konto usunięte
Temat: Granica kompetencji ? Agencje Reklamowe / Agencje Eventowe
Witam serdecznie wszystkich związanych z branżą Creative.Nie ukrywam, iż planuje zainicjować pewną dyskusję.
Dyskusje mającą przyczynić się do usystematyzowania i określenia różnic w kompetencjach pomiędzy agencjami marketingowymi a wyspecjalizowanymi, bo i tych jest coraz więcej, agencjami eventowymi. Osobiście uważam, że są to agencje organizacji wydarzeń.
No ale jak zwał tak zwał, to temat na kolejną dyskusje.
Gdzie są granice kompetencji, kto tak naprawdę odpowiada za poszczególne składowe organizowanych wydarzeń? Wydarzeń będących częścią strategii lub projektu marketingowego.
Czym jest event(wydarzenie) w Państwa mniemaniu?
Czy ważniejsza jest świadomość określenia celu poszczególnego wydarzenia czy może jego znaczenia strategicznego w odniesieniu do planowanej przez firmy marketingowe kampanii?
W czyjej gestii leży opracowanie konceptu, planu,programu,mechanizmów gwarantujących chociażby frekwencję, a w czyjej dostarczenie jej składowych?
Kto odpowiada za koncept a kto za jego wykonanie?
Gdzie leży granica pomiędzy kompetencjami marketing managera a event managera?
Z doświadczenia zdobytego podczas wielu realizacji wiemy, iż niejednokrotnie kompetencje te nie są określone od samego początku. Efektem mogą być niedociągnięcia, nieplanowane zmiany w budżecie, a co gorsza założenia, cele klienta nie są w pełni realizowane.
Jestem bardzo ciekaw jakie macie zdanie na ten temat.
Być może padną pewne sugestie i propozycje na usystematyzowanie naszej pracy.
Zapraszam do dyskusji...
Przemysław Kaczmarski
Events & Venues Consultant
http://liconsultancy.comPrzemyslaw Kaczmarski edytował(a) ten post dnia 08.08.10 o godzinie 15:20