Beata Aga R. Socjolog
Jacek Budny James Blake
Temat: Praca
PILNIE! szukam pracy w Warszawie - media, sztuka, rozrywka, administracja, reklama, PR..Beata Aga R. Socjolog
Temat: Praca
Jacek Budny:
PILNIE! szukam pracy w Warszawie - media, sztuka, rozrywka, administracja, reklama, PR..
To powodzenia!! Ja tez szukam. .. ale zmiany pracy! ;-)
konto usunięte
Temat: Praca
Europejskie Centrum Odszkodowań S.A. jest liderem rynku odszkodowań w Polsce. Celem firmy jest bycie największą i najlepszą firmą w Europie. Od 29.12.2010r jesteśmy spółką notowaną na GPW. Jesteśmy nagradzani tytułami i nagrodami: FILANTROP ROKU. ZŁOTY FENIKS, SOLIDNA FIRMA.W Wielkiej Orkiestrze Jurka Owsiaka wylicytowaliśmy w latach 2008 - 2011 Złote Karty i serduszko za łączną kwotę 600.000 PLN, wspierając tą wspaniałą formę pomocy dzieciom. Mamy własną fundację EuCO Dzieciom. Posiadamy własną kancelarię adwokacką, orzeczników medycznych, znakomity system szkoleń. W naszej Centrali pracuje ok. 80 osób obsługujących miesięcznie ponad 1500 spraw odszkodowawczych. Za określone wyniki finansujemy biura dla menadżerów, samochody, nagrody rzeczowe i atrakcyjne podróże dla najlepszych.Ta rozwijająca się dopiero branża daje nie tylko olbrzymie możliwości zarabiania pieniędzy, ale też satysfakcję moralną z pomocy tym, którzy sami ucierpieli lub stracili kogoś bliskiego w wypadku.
Poszukujemy AGENTÓW oraz MANAGERÓW na terenie całego kraju. Jeśli lubisz ludzi i kontakty z nimi, jesteś konsekwentny w działaniu, masz szerokie horyzonty, poszukujesz ambitnej pracy o ponadprzeciętnych dochodach skontaktuj się z nami.
Opisstanowisk: AGENT dociera do poszkodowanych w wypadkach, podpisuje umowy i pełnomocnictwa z klientem oraz kompletuje dokumentację do sprawy odszkodowawczej.
Wymagania: - Odpowiedzialność i uczciwość
- Chęć pomocy innym
- Otwartość na ludzi
- Nastawienie na sukces i wytrwałość
MENADŻER buduje własny zespół agentów, prowadzi rekrutacje, szkolenia, oraz zarządza sprzedażą zespołu.
Wymagania: - Wykształcenie - minimum średnie
- Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem - Niekaralność i dobra opinia w środowisku - Własny samochód lub inna możliwość niezależnego transportu
- Dostęp do Internetu i umiejętność korzystania
- Nastawienie na sukces i chęć poszerzania wiedzy
- Mile widziane osoby z doświadczeniem w sprzedaży
OFERUJEMY:
Profesjonalne szkolenia Pomoc przy obsłudze pierwszych klientów Wysokie prowizje dla menedżerów i agentów zgodnie z warunkami umowy agencyjnej (działalność gospodarcza nie jest potrzebna) Nieograniczone możliwości własnego rozwoju przy wsparciu firmy
Finansowanie biur dla menedżerów Finansowanie w całości samochodów dla agentów i menadżerów (VW Polo, VW Passat, Mercedes E klasa)
Kontakt:
V-ce Dyrektor -Europejskie Centrum Odszkodowań
Jacek Alichniewicz
j.alichniewicz@euco.pl
Tel:500-147-530
GG:9949198
Agnieszka
Kruk
Life&Business Coach
/ Trener rozwoju
osobistego /
Zarządz...
Temat: Praca
W związku z dynamicznym rozwojem Polskiego Biura Odszkodowań Komunikacyjnych (PBOK) poszukujemy na terenie całego kraju przedstawicieli oraz managerów do budowy grup sprzedażowych lub posiadających już własne grupy.Praca w PBOK polega na wyszukiwaniu i podpisywaniu umów o dochodzenie roszczeń odszkodowawczych z tytułu szkód osobowych i rzeczowych. Oparta jest na systemie Multi-Level-Marketingu, który daje możliwość budowania bardzo dużych zespołów sprzedażowych.
