Tomek F.

Tomek F. Dyrektor Handlowy

Temat: "Zakamarki marki" Pawła Tkaczyka – tytułu, który już w...

Cześć,

Dostajesz ten list, ponieważ należysz do grupy „Złota loża”, a ja mam dla Ciebie wyjątkową ofertę.

Księgarnia OnePress dziś zaczęła wysyłkę książki „Zakamarki marki” – tytułu, który już w przedsprzedaży zajął pierwsze miejsce na liście bestsellerów księgarni, pozostawiając w tyle tytuły Briana Tracy czy Davida Allena.

O samej książce możesz poczytać na jej oficjalnej stronie albo na stronie na Facebooku. Znajdziesz tam fragmenty książki w formacie e-booka czy audio. Ale mam coś jeszcze.

Z okazji premiery książki przygotowałem coś ekstra. Darmowy rozdział, niedostępny w papierowym wydaniu, który traktuje o archetypach marki. Czyli o tym, jak konstruować historię marki (reklamy, teksty na stronach itp.), aby Klienci „łapali ją w lot”. Z koncepcji archetypów marki korzystają największe firmy, takie jak Disney czy Nike. Nie widzę powodów, by Twoja firma nie miała skorzystać na tej wiedzy.

Żeby nie rozpisywać się za bardzo: kliknij tutaj i dowiedz się, jak zdobyć dodatkowy rozdział i poszerzyć Twoją wiedzę. Mam nadzieję, że Ci się przyda. Archetypy marki to jedno z najbardziej wartościowych narzędzi, jakich używamy do budowy silnych marek.

Pozdrawiam
--
Paweł Tkaczyk
autor „Zakamarki marki”

Temat: "Zakamarki marki" Pawła Tkaczyka – tytułu, który już w...

Zamawiam, dziękuję za informację!
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: "Zakamarki marki" Pawła Tkaczyka – tytułu, który już w...

Dzięki :) Nie zapomnij podesłać mi potwierdzenia, dostaniesz dodatkowy rozdział.

Temat: "Zakamarki marki" Pawła Tkaczyka – tytułu, który już w...

Nie zapomnę, miło że przypomniałeś :)



Wyślij zaproszenie do