Tomek F. Dyrektor Handlowy
Temat: "Zakamarki marki" Pawła Tkaczyka – tytułu, który już w...
Cześć,Dostajesz ten list, ponieważ należysz do grupy „Złota loża”, a ja mam dla Ciebie wyjątkową ofertę.
Księgarnia OnePress dziś zaczęła wysyłkę książki „Zakamarki marki” – tytułu, który już w przedsprzedaży zajął pierwsze miejsce na liście bestsellerów księgarni, pozostawiając w tyle tytuły Briana Tracy czy Davida Allena.
O samej książce możesz poczytać na jej oficjalnej stronie albo na stronie na Facebooku. Znajdziesz tam fragmenty książki w formacie e-booka czy audio. Ale mam coś jeszcze.
Z okazji premiery książki przygotowałem coś ekstra. Darmowy rozdział, niedostępny w papierowym wydaniu, który traktuje o archetypach marki. Czyli o tym, jak konstruować historię marki (reklamy, teksty na stronach itp.), aby Klienci „łapali ją w lot”. Z koncepcji archetypów marki korzystają największe firmy, takie jak Disney czy Nike. Nie widzę powodów, by Twoja firma nie miała skorzystać na tej wiedzy.
Żeby nie rozpisywać się za bardzo: kliknij tutaj i dowiedz się, jak zdobyć dodatkowy rozdział i poszerzyć Twoją wiedzę. Mam nadzieję, że Ci się przyda. Archetypy marki to jedno z najbardziej wartościowych narzędzi, jakich używamy do budowy silnych marek.
Pozdrawiam
--
Paweł Tkaczyk
autor „Zakamarki marki”