Temat: pytanie o quality score

witam,
chciałbym się dowiedzieć co mogę zrobić, żeby polepszyć quality score w tym ogłoszeniu:

Profesjonalne tłumaczenia
Finanse, prawo, bankowość, EU
Kompleksowe rozwiązania dla firm
http://expertenglish.pl

słowa kluczowe:
tłumaczenia (quality score: 4/10 This keyword isn't highly relevant.
Based on the keyword's relevance to the associated ad text, CTR, historical keyword usage, and other performance factors.) CTR 0.85%

tlumaczenia (4/10) CTR 0.83%

tłumaczenia warszawa (4/10), ad currently not showing CTR 0.71%

Biuro tłumaczeń Warszawa (3/10), ad currently not showing CTR 0.48%

Tłumaczenia specjalistyczne (3/10) CTR 1.22%

tłumaczenia prawnicze (5/10)

tłumaczenia ekonomiczne (6/10) - dlaczego te dwa ostatnie są w porządku?

z góry dziękuję za pomoc w tym temacie

Temat: pytanie o quality score

Wprowadziłem kilka zmian do powyższego, a mianowicie rozbiłem kampanie na dwie grupy:

1.
Profesjonalne tłumaczenia
Finanse, prawo, bankowość, EU
Kompleksowe tłumaczenia dla firm
http://expertenglish.pl

słowa kluczowe: (max CPC 1.60)
[tłumaczenia]
[tłumacz angielski]
"tłumaczenia ekonomiczne"
"tłumaczenia medyczne"
"tłumaczenia prawnicze"
"tłumaczenia specjalistyczne"
"tłumaczenia techniczne" - ad not showing
[tlumaczenia]

2.
Profesjonalne tłumaczenia
Finanse, prawo, bankowość, EU
Kompleksowe rozwiązania dla firm
http://expertenglish.pl

słowa kluczowe: (max CPC: 2.40)
[biuro tłumaczeń]
[biuro tłumaczeń warszawa]
[biuro tlumaczen]
[biuro tlumaczen warszawa]
[tłumaczenia warszawa]

Niestety, cały czas większość słów kluczowych jest na poziomie 3/10 i 4/10 i nie wiem co z tym zrobić.

Co sądzicie o takim układzie i co mogę pozmieniać?Mateusz Wodziński edytował(a) ten post dnia 02.08.09 o godzinie 16:34
Jarosław Zuchora

Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.

Temat: pytanie o quality score

W reklamach które są wyświetlane powinny się zawierać słowa klucze. Stronie lądowania powinna zawierać słowa klucze. Radze zrobić pod adwords odrębne strony lądowania (nie ustawiać strony głównej).
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: pytanie o quality score

Dzięki za info...

na razie zmieniłem landing page dla obu grup oraz dla wszystkich słów kluczowych indywidualnie z http://www.expertenglish.pl/ na: http://www.expertenglish.pl/Tlumaczenia.html

Niestety, quality score jak na razie bez zmian.
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: pytanie o quality score

.Bartosz Szczęśniak edytował(a) ten post dnia 03.08.09 o godzinie 13:00
Paulina Wiktorska (Niżankowska)

Paulina Wiktorska
(Niżankowska)
Certyfikowany
Specjalista Google
Adwords i Google
Analytics

Temat: pytanie o quality score

No to wykonałeś 1/10 tego co można:) Myślę, że tu mogą dużą wagę odgrywać dopasowania ścisłe. Spróbuj przebudować tą kampanię. W treści boksów umieścić słowa kluczowe. Najefektywniej byłoby jakbyś do każdego słowa kluczowego przyporządkował po jednym osobnym boksie. Żmudna robota, ale u mnie wiele razy się sprawdziła:)

Pozdrawiam.
Bartosz Szczęśniak

Bartosz Szczęśniak e-commerce /
e-marketing

Temat: pytanie o quality score

Paulina Niżankowska:
No to wykonałeś 1/10 tego co można:) Myślę, że tu mogą dużą wagę odgrywać dopasowania ścisłe. Spróbuj przebudować tą kampanię. W treści boksów umieścić słowa kluczowe. Najefektywniej byłoby jakbyś do każdego słowa kluczowego przyporządkował po jednym osobnym boksie. Żmudna robota, ale u mnie wiele razy się sprawdziła:)
dopasowania ścisłe już są
główny problem to odmiany reklamy bez uzycia keyword insertion tool oraz mizerne landing pages

moim zdaniem dobre landing page dla "tłumaczenia specjalistyczne" to
http://www.expertenglish.pl/O-Firmie.html
ale konkretnej informacji o usłudze już tam klient nie zobaczyBartosz Szczęśniak edytował(a) ten post dnia 03.08.09 o godzinie 15:17
Paulina Wiktorska (Niżankowska)

Paulina Wiktorska
(Niżankowska)
Certyfikowany
Specjalista Google
Adwords i Google
Analytics

Temat: pytanie o quality score

Bartosz Szczęśniak:
dopasowania ścisłe już są
03.08.09 o godzinie 15:17[/edited]

Tak, dopasowania są dlatego napisałam, że to one mogą sprawiać trudność przy wyniku jakości. Dla reklamodawcy eliminują niepotrzebne kliknięcia na frazy nie związane z branżą, ale wymagania mają również względem treści reklam czy strony docelowej. Landing pages jest kiepski bo tak naprawdę po wejściu na stronę nie ma słów kluczowych typu "tłumaczenia medyczne". Dlatego sugerowałam taką rozbudowę kampanii.

konto usunięte

Temat: pytanie o quality score

Te CTRy są dość niepokojące. Wszystko poniżej 1% to dzwonek ostrzegawczy chyba że pojawiasz się bardzo nisko.

Odsiej słowa z najniższym CTRem i największą liczbą impresji. Rzuć okiem na CTR tekstów reklamowych - które działają, a które nie. Podrasuj te które działają, wyrzuć te z niskim CTRem.

Powinno pomóc.

Temat: pytanie o quality score

Dzięki za wszystkie podpowiedzi. W szczególności Bartkowi Szcześniakowi, który zoptymalizował moją kampanię za free.
Jarosław Hendrykowski

Jarosław Hendrykowski eCommerce Marketing

Temat: pytanie o quality score

Niezależnie od QS mogę zdecydowanie polecić zwiększenie ilości słów kluczowych, długi ogon to może nie będzie, ale sprawdź Keyword Tool External, z Analytics/raportów Adwords badaj czego ludzie wyszukują wchodząc na stronę, poobserwuj konkurencję, nawet jak masz słowa bardziej ogólne, to możesz iść dalej.
Np. duża ilość ścisłych dopasowań (odmiany gramatyczne, kolejność - przyda się excel) może zaprowadzić Cię do obniżenia CPC, trafnienia w niszę itp.
Potem nie zapomnij o wykluczeniach, np. -pdf -free -download -słownik itp. (chociaż kto wie - testuj)Jarosław H. edytował(a) ten post dnia 06.08.09 o godzinie 00:33
Grzegorz Bosak

Grzegorz Bosak Konsultant,
specjalista.
Kampanie SEM
(SEO/PPC) | Rocket
...

Temat: pytanie o quality score

Paulina Niżankowska:
Najefektywniej byłoby jakbyś do każdego słowa kluczowego przyporządkował po jednym osobnym boksie. Żmudna robota, ale u
mnie wiele razy się sprawdziła:)

W przypadku prowadzenia domowej kampanii dla 10 słów może i jest to rozwiązanie. Dla większej ilości słów/fraz to jest jakiś żart!

Podniesienie QS to głównie:
- odpowiednie słowo klucz (w tym tryb dopasowania, wykluczenia)
- odpowiednia treść reklamy
- odpowiednia strona docelowa
Paulina Wiktorska (Niżankowska)

Paulina Wiktorska
(Niżankowska)
Certyfikowany
Specjalista Google
Adwords i Google
Analytics

Temat: pytanie o quality score

Grzegorz Bosak:
Paulina Niżankowska:
Najefektywniej byłoby jakbyś do każdego słowa kluczowego przyporządkował po jednym osobnym boksie. Żmudna robota, ale u
mnie wiele razy się sprawdziła:)

W przypadku prowadzenia domowej kampanii dla 10 słów może i jest to rozwiązanie. Dla większej ilości słów/fraz to jest jakiś żart!

Hmmm..myślę, że o takiej właśnie kampanii mówimy. Niedużej jak wynika z informacji podanych przez Mateusza, którą w ten sposób można ulepszyć jakościowo.

konto usunięte

Temat: pytanie o quality score

Grzegorz Bosak:

W przypadku prowadzenia domowej kampanii dla 10 słów może i jest to rozwiązanie. Dla większej ilości słów/fraz to jest jakiś żart!

Żart? Żartem zaczyna być często zestaw zawierający już kilkanaście słów kluczowych. Przy kilkudziesięciu praktycznie zawsze. Paulina ma rację - im ściślej, tym lepiej. To jest do zrobienia nawet dla kampanii, gdzie słowa kluczowe idą w tysiące.
Podniesienie QS to głównie:
- odpowiednie słowo klucz (w tym tryb dopasowania, wykluczenia)
- odpowiednia treść reklamy
- odpowiednia strona docelowa

Jak masz zamiar to zrobić nie korzystając z małych, dopasowanych zestawów?

pozdrówko,
bartek.

Edycja:
Temat żartów przewinął się w przeszłości.Bartek Krzemień edytował(a) ten post dnia 06.08.09 o godzinie 18:08
Grzegorz Bosak

Grzegorz Bosak Konsultant,
specjalista.
Kampanie SEM
(SEO/PPC) | Rocket
...

Temat: pytanie o quality score

Bartek Krzemień:

Jak masz zamiar to zrobić nie korzystając z małych, dopasowanych zestawów?

Małe dopasowane zestawy - okey
Paulina Niżankowska:
Najefektywniej byłoby jakbyś do każdego słowa kluczowego przyporządkował po jednym osobnym boksie.

Kazde slowo kluczowe, jeden osobny boks - nie okey

Następna dyskusja:

pytanie o strategię




Wyślij zaproszenie do