Agnieszka Tarkowska Project Manager
Temat: #Niewidzialni_studium przypadku
Case Study Agencja Artystyczna NiewidzialniJak ADmanago oszczędza pieniądze reklamodawców.
( http://niewidzialni.net.pl. )
Materiał opublikowany za zgodą klienta.
Jednym z klientów ADmanago jest Agencja Artystyczna Niewidzialni. Wcześniej klient korzystał z systemu Google Adwords. Ale ponieważ reklama przez konto Adwords wydała się zbyt skomplikowana rozpoczął korzystanie z systemu ADmanago przenosząc swoją kampanię. Przeanalizowaliśmy 4 ostatnie dni kampanii prowadzonej w Adwords i 4 pierwsze dni kampanii w ADmanago (identyczne kampanie w wyszukiwarce Google)
Poniżej rezultaty:
Niższe koszty CPC (ceny za kliknięcie) w ADmanago
W Google Adwords średnie CPC jest na poziomie 2,34 zł
W ADmanago średnie CPC wynosi 0,87 zł !
Większa ilość kliknięć w ADmanago
W Google Adwords wydano na 12 kliknięć 28,13 zł (średnia 2,34zł )
W ADmanago wydano na 54 kliknięcia 47,40 zł (średnia 0,87 zł)
Oszczędności pieniędzy wydanej na reklamę:
W ADmanago klient zapłacił za 54 kliknięcia 47 zł.
W Adwords musiałby za 54 kliknięcia zapłacić: 126 zł
Oszczędności Agencji Artystycznej Niewidzialni:
54 * 2.34 - 54 * 0.87 = 126.36 - 46.98 = 79.38 zł w 9 dni w porównaniu z AdWords!
Przekłada się to na 31/9 * 79.38 = 273,42 zł / miesiąc.
Po odjęciu abonamentu za 19 zł pozostaje 254,42 zł.Agnieszka Tarkowska edytował(a) ten post dnia 16.09.10 o godzinie 09:17