Adam D.

Adam D. head of programmatic
4Finance

Temat: Adexon - nowa sieć reklamy internetowej, platforma SSP

Witam,

Po wielu latach pracy w sieciach reklamowych (IDMnet) i afiliacyjnych (Afilo)
postanowiliśmy zrobić coś co połączy wszystko i sprowadzi do wspólnego eCPM.
Tak powstała platforma Adexon (RTB network).

Pracujemy na technologii, która pozwala na przyjmowanie kampanii w wielu modelach rozliczeniowych (CPM, CPC, CPL) i optymalizuje je pod kątem przynoszenia jak największych przychodów dla właściciela witryny. To działa także pozytywnie dla reklamodawcy, bo reklamy zaczynają się emitować tym użytkownikom, którzy mają największą szansę na zamianę w klienta.

Dodatkowo technologia SSP pozwala na udostępnienie powierzchni reklamowej wydawcy bardzo wielu klientom na raz, którzy mogą licytować emisję do każdego użytkownika z osobna. Dzięki temu mamy pewność, że powierzchnia reklamowa zostanie sprzedana najdrożej jak to jest możliwe, a kupujący wie, że kupił ją najlepiej jak potrafił (jaki miał system do kupowania).

Do tego dla klientów, którzy chcą trafić do określonej behawioralnie grupy użytkowników mamy ofertę Adexon Audience, która pozwala na takie wybranie użytkowników i emisje reklam tylko do nich.

Adexon to już ponad 15 mln użytkowników i blisko 500 mln odsłon miesięcznie.
Dołącz do nas już dziś

więcej dla wydawców tutaj:
http://www.slideshare.net/Adexon/adexon-wydawcy

więcej dla reklamodawców tutaj:
http://www.slideshare.net/Adexon/adexon-agencje