konto usunięte
Temat: Polski konsument w czasie kryzysu – oszczędny, ale lojalny
Polski konsument w czasie kryzysu – oszczędny, ale lojalnyBadania marketingowe
Marka ma znaczenieJak polski konsument radzi sobie w aktualnej sytuacji gospodarczej? Szuka promocji, ale pozostaje lojalny – aż 1/3 Polaków stawia na znaną sobie markę. Dlaczego promocja to dla konsumenta oczywistość, a obecny czas uważany jest za sprzyjający zakupom? O tym wszystkim czytamy w BTL Monitor 2009/2010 – corocznym raporcie ARC Rynek i Opinia.
Obecna sytuacja, określana w mediach jako kryzys, nie oznacza na szczęście pustek ani na, ani też przy półkach sklepowych. Konsumenci nie tracą ochoty na zakupy: w Polsce aż 31% z nich twierdzi, że bieżący rok jest dobrym czasem na kupowanie. Przeciwnego zdania jest 21% badanych. Instynkt każe im jednak zwiększyć wymagania i oczekiwania, jeśli chodzi o oferty promocyjne. To właśnie w kryzysie konsumenci sprawdzają prawdziwość zasady „klient nasz pan”. Kryzys dla polskich konsumentów stał się szansą.
http://www.marketing-news.pl/theme.php?art=939&f=279h