Temat: Czy pomoże TO zwiększyć obroty w biznesie??
Reklama w telewizji hotelowej może być trafionym pomysłem na reklamę lecz niekoniecznie.. To zależy od 2 czynników:
* ceny reklamy w miesiącu
* Oraz rodzaju obiektu hotelowego w którym miałaby być umieszczona.
Wiadomo cenna docelowo powinna przekładać się na efektywność i ilość pozyskanych dzięki takiemu nośnikowi klientów.
Co do czynnika 2 jest również bardzo ważny ponieważ:
* taka forma reklamy może być sposobem dla gorzej prosperujących w tym okresie obiektów na zwiększenie przychodów.. natomiast jeśli obiekt gorzej prosperuje ma też mniejsze obłożenie czyli reklama dotrze do mniejszej ilości osób..
* Co do grupy docelowej- obiekty hotelowe są dobrym miejscem na reklamę z prostej przyczyny przyjeżdżają tam ludzie mający pieniądze.Czyli osoby mające określona gotówkę ,która z powodzeniem mogliby wydać z dużym powodzeniem również i na twój produkt lub usługę.Tutaj kierujmy się dwoma przesłankami im więcej gwiazdek tym bogatsi klienci (nie koniecznie większa grupa docelowa), im bardziej kameralny przytulny pensjonat/hotel z odrobinę niższymi cenami ( bez przesady w kierunku niskich cen..) tym szersza grupa docelowa więcej osób ,które mogą określoną cenę zapłacić za nocleg.
A reszta jest kwestią twoich możliwości finansowych i analizy grupy docelowej odbiorców twoich produktów:)
Mam nadzieję ,że odrobinę pomogłam:)
Ps. Jeśli chcesz zwiększyć obroty twojej firmy jest też bardzo wiele czynników niezwiązanych z tego typu reklamą tańszych , które takie czynności umożliwiają. Kiedyś współpracowałam z firmą specjalizującą się w produktach obniżających i optymalizujących koszty prowadzenia działalności gospodarczej.Jak znajdę mogę podrzucić Ci ich stronkę;) info na priv.
Izabela Radolińska edytował(a) ten post dnia 10.02.10 o godzinie 04:14