej dedykowanej zarówno do osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery na stanowisku Product Managera, jak i reprezentantów medycznych i farmaceutycznych, których aspiracje i ścieżka rozwoju zawodowego podąża w tym właśnie kierunku.

Uczestnicy Akademii nabędą nie tylko wiedzę teoretyczną, ale dzięki warsztatom i tzw. case studies będą mogli prześledzić procesy zarządzania projektami / produktami na konkretnych przykładach i aktywnie w nich uczestniczyć.

Kto powinien wziąć udział w Akademii?
Akademia Product Managera to doskonała propozycja dla kadry kierowniczej a także dla przedstawicieli firm farmaceutycznych, hurtowni oraz aptek. Projekt daje możliwość wzajemnej wymiany doświadczeń, prezentowania i dyskutowania rozwiązań, spojrzenia z różnych perspektyw na codzienne problemy, jakie napotykają zarówno doświadczeni Product Managerowie jak i osoby aspirujące na to stanowisko.

Dlaczego warto wziąć udział w Akademii?
Akademia Product Managera to przedsięwzięcie oryginalne i unikatowe. Podstawowym założeniem całego projektu jest praktyczne podejście do zagadnień związanych z zarządzaniem produktami oraz rolą i zadaniami Product Managera.

Wykładowcy Akademii Product Managera to praktycy z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania produktami farmaceutycznymi, dogłębną znajomością specyfiki całej branży oraz ze sprawdzonymi umiejętnościami trenerskimi. Akademia Product Managera ma za zadanie merytoryczne wsparcie działań Product Managera obejmujące swym zasięgiem zarówno umiejętności „twarde” - związane z zastosowaniem konkretnych technik i narzędzi - oraz umiejętności „miękkie” obejmujące pełnienie ról twórcy, orędownika idei, eksperta kategorii, lidera zespołu.

Program szkoleń i omawiane zagadnienia z dziedziny Marketingu, Finansów, Prawa, Zarządzania i Informatyki - zostały tak pomyślane i skonstruowane, aby przejście całego cyklu w możliwie najszerszy sposób przygotowywało i utrwalało umiejętności niezbędne do osiągania sukcesów na stanowisku Product Managera.

Jesteśmy przekonani, że absolwenci Akademii Product Managera będą postrzegani jako atrakcyjni pracownicy dla kadry zarządzającej sektora farmaceutycznego i dlatego Akademia to dla Państwa świetna inwestycja w siebie i własną karierę zawodową.

Zapraszamy do udziału i na http://oinpharma.plŁukasz Szymańczyk edytował(a) ten post dnia 16.07.10 o godzinie 15:14