Nasi współpracownicy otrzymują cały pakiet niezbędnych narzędzi do tworzenia grup sprzedażowych, natomiast przygotowana oferta Biura daje naszym Doradcom bardzo duże możliwości w rozmowie z potencjalnym klientem.
Oferujemy:
- stabilność oraz możliwość rozwoju
- wysokie prowizje
- bardzo atrakcyjny plan marketingowy
- program Premia z atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi (m.in. szkolenia zagraniczne , samochody)
- systemy informatyczne wspomagające budowę oraz zarządzanie grupami sprzedażowymi
- dodatkowe prowizje wynikające z budowy własnej grupy Doradców
- zaliczki za podpisane umowy
- umowy: agencyjne dla osób z działalnością gospodarczą , oraz umowy zlecenie dla osób bez działalności
Kontakt:
mail: agnieszkakruk@pbok.pl
tel. 607-122-636Agnieszka Kruk edytował(a) ten post dnia 17.01.12 o godzinie 16:17
Grzegorz
K.
Doradca biznesowy,
Prawnik
Temat: Praca
Witam i zapraszam do współpracy.Biznes Help Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu została założona w 2011 roku wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców w zakresie pomocy biznesowo-prawnej. Spółka realizuje doradztwo dla podmiotów gospodarczych pod względem prawnym, biznesowym i ekonomicznym. Naszą specjalizacją jest szeroko rozumiana pomoc biznesowo-prawna przy prowadzeniu działalności gospodarczej w różnej formie prawnej.
Ze względu na łatwość dostępu i czas uzyskania porady proponujemy usługę doradztwa telefonicznego w której klient otrzymuje natychmiastową odpowiedź na swoje wątpliwości jeżeli zagadnienie nie wymaga szerszej analizy.
Stosujemy także doradztwo w standardowej formie czyli z wykorzystaniem korespondencji mailowej i pocztowej oraz doradztwo osobiste.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt: Anna Łuczyńska tel. 668 139 634, Grzegorz Kułak tel. 664 064 364; Mail: biuro.biznes.help@gmail.com
Galina
Biłocka-Klimek
specjalista d/s
techniczno-handlowyc
h
Temat: Praca
ORACLE - Poszukujemy kandydatow na stanowisko FMW SSRPoszukujemy osoby na stanowisko Specialized Sales Representative – Fusion Middleware TechGB market Poland and Ukraine.
Podstawowe wymagania, ktore czynią zadanie dość trudnym to jednoczesna:
- znajomosc produktow z grupy FMW (nie koniecznie doswiadczenie z Oracle'owymi produktami);
- znajomosc jezyka rosyjskiego (lub ukrainskiego);
potencjalnych kandydatów proszę o przesłanie cv w języku angielskim na b.galinka@gmail.com lub gala.b@gala.net
Specialized Sales Representative – Fusion Middleware TechGB market Poland and Ukraine
Summary description
The Fusion Middleware (FMW) TechGB Specialized sales Representative carries the responsibility for the total license sales revenue from Oracle Fusion Middleware Software based solutions (SOA, AS, IDM, E2.0, GG) in the TechGB segment in Poland and Ukraine. Takes ownership for the relationship and development of selected FMW focused partners and proactively develops and expands the ‘indirect’ FMW business with these partners.
Scope
The FMW Sales Representative reports directly to CE TechGB Cluster Management and on country level getting business directions from the TechGB leaders in Poland and Ukraine. The TechGB Fusion Middleware Sales Representative (FMW Co-prime Sales) carries responsibility for selling solutions based on Oracle Fusion Middleware and works to achieve given revenue target, working closely and in a co-prime setup with the technology sales force. Develops, grows and maintains effective business/sales relationships with FMW focused partners in both countries ensuring to increase our indirect FMW business thru our business partners using FMW Channel Sales Management
Responsibilities
Winning new license sales revenue from solutions based on Oracle Fusion Middleware in line with targets, on a quarterly and annual basis directly and thru selected FMW focused partners
Providing FMW sales and business knowledge in the designated product set
Maintaining an understanding of the designated product market in order to identify and prioritize the key opportunities for Oracle in that market
Developing, maintaining and communicating a pipeline of future business that underwrites achievement of targets. Pro-actively drives sales activities, high levels of partner- and customer interaction and marketing activity to develop future pipeline and new business
Providing accurate/timely management information and revenue forecast via Oracle’s CRM system (Siebel
Defining and leading the implementation of, an effective Sales Plan for the designated product set.
