Temat: startowanie agencji reklamowych w przetargach na druk -...
Nie zdażyło mi się startować w przetargu bo specjalnie się tym nie interesuję ale gdybym o takowym usłyszała i gdyby firma ogłaszająca była dla mnie interesująca pewnie bym wystartowała.
Powód główny: Jeżeli klient robi przetarg dotyczący dużej inwestycji, która nawet po najniższych stawkach wymaga dużego budżetu to jest szansa, że jeżeli wygram przetarg na stałą współpracę w zakresie druku to po pewnym czasie współpraca ta może zostać rozszerzona i obejmować nie tylko druk ale i całe kampanie. Jeżeli takowy klient będzie zadowolony z jakości wydruku, z terminowych dostaw itp. zdecydowanie łatwiej jest przekonać go do innych realizacji.
A druga kwestia poruszana już wcześniej - zgadzam się z tym, że ceny drukarni są bardzo różne więc jeżeli w przetargu wystartuje 10 drukarni z Warszawy i jedna agencja, która korzysta z drukarni z Chorzowa (przypadkowa miejscowość) to jest duża szansa, że właśnie agencja da najlepszą cenę.