Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: Konkurs na Facebook.com na bazie gry reklamowej - zapraszam

Zapraszam do konkursu na facebook.com - Komputronik Race

Komputronik Race to reklamowa gra konkursowa (advergame), na bazie której ruszyły rozgrywki na Facebook, w których zadaniem graczy jest zdobycie najlepszego czasu lub polecenie gry największej liczbie znajomych.

Gra dostępna jest pod adresem: http://apps.facebook.com/komputronik_race/

W razie pytań, uwag, sugestii odnośnie mechaniki aplikacji, zasad konkursu, produkcji oraz innych pytań zapraszam do rozmowy.

konto usunięte

Temat: Konkurs na Facebook.com na bazie gry reklamowej - zapraszam

Podoba mi się blef z lepszymi czasami znajomych ;) Doprowadziło to do sporego zamieszania u mnie w biurze :)

Minusem jest możliwość najechania na inne samochody i chyba nie do końca dopracowana fizyka.

Poza tym ok.

konto usunięte

Temat: Konkurs na Facebook.com na bazie gry reklamowej - zapraszam

PS - a już na pewno podobałaby mi się możliwość multiplayerowych wyścigów. I tu polecam wsparcie przez Red5.
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: Konkurs na Facebook.com na bazie gry reklamowej - zapraszam

Brak kolizji i brak multiplayera wynika z krótkiego terminu realizacji :)

A mimo wszystko właśnie brak tych elementów podoba się casualom :)
Marek C.

Marek C. profesjonalny opis

Temat: Konkurs na Facebook.com na bazie gry reklamowej - zapraszam

Jacek Jankowski:
Brak kolizji i brak multiplayera wynika z krótkiego terminu realizacji :)

A mimo wszystko właśnie brak tych elementów podoba się casualom :)

tyle, że brak kolizji powoduje że wyniki są jakie są, czyli decydują setne sekundy, zderzania i odbijanie się samochodów wprowadziłoby więcej zamieszania i w pewny sensie pewien element losowości, wyniki byłyby bardziej zróżnicowane. Jednak bardzo fajne ;-)
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: Konkurs na Facebook.com na bazie gry reklamowej - zapraszam

Marku, zgadzam się, kolejnym razem będą z kolizjami, jak tylko czas na to pozwoli
Sławomir Ossowski

Sławomir Ossowski Think01, head of
strategy

Temat: Konkurs na Facebook.com na bazie gry reklamowej - zapraszam

Tylko ta lewizna z obligatoryjnym dołączaniem do fanów i to nawet nie aplikacji/profilu, a zewnętrznego FP to takie troszkę przegięcie imo bo i jaką wartość ma taki fan?
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: Konkurs na Facebook.com na bazie gry reklamowej - zapraszam

Zawsze możesz się wypisać
Sławomir Ossowski

Sławomir Ossowski Think01, head of
strategy

Temat: Konkurs na Facebook.com na bazie gry reklamowej - zapraszam

Jacek Jankowski:
Zawsze możesz się wypisać

nie o to chodzi... takie działania pokazują niezrozumienie SM i trochę wstyd ( taki fan jest wart tyle co mailing, a mailing jest znacznie tańszy )
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: Konkurs na Facebook.com na bazie gry reklamowej - zapraszam

Sławku,
Za płytko oceniasz tą aplikację jako aplikacje wspierające działania w Social Media. Nie chodzi o to aby za 1wszym razem trafić mega super fana, tylko aby dotrzeć do ludzi, a potem ich przekuć na realnych fanów marki.

Wg mnie niepotrzebnie się czepiasz mało istotnych szczegółów.
Sławomir Ossowski

Sławomir Ossowski Think01, head of
strategy

Temat: Konkurs na Facebook.com na bazie gry reklamowej - zapraszam

Jacek Jankowski:
Sławku,
Za płytko oceniasz tą aplikację jako aplikacje wspierające działania w Social Media. Nie chodzi o to aby za 1wszym razem trafić mega super fana, tylko aby dotrzeć do ludzi, a potem ich przekuć na realnych fanów marki.

Wg mnie niepotrzebnie się czepiasz mało istotnych szczegółów.

Nie zrozum mnie źle Jacku, nie chodzi mi o czepianie się czy deprecjonowanie Waszych wysiłków bo pomimo, że w tym sektorze konkurujemy to bardzo się cieszę z tego, że tego typu inicjatywy powstają bo edukując, otwierają rynek nam wszystkim.

Po prostu polemizuję z tą metodą ponieważ sam już ją przerabiałem nie raz - do ludzi docieramy zasięgówką, bo jest tania i efektywna, natomiast lojalizujemy właściwą marce treścią i tu nie ma miejsca ani czasu na "przekuwanie" kogoś w coś.

Sam pomysł na użycie gry w sm jest bardzo dobry, ale dokładnie jak w przypadku casual'ek przekaz dociera jeśli jest w grze merytorycznie osadzony - wiesz to przecież równie dobrze jak ja, wiele było na ten temat badań :)

Następna dyskusja:

Obama wkrzaca do gry




Wyślij zaproszenie do