Temat: IAB/SAR - które lepsze dla Agencji?

Witajcie,
zastanawiam się nad słusznością obecności w instytucjach typu IAB czy SAR.

Jesteśmy w Rzeszowie, więc wiązałoby się to (oprócz składek) z częstymi wyjazdami do Wawki - tu też pytanie, jak częstymi?

Może Wy podpowiecie czy warto wpisywać się w szeregi i ew. którego... Może macie jakieś doświadczenia, wiedzę, której mi brak.

Z góry dzięki.

Pozdrawiam!

Temat: IAB/SAR - które lepsze dla Agencji?

hej,
z mojego punktu widzenia uczestnictwo ma sens tylko w dwóch przypadkach:
1. bierzesz udział w wielu konkursach i eventach ktorejs z organizacji: członkostwo daje Ci zniżki, ale musisz naprawdę mieć dużo projektów, zeby Ci się zwróciło
2. jesteś zainteresowany i masz potrzebę współpracy ze środowiskiem - IAB to raczej towarzystwo wzajemnej inspiracji, SAR wydaje się bardziej pragmatyczno - new businessowy.

/bo dla lansu i bansu to niekoniecznie/

Obie organizacje mają swoje grupy robocze/komitety pracujące nad różnymi projektami - działalność pod tym względem nie jest bardzo zróżnicowana, tylko tematyka jest różna.
IAB, jako że ma to I, skupia się wokoło mediów interaktywnych, SAR skupia się na problemach i wyzwaniach komunikacji marketingowej ogólnie oraz problemach i wyzwaniach samej branży reklamowej (IAB współpracuje z wieloma mediami - tzn. wiele mediów jest członkami, SAR raczej nie, przynajmniej nie kojarzę).
Grupy roboce/komitety powinieneś znaleźć na ich www, dodam tylko, że spotkania każdej z nich odbywają sie średnio raz na miesiąc - półtora.
Przewagą SAR jest platforma przetargowa i próba ochrony przed nieuczciwymi praktykami, szczególnie przetargami.

Temat: IAB/SAR - które lepsze dla Agencji?

Kinga Nurska:
hej,
z mojego punktu widzenia uczestnictwo ma sens tylko w dwóch przypadkach:
1. bierzesz udział w wielu konkursach i eventach ktorejs z organizacji: członkostwo daje Ci zniżki, ale musisz naprawdę mieć dużo projektów, zeby Ci się zwróciło
2. jesteś zainteresowany i masz potrzebę współpracy ze środowiskiem - IAB to raczej towarzystwo wzajemnej inspiracji, SAR wydaje się bardziej pragmatyczno - new businessowy.

/bo dla lansu i bansu to niekoniecznie/

Obie organizacje mają swoje grupy robocze/komitety pracujące nad różnymi projektami - działalność pod tym względem nie jest bardzo zróżnicowana, tylko tematyka jest różna.
IAB, jako że ma to I, skupia się wokoło mediów interaktywnych, SAR skupia się na problemach i wyzwaniach komunikacji marketingowej ogólnie oraz problemach i wyzwaniach samej branży reklamowej (IAB współpracuje z wieloma mediami - tzn. wiele mediów jest członkami, SAR raczej nie, przynajmniej nie kojarzę).
Grupy roboce/komitety powinieneś znaleźć na ich www, dodam tylko, że spotkania każdej z nich odbywają sie średnio raz na miesiąc - półtora.
Przewagą SAR jest platforma przetargowa i próba ochrony przed nieuczciwymi praktykami, szczególnie przetargami.

śliczne dzięki. Oczywiście nie mamy zamiaru być tam dla lansu ;-)

Chcemy brać udział w kształtowaniu branży w PL i wspólnie edukować Klienta.
Wydaje mi się, że IAB działa znacznie sprawniej - przynajmniej ostatnio.
Pozdrawiam.

Temat: IAB/SAR - które lepsze dla Agencji?

hej,
to zależy w czym - moim zdaniem oba stowarzyszenia mają inne cele edukacyjne.
przy czym iab, też moim zdaniem;), działa bardziej na rzecz mediów interaktywnych, ale to chyba z uwagi na ich zwyczajne i nadzwyczajne członkostwa, ktorych jest po prostu sporo.... no i aktywną grupę brand advertising:)

edit: to, które działa sprawniej, zależy tak naprawdę od członków - obie organizacje jako takie zajmują się gł. administracją i wsparciem pomysłów członków.Kinga Nurska edytował(a) ten post dnia 07.01.12 o godzinie 11:15

Temat: IAB/SAR - które lepsze dla Agencji?

Dzięki śliczne.
Trzeba spróbować na własnej skórze :-)Marcin Zaborowski edytował(a) ten post dnia 09.01.12 o godzinie 20:42



Wyślij zaproszenie do