Łukasz Macheta

Łukasz Macheta Head of Production @
Only Only

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

tym razem w wersji wideo:
http://wiadomosci.mediarun.pl/news/30416,Wideo_podsumo...

konto usunięte

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Zastanowiło mnie uwzględnienie w tym zestawieniu "pride and glory". Oto agencja, która niczym konkretnym jeszcze pochwalić się nie może, bierze się za podsumowywanie roku.
Jak ma mój rozum, do takich podsumowań bierze wielkich i uznanych.. Proszę mnie skorygować, ale P&G, póki co, ani wielkie ani uznane nie jest.

Więc jak to?
Łukasz Macheta

Łukasz Macheta Head of Production @
Only Only

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Krzysztof Zapolski:
Zastanowiło mnie uwzględnienie w tym zestawieniu "pride and glory". Oto agencja, która niczym konkretnym jeszcze pochwalić się nie może, bierze się za podsumowywanie roku.
Jak ma mój rozum, do takich podsumowań bierze wielkich i uznanych.. Proszę mnie skorygować, ale P&G, póki co, ani wielkie ani uznane nie jest.

Więc jak to?

Piotr Friedberg pełnił przez większość ub. roku funkcję dyrektora strategii w agencji interaktywnej Opcom, w niczym nie ustępuje pozostałym uczestnikom podsumowania. Od kilkunastu dni wypowiada się już pod szyldem P&G, stąd stosowny podpis na belce.
Łukasz Plutecki

Łukasz Plutecki Agencja Interaktywna
NetArch,
www.plutecki.net

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Też mnie to zastanawiało - skąd PF. Może trzeba było nazwać ludzie polskiego interaktywu podsumowują...

Tak czy siak - ciekawe, a czepialstwo charakterystyczne dla zazdrosnikow ;)

konto usunięte

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

niczego się nie czepiam - po prostu zdziwiło mnie, że nagle, wśród agencji których nazwy są znane każdemu, kto w reklamie siedzi choćby chwilę, nagle znalazła się agencja, która szerszej publice znana jest przede wszystkim z poświęconego jej szczeniackiego wątku na webesteem.

Nie wątpię, że kadra P&G wcześniej otrzaskała się na wielu projektach i swoje o reklamie wie, niemniej NA RAZIE niczym konkretnych pochwalić się nie może.

konto usunięte

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Łukasz Macheta:
Piotr Friedberg pełnił przez większość ub. roku funkcję dyrektora strategii w agencji interaktywnej Opcom, w niczym nie ustępuje pozostałym uczestnikom podsumowania. Od kilkunastu dni wypowiada się już pod szyldem P&G, stąd stosowny podpis na belce.

Stosowny to byłby chyba w stylu : obecnie P&G, do tej pory Opcom
Teraz faktycznie wygląda na sztuczne pompowanie marketerów uważających, że są agencją ze ścisłej czołówki w sytuacji gdy nic nie pokazali, a ich "wyczekiwana" i szumnie zapowiadana strona okazała się blogiem zmontowanym na szybko...
Łukasz Macheta

Łukasz Macheta Head of Production @
Only Only

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Dariusz Polarczyk:
Stosowny to byłby chyba w stylu : obecnie P&G, do tej pory Opcom

Chyba nie.Łukasz Macheta edytował(a) ten post dnia 14.01.09 o godzinie 22:58

konto usunięte

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Krzysztof Zapolski:
niczego się nie czepiam - po prostu zdziwiło mnie, że nagle, wśród agencji których nazwy są znane każdemu, kto w reklamie siedzi choćby chwilę, nagle znalazła się agencja, która szerszej publice znana jest przede wszystkim z poświęconego jej szczeniackiego wątku na webesteem.

offtopic: znowu mi się dostanie, ale "szersza publika" i "webesteem"? ;)

A wiecie, że najlepszym systemem operacyjnym jest linux, ha? ;-)
Marek C.

Marek C. profesjonalny opis

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

a nie ma tego w wersji pisanej? szkoda czasu na oglądanie wideo ;-/

konto usunięte

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Marek Czerniak:
a nie ma tego w wersji pisanej? szkoda czasu na oglądanie wideo ;-/

nie oglądaj.
Marek C.

Marek C. profesjonalny opis

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

eryk orłowski:
Marek Czerniak:
a nie ma tego w wersji pisanej? szkoda czasu na oglądanie wideo ;-/

nie oglądaj.

no coś ty? poważnie? to tak można?
Dawid S.

Dawid S. creative director /
partner, Pride&Glory
Interactive

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Panowie - peace, peace.

Zejdzcie proszę z Piotrka - wcześniej pracował jeszcze w Maspexie i Zentropach... Swoje o życiu i branży wie. Co mnie wkurza, bo przeważnie uważam się za najmądrzejszego...

Co do bloga postawionego na szybko, Darku - nigdzie nie zapowiadaliśmy żadnej strony, tylko start firmy :)) My generalnie tak w prostotę jakby wierzymy.

I naprawdę nie rozumiem niedocenienia potencjału, jaki tkwi w blogach:

1. Dobrze prowadzony blog to genialne narzędzie sprawnej komunikacji z targetem agencji, którym wbrew pozorom nie są tylko klienci. Dziennikarze i ludzie z branży też.

