konto usunięte

Temat: Wydawco, a co Ty na to?

Mam doswiadczenia z obu stron barykady. Jako klient oczywiscie chetnie korzystam z placenia za wynik, acz zwykle witryny w portofolio agencji sa slabo skorelowane z moimi potrzebami:)
jednak jako wydawca mam zle doswiadczenia w tego typu rozliczeniach. Po prostu przychody z wyemitowania reklamy w modelu CPM sa u nas zawsze zdecydowanie wieksze niz przy platnosciach per click.
Byc moze warto wysnuc wnioski co do tematyki witryn i ich wielkosci, takich witryn, gdzie ten model sie sprawdza.

Ja rozumiem, ze to fajny model dla klienta, ale gdzie jest w tym pomysl na wieksze przychody dla wydawcy?

Temat: Wydawco, a co Ty na to?

Tak, to świetny model dla klienta, ale nie dla każdego.
Płacić za efekt - fajna sprawa. Ale w sytuacji, kiedy efektem jest sprzedaż, a wydawca otrzymuje prowizję od sprzedaży - to jasne powinno być, że nie każdy produkt się do tego nadaje. Z resztą firmy, które mają ugruntowaną pozycję na rynku (wypracowaną wieloletnią działalnością e-marketingową)- łatwiej będą pozyskiwać akcje, co za tym idzie realizować sprzedaż. Śmieszy mnie sytuacja, w której klient, który złotówki nie wydał na działania reklamowe w necie, nikt go nie czai, nikt nie zna jego marki, oferty - chce u nas kampanię rozliczaną, jako prowizja od sprzedaży. Oczywiście emisja na najlepszych witrynach, na najbardziej brandingowych formach. Poczytał trochę i już wie czego chce. Wydać tysiaka, ale płacąc jakiś tam procent od sprzedanej dachówki przez Internet. Czy też uważacie, że to kosmos ?
Ja mam z tym kontakt każdego dnia :o)



Wyślij zaproszenie do