konto usunięte
Temat: II konferencja marketingu szeptanego - 8.05.2008 r.
Konferencja Word of Mouth - The power of consumers to jedyna okazja do spotkania z Emanuelem Rosenem, wybitnym specjalistą marketingu szeptanego. Głównym celem konferencji jest prezentacja najważniejszych zagadnień w dziedzinie marketingu szeptanego (WOM), który stał się jednym z najbardziej gorących zagadnień w marketingu i najszybciej rozwijającym się segmentem tzw. nowych mediów na świecie.Co roku w spotkaniu uczestniczą największe autorytety z tej dziedziny marketingu. W tym roku, oprócz Emanuela Rosena, gośćmi konferencji będą między innymi:
• Emmanuel Vivier, współzałożyciel Vanksen Group, autor strategii marketingu i komunikacji dla największych międzynarodowych brandów takich, jak: Sony, Warner Bross, Nokia, LG czy 20th Century Fox.
• John Hlinko, prezes Grassroots, amerykańskiej firmy consultingowej w zakresie nowatorskich rozwiązań internetowych oraz najbardziej skutecznych metod komunikacji z konsumentami. W ostatnich latach Hlinko jest jednym z najbardziej poszukiwanych prelegentów na konferencjach o tematyce aktywności internetowych oraz kreatywnego „buzz building”.
Udział w konferencji można zgłosić na stronie: http://www.streetcom.pl/konferencjawom2008/.
Liczba miejsc ograniczona.
Patronat nad konferencją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Marketingu Szeptanego (WOMMA).