Paweł
K.
Człowiek gotowy na
wyzwania.
Temat: skuteczny eMarketing dla biznesu - prośba o opinię.
Witajcie drodzy GL-owcy:)Zwracam się do Was z prośba o Wasza opinie i zdanie w kwestii pewnego sposobu promocji internetowej. Ostatnio dlugi czas rozmawialem na ten temat z moim znajomym, i jako ze nasze zdania były nieco odmienne, chcialbym przedyskutowac ta kwestie w szerszym gronie:)
Chodzi o promocje na stronie internetowej, uslugi (czysto internetowej), skierowanej wylacznie dla firm (grupa docelowa to glownie male i srednie firmy, choc nie wykluczone są także większe przedsiebiorstwa).
Produkt ten (usluga) mozliwa jest do kupienia za okreslona cene i pozniejszy, comiesieczny abonament, hipotetycznie:
- placisz 1 zl jednorazowo a potem np. 100zl abonamentu
- placisz 100zl jednorazowo a potem np. 50zl abonamentu
Te wielkosci, są jednak czysto hipotetyczne. A teraz do rzeczy:
Wariant 1.
produkt jest promowany na stronie internetowej jako usluga X za 1 zl!!! Klient pozniej trafia dopiero na wykaz wartosci abonamentowych.
Wariant 2.
produkt jest promowany jako usluga w abonamencie już od 50zł misiecznie – po czym klient wchodzi dalej i czyta ze aby taki abonament dostac, musi zaplacic 100zł jednorazowej oplaty.
I tu nasz dyskusja rozgorzala:) Co bardziej trafia do klienta? Które z tych dwoch rozwiazan wybralibyscie aby zachowac klienta przy sobie (wzbudzic jego zaufanie), a jednoczesnie skutecznie sprzedac produkt?
Może macie jakieś wlasne doswiadczenia w prowadzeniu tego typu promocji? Czy wybor pierwszego wariuntu nie spowoduje ze klient będzie zawiedziony koniecznoscia placenia oplat abonamentowych i nie straci zaufania do danego produktu/uslugi? Z drugiej strony – czy wariant 2. nie zniecheci klienta do dalszego „zbadania produktu” i eweentualnego kupna?
Pozdrawiam:)