2. Macie lepszy pomysł niż blog, co zrobić, by powyższe trzy grupy wracały regularnie na stronę agencji? Ja mam jeden - videoblog :)

3. Jeśli przyjrzeć się blogującym już agencjom, to przecież one też opierają całą komunikację o swoje blogi. Wróciliście choć raz na "regularne strony" Arte, Hyperów czy Clicków? Ja nie. A ich blogi czytam i nawet w rssie mam.

Mam w nosie, że niektórym nie podoba się takie podejście. Widzę jednak liczbę komentarzy, zaglądam do analyticsa i do skrzynki na briefy - i chyba jednak udało się nam dotrzeć do odrobinę szerszego grona niż wspomniany webesteem (który by the way bardzo szanuję, nawet jeśli nie zgadzam się z wieloma opiniami tam). A jeśli nawiązywane teraz kontakty przekują się na ciekawe kampanie, opiszemy to ładnie na blogu - z założeniami, wyzwaniami, cyferkami i może nawet kilkoma obrazkami. I nawet komentować będzie można :)Dawid Szczepaniak edytował(a) ten post dnia 15.01.09 o godzinie 00:17

konto usunięte

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Dawid Szczepaniak:
Co do bloga postawionego na szybko, Darku - nigdzie nie zapowiadaliśmy żadnej strony, tylko start firmy :)) My generalnie tak w prostotę jakby wierzymy.

Dawid - mi bardziej chodziło o splasha postawionego przed startem, którego większość odebrała (szczególnie oglądając później foki z planu zdjęciowego) jako zapowiedź czegoś na miarę szumnego startu.. a tu pojawił się niezbyt piękny blog. :-) Nie wiem jak odebrali to dziennikarze, marketingowcy i innej maści ludzie nietechniczni - wiem jak odebrała to duża część "produkcji" w naszej branży. Co byś nie powiedział, było to swego rodzaju rozczarowanie.

Naprawdę czapka z głowy przed siłą promocji jaką pokazaliście, ale tym samym postawiliście sobie dość wysoko poprzeczkę dla pierwszej realizacji. Albo sprostacie oczekiwaniom, albo zostaniecie zapamiętani jako "krowa, która dużo muczy, a mało mleka daje" :-)
W każdym bądź razie powodzenia !
Dawid S.

Dawid S. creative director /
partner, Pride&Glory
Interactive

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Albo sprostacie oczekiwaniom, albo zostaniecie zapamiętani jako "krowa, która dużo muczy, a mało mleka daje" :-)

Wiem :))
W każdym bądź razie powodzenia !

Dzięki no i gratulacje za świątecznego diabła :P
Piotr Friedberg

Piotr Friedberg managing director /
partner, Pride&Glory

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Podkreślę to co już wcześniej mówiliśmy: poprzeczka jest wysoko ale wierzę, że nasze pierwsze realizacje obronią się same. I mam tu na myśli realizacje dla Klientów, nie naszą stronę.
Jaką korzyść biznesową dla nowej agencji ma poświęcenie całej swojej energii na zbudowanie wyczesanego sajtu dla siebie? Żadną. Za to przemyślany blog i skoncentrowanie się na projektach dla klientów - bardzo dużą.

pozdrawiam wszystkich

konto usunięte

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Piotr Friedberg:
Jaką korzyść biznesową dla nowej agencji ma poświęcenie całej swojej energii na zbudowanie wyczesanego sajtu dla siebie? Żadną.

I tu się Piotrze z Tobą nie zgodzę. "Wyczesany" sajt nowej agencji może być niezłą trampoliną - szczególnie na zagranicznych rynkach. Ciekawe projekty spadające z nieba to chyba nie jest nic... szczególnie gdy kasa z nich jest lepsza niż naszego rynku. Osobiście bardzo miło wspominam prawie dwuletnią współpracę z agencją z Dubaju. :-)
Piotr Friedberg

Piotr Friedberg managing director /
partner, Pride&Glory

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Darek, tak, masz rację, to na pewno jest dobra metoda na pokazanie swoich możliwości. Ale wszystko zależy od celów jakie sobie stawiasz. Dla nowo powstającej agencji priorytetem jest dobry start, czyli zdobycie klientów do długoterminowej współpracy. I ważniejsze od poświęcenia się pracy nad własnym rozbudowanym serwisem jest przygotowanie jak najlepszej oferty w odpowiedzi na briefy potencjalnych klientów. A na pracę nad popisowym sajtem przyjdzie jeszcze czas :-)
Rafał Ź.

Rafał Ź. Managing Director at
Squiz Poland - Web
Consultant, CMS, ...

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Dobry szewc bez butów chodzi.. ;-)
Dawid S.

Dawid S. creative director /
partner, Pride&Glory
Interactive

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Rafał, Darek - co do szefca i jego butów, wyczesanych sajtów itd - moje spojrzenie na tę sprawę tutaj.Dawid Szczepaniak edytował(a) ten post dnia 16.01.09 o godzinie 16:00

konto usunięte

Temat: 10 agencji podsumowuje rok

Dariusz Polarczyk:
I tu się Piotrze z Tobą nie zgodzę. "Wyczesany" sajt nowej agencji może być niezłą trampoliną (...)

chyba trampoliną do późniejszych tekstów w stylu "najlepszą realizacją agencji XXX jest ich własna strona", mówione z akcentem na "jedyną" ;).

Następna dyskusja:

Badanie segmentu agencji in...




Wyślij zaproszenie do