Jarek Z. ASTOR
Temat: Spóźnialscy..
Jeżeli helpdesk pracuje w godzinach 9-17 a pracownicy przychodzą na 10 to chyba nie są w stanie wyrobić się ze swoją pracą w 6 godzin, gdyż nie obsłużą zlecenia które przyjdzie np. o 9:15.W obecnych czasach większość firm działa tak iż awaria systemu oznacza brak możliwości wykonywania pracy. Sam wiem co oznacza godzinna awaria systemu.
Jeżeli Twój helpdesk nie jest w stanie pomagać o np. 9:20 to marnie widzę dalszą współpracę z taką firmą.
Problemy wewnętrzne zespołu to jedno a punkt widzenia Klienta to drugie. Prawdopodobne, że Klienci zrezygnują z "niedostępnego helpdesku" i wówczas problem spóźnilstwa się rozwiaże, gdyż wszyscy trafią na bezrobocie
PS: Wówczas wszyscy pośpią nawet do 11 :)Jarek Zielonka edytował(a) ten post dnia 21.03.10 o godzinie 09:07