Marcin Szeląg

Marcin Szeląg Analizuję, doradzam,
kieruję (Venture
Capital)

Temat: Stylio.pl - czyli styl w sieci, nowe formy reklamy 2.0

W poniedziałek odpaliliśmy Stylio.pl, nowy serwis dla wszystkich entuzjastów mody, stylu i zakupów.

Serwis oparliśmy na prostej zasadzie poleceń/rekomendacji. Użytkownicy dodają treści związane ze stylem i modą i rekomendują/polecają to co według nich jest fajne, na topie, warte zakupu.

Po informacji prasowej, która ukazała się w poniedziałek, zostaliśmy zasypani pytaniami z domów mediowych i różnych innych sieci reklamowych o możliwości reklamowe na Stylio.

Chciałbym poznać Wasze opinie na temat tego projektu pod kątem reklamy i marketingu produktów z branży odzieżowej i kosmetycznej.

Dodam tylko, że jest to zupełnie nowe podejście do tematu mody w internecie i wpasowuje się w niszę jaką są serwisy social recommendation.

Serwis znajduje się pod adresem http://stylio.pl

Zapraszam do dyskusji...
Paulina L.

Paulina L. PR specialist

Temat: Stylio.pl - czyli styl w sieci, nowe formy reklamy 2.0

pomysł jest fajny , takich portali jest mało a miejsca na rynku jeszcze sporo wiec zapowiada się spoko , trochę szkoda że trzeba czekać na możliwość rejestracji (i jest ona tylko dla wybranych tak ???)no ale jak sie już dostaniemy mamy poczucie przynależenia do ograniczonego wybranego kręgu ludzi hehe.. znam parę innych tego typu stron (polskich) i nie podoba mi sie jak nieumiejętnie selekcjonuje się tam ciuchy a przecież o tym to jest i mam wrażenie że portale te stają się tylko sposobem zarobienia pieniędzy dla ich właścicieli którzy sa tak zajęci kasą że brak im ideologii w tym co robią- pokazują wszystko niezależnie czy jest to trendy czy nie ( może mają słabych stylistów a może w ogóle nie maja ? . ) Chyba ważne jest sprofilowanie serwisu...( dużo pomysłów przychodzi do głowy ale z realizacja trudno- sama bym taki serwis założyła ) to takie moje małe przemyślenia i jeśli chcecie więcej to piszcie :)
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Stylio.pl - czyli styl w sieci, nowe formy reklamy 2.0

Czy jakąś inspiracją tu był luxlux ? Idea zacna, graficznie takowoż ciekawa, choć ciekaw jestem równiez jak owe gusta przełoża się na w miarę jednorodne opinie. wiadomo, jak to z gustami bywa :)

Tak czy siak powodzenia :)

konto usunięte

Temat: Stylio.pl - czyli styl w sieci, nowe formy reklamy 2.0

luxlux to zżynka z luxist.com (trochę się poprawili, bo kiedyś nie dość że działy tematyczne typu "nieruchomość dnia" były te same, to i selekcja towarów była identyczna) - więc trudno tu o inspirację ;)

idea fajna, graficznie - dla mnie zbyt infantylne jak na tematykę "styl", ale całkiem wesoło i pozytywnie.
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Stylio.pl - czyli styl w sieci, nowe formy reklamy 2.0

Nie ma znaczenia z czego zżynka, w naszej rzeczywistości jedno do drugiego może być podobne, i co z tego? Wiekszość polskich web 2.0 to zżynki, i... ?

Miłego.

konto usunięte

Temat: Stylio.pl - czyli styl w sieci, nowe formy reklamy 2.0

i tyle z tego, że cieszę się, iż powstał serwis wyróżniający się :)

pozdr.
Adam S.

Adam S. e-commerce

Temat: Stylio.pl - czyli styl w sieci, nowe formy reklamy 2.0

Po informacji prasowej, która ukazała się w poniedziałek, zostaliśmy zasypani pytaniami z domów mediowych i różnych innych sieci reklamowych o możliwości reklamowe na Stylio.
Wyglada niezle, ciekaw jestem tylko co spowodowalo tak 'obfita' reakcje ze strony domow mediowych - oni raczej nie zajmuja sie takimi rzeczami; co innego sieci reklamowe - ale ich z kolei interesuje liczba UU ewentualnie liczba PV (dla potzreb PR) i w zasadzie na koncu tematyka.
Chciałbym poznać Wasze opinie na temat tego projektu pod kątem reklamy i marketingu produktów z branży odzieżowej i kosmetycznej.

Target, badania (site-centric / user centric), liczba UU itd - wtedy mozna wyrazic opinie pod katem reklamy.

Pozdrawiam
AS
Marcin Szeląg

Marcin Szeląg Analizuję, doradzam,
kieruję (Venture
Capital)

Temat: Stylio.pl - czyli styl w sieci, nowe formy reklamy 2.0

Adam, trudno jeszcze mówić o statach skoro site został otwarty dla użytkowników 3 tygodnie temu. Jedyne co mogę zdradzić to to że rośniemy w tempie kilkudziesięciu procent tygodniowo - opieram się tutaj na danych stat.pl.

Jeśli chodzi o Gemiusa i Megapanel to można się nas spodziewać w maju/czerwcu.
Adam S.

Adam S. e-commerce

Temat: Stylio.pl - czyli styl w sieci, nowe formy reklamy 2.0

Marcin Szeląg:
Adam, trudno jeszcze mówić o statach skoro site został otwarty dla użytkowników 3 tygodnie temu. Jedyne co mogę zdradzić to to że rośniemy w tempie kilkudziesięciu procent tygodniowo - opieram się tutaj na danych stat.pl.

Spora dynamika - obiecujaca :)

Jeśli chodzi o Gemiusa i Megapanel to można się nas spodziewać w maju/czerwcu.

Daj znac jak juz bedziecie w panelu tymczasem pozdrawiam,
Adam :)

Następna dyskusja:

MaszPytanie.pl, czyli tym r...




Wyślij zaproszenie do