Radosław Marter

Radosław Marter Managing Partner at
the one2tribe
capital group

Temat: Closed Loop Marketing, czyli Rewolucja w wizytach...

Tym razem gościnnie na łamach PolishPharma.com, dzięki zaproszeniu Pana Macieja Jędrzejowskiego miałem okazję opublikować własny artykuł na temat Closed Loop Marketingu.
Sytuacja ekonomiczna w Polsce jak i na świecie zmusza firmy farmaceutyczne do szukania oszczędności oraz wykorzystywania swoich zasobów w najbardziej efektywny sposób. Jak wiadomo, współcześnie głównym ogniwem sprzedaży są Przedstawiciele Medyczni. CLM (Closed Loop Marketing)jako nowoczesne narzędzie pracy Przedstawicieli nadaje zupełnie inny charakter ich spotkaniom z lekarzem niż miało to miejsce dotychczas.

Pełna treść na PolishPharma.com (http://polishpharma.com/opinie-ekspertow/)
Zapraszam

konto usunięte

Temat: Closed Loop Marketing, czyli Rewolucja w wizytach...

@ Radek:

a jakie znaczenie z punktu widzenia marketera farmaceutycznego ma to:

Obrazek

Odsetek lekarzy, którzy słyszeli kiedykolwiek o danej formie kontaktu z firmą farmaceutyczną w Polsce, 2010

czy na tak "kruchej" podstawie można podejmować jakiekolwiek decyzje?Mirek Połyniak edytował(a) ten post dnia 11.03.11 o godzinie 10:09
Radosław Marter

Radosław Marter Managing Partner at
the one2tribe
capital group

Temat: Closed Loop Marketing, czyli Rewolucja w wizytach...

Mirek, nie wiem czy miałeś okazję uczestniczyć w rozmowach na temat podjęcia decyzji z firmą farmaceutyczną. Czy warto wprowadzić CLM ? Nasz zespół prowadząc rozmowy na temat zasadności takiego projektu jak CLM, napotyka na różne pytania. Jednym z nich jest czy lekarze korzystają z Internetu, komputera, czytają emaile etc. Chodzi o kwestie wprowadzenia do marketingu rozwiązań zaawansowanych technologicznie (CLM). W tym przypadku należy wiedzieć jak lekarze obcują na co dzień z technologiami. Tu należy też pamiętać iż w ramach projektów CLM, które wykonujemy lekarz
- może otrzymać email po spotkaniu (materiały po spotkaniu, podziękowanie za spotkanie + podsumowanie)
- w trakcie spotkania lub po jego zakończeniu być odesłany na serwis internetowy
- w spotkaniu lekarza z reprezentantem może uczestniczyć większa grupa lekarzy, a system jest w stanie zapamiętać taką aktywność.

konto usunięte

Temat: Closed Loop Marketing, czyli Rewolucja w wizytach...

Radku - chodzi mi o coś zupełnie innego:
to, że lekarz "słyszał" o jakiejś formie e-marketingu nie oznacza, że jej używa lub chce używać

tylko to miałem na myśli - moim zdaniem pytanie w badaniu PMR było źle sformułowaneMirek Połyniak edytował(a) ten post dnia 13.03.11 o godzinie 13:54
Radosław Marter

Radosław Marter Managing Partner at
the one2tribe
capital group

Temat: Closed Loop Marketing, czyli Rewolucja w wizytach...

Mirku,
Nie do końca źle sformułowane, można było zapytać bardziej dosłownie. Jednak zwróć uwagę iż ważne jest obcowanie lekarzy z technologiami i Internetem. Jak widać marketing farmaceutyczny przenika coraz bardziej skutecznie w życie zawodowe lekarzy. W kolejnej edycji tego artykułu, postaram się pokazać dane bardziej związane z CLM.
Radosław Marter

Radosław Marter Managing Partner at
the one2tribe
capital group

Temat: Closed Loop Marketing, czyli Rewolucja w wizytach...

Po raz kolejny gościnnie w PolishPharma, zapraszam, do zapoznania się z kontynuacją tematu. W bieżącym artykule chciałbym przekazać informacje oparte nieco bardziej o doświadczenia
 z „własnego podwórka”, a konkretnie pokazać jaki obraz CLM kształtuje się w oczach użytkowników.
Closed Loop Marketing, czyli rewolucja w wizytach Przedstawicieli Medycznych cz.2
http://www.polishpharma.com/closed-loop-marketing-czyl...

Następna dyskusja:

CRM (Customer Relationship ...




Wyślij zaproszenie do