konto usunięte
Temat: Kryzys i co dalej
W przyszłym roku wydatki na reklamę w sieci w Polsce wzrosną o 23,7 proc., a w 2010 - o 27,9 proc.podał:ZenithOptimedia
Macie swój kryzys:)
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Tomek
Banasik
NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy
konto usunięte
Filip Dembski work in progress
Grzegorz Skuza:
W czasach kryzysu przeważnie szuka się najbardziej skutecznych narzędzi i metod prowadzenia konkretnych działań biznesowych. Nie dziwi mnie więc, że zmniejszają się budżety na ATL, a rosną środki przeznaczane na marketing internetowy. Obecnie efektywność ulokowana jest w sieci, a nie na szklanym ekranie.
konto usunięte
Filip Dembski:
Wiem, że można zawsze powiedzieć, że nie zawsze jest łątwo zatrzymac telewidza przed odbiownikiem podczas przerwy reklamowej ale obecne przeglądarki również pozwalają na uniknięcie znacznej części reklam.
Filip Dembski work in progress
Jarosław K. senior copywriter
Grzegorz Skuza:
W czasach kryzysu przeważnie szuka się najbardziej skutecznych narzędzi i metod prowadzenia konkretnych działań biznesowych.
Nie dziwi mnie więc, że zmniejszają się budżety na ATL, a rosną środki przeznaczane na marketing internetowy. Obecnie efektywność ulokowana jest w sieci, a nie na szklanym ekranie.
Następna dyskusja: