konto usunięte

Temat: Internet wyprzedził radio w Polsce

Wartość rynku reklamy online w Polsce w 2007 r. wyniosła prawie 743 mln zł. Internet zdobył 8,7 proc. udziału w torcie reklamowym...

zostawiając w tyle wydatki na reklamę radiową - takie wyniki przynosi badanie IAB AdEx 2007 przeprowadzone przez IAB Polska oraz PricewaterhouseCoopers Polska i opublikowane w najnowszym raporcie strategicznym.

Z tego należy się cieszyć. Natomiast mnie osobiście smuci online media mix - bardzo daleko poza trendami światowymi.

Rynek reklamy online zdominowała w ub. roku reklama graficzna (display), której udział wynosił 42,4 proc., ogłoszenia (yellow pages) koncentrowały wokół siebie 21,3 proc. dochodów, reklama w wyszukiwarkach (SEM) - 19,7 proc. zysków, a e-mail marketing - 6 proc. tortu reklamowego. Inne działania stanowiły 10 proc. zysku (dane dotyczą przychodów netto przekazanych przez 20 uczestników badania reprezentujących 88 proc. rynku).

żródło: Mediarun.pl http://wiadomosci.mediarun.pl/news/938,IAB:_internet_p...