Kazimierz S.

Kazimierz S. Trener, Coach

Temat: wzrost w kryzysie.

Jak myślicie ,które branże będą wzrastać w trudnych kryzysowych czasach?
Bartosz Kramek

Bartosz Kramek Fundacja Otwarty
Dialog

Temat: wzrost w kryzysie.

Medycyna i farmacja.
Bartosz M.

Bartosz M. Właściciel,
Gzoom.pl

Temat: wzrost w kryzysie.

Relatywnie tania, skuteczna i mierzalna Reklama w Internecie.
Kazimierz S.

Kazimierz S. Trener, Coach

Temat: wzrost w kryzysie.

Ktoś mądry powiedział mi kiedyś "Pamiętaj w kryzysie zawsze uciekaj do przodu"
Włodzimierz K.

Włodzimierz K. Dyrektor Marketingu

Temat: wzrost w kryzysie.

A w której liczącej się organizacji zakłada się spadki sprzedaży mimo kryzysu? ;)
Kazimierz Strassberger:
Jak myślicie ,które branże będą wzrastać w trudnych kryzysowych czasach?
Kazimierz S.

Kazimierz S. Trener, Coach

Temat: wzrost w kryzysie.

Włodzimierz Kurpiński:
A w której liczącej się organizacji zakłada się spadki sprzedaży mimo kryzysu? ;)
Kazimierz Strassberger:
Jak myślicie ,które branże będą wzrastać w trudnych kryzysowych czasach?
Nie pmówię ,że mamy zakładać spadki bo to byłoby nimądre ale chodzi mi o to jak będzie się wg Was zachowywał rynek czy wzrostowe branże to mogą być np : wszyskie spożywcze ? czy może coś oprócz tego ?np medycyna, informatyka?
Tomasz K.

Tomasz K. Prezes, Elektrotel
Sp. z o.o.

Temat: wzrost w kryzysie.

jak to jakie branże - windykacja należności :D

robotą zostaną zawaleni likwidatorzy, rzeczoznawcy majątkowi, komornicy itp.
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: wzrost w kryzysie.

Kto zyska?
Każdy, kto zrozumie jak wykorzystać kryzys do swoich działań i skutecznie, z konsekwencją będzie realizował taki plan działania.

HR i szkolenia
- usługi nastawione na skuteczne reorganizacje, optymalizacje, podnoszenie wydajności pracowników
- działania mniej kosztowe a bardziej efektywne, np. Employer Branding

Dobra luksusowe
- poprzez wzmocnienie swojego wizerunku, dotrą do obecnych, ale też nowych krezusów

Marketing
- oferowanie działań skierowanych na efekt np:
- programy afiljacyjne, rozliczanie CPS, CPA
- reklama i sieci reklamowe skierowane do konkretnego odbiorcy (trafienie bezpośrednio w target)
- efektywne zbieranie baz e-mail, dobre ich wykorzystywanie w mailingach

Prawnicy, finanse i okolice
- komornicy :) i windykacja
- adwokaci i radcy prawni (w sprawach o upadłości)
- dobre księgowe (niekoniecznie kreatywna księgowość)

Szkolnictwo
- szczególnie zawody proste a potrzebne

itp.
Mieczysław T.

Mieczysław T. Dyrektor Sprzedaży
Europa Wschodnia

Temat: wzrost w kryzysie.

Bartosz Kramek:
Medycyna i farmacja.

Pilva Kraków
http://firma.onet.pl/1917596,wiadomosci.html
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: wzrost w kryzysie.

Jacek Jankowski:
Kto zyska?
Każdy, kto zrozumie jak wykorzystać kryzys do swoich działań i skutecznie, z konsekwencją będzie realizował taki plan działania.

Dokladnie to chcialem napisac. Zyskaja te firmy, ktore dzieki odpowiedniemu planowaniu straca mniej niz konkurencja. Szczegolnie, jesli wiekszosc konkurencji padnie.Bartosz Ślepowroński edytował(a) ten post dnia 18.02.09 o godzinie 12:10
Bartosz Kramek

Bartosz Kramek Fundacja Otwarty
Dialog

Temat: wzrost w kryzysie.

Mieczysław Trzciński:
Bartosz Kramek:
Medycyna i farmacja.

Pilva Kraków
http://firma.onet.pl/1917596,wiadomosci.html

Firmy farmaceutyczne są zabezpieczone w dużej mierze przed kryzysem ze względu na szerokość rynku oraz znaczenie ich produktów - leki to chyba jedna z ostatnich rzeczy, na których ludzie zaczną oszczędzać; tym bardziej usługi medyczne. Nawet jeśli zaobserwujemy wolniejszy wzrost, to nadal będziemy mieli do czynienia ze wzrostem, a w porównaniu z innymi obszarami rynku w tej branży sytuacja będzie rewelacyjna. Na chwilę obecną firmy świadczące usługi B2B dla farmacji odnotowują znacznie lepszą reakcję firm farmaceutycznych na swoją ofertę niż przed rokiem, zwłaszcza jeśli chodzi o komunikację marketingową.
Co do zwolnienień:
- po pierwsze jest dobra okazja (pretekst) do restrukturyzacji, nie zawsze związanej z tym, że firma stoi na krawędzi
- w farmacji pracowało za dużo repów (przedstawicieli medycznych), przy czym obecnie ich utrzymywanie jest coraz mniej uzasadnione ze względu na spadek znaczenia tej formy kontaktu z lekarzami na rzecz rozwiązań interaktywnych, wykorzystujących przede wszystkim internet. Wysoka efektywność wizyt repów w gabinetach była raczej mityczna.
- w PL zmieniło się prawo farmaceutyczne, drastycznie ograniczające dostęp repów do lekarzy, więc firmy ich zwalniają, bo i tak nie mają jak pracować, a inwestują w komunikację z wykorzystaniem nowych technologii i kanałów dystrybucji informacji.

Z drugiej jednak strony, podobno w styczniu w pośredniakach zarejestrowało się najwięcej... lekarzy.

Może odbiegłem trochę od case'a Plivy, ale to w zasadzie tyle jeśli chodzi o szerszą sytuację w branży.Bartosz Kramek edytował(a) ten post dnia 19.02.09 o godzinie 03:55
Radosław Garnys

Radosław Garnys Zarządzanie
Przedsiębiorstwami

Temat: wzrost w kryzysie.

1. outsourcing usług informatycznych
2. handel : ubrania - sklepy z tanimi ale markowymi ubraniami
3. jak już wyżej zostało wspomniane : zyski z reklamy internetowej - "dobrze mierzalnej"
4. firmy specjalizujące się w pomocy tworzenia biznes-planów dla dotacji unijnych
5. handel : spożywka - zwiększony popyt na towary tanie - kosztem zmniejszenia popytu na produkty drogich marek (ciekawe jak w obecnej sytuacji będzie sobie radzić np. sieć marketów spożywczych "alma" - sprzedających droższe produkty).
Stanisław K.

Stanisław K. Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies

Temat: wzrost w kryzysie.

Jacek Jankowski:
Szkolnictwo
- szczególnie zawody proste a potrzebne

moge prosic o przyklady ?

"proste a potrzebne" pachnie mi troche produkowaniem wyspecjalizowanych "robotow", gdy tymczasem brakuje nam ludzi wszechstronnie wyksztalconych.
Sebastian D.

Sebastian D. Retail & Supply
Chain Manager -
Otwarty na
propozycje

Temat: wzrost w kryzysie.

Nasza polska turystyka. Wakacje w Polsce dla ludzi zza granicy będą w tym roku bardzo tanie. Już teraz Słowacy przyjeżdżają na narty do Polski.
Anna Dumaine

Anna Dumaine Estate agent

Temat: wzrost w kryzysie.

A Francuzi wybieraja Krakow na wypad weekendowy:)>

Pozdrawiam z wiosennego Paryza.
Ania

Sebastian Dudek:
Nasza polska turystyka. Wakacje w Polsce dla ludzi zza granicy będą w tym roku bardzo tanie. Już teraz Słowacy przyjeżdżają na narty do Polski.Anna D. edytował(a) ten post dnia 28.02.09 o godzinie 22:19
Arkadiusz Nowiński

Arkadiusz Nowiński Business English

Temat: wzrost w kryzysie.

Ja prowadzę szkołę językową i agencję tłumaczeń i od trzech miesięcy obserwuję wzrost obrotów w okolicach 8% rdr. Myślę, że to też będzie branża, która jakoś szczególnie nie ucierpi, a przynajmniej mam taką nadzieję.

Pozdrawiam,
AN
Marek G.

Marek G. Patrz, którędy
idziesz byś nie
stąpnął na kawałek
Lasu pr...

Temat: wzrost w kryzysie.

polski przemysł erotyczny idzie mocno w górę:-)

a tak bardziej na serio:
ciekawym rozwiązaniem jest outsourcing procesów biznesowych
Daniel W.

Daniel W. Why so serious?

Temat: wzrost w kryzysie.

Tomasz Kanarek:
jak to jakie branże - windykacja należności :D

robotą zostaną zawaleni likwidatorzy, rzeczoznawcy majątkowi, komornicy itp.
To prawda, ta branża ma się co raz lepiej.

W mojej też jest dobrze, na szczęście... multimedia, rozrywka, telekomunikacja - jest ok.

Częściej widzę "panikę" niektórych firm niż faktyczny kryzys, pozbywanie się fachowców jeszcze nikomu na dobre nie wyszło.
Wyszkolenie kadry to też nie lada sukces, większym jedynie może być jej utrzymanie.
Piotr Dadia

Piotr Dadia Imprezy Firmowe -
zabawasportowa.pl

Temat: wzrost w kryzysie.

salony samochodowe,

Już w tej chwili samochody sprzedawane są zanim zejdą z przyczep.

Temat: wzrost w kryzysie.

Kazimierz Strassberger:
Jak myślicie ,które branże będą wzrastać w trudnych kryzysowych czasach?

Wiele wskazuje na to, ze branze, ktore ucierpia gdzies indziej beda sie dobrze rozwijac wlasnie w Polsce. Mysle tu przede wszystkim o branzy samochodowej.

Następna dyskusja:

I po kryzysie :)




Wyślij zaproszenie do