Temat: 10 agencji podsumowuje rok
Panowie - peace, peace.
Zejdzcie proszę z Piotrka - wcześniej pracował jeszcze w Maspexie i Zentropach... Swoje o życiu i branży wie. Co mnie wkurza, bo przeważnie uważam się za najmądrzejszego...
Co do bloga postawionego na szybko, Darku - nigdzie nie zapowiadaliśmy żadnej strony, tylko start firmy :)) My generalnie tak w prostotę jakby wierzymy.
I naprawdę nie rozumiem niedocenienia potencjału, jaki tkwi w blogach:
1. Dobrze prowadzony blog to genialne narzędzie sprawnej komunikacji z targetem agencji, którym wbrew pozorom nie są tylko klienci. Dziennikarze i ludzie z branży też.
2. Macie lepszy pomysł niż blog, co zrobić, by powyższe trzy grupy wracały regularnie na stronę agencji? Ja mam jeden - videoblog :)
3. Jeśli przyjrzeć się blogującym już agencjom, to przecież one też opierają całą komunikację o swoje blogi. Wróciliście choć raz na "regularne strony" Arte, Hyperów czy Clicków? Ja nie. A ich blogi czytam i nawet w rssie mam.
Mam w nosie, że niektórym nie podoba się takie podejście. Widzę jednak liczbę komentarzy, zaglądam do analyticsa i do skrzynki na briefy - i chyba jednak udało się nam dotrzeć do odrobinę szerszego grona niż wspomniany webesteem (który by the way bardzo szanuję, nawet jeśli nie zgadzam się z wieloma opiniami tam). A jeśli nawiązywane teraz kontakty przekują się na ciekawe kampanie, opiszemy to ładnie na blogu - z założeniami, wyzwaniami, cyferkami i może nawet kilkoma obrazkami. I nawet komentować będzie można :)
Dawid Szczepaniak edytował(a) ten post dnia 15.01.09 o godzinie 00:17