Marcin Szeląg

Marcin Szeląg Analizuję, doradzam,
kieruję (Venture
Capital)

Temat: Jaki klient, taki mailing - jak to jest ze skutecznością.

Na jednym z moich feedów przeczytałem właśnie, że ludzie z Subscriber Mail opublikowali listę 100 zwrotów, których nie powinno się używać w mailingu.

Zwroty typu "Obniżka 50%..." czy "Całkowicie za darmo..." mogą liczyć co najwyżej na szybkie skasowanie wiadomości przez użytkownika.

Ostatnio co raz bardziej sprawdza się w praktyce hasło Jaki klient, taki mailing.

Często w rozmowie z klientem występuje dylemat - mailing graficzny, czy tekstowy. Z mojego doświadczenia dużo większa skuteczność w przypadku kreacji graficznej. Przy dobrym targetowaniiu można liczyć na CTR na poziomie 10%.

Jestem ciekaw waszych doświadczeń w tym temacie.
Grzegorz Ż.

Grzegorz Ż. Krótko o mnie na
www.gzweb.pl -
zapraszam!

Temat: Jaki klient, taki mailing - jak to jest ze skutecznością.

Nam udalo sie odnotowac troszke ponad 20%, a slyszalem o ponad 10% wiekszym (w Polsce)
Marcin Szeląg

Marcin Szeląg Analizuję, doradzam,
kieruję (Venture
Capital)

Temat: Jaki klient, taki mailing - jak to jest ze skutecznością.

30% bardzo ciekawe jaka duza byla grupa.

Temat: Jaki klient, taki mailing - jak to jest ze skutecznością.

Marcin S.:
Na jednym z moich feedów przeczytałem właśnie, że ludzie z Subscriber Mail opublikowali listę 100 zwrotów, których nie powinno się używać w mailingu.

dla uściślenia chodzi o słowa których nie powinno się używać w TEMATACH mailingu

Lista jest tu:

http://www.subscribermail.com/downloads/seven_dirty_wo...

konto usunięte

Temat: Jaki klient, taki mailing - jak to jest ze skutecznością.

Witam,
skoro juz jest poruszony temat mailingu to mam pytanko. Jak sie ksztaltuja ceny? Prowadze serwis niszowy, mam konkretny target i za bardzo nie wiem jakie ceny zaproponowac ewentualnym klientom.

Temat: Jaki klient, taki mailing - jak to jest ze skutecznością.

Marcin H.:
Witam,
skoro juz jest poruszony temat mailingu to mam pytanko. Jak sie ksztaltuja ceny? Prowadze serwis niszowy, mam konkretny target i za bardzo nie wiem jakie ceny zaproponowac ewentualnym klientom.

trudne pytanie - poklikaj po portalach i wortalach, większośc z nich publikuje cenniki.

Ceny na portalach zaczynają się od ok. 60zł/1000 rekordów, do tego dochodzą kolejne % za targetowanie

Wortale (np. Money.pl) start od 330/1000

czyli im bardziej stargetowana grupa tym drożej :)

aha no i kwestie informatyczne też wpływają na cenę
tj. jaka waga w kb, text czy html itp.Rafał Adam Borkowski edytował(a) ten post dnia 24.08.07 o godzinie 15:03
Marcin Szeląg

Marcin Szeląg Analizuję, doradzam,
kieruję (Venture
Capital)

Temat: Jaki klient, taki mailing - jak to jest ze skutecznością.

Re: Rafał - dzięki za uściślenie

Re: Marcin - ceny cennikowe to jedno, to ile jesteś w stanie dostać za mailing to drugie. Tak jak napisał Rafał wszystko zależy od targetu. Ceny są różne, średnio pewnie około 70PLN CPM (1000). Chyba wszystkie portale i większość serwisów stosuje dopłatę za targetowanie, średnio 20% za każde kryterium.

Z punktu widzenia klienta, ważna jest liczba aktywnych kont - czyli logowanie przynajmniej 1 w ciągu ostatniego miesiąca.

Podaj więcej statystyk swojego serwisu, będziemy mogli ocenić dokładniej.

konto usunięte

Temat: Jaki klient, taki mailing - jak to jest ze skutecznością.

Dzieki za odpowiedzi :)
Moj serwis jest mlody, troche ponad rok w sieci. Caly czas walcze o uzytkownika ale poniewaz jest bardzo niszowy to nie ma ich wiele. Aktywnych kont mam w tej chwili 250.
Reklama nie mialaby dotyczyc np. produktow bankowych ale konkretnych ofert firm z branzy czyli docieralaby do potencjalnego odbiorcy.
Przegladalem oferty innych serwisow ale daleko mi do nich z iloscia uzytkownikow ;(
Z drugiej strony jest kwestia tego typu, ze jezeli nawet jeden z userow zainteresuje sie oferta firmy z mailingu to dla niej jest to znaczny zysk (pozyskuje potencjalnego stalego klienta i sprzedaje produkt, ktory zazwyczaj jest drogi).
Oczywiscie moglbym zaproponowac cene adekwatna do ilosci uzytkownikow, np 20 zl za mailning, ale wiem, ze dla firmy to jest smieszny pieniadz niewspolmierny do ewentualnych zyskow.
Tomasz Bar

Tomasz Bar finanseosobiste.pl

Temat: Jaki klient, taki mailing - jak to jest ze skutecznością.

Zwroty typu "Obniżka 50%..." czy "Całkowicie za darmo..." mogą
liczyć co najwyżej na szybkie skasowanie wiadomości przez użytkownika.

fakt, ze 2 lata temu czytałem tekst jakich zwrotów używać i... radzono aby używać "darmowe", "za darmo" w tytule.
Widać wszystkim się już przejadło i kojarzy z Viagra w promocji.
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Jaki klient, taki mailing - jak to jest ze skutecznością.

A mnie wydaje się, że trudno tak naprawdę ustalać jakiś zamknięty katalog słów "których nie należy używać" - wszystko zalezy od tergetu dla którego się pracuje. A ten bywa jasno i są również takie grupy, na których słow PROMOCJA w tytule, napisane własnie wielkimi literami działa od razu motywująco by kliknąć, sprawdzić, zaangazować się.

Ba, powstają nawet serwisy bazujące na takim włąśnie dążeniu do szukania promocji, konkursów, czy darmochy przez Internet.



Wyślij zaproszenie do