Małgorzata Król

Małgorzata Król Właściciel Krawat i
Muszka,
szkoleniowiec,
specjalista z ...

Temat: zapytanie

Dzień dobry,

chciałabym zapytać uczestników tej grupy czy widzą potrzebę w firmach i przedsiębiorstwach szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta/ etykiety w biznesie?

Chciałabym poznać Waszą opinię w tym temacie.

Zapraszam do dyskusji.

Pozdrawiam

Małgorzata Król
Michał J.

Michał J. Menadżer

Temat: zapytanie

szkoleń z obsługi klienta (mniej lub bardziej profesjonalnej) jest na rynku cała masa.
Ale z ciekawością przeczytam, co rozumiesz przez etykę w biznesie.
Agnieszka G.

Agnieszka G. Płyń za rekinem –
trafisz do ludzi
[Lec]

Temat: zapytanie

Szuka klientów, tylko temat nie ten, bo jest już dział z ogłoszeniami :)

Swoją drogą niech uderza do garnkotłuków i innych nawiedzonych, wydzwaniających natrętnie z pokazami.

Choć wątpię, że im cokolwiek pomoże :PTen post został edytowany przez Autora dnia 21.09.15 o godzinie 12:50

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Zapytanie i prośba o pomoc




Wyślij zaproszenie do