Małgorzata Kalicka

Małgorzata Kalicka Technik Ekonomista,
Masażystka,
kosmetyczka

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

Otworzyłam w sierpniu Gabinet Masażu i Odnowy Biologicznej , reklamy w postaci banerów i ulotek rozniosłam gdzie się dało , ale nic się nie dzieje , do tej pory miałam trzech klientów, nie wiem co mam jeszcze zrobić, gabinet mieści się pod miastem , a miasteczko jest niewielkie . Jak przyciągnąć do siebie klientów czy mógłby mi ktoś poradzić, byłabym wdzięczna.

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

zrobiłaś stronę internetową?

konto usunięte

Małgorzata Kalicka

Małgorzata Kalicka Technik Ekonomista,
Masażystka,
kosmetyczka

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

Tak posiadam również stronę internetową.

konto usunięte

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

Małgorzata Kalicka:
Otworzyłam w sierpniu Gabinet Masażu i Odnowy Biologicznej , reklamy w postaci banerów i ulotek rozniosłam gdzie się dało , ale nic się nie dzieje , do tej pory miałam trzech klientów, nie wiem co mam jeszcze zrobić, gabinet mieści się pod miastem , a miasteczko jest niewielkie . Jak przyciągnąć do siebie klientów czy mógłby mi ktoś poradzić, byłabym wdzięczna.


Małgorzato,
piszesz, że otworzyłaś Gabinet w sierpniu i miałaś dopiero 3 klientów.
Wg mnie troszkę źle na to patrzysz,
ja bym powiedziała tak: otworzyłam gabinet dopiero w sierpniu (czyli 2 miesiace temu) i miałam już 3 klientów, spójrz na to od tej strony. Jeśli klienci są zadowoleni to duży plus, bowiem na pewno do Ciebie wrócą. Poandto niech polecają Cie, rekomendacje są największym sprzymierzeńcem sukcesu.
Ponadto utrzymuj z nimi kontakt. Raz na jakiś czas pozwól sobie wysłać do nich miłego maila z zaproszeniem i ciekawa ofertą.
Wg mnie najważniejsze jest wytworzenie przyjacielskiej więzi z klientem, a wtedy on do Ciebie bedzie wracac jak do dobrej kolezanki :)

ja taką zasadą kieruję się od maja tego roku, kiedy założyłam Cefe Carmel i powiem CI, że sama czuję się cudownie, gdy jakaś Pani do mnie dzwoni po raz kolejny :)

Pozdrawiam i życzę powodzenia ewa. :)
Małgorzata Kalicka

Małgorzata Kalicka Technik Ekonomista,
Masażystka,
kosmetyczka

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

To znaczy ,że mam od każdego klienta wysyłać od czasu do czasu sms , aby się przypomnieć, a czy to nie jest za duże narzucanie się klientowi

konto usunięte

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

Małgorzata Kalicka:
To znaczy ,że mam od każdego klienta wysyłać od czasu do czasu sms , aby się przypomnieć, a czy to nie jest za duże narzucanie się klientowi


ja broń Boże nie mówię o smsie, bo to jest narzucanie,
ja kontaktuję się z moimi Paniami za pomocą maili :)

i jeszcze od żadnej nie dostałam uwagi, że ją zamęczam, a wręcz odwrotnie :)

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

Małgorzata Kalicka:
To znaczy ,że mam od każdego klienta wysyłać od czasu do czasu sms , aby się przypomnieć, a czy to nie jest za duże narzucanie się klientowi

wprowadz jakies promocje, nie jest to narzucacnie jezeli bedziesz prosiła o telefon przy pierwszej wizycie.
doceniaj stałych klientów
Andrzej Szulęcki

Andrzej Szulęcki Prezes Zarządu,
Eurowizja sp.z o.o.

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

Małgorzata Kalicka:
Otworzyłam w sierpniu Gabinet Masażu i Odnowy Biologicznej , reklamy w postaci banerów i ulotek rozniosłam gdzie się dało , ale nic się nie dzieje , do tej pory miałam trzech klientów, nie wiem co mam jeszcze zrobić, gabinet mieści się pod miastem , a miasteczko jest niewielkie . Jak przyciągnąć do siebie klientów czy mógłby mi ktoś poradzić, byłabym wdzięczna.

jak małe miasteczko...przeprowadziłaś ankietę - temat: jakie jest zapotrzebowanie na takie usługi? strona www + ulotki. w ulotkach info. wejdź na stronę i wypełnij ankietę. wypełniając dostaniesz kod dzięki któremu na pierwszy zabieg zniżka 50%. w ankiecie - czy korzystałbyś z takich i takich zabiegów? w jakich godzinach? jakie zabiegi? itd...tańsze to niż od razu inwestowanie. ja bym spróbował czegoś takiego nawet jak już to działa? pozdrawiam. as
Krzysztof Król

Krzysztof Król właściciel, IRD
Poland

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

Małgorzata Kalicka:
Jak przyciągnąć do siebie klientów czy mógłby mi ktoś poradzić, byłabym wdzięczna.

