Temat: Spóźnialscy..

Jeżeli helpdesk pracuje w godzinach 9-17 a pracownicy przychodzą na 10 to chyba nie są w stanie wyrobić się ze swoją pracą w 6 godzin, gdyż nie obsłużą zlecenia które przyjdzie np. o 9:15.

W obecnych czasach większość firm działa tak iż awaria systemu oznacza brak możliwości wykonywania pracy. Sam wiem co oznacza godzinna awaria systemu.

Jeżeli Twój helpdesk nie jest w stanie pomagać o np. 9:20 to marnie widzę dalszą współpracę z taką firmą.

Problemy wewnętrzne zespołu to jedno a punkt widzenia Klienta to drugie. Prawdopodobne, że Klienci zrezygnują z "niedostępnego helpdesku" i wówczas problem spóźnilstwa się rozwiaże, gdyż wszyscy trafią na bezrobocie

PS: Wówczas wszyscy pośpią nawet do 11 :)Jarek Zielonka edytował(a) ten post dnia 21.03.10 o godzinie 09:07
Bernard B.

Bernard B. Retail Manager / Key
Account Manager /
Apparel & Fashion...

Temat: Spóźnialscy..

Magdalena K.:
A co z klientami??

skoro się spóźniają notorycznie z 9 na 10, to zmień im umowy na 8.00 - wtedy będą akurat ;)

oczywiście to żart, trzeba podejść poważnie do sprawy, więc mój poprzednik dobrze napisał....Bernard B. edytował(a) ten post dnia 21.03.10 o godzinie 22:38



Wyślij zaproszenie do