Bernadetta
Rogalska
administrator/asyste
nt zarządu,
OpsTalent
Temat: Call center udzieli wsparcia - przyjmiemy zlecenia
Witam,Firma OpsTalent jest multi-lingual Call Center z dwoma lokalizacjami w
Lubaniu i we Wrocławiu. Specjalizujemy się w kampaniach przychodzących i
wychodzących. Pracujemy zgodnie z certyfikatem ISO
9001 i PCI. Obsługujemy klientów w 15 językach i możemy pochwalić się
współpracą z firmami, które są rozpoznawalne na całym świecie.
Właśnie jesteśmy na etapie domykania jednego z wielu prowadzonych
projektów - który będzie kolejnym sukcesem na koncie naszej firmy.
Po zakończeniu będziemy dysponowali wyszkoloną grupą agentów,
która będzie mogła zając się obsługą Państwa projektu w zależności od
potrzeb.
Jako firma posiadamy doświadczenie w
- sprzedaży,
- umawianiu spotkań dla przedstawicieli handlowych,
- pozyskiwaniu klientów,
- generowaniu leadów,
- obsłudze infolinii przychodzącej,
- kampaniach informacyjnych.
Co nas wyróżnia z pośród innych Call center
- bardzo atrakcyjne stawki - konkurencyjne z innymi Call Center,
- minimalny współczynnik rotacji pośród agentów,
- wykwalifikowany i doświadczony zespół trenerów,
- najnowocześniejszy i niezwykle inteligentny system do zarządzania,
- 100% zaangażowanie zespołu w każdy projekt którego się podejmiemy,
- posiadamy własne bazy z rejonizacją pod każde projekty.
Jeżeli będą Państwo zainteresowani współpracą proszę o kontakt.
Ewa Bodżek
508 955 417
Pozdrawiam