Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: Gra reklamowa - case study

Jeśli zastanawialiście się kiedyś nad wykorzystaniem gry jako medium reklamowego, to sprawdźcie jakie wyniki udało nam się osiągnąć na bazie prostej gry dla serwisu ExtremeCars.pl


Najważniejsze dane:
- gra w 2 wersjach (na serwis klienta i do serwisów z grami)
- gra osadzona na serwisie pod adresem: http://extremecars.pl/racing
- promowane 3 strony www w jednej grze (extremecars.pl, bp.com, castrol.com)
- łączna ilość zagrań ponad 7 400 000, w tym ilość użytkowników ponad 3 600 000
- zliczona ilość zagrań w Polsce ponad 42 000
- gra w serwisie przyciągnęła 20,9% vs. promowana sekcja konkursowa 27% ruchu w serwisie


Więcej danych znajdziecie w pełnym Case Study:
http://www.nobagames.com/casestudy/ExtremeCarsRacing.pdf

Pozdrawiam
Jacek Jankowski