konto usunięte

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

ADVANCED FINANCIAL TRAINING CENETER zaprasza na warsztaty:

CASH MANAGEMENT

Prowadzi Adam Jaroszyński

24 - 25 listopada

Hotel Le Meridien Bristol

http://aftc.com.pl

Systemy płatnicze

1. Obieg płatności w obrocie krajowym i zagranicznym – definicje, rodzaje, operatorzy, godziny graniczne
2. Rodzaje zleceń płatniczych
3. System adresowy banków (NRB a IBAN)
4. Systemy krajowe
5. Rozliczenia międzynarodowe
1. Bankowość korespondencyjna – rachunki nostro i loro
2. Data realizacji a data waluty (SPOT, PRESPOT, TODAY)
3. Specyfika i rozwiązania systemowe stosowane w bankach
4. SWIFT

Bankowość elektroniczna a operacje księgowe przedsiębiorstwa

1. Bankowość elektroniczna – definicje, podstawowe pojęcia
2. Praktyka rynkowa – rodzaje systemów
1. Systemy internetowe
2. Systemy off-line
3. Web services
3. Standardy bezpieczeństwa i wymiany danych
1. Formaty danych i rodzaje wymienianych zleceń
2. Bezpieczeństwo transmisji
3. Podpis elektroniczny (zakres stosowania, rodzaje)
4. Systemy bankowości elektronicznej a wewnętrzne procedury korporacyjne – elastyczność rozwiązań
5. Automatyzacja procesów – interfejsy pomiędzy środowiskiem informatycznym firmy, a bankiem

Zarządzanie należnościami i zobowiązaniami

1. Systemy identyfikacji płatności przychodzących i wychodzących
1. Definicje i podstawowe pojęcia
2. Elektroniczny wyciąg bankowy - praktyka rynkowa
2. Należności - płatności masowe a detaliczne
1. Mechanizmy identyfikacyjne
2. Harmonogram uznań i raportowania
3. Outsourcing w bankach
4. Wielowalutowość
3. Zobowiązania – warunki systemowe i sposoby identyfikacji zleceń wychodzących, wykorzystywanie pól referencyjnych i okodowania transakcji





--

Michał Lewandowski

Koordynator

e-mail: michal.lewandowski@aftc.com.pl

tel. +48 512 586 563

Advanced Financial Training Center

ul. Jeżewskiego 5f/72

02-796 Warszawa
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy


Obrazek


Jak zwiększyć sprzedaż dzięki prostym technikom?
Dlaczego tylko 10% sprzedawców zarabia poważne pieniądze?
Jakie techniki sprawdzają się najlepiej w sprzedaży?


Na te i na wiele innych pytań odpowie Tobie sam Brian Tracy, światowej klasy ekspert sprzedaży, autor ponad 50 książek i 360 programów szkoleniowych!

Zapisz się już teraz na to wyjątkowe seminarium OnLine!
Seminarium Briana Tracy OnLine

Za jedyne 97 zł będziesz uczestniczyć NA ŻYWO w wykładzie Briana Tracy, tłumaczonym na język polski!

Siedząc wygodnie w najlepszym dla Ciebie miejscu, możesz wziąć udział w tym prestiżowym wydarzeniu za grosze, aby poznać najlepsze strategie i techniki wybitnych sprzedawców!

Kliknij w ten link i zapisz się już teraz!
Seminarium Briana Tracy OnLine
Aleksandra S.

Aleksandra S. god is everywhere,
marketing is
everywhere ergo
marketing...

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

KRAJOWA IZBA GOSPODARCZA ELEKTRONIKI i TELEKOMUNIKACJI
ZAPRASZA NA BEZPŁATNE SEMINARIUM DLA PRACOWNIKÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW

Seminaria odbywają się w Warszawie (bardzo dobry dojazd z Dworca Centralnego) w terminach do wyboru: 23, 24, 25 listopada 2010, w godzinach 10.00 – 15.00.

Wypełnij formularz rejestracyjny na http://www.uslugaszok.pl/pl/seminarium,1.html


Obrazek
Agnieszka B.

Agnieszka B. MOTION Arts

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Zapraszamy na przedświąteczne Warsztaty ZDOBNICTWA ARTYSTYCZNEGO I PROJEKTOWANIA BIŻUTERII - cena promocyjna!
Pierwsze zajęcia odbędą się w poniedziałek, 29.11 o godz. 18.00 w Hotelu Kyriad Prestige przy ul. Towarowej 2 w Warszawie.

Podczas zajęć Uczestniczki stworzą niepowtarzalną biżuterię zgodnie ze swoimi upodobaniami lub oryginalne przedmioty dekoracyjne, którą będą mogły podarować w gwiazdkowym prezencie bliskiej osobie, lub wystawić na noworocznej aukcji charytatywnej.

W ramach warsztatu odbędą się cztery dwugodzinne zajęcia TYLKO TERAZ w PROMOCYJNEJ cenie 249zł! (cena regularna za pięć zajęć wynosi 1047zł). Honorujemy rabaty „przyjacielskie”: zapisz się z przyjaciółką – każda z Was otrzyma rabat 20%, zapisz się z dwiema przyjaciółkami, każda z Was otrzyma rabat 30%!

Wszystkim Uczestniczkom zapewniamy poczęstunek podczas warsztatu.

Zwieńczeniem zajęć będzie ekskluzywny pokaz kosmetyczny,a każda z Uczestniczek otrzyma atrakcyjny upominek.

Prosimy o wysyłanie zapytań i zgłoszeń na adres info@motionarts.pl lub za pomocą formularza kontaktowego na http://www.motionarts.pl.

Serdecznie zapraszamy!
Agnieszka Balicka i Magdalena Pasternak
email: info@motionarts.pl
tel.: 0 784 907 006 lub 0 784 907 106
http://www.motionarts.pl
Rachela D.

Rachela D. Sursum corda!

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

52-minutowe Nagranie Hipnotyczne i 63 zł - dla Ciebie!

Dla osób zainteresowanych Hipnozą, mam dziś 52 minutowe nagranie hipnotyczne całkowicie za darmo!
http://www.dobranoc.mtraining.pl

A jeżeli chcesz nauczyć się korzystać z Prawa Przyciągania, mam dla Ciebie 63 zł zniżki na szkolenie:
"Myślisz Mówisz Masz" <- Wystarczy kliknąć w ten link, zniżka zostanie przyznana automatycznie!

Pozdrawiam
Rachela Dylik
Andrzej R.

Andrzej R. Przedstawiciel
handlowy,
organizator,
fotograf

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Targi REKLAMA EXPO 2010 i CYFRODRUX 2010 - Bydgoszcz 1-3.12.2010

W dniach 01-03.12.2010r. w Bydgoszczy odbędzie się pierwsza edycja Targów Reklamy REKLAMA EXPO 2010, równolegle z Międzynarodowymi Targami Druku Cyfrowego CYFRODRUX 2010.

Szczegóły: http://www.targi-pom.com.pl/126-reklama_expo_01_03_12_...

Zapraszam szczególnie na stoisko Mennicy Śląskiej;)
Krzysztof Magura

Krzysztof Magura Content Editor

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

W imieniu firmy MAY AGENCY TRAINING & EVENT, serdecznie polecam oraz uprzejmie zapraszam do udziału w szkoleniu:

ROZMOWY I NEGOCJACJE Z PRZEDSTAWICIELAMI ZAKŁADOWYCH I PONADZAKŁADOWYCH ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH.
Warszawa, 13. grudnia 2010

Szkolenie przeznaczone jest dla:

Menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania oraz tych pracowników, których teraz lub w przyszłości czekają negocjacje ze związkami zawodowymi.
Cele szkolenia:

Szkolenie ma na celu podniesienie kwalifikacji i skuteczności negocjacyjnej w bezpośrednich rozmowach z przedstawicielami związków zawodowych, z komisjami negocjacyjnymi itp., w kontekście ustalania stanowisk, negocjacji, oraz sporu organizacji związkowej z pracodawcą, dyrektorem zakładu pracy lub zarządem spółki.
Obejmuje umiejętności teoretyczne i praktyczne, niezbędne dla skutecznego prowadzenia działań, rozmów, rokowań, negocjacji.
Komentarz:

Ponieważ temat negocjacji jest poważny, celowo wprowadzamy formę treningu praktycznego, wprowadzając ‘lżejszą’ konwencję gier i zadań.
Temat dzielimy na podstawy teoretyczne, przygotowanie merytoryczne, strategię i taktykę przygotowań do negocjacji, ćwiczenia erystyczne, budowanie argumentacji, coaching, ćwiczenia oraz inscenizację próbnych negocjacji, w których każdy uczestnik bierze udział z pozycji negocjatora, ale i z pozycji szefa.
W pierwszym dniu szkolenia bazujemy na sytuacjach i przykładach autentycznych negocjacji oraz ćwiczeń abstrakcyjnych, w drugim dniu rozpatrujemy konkretną sytuację mogącą zaistnieć lub już istniejącą w praktyce grupy uczestniczącej w szkoleniu.
Elementy szkolenia stosujemy w ćwiczeniach – grach negocjacyjnych.
Zwracamy uwagę również na towarzyszące nierozerwalnie wszelkim rodzajom sporów i negocjacji zjawisko zaburzeń emisyjno-dykcyjnych, bardzo często rzutujące na przebieg oraz na wynik podejmowanych rozmów.
W tym konkretnym szkoleniu nie skupiamy się na aktach prawnych dotyczących działalności negocjacyjnej związków zawodowych, ale na praktycznym przygotowaniu uczestników do prowadzenia działań.
Rozwój umiejętności:

· negocjacji w trudnych warunkach.
· dochodzenia do porozumienia, przedłużania, przerywania negocjacji oraz chwilowego zrywania rozmów bez strat własnych.
· wykorzystanie nabytej wiedzy w sytuacjach realnych.
· opanowanie towarzyszących emocji pod presją wysokiego poziomu stresu.

Program:

1. Krótka autoprezentacja trenera. Anonimowa ankieta dla uczestników.
2. Odrobina teorii erystyki (sztuki prowadzenia sporów) i negocjacji. Określenie celu rozmów.
Określenie wartości stałych obu stron.
3. Negocjacje - określenie sposobu dochodzenia do celu:
· porozumienie,
· celowe zwlekanie – gra na czas,
· walka,
· zerwanie rozmów,
· wejście na drogę sądową,
· nacisk zewnętrzny; media i opinia publiczna.
· spojrzenie na sytuację z punktu widzenia strony przeciwnej.

4. Określenie typu przeciwnika w rozmowach dla związków zawodowych.
W założeniu ma określać typ „szefa”, ale ogólnie odnosi się do negocjatora strony przeciwnej lub
grupy negocjacyjnej.
· przyjaciel (ojciec, życzliwy, złote serce, dusza człowiek)
· tolerancyjny (zwolennik związków, działacz, swój chłop)
· negocjator (szachista, mądrala, kamienna twarz, trudny)
· wróg (antyzwiązkowy, niemiły, pyszny, prawo pięści)
· niekompetentny (nie wie, nie da, niech inni przyjdą i zrobią...)

o Odrobina prawa - Ustawa o Związkach Zawodowych i kwestia strajku.
Ustawa z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych (Dz. U. z dnia 26.09.1991 r.
5. Teoria i ćwiczenia grupy negocjacyjnej.
· gra negocjacyjna: sytuacja abstrakcyjna, bez dodatkowych elementów zewnętrznych, warunkujących wynik prowadzonych rozmów. „Szef” ma za zadanie (w ramach swojej ‘osobowości’) stworzyć mocną stronę negocjacyjną dla związków, celowo „rozmontowując” ich pracę...

o negocjacje znacznych podwyżek dla załogi
o odejście od zwolnień
o Po rozgrywce - dyskusja, pytania, odpowiedzi.

6. Negocjatorzy - szef i jego ludzie. Budowa komisji negocjacyjnej. Ryzyko. Zysk i strata. Pomoce
techniczne.
· czy liczna znaczy – dobra?
· czy „Szef” powinien być sam, czy wręcz przeciwnie?
· Optymalny skład komisji negocjacyjnej (+ doradca prawny)
· podział zadań i kompetencji w prowadzeniu negocjacji
· pomocne ćwiczenia przy częstych negocjacjach
· gra: „Kapitan i Drużyna” – system amerykański
· praktyczne ćwiczenia z zakresu umiejętności wystąpienia przed grupą.

6. Zarządzanie ryzykiem w negocjacjach, czyli zyski i straty.
Symulacja możliwego zakładanego ryzyka do podjęcia w negocjacjach.
7. Plan, czyli kamień węgielny... co chcemy osiągać i dlaczego?
· planujemy negocjacje – cel, taktyka, strategia, wynik, sukces.
· cel, dyskusja, burza mózgów, punkty do wykonania.
· ustalenie punktu ‘W’, czyli wejście, oraz punkt ‘K’ czyli koniec.
· rozpatrujemy układ odniesienia dla ‘W” i dla ‘K”.
· określamy plan B, czyli plan awaryjny.

8. Negocjacje w etapach - etapy negocjacji.
· zrozumieć stronę przeciwną
· aspekty osobiste – jak je wykorzystać dla sukcesu
· ambicja, miłość własna, duma, poczucie wyższości
· asertywność, uległość, agresja.

9. NLP - używać, czy nie? Manipulacja i antymanipulacja.
· ćwiczenia z użyciem podstawowych form pozornej zgody.
postawa agresywna – co można zyskać i dlaczego? Co można stracić?
10. Niekonwencjonalne, czyli ‘Czego przeciwna strona wiedzieć nie powinna...’
11. Zewnętrzne i wewnętrzne „środki pomocnicze” czyli rodzaje presji.
· presja czasu
· presja załogi + rodzin pracowniczych na stanowisko związkowców
· presja strat finansowych aż do zamknięcia firmy włącznie
· presja czynników odgórnych (jeśli istnieją)
· presja działań związkowych (protest, strajk, głodówka)
· presja opinii publicznej (jak ją zdyskontować na swoją stronę)
· presja mediów (wykorzystanie do osiągnięcia celu)
· ewentualna ingerencja Europy (przepisy unijne, Strasburg itp.)

12. Wynik negocjacji. Sukces, połowiczny sukces, brak sukcesu. Zerwanie i powrót do rokowań.
Eskalacja konfliktu. Sąd.
13. Negocjacje konkretne i rzeczywiste. Określenie założeń negocjacyjnych, wypracowanie pozycji.
14. Warsztat:
Grupa dzieli się na dwie części i przeprowadzamy symulację prawdziwych negocjacji na interesujący nas temat, starając się wejść w punkt widzenia związkowców
i przewidzieć ich możliwe ruchy, zajmowane wobec problemu stanowisko oraz wypracować strategię sukcesu przy możliwie jak najlepszym stopniu porozumienia.
· Wygrana – i co dalej? Przegrana – i co dalej?

Prowadzący:

Paweł M Lipnicki - trener, szkoleniowiec, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, prezenter TV.
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Prowadził m.in. programy "Sami o sobie", autorski program "Stres ma wielkie oczy", "Mama i ja", Kawa czy herbata", "Orzeł czy reszka" (O historii pieniądza w Polsce wg własnego scenariusza). Odbył ponad 10000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery "Kawy czy herbaty" TVP 1)
Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r. , certyfikowane od 1994
Był dyrektorem naczelnym w Agencji Artystycznej ART MYSELF, dyrektorem ds. TV i kreacji w LOGO ART, dyrektorem kreatywnym w PR & PROM " SEVENTH", Main Research Managerem w BSTM MIND SOCIETY, Menadżerem Kreacji w "BRZ ART." etc.

Autor szkolenia z event marketingu w praktyce promocyjnej; autor programów szkoleń antystresowych i negocjacyjnych dla VIP-ów, biznesmenów i prezenterów. Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, krasomówcze i prosprzedażowe szkolenia z wykorzystaniem technik aktorskich, a także seminaria techniki wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy , przywódców i polityków oraz celebry Ma 14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.
W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS.
Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to nawet 2.000 osób rocznie.

Autor unikatowego w Polsce szkolenia antystresowego dla urzędników i pracowników biurowych.
Ambasador Marek Luksusowych i szkoleniowiec prezentacji koncernu DIAGEO.
Dodatkowe dane oraz szkolenia autorskie - http://trener.home.pl ; http://wikipedia.pl ; http://goldenline.pl

Szkolił i trenował urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, MSW i A, MK i DN i innych; Menadżerów i pracowników firm : Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT, Allegro, Era, Stena Line i innych.

Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2.
Termin szkolenia: 13. grudnia 2010 r.
Koszt uczestnictwa: 990 zł (brutto)
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:
· organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
· materiały szkoleniowe,
· Certyfikat ukończenia szkolenia,
· serwisy kawowe i obiad.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Kontakt:
MayAgency
http://www.mayagency.com.pl
tel: 606673674
tel2: 224902035
infolinia: 0801002281

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI W FIRMIE

Obrazek


a TY jak zaczniesz Nowy Rok?
zapisy na promocyjne szkolenie trwają...


NA DOBRY NOWY ROK...tylko w styczniu: 4 dni za 1500 zł - 2 dni kupujesz, 2 dni dostajesz za darmo
lub
płacisz 3000 zł za 4 dni i zabierasz drugą osobę z Firmy za darmo!

Szkolenie odbywa się w WARSZAWIE i trwa 4 dni i obejmuje 4 moduły:

18.01– ANALIZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH

19.01– PLAN I BUDŻET

20.01– EWALUACJA

21.01- REALIZACJA


Szkolenie 4 dniowe jest całością jednak możliwe jest uczestniczenie oddzielnie w wybranych modułach.

Warsztaty są adresowane do Menedżerów i Specjalistów Działów Personalnych i Szkoleniowych oraz do wszystkich Menedżerów wyższego i średniego szczebla, zaangażowanych w rozwój własny oraz podległych im Pracowników.

Szczegółowy program szkolenia:
http://open.edu.pl/pl/oferta/szkolenia-otwarte/zestawi...

Czas trwania: całe szkolenie - 4 dni, 32 godziny zegarowe zajęć

cena dla osób decydujących się na pojedyncze moduły:
950 zł/osoba - 1 dzień

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu; materiały szkoleniowe; certyfikat; roczną opiekę poszkoleniową on-line trenera prowadzącego; obiad; napoje; owoce; słodycze

Prowadzenie: INGA ZAWADZKA http://open.edu.pl/pl/o-nas/nasi-trenerzy/inga-zawadzka

Kontakt:agnieszka@open.edu.pl lub 691-074-763

Zaprasza OPEN Grupa Dobrych Trenerów

Obrazek
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy


Obrazek


Prospecting - aktywne metody pozyskiwania klientów

Strona spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/prospecting-aktywne...

Beneficjenci: Kierownicy zespołów sprzedażowych, pracownicy sprzedaży.

Czas trwania: 16 godzin / 2 dni

Cele szkolenia:• Poznanie sposobów na tworzenie bazy Klientów.
• Poznanie wybranych technik prospectingowych.
• Przećwiczenie wybranych technik.

Korzyści ze szkolenia: Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:

• Będzie wiedział, jakie metody sa najbardziej efektywne w procesie budowania bazy Klientów.
• Będzie wiedział, jakie są źródła Klientów.
• Będzie potrafił stworzyć swój własny efektywny system prospectingowy.

O czym będziemy mówili?

Istota prospectingu:
• Etapy rozwoju rynku.
• Prospecting a proces sprzedaży.
• Metody prospectingowe – aktywne i pasywne metody.

Źródła pozyskiwania Klientów:
• Lejek kontaktów, czyli statystyka w propsectingu.
• Źródła Klientów – Lista 100.
• Networking w sprzedaży – możliwości, które daje Internet.

Referencja i rekomendacja jako podstawowe źródło Klientów:
• Dobra obsługa jako podstawa zdobywania nowych Klientów.
• Różnica pomiędzy referencją i rekomendacją.
• Struktura rekomendacji.

Efektywny system prospectingowy:
• Narzędzia stosowane w prospectingu – Zeszyt kontaktów, Zestawienie rozmów telefonicznych
• Efektywne planowanie prospectingu – Zasada Pareto

Szkolenie otwarte - Terminarz: SZCZECIN 14-15 STYCZNIA 2011r. (16h/ 2 dni)

Jeszcze nigdy nie byłeś na naszym szkoleniu - PRZETESTUJ NAS! 299 PLN

Cena regulana 1.495 PLN

Zgłoszenia nadesłane do 14 GRUDNIA 2010r. 995 PLN

http://gntb.eu / http://businesstrainers.pl
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

"Mistrz sceny" - sztuka prezentacji i komunikacji z grupami – 11,12 grudnia w Warszawie.

Ile dla Ciebie warta jest umiejętność występów przed grupą? Gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami? A Ty w tym czasie dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem grupowym. Po co? Bo chcesz, żeby byli zrelaksowani, rozbawieni i jednocześnie zmotywowani do słuchania, a tym samym uczyli się wfektywnie.

Na szkoleniu poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz.
Obrazek
Po więcej informacji zapraszam na stronę szkolenia:
http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_mistrz_sceny

Tutaj znajdziesz opinie uczestników poprzednich edycji szkolenia:
http://www.rdaniluk.pl/nlp_testymoniale

Przyjdź - dowiesz się jak przekonująco mówić i przemawiać!
Sebastian Minor

Sebastian Minor Martwy prorok -
wszyscy umrzemy.
(tanatoterapeuta)

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Wszystko co teraz zdobywamy będziemy musieli kiedyś porzucić - ima bardziej jesteśmy do czegoś przywiązani tym bardziej cierpimy po stracie. Jesteśmy przygotowani na śmierć, boimy się jej nadejścia? Im szybciej skonfrontujemy się z tą siłą tym lepiej zdołamy wykorzystać tę świadomą moc życia.

Tanatoterapia- sztuka przeprowadzania dusz i praca z lękiem przed śmiercią.
W programie:
Fakty i mity wokół śmierci w religii, medycynie, nauce i sztuce.
5 faz umierania według Elizabeth Kubler Ross
Wskazówki Tybetańskiej Księgi Umarłych
Relacje z pogranicza – obserwacje ludzi w trakcie śmierci klinicznej.
Projekcja filmu Raymonda Moody'ego „Życie po życiu”
Trening medytacyjny programowania własnej łagodnej śmierci.
Poznanie poziomów egzystencji pośmiertnej i praw nimi rządzących.
Zdobycze podróżników opuszczających świadomie ciało.
Najcenniejsze skarby, jakie możemy zabrać z życia ze sobą.
Tworzenie własnej platformy bezpieczeństwa w świecie mentalnym.
Rytuał przeprowadzania dusz wraz z procesem samowyzwolenia.
Praca z odzyskiwaniem aspektów swojej duszy z poprzednich wcieleń.
Prowadzi Sebastian Minor; Warszawa 8-9 stycznia; 260zł/osoba

Seminarium z Władymirem Baskakowem prezentującym autorską metodę totalnego rozluźnienia w ramach cielesnej psychoterapii. Dzięki tej metodzie następuje uwolnienie głębokich napięć w ciele blokujących przepływ sił samoodnowy.
Jest to pierwsza i póki co niepowtarzalna okazja spotkania człowieka z ogromnym doświadczeniem pracy z ciałem – jego objawami chorobowymi na skutek psychicznych urazów z przeszłości. Władymir prowadzi w Rosji 2 letnie szkolenia w ramach swojej metody, którą również nazywa tanatoterapią a w wielu krajach Europy wyszkolił już setki specjalistów. Bardzo mi zależy na zrównoważeniu pracy psycho-duchowej wymiarem emocjonalno-fizycznym. To wielka szansa dla nas wszystkich!
Zapraszamy zwłaszcza terapeutów pracujących z ludźmi ciężko chorymi i umierającymi; w stresie, depresji i żałobie. Jest to uzupełnienie warsztatów tanatoterapii o trening fizycznej pracy z ciałem pacjenta.
Warszawa 21 styczeń godzina 18.00 - spotkanie otwarte
22-23 styczeń w godzinach: 10.00-20.00, cena 590zł/osoba
(Kurs tanatoterapii i seminarium z Władymirem kosztuje łącznie 700 zł!)

Masaż Kryształami – głęboka energetyzacja ciała programowanymi rdzeniami krystalicznymi. Najnowsza metoda wielopoziomowej terapii manualnej.
Praca kryształami odbywać się będzie w pozycji leżącej pacjenta, operujemy głównie okolicę kręgosłupa, potylicy i kości ogonowej aby udrożnić przepływ energii w głównych kanałach. Poznamy metody wzmacniania działania kryształów ukierunkowanymi wzorcami fantomowymi i podnoszeniem własnych wibracji. Masaż jest określony sekwencją podstawowych działań jednak może przebiegać w sposób intuicyjny i da się go połączyć z poznanymi wcześniej metodami terapii.
Z uwagi na ograniczoną ilość szlifowanych kryształów grupa może wynosić ok 10-12 osób i jest to jedyny planowany kurs w ciągu całego przyszłego roku.
19-20 luty Warszawa 350zł/osoba (decyduje kolejność zgłoszeń)
Zapisy: sebastianminor@klinikadusz.pl tel.503 93 66 95
dodatkowe informacje odnośnie miejsca wkrótce http://klinikadusz.pl
Mariusz Orzelski

Mariusz Orzelski Project & Interim
Manager,
Facylitator,
Konsultant, Szkol...

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Webinar: Dlaczego idzie PRZEOGROMNY kryzys i dlaczego możesz na nim zarobić 3700% i więcej?

Idzie WIELKI KRYZYS, który będzie przyczyną największego transferu bogactwa w historii świata. Niestety większość ludzi na tym straci większość tego, co ma. A nawet jeszcze więcej na tym czego nie ma... (długi!).

Nic z tym nie możesz zrobić, ale możesz zadbać o siebie i swoich najbliższych.

Poznaj mapę dzięki której zorientujesz się co się dzieje i jak to możesz wykorzystać dla siebie...
nawet jeżeli dziś niewiele posiadasz, masz długi i nawet jeżeli w to nie wierzysz...

http://zyskujmy.com
Danka Prachnio

Danka Prachnio nauczycielka Vedic
Art. Trener Rozwoju
Osobistego. Coach

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Sylwester i Nowy Rok 2011z Vedic Art.

Wyobraź sobie za oknem śnieg, mróz i wiatr. W kominku jasny płomień dębowego drewna buduje klimat przytulności, spokoju i ciepła domowego ogniska.
W takiej właśnie scenerii odbędzie się kolejny warsztat Vedic Art., na który Cię serdecznie zapraszam już dziś.
Miejsce: Kuligów pod Warszawą
Przyjazd 27.XII.2010 godz.18.00
Wyjazd 2.I. 2011 godz. 15.00
Podczas 6 – cio dniowego pobytu w programie : I i II stopień Vedic Art. W Sylwestra moc atrakcji związana z pożegnaniem Starego 2010 Roku. Wieczorem uroczysta kolacja. Nowy 2011 Rok przywitamy w plenerze. A w pierwszy dzień Nowego Roku jeżeli dopisze śnieg prawdziwy kulig, prawdziwe sanie, prawdziwe konie i moc niezapomnianych wrażeń. Tego dnia będzie czas na wróżby noworoczne ( Tarot, Karty Anielskie ).
Więcej informacji na stronie: http://vedicart.warszawa.pl
Całkowity koszt pobytu ( warsztat, noclegi, wyżywienie i inne atrakcje ) 850 PLN.
W cenę nie są wliczone materiały malarskie – jeżeli masz własne przywieź ze sobą, na miejscu istnieje możliwość zakupu wszystkich akcesoriów za dodatkową opłatą.
Ilość miejsc ograniczona – rezerwacja tylko po wpłacie zaliczki w wysokości 400 PLN do dnia 15.XII.2010r.
Kontakt : 601 – 313 - 496
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy


Obrazek


Prospecting - aktywne metody pozyskiwania klientów

Strona spotkania: http://www.goldenline.pl/spotkanie/prospecting-aktywne...

Beneficjenci: Kierownicy zespołów sprzedażowych, pracownicy sprzedaży.

Czas trwania: 16 godzin / 2 dni

Cele szkolenia:• Poznanie sposobów na tworzenie bazy Klientów.
• Poznanie wybranych technik prospectingowych.
• Przećwiczenie wybranych technik.

Korzyści ze szkolenia: Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:

• Będzie wiedział, jakie metody sa najbardziej efektywne w procesie budowania bazy Klientów.
• Będzie wiedział, jakie są źródła Klientów.
• Będzie potrafił stworzyć swój własny efektywny system prospectingowy.

O czym będziemy mówili?

Istota prospectingu:
• Etapy rozwoju rynku.
• Prospecting a proces sprzedaży.
• Metody prospectingowe – aktywne i pasywne metody.

Źródła pozyskiwania Klientów:
• Lejek kontaktów, czyli statystyka w propsectingu.
• Źródła Klientów – Lista 100.
• Networking w sprzedaży – możliwości, które daje Internet.

Referencja i rekomendacja jako podstawowe źródło Klientów:
• Dobra obsługa jako podstawa zdobywania nowych Klientów.
• Różnica pomiędzy referencją i rekomendacją.
• Struktura rekomendacji.

Efektywny system prospectingowy:
• Narzędzia stosowane w prospectingu – Zeszyt kontaktów, Zestawienie rozmów telefonicznych
• Efektywne planowanie prospectingu – Zasada Pareto

Szkolenie otwarte - Terminarz: SZCZECIN 14-15 STYCZNIA 2011r. (16h/ 2 dni)

Jeszcze nigdy nie byłeś na naszym szkoleniu - PRZETESTUJ NAS! 299 PLN

Cena regularna 1.495 PLN

Zgłoszenia nadesłane do 14 GRUDNIA 2010r. 995 PLN

http://gntb.eu / http://businesstrainers.pl
Martyna Klimowicz

Martyna Klimowicz korektor w Gazecie
Wydziału WPIA UW,
Samorząd Studentów
W...

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Nowakowski i Wspólnicy sp.k.
Law&Tax Consulting
Zapraszają do udziału w szkoleniu
Praktyczne zagadnienia prawa ochrony konkurencji

Warszawa, 13 stycznia 2011
Biblioteka Narodowa, Al. Niepodległości 213
Sala 218

Program szkolenia:
9:45 – 10:00 – rejestracja uczestników
10:00 – 10:30 – Podstawowe pojęcia z zakresu prawa konkurencji
10:30 – 11:30 – Zasady swobody umów a nadużycie pozycji dominującej, w tym wybrane orzecznictwo
11:30 – 12:00 – Przerwa kawowa
12:00 – 13:30 – Współpraca między przedsiębiorcami a porozumienia ograniczające konkurencję, w tym wybrane orzecznictwo
13:30 – 14:30 – Informacje o procedurze stosowanej przez Prezesa UOKiK, w szczególności instytucja kontroli i przeszukania
14:30 – 15:10 – Lunch
15:10 – 15:40 – Procedura pobłażliwości – leniency
15:40 – 16:10 – Ryzyka związane z naruszeniem prawa konkurencji

Szkolenie prowadzone przez prawników Kancelarii Nowakowski i Wspólnicy, specjalistów w zakresie prawa ochrony konkurencji
Adwokat Cezary Nowakowski, wspólnik kancelarii
Radca prawny Krzysztof Bąk
Adwokat Piotr Ładoń

Koszt szkolenia: 150 zł

Rejestracja poprzez adres e-mail: m.klimowicz@knw.pl

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM 31.01- 2.02.2011
TRWAJĄ ZAPISY NA WARSZTAT "TRUDNE(?) ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM" 31.01- 2.02.2011


Obrazek


Podczas treningu zostanie przygotowane oraz przećwiczone 6 trudnych rozmów:

*ODMOWA - np. zmiany grafiku, podwyżki, wcześniejszego wyjścia z pracy itp.

*KORYGOWANIE - rozmowa w sytuacji, gdy rezultaty pracy danej osoby nie spełniają oczekiwań

*DYSCYPLINOWANIE - rozmowa w sytuacji, gdy dajemy pracownikowi ostatnią szansę zmiany zachowań

*ROZMOWA O BRAKU MOŻLIWOŚCI AWANSU - z przyczyn leżących po stronie firmy oraz z przyczyn leżących po stronie pracownika

*ROZWIĄZANIE UMOWY O PRACĘ - z przyczyn leżących po stronie firmy oraz z przyczyn leżących po stronie pracownika

*ROZMOWA DOTYCZĄCA HIGIENY OSOBISTEJ (LUB INNYCH KWESTII OSOBISTYCH RZUTUJĄCYCH NA FUNKCJONOWANIE W ZESPOLE LUB NA WYNIKI PRACY) - najtrudniejszy dla większości szefów typ rozmowy.

Szczegółowe informacje open.edu.pl/pl/oferta/szkolenia-otwarte/zestawienie-szkolen-otwartych/trudne-rozmowy-z-pracownikiem-warsztat

CZAS TRWANIA: 3 dni, 24 godziny zegarowe zajęć, dzień 2 i 3 TO sesje rozmów z superwizją

CENA: 1500 zł/osoba
Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu; materiały szkoleniowe; certyfikat; roczną opiekę poszkoleniową on-line trenera prowadzącego; trzy obiady; napoje; owoce; słodycze

!!!Wybierz jeden z rabatów:
* Dla pierwszych pięciu osób - 10% zniżki;
** Przy dwóch osobach zgłoszonych z jednej firmy - druga osoba 20% zniżki
Indywidualne rabaty dla Uczestników powyżej 2 szkoleń

PROWADZENIE: INGA ZAWADZKA http://open.edu.pl/pl/o-nas/nasi-trenerzy/inga-zawadzka

zaprasza OPEN Grupa Dobrych Trenerów www.open.edu.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Jak zmienić pracę?

Początek roku przynosi ze sobą nowe plany, nowe cele i wyzwania. Jeżeli to czytasz, prawdopodobnie jednym z Twoich celów jest znalezienie pracy, z której będziesz czuć pełną satysfakcję. Jeżeli należysz do osób, które co jakiś czas postanawiają sobie, że zmienią pracę na lepszą, lecz jeszcze tego nie zrobiły – zapraszam Cię na szkolenie, które ułatwi Ci realizację Twojego postanowienia.

W nowym roku zacznij nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!

Dla kogo jest to szkolenie:

* Pracownicy korporacji (i nie tylko), którzy mają dość obecnej pracy i chcą ją zmienić
* Osoby, które nie mają obecnie pracy i bezskutecznie szukają jej od jakiegoś czasu
* Osoby pragnące nauczyć się skutecznie poruszać po obecnym rynku pracy
* Osoby które preferują aktywne działanie od narzekania

Czego nauczysz się na szkoleniu:

* Konkretnych sposobów na aktywne poszukiwanie pracy w dzisiejszych czasach (UWAGA! Przeglądanie pracuj.pl i wysyłanie ofert to zaledwie ułamek tego, co możesz robić! Nie rezygnuj z innych możliwości pozyskania pracy!)
* Zachowań sprzyjających Twojemu wizerunkowi na rynku pracy
* Jak ma wyglądać i co ma zawierać skuteczne CV oraz LM
* Wykorzystywania serwisów społecznościowych w taki sposób, aby działały na Twoją korzyść podczas poszukiwania pracy
* Odpowiadać na trudne pytania na rozmowie rekrutacyjnej, z korzyścią dla siebie

Kto poprowadzi to szkolenie?

BEATA RZEPKA - Jestem coachem kariery, mam doświadczenie korporacyjne, od 2008 roku skutecznie pomagam moim klientom znaleźć wymarzoną pracę, zmienić branżę albo poradzić sobie z problemami związanymi z pracą i życiem zawodowym.

Wziąłem udział w godzinnej konsultacji dotyczącej efektywnego, aktywnego szukania pracy. Otworzyło mi to oczy i rozwinęło mnie bardziej niż wielogodzinne czytanie blogów i książek o karierze.
Przede wszystkim dowiedziałem się jak skutecznie dzielić swoje wysiłki na te działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Uświadomiłem sobie jak ważną sprawą jest skuteczny networking i kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Dostałem konkretne instrukcje, jak krok po kroku podchodzić do nawiązywania relacji biznesowych.
To co najbardziej mi się podobało, to fakt, że Beata wykorzystuje każdą minutę spotkania żeby przekazać maksimum informacji. Znała odpowiedź na każde moje pytanie i mówiła w sposób konkretny, taki, który dociera do sedna sprawy.

Michał Sobczyk, klient, Warszawa

Beato, chciałem się pochwalić, swoją 100% skutecznością w spotkaniach o pracę:) Byłem na jednej rozmowie i przyjęli mnie:) Dziękuję za pomoc w napisaniu CV i LM. Będę Cię polecał znajomym.
Michał Trzciński, klient, Warszawa

Kiedy i gdzie?

15 stycznia 2011 w Warszawie (dokładne miejsce będzie podane osobom zainteresowanym w terminie późniejszym)

Za ile?

do 4 stycznia: 250 zł
po 4 stycznia: 350 zł

Uczestnicy szkolenia otrzymują 50% zniżki na usługę stworzenia profesjonalnego CV i/lub LM.

W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu.

Zarejestruj się już teraz pisząc na adres: beata@coachingkariery.pl

http://coachingkariery.pl/jak_zmienic_prace

Miejsce na szkoleniu gwarantuje wpłata na konto:

SELF Beata Rzepka
ul. Gwiaździsta 25/100
01-651 Warszawa
nr konta (mBank): 64 1140 2004 0000 3402 6193 2771
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & Business Trainers zapraszają na szkolenie otwarte:

KOMUNIKACJA W RELACJACH BIZNESOWYCH


Ile to kosztuje?

Nigdy nie byłeś na naszym szkoleniu? Nie musisz ryzykować! Cena dla Ciebie: 495PLN/osoba

Wiesz już jak szkolimy? Obowiązuje Cię cena regularna: 1495PLN/osoba

Zgłosisz się do 10.01.2011r. Zapłacisz tylko 995PLN/osoba.

Co Ci da udział w szkoleniu?
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Poznasz mechanizmy wpływające na skuteczne porozumiewanie się
- Będziesz potrafił zastosować techniki służące budowaniu długotrwałych relacji z klientami w codziennej pracy
- Zwiększysz swoją efektywności w obsłudze klientów
- Będziesz potrafił nawiązać dobry kontakt w zróżnicowanym środowisku klientów

Jakimi metodami będziemy pracowali?
Nie da się dwa dni wysiedzieć w ławce i słuchać jakiegoś mądrali. To, co Ci proponujemy to 80% pracy warsztatowej i dobrej zabawy. Wolimy byś dobrze się bawił i przy okazji czegoś nauczył niż uczyć Cię z nadzieją, że będziesz się bawił.

Cele szkolenia:- Nabycie umiejętności budowania atmosfery zaufania podczas komunikowania się
- Rozwijanie umiejętności stosowania technik wspierających komunikację
- Poznanie wybranych wzorców lingwistycznych i nabycie umiejętności ich praktycznego wykorzystania
- Zwiększenie skuteczności obsługi klientów

Co dostaniesz w cenie:

- 2 dni/16h intensywnej pracy warsztatowej.
- Imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający wszystkie zagadnienia merytoryczne.
- Catering.
- Zaproszenie do zamkniętej grupy dyskusyjnej.
- Bezpłatny udział w programie „dzielimy się wiedzą”, dzięki któremu co tydzień będziesz otrzymywał ciekawe e-artykuły przydatne w pracy handlowca.

Pewnie się jeszcze zastanawiasz, co inni myślą i mówią o ich szkoleniach… sprawdź to http://gntb.eu lub http://businesstrainers.pl

Jak się zgłosić?
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia dostępny na stronie:
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGNVWX...

Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń lub napisz

Kontakt:
Tel.: +48 796-319-705 - Marcin Szpak
Tel.: +48 509-403-279 - Sławek Krzysztofik
e-mail: szkolenia.otwarte@gntb.pl
http://gntb.eu / http://businesstrainers.pl
Agnieszka K.

Agnieszka K. Rozwój osobisty to
najprzyjemniejsze
hobby

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

OSOBISTY PR I KOMUNIKACJA - Warsztaty rozwoju osobistego

Indywidualne Public Relations i Komunikacja Społeczna towarzyszą nam wszędzie. W relacjach rodzinnych, prywatnych, towarzyskich czy biznesowych. Liczy się, jak jesteśmy postrzegani, oceniani oraz co i w jaki sposób potrafimy zaoferować innym.

Jaka umiejętność staje się niezbędna w obecnych realiach komunikacji prywatnej i zawodowej? Dzięki czemu możemy uzyskać awans, podwyżkę, ciekawsze zadanie, czy poprawić relacje z kolegami albo bliskimi?
Zastanów się, czy posiadasz podstawową umiejętność właściwego eksponowania i wykorzystania swoich umiejętności umysłowych, emocjonalnych i fizycznych?

SAWARES proponuje praktyczne metody rozwijania naturalnych zdolności komunikacyjnych i świadomego posługiwania się osobistym PR-em. Nasze warsztaty pozwalają zmierzyć się z tą wiedzą i umiejętnościami w sposób przystępny, przyjemny i skuteczny. Przekonaliśmy się, że tak rozwijane umiejętności są praktycznie dostępne w działaniu od razu po warsztatach.

W PROGRAMIE:
Widzenie rozmówcy!
- Właściwe odczytywanie nastawienia naszego rozmówcy
*kondycji emocjonalnej, umysłowej i fizycznej rozmówcy
*odpowiednia interpretacja sygnałów niewerbalnych rozmówcy (min. mowa ciała i wykreowany wizerunek)
*odpowiednie odzwierciedlanie nastawienia rozmówcy
Inteligencja emocjonalna w komunikacji!
- Więcej widzę, więcej czuję, więcej rozumiem!
- Asertywność w komunikacji!
- Empatia w komunikacji!
- Opanowanie i skuteczność w różnych przypadkach komunikacji!

SZCZEGÓŁY: http://www.sawares.eu/dzialalnosc/pr.html

TERMINY: http://www.sawares.eu/terminy.html#krakow

KONTAKT I DODATKOWE INFORMACJE:
pr@sawares.eu
Agnieszka 609 055 779
Paula 884 178 641

Skontaktuj się z nami, a przedstawimy najkorzystniejszą dla Ciebie ofertę cenową!

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! O miejscu w grupie decyduje wpłacenie zaliczki, w postaci składki członkowskiej.


Obrazek

konto usunięte

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

„Pamiętaj, że duży druk daje, a mały zabiera”.
Roman Ogrodniczek

Serdecznie zapraszamy na szkolenie w Krakowie:

„BEZPIECZNE” RYZYKO BIZNESOWE
Minimalizacja ryzyka gospodarczego w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Prowadzenie biznesu jest nierozerwalnie związane z ponoszeniem ryzyka. Jego wyeliminowanie nie jest możliwe. Jego minimalizacja jest natomiast nie tylko realna, ale także pożądana. Można ją osiągnąć dzięki zabiegom zaprezentowanym na niniejszym szkoleniu.

Szkolenie rekomendujemy:

Wszystkim osobom, które:
* Są właścicielami firm
* Prowadzą własne przedsiębiorstwo
* Planują założenie działalności gospodarczej
* Na co dzień zajmują się tworzeniem umów cywilnoprawnych
* Czują potrzebę zabezpieczenia swoich działań
* Wyznają zasadę ograniczonego zaufania
* Padły ofiarą nieuczciwych kontrahentów

Termin:

Edycja tygodniowa: 7 lutego 2011

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronie http://www.imaestra.pl/index.php

Zapraszamy!
Zespół MAESTRA

Obrazek

Następna dyskusja:

Zapraszam na szkolenia...




Wyślij zaproszenie do