Working as part of a virtual team on sales campaigns. Analyzing and interpreting industry trends and business drivers related to the product set
Working with, and influencing the activities of Oracle Partners as appropriate
Monitoring and communicating competitive activity and Oracle’s differentiators.
Accountabilities
FMW Target achievement and FMW business development
Maintain an understanding of the product set and its future development
Work with the TechGB sales force on specific opportunities
Actively research developments in the product area internally and in the marketplace
Identify opportunities to up-sell and cross-sell the designated product within the installed base
Generate, communicate and monitor Sales Leads. Identify and maintain an internal network of people who can support achievement of the business plan Produce accurate forecasts and pipeline data through Oracle Sales Online
Respond to Requests for Information (RFIs) and Invitations to Tender ITTs). Attend and present at appropriate marketing events and key industry conferences
Work with Alliances to engage and develop joint value propositions with selected partners. Develop and present internal Sales Training
Key requirements for the role
Minimum 5 years proven track record in a technology software solution sales role
Experience with competing technologies in the area of middleware, SOA, integration technologies, E2.0, DB Security and IDM solutions
Established network at line of business leaders and Business Partners in Poland and Ukraine
Good time management and organization skills
Fluent English, Polish and Russian/Ukraine language
Ewa
Ciarcińska
Marketing,
poligrafia
Temat: Praca
Witam Wszystkich!Zapraszam firmy i ich właścicieli do współpracy w zakresie druków i reklamy zewnętrznej ( własna drukarnia), osobiście doradzę co i jak się opłaca robić http://bek.waw.pl
Osoby szukające pracy - zapraszam do wydrukowania pięknego CV,
napewno musi być eleganckie dla przyszłego pracodawcy, http://bek.waw.pl
Na hasło GL - obiecuję RABAT!
Bogusław
M.
Najlepszym sposobem
przewidywania
przyszłości jest jej
tw...
Temat: Praca
SZANSAFirma, branża, produkty i zyski – wszystko w jednym miejscu!
- Jedna z najszybciej rozwijających się firm na świecie.
- Ponad półmiliardowe przychody... na dobrej drodze ku miliardom euro
- O firmie piszą prestiżowe czasopisma branżowe
- Oferuje wiele usług
- 23 krajów na 4 kontynentach
Tysiące przedstawicieli, którzy odnieśli sukces i miliony zadowolonych klientów mówią same za siebie.
http://www.youtube.com/watch?v=9hqOzavRHzc
Ten kto sie waha, czeka…., czeka….. i traci! R.BandlerBogusław M. edytował(a) ten post dnia 21.07.11 o godzinie 01:03
konto usunięte
Temat: Praca
oferta goni ofertę i jakże wybrac dobrze;)
Bogusław
M.
Najlepszym sposobem
przewidywania
przyszłości jest jej
tw...
Temat: Praca
wojciech walczak:
oferta goni ofertę i jakże wybrac dobrze;)
Czy wiesz, że ...
na sukces w biznesie czy pracy na etacie może liczyć tylko ten, kto dobrze pozna otoczenie, w którym przyjdzie mu działać. Dlatego tak ważna jest dobrze sporządzona analiza rynku.
------------------------------------------------------------------------------
Analiza rynku
Często dopiero po sporządzeniu analizy rynku otwiera oczy początkującemu przedsiębiorcy - pracownikowi który przekonany był o niezwykłości swojego pomysłu. Bywa tak, że po przeprowadzonej analizie musi on zweryfikować dotychczasową opinię o pomyśle. Sporządzenie analizy rynku wymusza bowiem na Nas pracę, którą nie zawsze wcześniej wykonujemy.
Praca przy analizie rynku wymaga sporego zaangażowania. Rzetelne przedstawienie sytuacji w branży, charakterystyka klienta oraz opis konkurencji zmusza do niemałego wysiłku. Bardzo ważne jest, że wraz z sporządzaniem analizy rynku zdobywamy wiedzę na temat sektora w, którym przyjdzie nam działać, wiedzę, której wcześniej nie posiadaliśmy a która zaowocuje w przyszłości.
