Rafał Narwojsz Work smart, not hard
Bartłomiej
Juszczyk
dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...
Temat: Dystrybucja i marketing szeptany - slapwatch.pl
miast klepania farmazonów przez studentów z Allegro, może takie coś? http://Usta-Usta.plRafał Narwojsz Work smart, not hard
Temat: Dystrybucja i marketing szeptany - slapwatch.pl
fajne.... tylko nie bardzo wiem jak z tego skorzystać? oni to oferują jako usługę?
Bartłomiej
Juszczyk
dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...
Temat: Dystrybucja i marketing szeptany - slapwatch.pl
Rafał Narwojsz:
fajne.... tylko nie bardzo wiem jak z tego skorzystać? oni to oferują jako usługę?
owszem, to baza trendsetterów; podobne narzędzie acz głownie do kampanii offline ma Streetcom.
Podobne tematy
-
Advertising 2.0 » Liderzy opini, trendsetterzy, krzykacze, etc - marketing... -
-
Advertising 2.0 » Kultura i Marketing -
-
Advertising 2.0 » pOkAż dObRy pRzYkłaD MaRkEtInG 2.O I FfYgRaJ KsIażkI NiE... -
-
Advertising 2.0 » Boski marketing :) -
-
Advertising 2.0 » CIM - Professional Diploma in Marketing -
-
Advertising 2.0 » Marketing interaktywny - II edycja szkolenia -
-
Advertising 2.0 » Jeszcze 5 dni na złożenie dokumentów na Marketing w sieci... -
-
Advertising 2.0 » Marketing internetowy nastawiony na rezultaty -
Następna dyskusja: