Alina Nowaczyk

Alina Nowaczyk edukacja ekonomiczna

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Obóz letni SMART&RICH KID
Mądre Bogate Dziecko

Boszkowo, 01-11. 08. 2012


Obrazek


Jak pomóc dziecku, by było nie tylko mądre, ale i bogate?
Jak zmotywować je do nauki języka angielskiego?
Dlaczego język angielski jest tak bardzo potrzebny w biznesie?
Możesz zacząć od obozu letniego, który dla Was przygotowaliśmy.

Dla kogo:
Dla dzieci w wieku 8-14 lat (po I klasie gimnazjum)
Dla tych, którzy mają poczucie humoru, otwartą głowę, zapał i chęci, by się dobrze bawić, a także zdobywać nowe doświadczenia.
Dla młodych zdobywców, odkrywców i szczęśliwych ludzi, którzy kreują swą przyszłość i potrafią brać z życia, to co najlepsze.

Cele obozu:
 Wypoczynek w aktywnym kontakcie z przyrodą
 Przyswajanie języka angielskiego podczas zabawy
 Poznanie nowych zabaw i gier edukacyjnych
 Kształcenie podstaw inteligencji finansowej

ZOBACZ SZCZEGÓŁY: http://alinanowaczyk.com/oboz_2012/richkid.htm
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Już 24 – 25 marca!!!

Asertywność w Pracy

Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w pracy?


Obrazek

Tu znajdziesz szczegóły

w nadchodzącym tygodniu opublikujemy 1 lekcję Akademii Rozwoju Osobistego:

Moc Efektywnego Działania czyli zarządzanie czasem w praktyce.

Zwiastun pierwszej lekcji znajdziesz tu

Zapraszamy!!!

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Zapraszamy na II Kongres Wealth Management
"Jak skutecznie pomnażać i zarządzać majątkiem"


Obrazek


Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje - Benjamin Franklin

Myśl, która przyświecała Benjaminowi Franklinowi już w XVIII wieku, pozostaje w użyciu do dnia dzisiejszego, szczególnie w kontekście zarządzania majątkiem. To świadomość istnienia zagrożeń i możliwości, jakie stawia przed inwestorami współczesny rynek, jest podstawą wszystkich działań inwestycyjnych, których głównym celem jest maksymalizacja zysków. Dlatego tak istotna jest znajomość narzędzi, które umożliwiają sprawne i efektywne zarządzanie majątkiem.

Efektywne zarządzanie majątkiem to umiejętność, która wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również świadomości dynamicznego rozwoju rynku inwestycyjnego. Naszym celem jest przedstawienie wachlarza możliwości, jakie daje inwestorom współczesny rynek. Wiedza ta pozwoli Państwu wyznaczyć odpowiednią strategię, a tym samym zwiększyć efektywność zarządzania bieżącym portfelem inwestycyjnym.

Udział w II Kongresie Wealth Management 2012 umożliwi Państwu zapoznanie się nie tylko z innowacyjnymi narzędziami i rozwiązaniami, służącymi do podnoszenia efektywności działań, mających na celu skuteczne zarządzanie majątkiem. To również szansa na poznanie zagadnień, związanych z optymalizacją podatkową i prawną inwestycji, które mają duży wpływ na wzbogacenie Państwa portfela inwestycyjnego. Podczas Kongresu skoncentrujemy również na sposobach nadzorowania inwestycji i dopasowywania ich do sytuacji, panującej na rynku.

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy Kongresie!

Anna Dawidowska
Prezes Zarządu
IPO SA

Program konferencji
08.45 Otwarcie Kongresu
09.00 - 09.30 Wpływ gospodarki światowej na sytuację makroekonomiczną Polski i inwestycje (perspektywy na lata 2012 i 2013)
09.30 - 10.00 Jak zbudować zyskowny i bezpieczny portfel inwestycyjny – wybrane strategie inwestycyjne
10.00 - 10.30 Rynek obligacji Catalyst – miejsce bezpiecznych inwestycji
10.30 - 11.00 Transfer międzypokoleniowy – najpopularniejsze struktury i rozwiązania gwarantujące zabezpieczenie i przekazanie majątku
11.00 - 11.20 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
11.20 - 11.50 Polskie fundusze inwestycyjne
11.50 - 12.20 Zagraniczne fundusze inwestycyjne
12.20 - 12.50 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
12.50 - 13.20 Usługa Asset Management – aktywne zarządzanie alokacją i dopasowanie struktury portfela klienta do zmieniających się warunków rynkowych
13.20 - 13.40 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
13.40 - 14.10 Planowanie inwestycji ukierunkowane na minimalizację obciążeń podatkowych
14.10 - 14.40 Produkty ustrukturyzowane sposobem na ochronę kapitału
14.40 - 15.10 Inwestycje w nieruchomości jako atrakcyjny sposób pomnażania kapitału
15.10 - 15.40 Ochrona majątku – najpopularniejsze sposoby zabezpieczeń aktywów
15.40 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami i zakończenie Kongresu

Tematy alternatywne:

* Transakcje sprzedaży i zakupów przedsiębiorstw, ich zorganizowanych części, różnego rodzaju aktywów i pasywów
* Inwestowanie w złoto – bezpieczna forma pomnażania kapitału
* Niestandardowe produkty inwestycyjne
* Wine banking jako produkt inwestycyjny
* Inwestowanie w sztukę (Art Banking)

Udział w Kongresie:
Koszt uczestnictwa w II Kongresie Wealth Management: 700 zł + VAT
Druga osoba z firmy otrzymuje rabat 50 %.

Zgłoszenia:
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Na podstawie otrzymanego zgłoszenia, zostanie przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie uczestnictwa .Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.wealthmanagement.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt

Liczba miejsc jest ograniczona.

tel.: +48 71 725 59 33
www.wealthmanagement.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Zapraszam do lektury nowego artykułu:

Poznaj i pokonaj stres.

Stres - to jedno z tych pojęć, które stało się na tyle popularne, że na co dzień nie zastanawiamy się co... Cztaj dalej
Olga Sawicka

Olga Sawicka Communications
Planner, PHD Media
Direction

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy


Obrazek


Witam serdecznie,

Zapraszamy do udziału w BEZPŁATNEJ KONFERENCJI „IT w Logistyce GigaCon” która odbędzie się 26 kwietnia w Poznaniu w Hotelu Mercure. Wydarzenie ma na celu podwyższenie Państwa kwalifikacji i pogłębienia wiedzy.

Uczestnicząc w tej konferencji będą mieli Państwo okazję wysłuchać wykładów m.in. na temat:

**Rola audytu logistycznego w racjonalizacji potencjału logistycznego łańcucha dostaw w aspekcie rzeczowym i kosztowym (controlling). Procedury analityczne z przykładem,

**Jednolite standardy komunikacji dla rozwiązań IT w transporcie i logistyce

**Cloud computing we współpracy firm logistycznych

**MonZa - jak monitorować , zarządzać i panować nad zapasami w przedsiębiorstwie

**Odpowiedzialność pracownicza za towary w zinformatyzowanym magazynie

**Usprawnianie procesów logistycznych przy wykorzystaniu EDI

Ponadto zostaną poruszone zagadnienia, takie jak:
**zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM)
**zarządzanie magazynem
**zarządzanie zapasami
**systemy automatycznej identyfikacji
**dokument elektroniczny
**systemy monitoringu i optymalizacji transportu
**inteligentne systemy transportu

Strona Konferencji: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan
Rejestracja: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan/rejestracja

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu
Olga Sawicka
Kierownik projektu
tel 22 427 36 48
fax 22 244 24 59
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy


Obrazek


zapraszam na FB

codziennie motywujące cytaty i inne informacje takie jak na przykład darmowa lekcja zarzadzania czasem :)

już 222 osoby lubią nas – dziękujemy :)

jak nas odwiedzisz Kliknij Lubię to dla naszej strony :)

konto usunięte

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w dniach 24 - pierwszy dzień szkolenia, 29 maja oraz 4, 5, 20, 21, czerwca, ostatnim dniem szkolenia będzie 27 czerwca 2012 roku.

konto usunięte

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Zapraszam na wyjątkowe szkolenie!
Informację na temat szkolenia znajdziesz tutaj .
Pozdrawiam
Marcin S. Kołosowski
Dorota Gawron

Dorota Gawron menedżer, szkoła
tańca

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Witam,
Serdecznie zapraszamy
Szkoła Tańca Flamenco La Pasión - Pokaz Szkoły 2012
Flamenco nasza Pasja

23.06.2012 godz.18:00

Klub Gwarek , ul. Reymonta 17 Kraków

Taneczne podsumowanie rocznej pracy kursantów

Pokaz instruktorów szkoły

Formacji tanecznej La Pasión

Solistek zespołu Apasionados

LEKCJA TAŃCA FLAMENCO DLA WSZYSTKICH

Po pokazie chętnych zapraszamy na wspólne oglądanie meczu ćwierć finałowego.
Więcej informacji na http://flamenco-krakow.pl
Maria Kobus

Maria Kobus księgowośc- wolny
strzelec

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Profit Polska sp. z o.o. to profesjonalne biuro księgowe z siedzibą w Warszawie działające na rynku od 1997 roku. W 2011 roku zmieniliśmy formę działalności na spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Różnorodność prowadzonych księgowości pozwoliło nam na zdobycie doświadczenia w wielu rodzajach działalności. Obsługujemy zarówno spółki prawa handlowego jak również małe i średnie przedsiębiorstwa oraz osoby prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze. Specjalizujemy się także w obsłudze kadrowo-płacowej firm (małych jak również zatrudniających ponad 2000 pracowników) oraz doradztwie gospodarczym w zakresie analiz i wycen finansowych.

Zapraszam.

Maria Kobus
530 993 585
501 700 660
Warszawa Madalińskiego 106
Agnieszka Nitka

Agnieszka Nitka Marketing / Biznes /
Weganizm ;)

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Czym się różni whisky od whiskey?
Jakim alkoholem jest Bourbon?
Jak wybrać dobre wino?
Czy warto korzystać z porad stylisty?

Portal dla mężczyzn z klasą!
Zajrzyj na http://gentlemans.pl/

Bardzo polecam :)

Obrazek

http://gentlemans.pl/
https://www.facebook.com/GentlemansPL
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy


Obrazek


Szkolenie: Lean Maintenance
Termin: 6 - 7 września 2012
Miejsce: Ronal Polska Sp. z o.o. w Jelcz-Laskowice


Szkolenie Lean Maintenance swoim zakresem obejmuje działania mające na celu poprawę efektywności techników UR. Na szkoleniu omawiane są zagadnienia związane z planowaniem i harmonogramowaniem działań UR. Uczestnicy mają okazję poznać części wspólne Lean Manufacturing i Lean Maintenance na poziomie głównych strat – Muda. Uczestnicy podczas szkolenia wypracowują procedurę właściwego planowania i harmonogramowania w dziale UR we współpracy z produkcją – synchronizacja planów UR i planów produkcji.

Cele szkolenia:

- Poznanie głównych typów marnotrawstwa w UR,
- poznanie metod planowania działań UR,
- kosztorysowanie prac UR,
- harmonogramowanie działań UR,
- podniesienie efektywności poprzez eliminację poszczególnych typów marnotrawstwa,
- wykorzystanie systemów informatycznych w planowaniu – systemy CMMS,
- poznanie narzędzi wizualizacyjnych w harmonogramowaniu – Maintenance Hejiunka Board.

Forma szkolenia:

2 dni po 8 godzin. Szkolenie jest realizowane w formie interaktywnego wykładu opartego na multimedialnej prezentacji w powiązaniu z wizytą na produkcji w firmie goszczącej. W ramach szkolenia uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, omawiają rzeczywiste zagadnienia i proponują konkretne koncepcje praktycznych rozwiązań problemów.

Grupa docelowa:

Szkolenie to kierowane jest do uczestników procesów związanych z planowaniem, produkcją, dystrybucją, zaopatrzeniem, itd.

Więcej informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/
Prot Haładaj

Prot Haładaj Programmers manager
& solutions
designer. Apps &
applicat...

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy


Obrazek

Uruchamiam kursy z oprogramowania graficznego. Na początek Adobe Photoshop, Corel Draw i Adobe Flash. Każdy trwający po 30h i kosztujący 600zł.

Jeśli interesuję Cię nabycie (docelowo również rozwój) umiejętności obsługi tych użytecznych programów wejdź na: http://kursy-graficzne.pl i poczytaj.

Będziesz w stanie samodzielnie przygotować baner, ulotkę, ogłoszenie
i wiele więcej!


W razie pytań lub wątpliwości jestem do dyspozycji.

Zaproś znajomych i zgarnij rabat.

Zajęcia w centrum Warszawy, dogodne godziny w 3 trybach.
Więcej informacji na stronie http://kursy-graficzne.pl.

Interesuje Cię udział w którymś z Kursów Graficznych? Dołącz do dedykowanej grupy: http://www.goldenline.pl/forum/fajne-kursy-graficzne

Start pierwszych grup już wkrótce.

Zapraszam również do swojego portfolio: http://designedinpoland.com i http://designedinpoland.com/flash potwierdzającego kompetencje techniczne w.w. programach.

pozdrawiam i czekam na Ciebie :)Prot Haładaj edytował(a) ten post dnia 10.08.12 o godzinie 18:59

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Mariusz I.

Mariusz I. MI Global

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.10.13 o godzinie 08:27
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy


Obrazek
Dorota Gawron

Dorota Gawron menedżer, szkoła
tańca

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Cykliczne weekendowe warsztaty flamenco



Zapraszamy serdecznie na weekendowy cykl warsztatów flamenco. Ta propozycja skierowana jest przede wszystkim do tyvh osób, które nie mogą uczestniczyć w regularnych kursach flameco, jak rówież dla tych, którzy dodatkowo, podczas weekendów pragną rozwijać swoje umiejętności. Warsztaty będą obejmowały zarówno technikę, jak i choreografię wybranych palos.

Pierwsze warsztaty odbędą się 17, 18 listopada 2012,
więcej informacji na:
http://flamenco-krakow.pl

ZAPRASZAMY SERDECZNIE!
Dorota Gawron

Dorota Gawron menedżer, szkoła
tańca

Temat: Wydarzenia/Szkolenia/Kursy

Wieczór w rytmach flamenco



17.11.2012, godz. 19.00, mana mana cafe, ul. Studencka 15, Kraków



Zapraszamy wszystkich miłośników flamenco (i nie tylko), na wieczór w rytmach flamenco do urokliwej kawiarni/herbaciarni mana mana. Jeżeli macie gitarę, cajon, kastaniety, weźcie je ze sobą. Będziemy tańczyć, grać, snuć opowieści, a do tego jeść i pić specjały mana mana, których nie sposób spróbować gdzie indziej. Chętnie opowiemy też jak pracujemy w naszej szkole, odpowiemy na wszelkie pytania, rozwiejemy wątpliwości i zachęcimy niezdecydowanych.
http://flamenco-krakow.pl

Następna dyskusja:

Zapraszam na szkolenia...




Wyślij zaproszenie do