Krzysztof
K.
Strategy and
Marketing Advisor
Temat: Media Markt osiągnęło szczyty żenady?
Piotr L.:
Witek Wnuk:
Z całą pewnością wzrosła im spontaniczna świadomość nienawiści do marki.
Gdyby się tym martwili to nie nazywaliby klientów idiotami ;) MM od poczatku stosuje taktykę "nie ważne jak, ważne żeby mówili" i to się sprawdza. Sprzedają markowe produkty po dobrych cenach - chcesz kupić TV, pralkę, lodówkę czy robota kuchennego to wiesz gdzie szukać, co z tego że w reklamie urazili Twoje ego, pojechali poniepełnosprawnych albo wyśmiali szacunek do zmarłych lub ich rodzin? :)
Ta sama taktyka w przypadku firm dbających o krystalicznie czyty wizerunek nie miałaby szans powodzenia, ale nie jeśli na tym zbudowało się silną markę ;)
Wyobrażasz sobie reklamę jakiegoś wiodącego producenta jogurtów który wychodzi z kampanią jogurtu o smaku gruszkowym i hasłem "do naszych jogurtów walimy gruchę, dlatego ich smak jest tak wyjątkowy!"? ;)
przede wszystkim to brakuje im konkurencji na rynku dlatego tym bardziej mogą sobie pozwolić na takie reklamy
a idąc dalej to na różne sposoby konsekwentnie budują skojarzenie MM - niskie ceny co w połączeniu z dużym wyborem dla bardzo dużej grupy odbiorców jest wystarczającym powodem do wyboru ich sklepów