Marcin
Szeląg
Analizuję, doradzam,
kieruję (Venture
Capital)
Temat: $3,6 mld na reklame w spolecznosciach do konca 2011
emarketer wypuscil nowy raport na temat reklamy w spolecznosciach internetowych.dla zainteresowanych link:
http://www.emarketer.com/Report.aspx?code=emarketer_20...
w raporcie jest dosyc spora analiza myspace i facebook.
wracajac na ziemie, ostatnio serwisy podawaly ze wydatki na reklame w polskiej sieci wyniosa w przyszlym roku oklo 400 mln PLN. zapewne lwia czesc tej kwoty zgarnie z rynku 'swieta trojca', reszta pojdzie na SEM, kreacje wlasnych serwisow a na szarym koncu jakies kropelki spadna na serwisy spolecznosciowe.
co myslicie na temat relacji skutecznosci do wydatkow?
czy bycie na onetcie dla wszystkich jest bardziej skuteczne od bycia dla 'malej' spolecznosci typu grono, fotka, epuls?
a moze ma ktos dostep do badan skutecznosci kampanii reklamowych na portalach i w spolecznosciach? czy cos takiego jest prowadzone?