Odpowiedź na to pytanie można zmieścić w kilku tomach książkowych.
Nie podejmę się więc szczegółowej analizy ale na Pani stronach uderzyło mnie w opisie usług to że jest on prawie encyklopedyczny tymczasem reklama to przede wszystkim obietnica korzyści. Trzeba analizować swoich potencjalnych klientów pod kątem tego czego pragną i przekazać im to w sposób który im odpowiada na przykład odwołując się do wyobraźni lub wzbudzając emocje.

Podejrzewam że skoro strona Internetowa to informacja typu co robimy i na czym to polega to podobnie pewnie wyglądała treść ulotek i innej reklamy. Tymczasem klient chce by mu obiecać coś.

Klienta nie interesuje jaki skład chemiczny ma pasta klient chce mieć piękny uśmiech i białe zęby więc trzeba mu to obiecać.

Inna moja uwaga to reklama darmowa uważam że zawsze trzeba najpierw ją wykorzystać a dopiero później sięgnąć po płatną. Na wyjątkowo trudnym rynku trzeba też stosować specjalne techniki np. tym nielicznym klientom obiecać następnym razem 50% zniżki jak przyjdą ze znajomą.

A skoro już mówimy o darmowej reklamie to trzeba być obecnym wszędzie gdzie nikt nie żąda od Pani pieniędzy nawet na platformach barterowych i innych podobnych stronach. Wszędzie gdzie tylko można dać ogłoszenie powinna Pani to robić. Życzę powodzenia.Krzysztof Król edytował(a) ten post dnia 18.10.09 o godzinie 23:43
Łukasz Makowski

Łukasz Makowski właściciel, NET_TEAM

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

Kilka lat jeżdżę na przeglądy samochodem do jednej stacji i co roku przysyłają mi list a tydzień przed końcem przeglądu wysyłają sms. Dla mnie to bomba. Myślę ze takie (narzucanie się) klientowi jest ok
Sebastian J.

Sebastian J. Instruktor nauki
jazdy.

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

No i oczywiście nie zapomnij wysłać kartek z życzeniami świątecznymi na Boże Narodzenie! (najlepiej zwykłą pocztą!)

Pozdrawiam!
Magdalena Horbacz

Magdalena Horbacz GŁÓWNA KSIĘGOWA

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

Jeżeli gabinet mieści się niedaleko miasta, to znaczy, że jednak "daleko". Czasem przejście na drugą stronę ulicy jest dla klienta zbyt dużą przeszkodą aby ją pokonać. Proponuję współpracę z salonami fryzjerskimi, sklepami sprzedającymi suknie ślubne, gabinetami kosmetycznymi. Tam zostawić swoje ulotki. Zaproponować zniżkę wspólnie z takim zaprzyjaźnionym gabinetem. Idzie sezon ślubny, później karnawał, panny młode i ich druchny, oraz inni goście... może jakaś promocja grupowa? Myślę, że obecność na jakimś forum dla bizneswoman rónież powinna przynieść rezultaty. A może w okolicy jest hotel organizujący konferencje? Albo jakiś ośrodek wypoczynkowy? Czas wakacji, urlopu, konferencji sprzyja pokusom takim jak wymasowanie się :) Pozdrawiam i życzę powodzenia.Magdalena Horbacz edytował(a) ten post dnia 19.10.09 o godzinie 07:12
Marek Przegaliński

Marek Przegaliński SEO/SEM Web Promocja
Bezpieczeństwo

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

Magdalena Horbacz:
Jeżeli gabinet mieści się niedaleko miasta,
Najlepsza wypowiedz :)

konto usunięte

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

Witam,
Wg mnie najlepszą formą reklamy w tym przypadku jest poczta pantoflowa. Jest to stara zasada, która się sprawdza. Dodatkowo zrobiłbym trzy rodzaje ulotek innym hasłem rozlokowane w różnych miejscach: jeżeli klientka poda hasło z ulotki dostaje np 30% rabatu na usługę. Dzięki różnym hasłom można zobaczyć z których miejsc dociera klient i tam wzmocnić reklamę.
Paweł B.

Paweł B. Kierownik Projektu,
Orlen Oil Sp. z o.o.

Temat: Jak ruszyć do przodu ?

Mariusz Mańkowski:
Witam,
Wg mnie najlepszą formą reklamy w tym przypadku jest poczta pantoflowa. Jest to stara zasada, która się sprawdza. Dodatkowo zrobiłbym trzy rodzaje ulotek innym hasłem rozlokowane w różnych miejscach: jeżeli klientka poda hasło z ulotki dostaje np 30% rabatu na usługę. Dzięki różnym hasłom można zobaczyć z których miejsc dociera klient i tam wzmocnić reklamę.
Dokladnie, plus na tym etapie gdy mialas tak malo klientow cene upustów i rabatów , o ktorych mowil przedmowca zamortyzowac w cenie poki ludzie jeszcze nie sa do niej przywiazani:)



Wyślij zaproszenie do