Dobra analiza rynku powinna zawierać cztery punkty:
- charakterystyka rynku (branży)
- charakterystyka klienta
- opis konkurencji
- źródła przewagi konkurencyjnej
Wojtek
M.
Doradca
Zadrzewieniowy
Dariusz
A.
Digital/ Online
marketing/ Content
marketing
Temat: Praca
Pilnie szukam roboty! Mam duże i potwierdzone sukcesami doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Specjalizuję się w marketingu mobilnym, rynku nowych mediów i technologii. Ale działam także w innych branżach B2B, B2C. Skutecznie sprzedam i wypromuję Twoje produkty i usługi. Zajmuję się także szkoleniami, doradztwem. Mój profil: http://time4mobi.pl. Kontakt: 600285055, email: dadamczyk@time4mobi.pl.
Dariusz Andrzej
Dopierała
Specjalista
psychoterapii
uzależnień, asystent
rodziny, c...
Temat: Praca
Oferuję - warunki i forma współpracy do ustalenia - swoje umiejętności i doświadczenie.Co lubię, sprawia mi radość, satysfakcję
- Do tego, co robię muszę mieć wewnętrzne, głębokie przekonanie, musi to być też zgodne z moimi wartościami.
- Przede wszystkim sesje coachingowe.
- Komputer, czyli praca z Excelem, Wordem, projektowanie tabel, wykresów, zestawienia danych, ich analiza.
- Przygotowanie opracowań, streszczeń, strategii (w rozumieniu drzewa problemów, rozwiązań, koncepcji wniosków o dofinansowanie).
- Czytanie ciekawych, rozwijających książek.
- Rozmowy z ludźmi, którym mogę pomóc.
- Rozmowy z ludźmi, które motywują.
- Korzystanie z moich umiejętności, które zdobyłem jako REP, coach, terapeuta.
- Tworzenie koncepcji stron internetowych.
- Walka z wiatrakami, jak w analizie finansowo- ekonomicznej, gdy podejmowałem nowe dla mnie wyzwania.
- Nowe, samodzielne wyzwania.
- Tworzenie ankiet, zliczanie, wnioski, analizy.
- Działanie pod wpływem (rozsądnej dawki) adrenaliny.
- Urozmaicenie, ciągle nowe zadania. Dariusz Andrzej Dopierała edytował(a) ten post dnia 19.09.11 o godzinie 10:41
Filip S -
Temat: Praca
Witam,DailySMS to program wsparcia komunikacji dla biznesu lokalnego. Oferowany przez nas produkt pozwala na stały kontakt na linii przedsiębiorca - odbiorca jego usług. Ponadto wspieramy klientów marketingowo oraz poszerzamy ich bazy kontaktów (klientów) Naszą ofertę kierujemy do restauratorów, właścicieli klubów, salonów urody, także do kin i teatrów. Ze względu na szeroką grupę potencjalnych klientów obecnie nie jesteśmy w stanie dotrzeć z naszym produktem do każdego z osobna.
Poszukujemy przedstawicieli handlowych w całej Polsce.
Wynagrodzenie prowizyjne, z możliwością wyłączności na dany region oraz udziału w zysku stale generowanym przez pozyskanych klientów.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu :
samczuk@dailysms.pl
http://dailysms.plFilip Samczuk edytował(a) ten post dnia 25.09.11 o godzinie 09:50
Jacek
M.
Pomoge wprowadzic
produkty na teren
panstw arabskich
...
Temat: Praca
ZESPRESSO OTWIERA DRZWI DO TWOJEJ KARIERYDynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma, producent najwyższej jakości naczyń kuchennych, sprzętu gospodarstwa domowego, urządzeń medycznych, kosmetyków i artykułów luksusowych, poszukuje osób do rozwoju Brandu Zespresso Cafe na stanowisko:
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY/MENADŻER SPRZEDAŻY
Miejsce pracy: Warszawa cała Polska
OCZEKIWANIA:
• Komunikatywność
• Zaangażowanie
• Nastawienie na rozwój i sukces
• Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej – mile widziane
OFERUJEMY:
• Zatrudnienie w stabilnej międzynarodowej firmie
• Motywacyjny system wynagrodzeń: wynagrodzenie stałe + prowizja
• Pracę stałą lub dodatkową
• Pakiet bezpłatnych szkoleń
• Możliwości awansu i rozwoju
Szukasz pracy? Planujesz zmienić pracę? Chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe? Potrzebujesz dodatkowego źródła dochodów?
Pomyśl o nowych możliwościach i skontaktuj się z nami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: j.mikolajczyk@zepter.com.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji / zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.
konto usunięte
Temat: Praca
Manager i inwestorPoszukuję osób (najlepiej doświadczonych w branży modowej) pragnących przyczynić się do rozwoju małej, obiecującej firmy.
Zainteresowanych proszę o kontakt na charlotte.rouge@gmail.com
Marcin
Szpak
Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.
Temat: Praca
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu® przygotowała specjalną jesienno-zimową ofertę szkolenia dla Twojej firmy Zarządzanie zespołem sprzedaży.
Szczegóły oferty:
1. Składając zamówienie realizacji 2-dniowego szkolenia „Zarządzanie zespołem sprzedaży” do 30.12.2011r. Twoja firma otrzyma 50% rabat.
2. Cena szkolenia po rabacie wynosi. 2990zł brutto za 16h / 2 dni pracy warsztatowej.
Podana cena zwiera:
1. Przygotowanie szkolenia.
2. Dostosowanie szkolenia do potrzeb uczestników i organizacji.
3. Poprowadzenie szkolenia przez trenera.
4. Dojazd trenera na szkolenie.
5. Materiały szkoleniowe
a. Podręczniki,
b. Handouty,
c. Ćwiczenia,
d. Zadania wdrożeniowe.
6. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
7. Przeprowadzenie oceny szkolenia.
Podana cena nie zawiera:
1. Kosztów sali konferencyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem.
2. Wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia.
3. Aprowizacji trenerów na jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz podczas jego trwania.
Wymienione koszty pokrywa Firma zamawiająca szkolenie
Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?[/b[
W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:
1. [b]Motywowanie. Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.
2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.
3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.
4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.
5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.
W celu uzyskania szczegółowych informacji związanych z realizacją szkolenia w Twojej firmie zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:
Marcin Szpak
Tel.: +48 796-319-705
e-mai: szpak.marcin@gntb.pl
http://gntb.pl
konto usunięte
Temat: Praca
PMR to firma specjalizująca się w dostarczaniu wysokiej jakości informacji rynkowych oraz usług firmom zainteresowanym rynkami Europy Środkowo-Wschodniej.W związku z rozwojem wewnętrznego systemu zarządzania treścią poszukujemy firm lub programistów, którzy stworzyliby na nasze potrzeby plug-in do edytora online CKeditor.
Plug-in uzupełniałby funkcjonalność edytora o dynamiczne śledzenie zmian ala „Microsoft Office”.
Posiadamy wymagany „Know how” dla tego rozwiązania.
Przydane linki:
http://ckeditor.com/
http://docs.cksource.com/CKEditor_3.x/Developers_Guide
Zainteresowane firmy/osoby proszę o kontakt bezpośrednio z:
Szymon Kowalczyk
Tel.: +48 12 618 90 24
Fax: +48 12 618 90 08
E-mail: szymon.kowalczyk@pmrcorporate.com
Bartosz Palewski Przedsiębiorca
Temat: Praca
Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą pracą:
http://premiumconsulting.pl
Oferujemy pełne spektrum obsługi projektów informatycznych i medialnych
"Nasz Czas to inwestycja w Twój Sukces"
Podobne tematy
-
Złota Loża » Praca -
-
Złota Loża » Praca i zarabianie pieniędzy to nie synonimy! -
-
Złota Loża » Praca dodatkowa, główna... Górny Śląsk, Zagłębie, Jura -
-
Złota Loża » Gorąca prośba - praca magisterska -
-
Złota Loża » To jak to jest tak naprawde z ta praca w Polsce? -
-
Złota Loża » Badanie - Outsourcing funkcji personalnej - Praca... -
-
Złota Loża » Jest praca - Są pracownicy -
-
Złota Loża » Praca magisterska dotycząca startupów z branży IT -
-
Złota Loża » Pilne! Praca Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni... -
-
Złota Loża » Ankieta - lokalizacja produkcji - praca magisterska -
Następna dyskusja: