Monika Bidermann

Monika Bidermann Pełnomocnik
Dyrektora ds.
rozwoju usług
finansowych

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Paweł G.:
Monika Bidermann:
zgrzeszyłabym, gdybym przyznała, że nie mam wsparcia marketingowego...otrzymałam ulotki informacyjne:)))

Same ulotki, to sobie można zgnieść i ten no... ;p żeby miększe były ;)

Pytanie czy ulotki uwzględniły targety, czy ktoś analizował w jakikolwiek sposób rynek... przemyślał sam projekt itp. itd. ;)

Poza tym.... www to chyba macie ? bazę klientów ? listę mailingową ? ;)

spokojnie...aż tak źle to nie jest:)))

konto usunięte

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
Paweł G.:
Monika Bidermann:
zgrzeszyłabym, gdybym przyznała, że nie mam wsparcia marketingowego...otrzymałam ulotki informacyjne:)))

Same ulotki, to sobie można zgnieść i ten no... ;p żeby miększe były ;)

Pytanie czy ulotki uwzględniły targety, czy ktoś analizował w jakikolwiek sposób rynek... przemyślał sam projekt itp. itd. ;)

Poza tym.... www to chyba macie ? bazę klientów ? listę mailingową ? ;)

spokojnie...aż tak źle to nie jest:)))

no to nie marudzić tylko sprzedawać :P atakować docelowe grupki... 300 z lewej, 300 z prawej i czołgi środkiem ;)
Marek Przegaliński

Marek Przegaliński SEO/SEM Web Promocja
Bezpieczeństwo

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Paweł G.:
Marek Przegaliński:
Albo na usługę jest popyt, albo nie ma. Jak nie ma jest problem ;-) Dalej to czytanie bajek.

A tu się nie zgodzę... firma w której pracowałem do niedawna.... nie widziała w ogóle sensu inwestowania jakichkolwiek pieniędzy w jedną z usług - była ona praktycznie na wymarciu.

Ja o zupie, ty o D..e. Nie na temat.
Nie chodzi o inwestowanie w jedną (sic) z usług a o ich SENSMarek Przegaliński edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 20:50
Monika Bidermann

Monika Bidermann Pełnomocnik
Dyrektora ds.
rozwoju usług
finansowych

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Paweł G.:
Monika Bidermann:
Paweł G.:
Monika Bidermann:
zgrzeszyłabym, gdybym przyznała, że nie mam wsparcia marketingowego...otrzymałam ulotki informacyjne:)))

Same ulotki, to sobie można zgnieść i ten no... ;p żeby miększe były ;)

Pytanie czy ulotki uwzględniły targety, czy ktoś analizował w jakikolwiek sposób rynek... przemyślał sam projekt itp. itd. ;)

Poza tym.... www to chyba macie ? bazę klientów ? listę mailingową ? ;)

spokojnie...aż tak źle to nie jest:)))

no to nie marudzić tylko sprzedawać :P atakować docelowe grupki... 300 z lewej, 300 z prawej i czołgi środkiem ;)

w pracy nie mogę pozwolić sobie na marudzenie wiec chociaz pozwol mi pomarudzic tu przez chwile:)))
Marek Przegaliński

Marek Przegaliński SEO/SEM Web Promocja
Bezpieczeństwo

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:

w pracy nie mogę pozwolić sobie na marudzenie wiec chociaz pozwol mi pomarudzic tu przez chwile:)))

eeee "-) {Pani jest z ubezpieczeń :-)
No to się nie odzywam. Ta branża ma swoje tajne tajemnice i drogi nieznane zwykłym śmiertelnikom.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Paweł G.:
Dagmara D.:
Dokładnie - po prostu za pierwszym razem wprowadzono usługę według schematu : Rzućmy na rynek, motłoch kupi. A za drugim razem ktoś użył mózgu.

Mnie to już.... ten... teges ;p ;) Ciekaw jestem jak sobie to dostosują do potrzeb zmieniającego się rynku i targetów ;p :)
Good question ...:)Dagmara D. edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 21:42

konto usunięte

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
Witam,
Jaki, Waszym zdnaiem, jest skuteczny sposób na rozkręcienie sprzedazy usługi, do której nikt nie jest przekonany?
walnij nieco szczegółów na priv - konkrety.
Mariusz Kierstein

Mariusz Kierstein Skilled Sales
Development Manager

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
Witam,
Jaki, Waszym zdnaiem, jest skuteczny sposób na rozkręcienie sprzedazy usługi, do której nikt nie jest przekonany?

A kim jest ten tajemniczy "nikt" i skąd założenie, że jest nieprzekonany?;-)

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

to taka mission impossible , towar którego nikt nie chce :)
na dłuższą metę nie da się ,zmień pracodawcę:)
Monika Bidermann:
Paweł G.:
Monika Bidermann:
Paweł G.:
Monika Bidermann:
zgrzeszyłabym, gdybym przyznała, że nie mam wsparcia marketingowego...otrzymałam ulotki informacyjne:)))

Same ulotki, to sobie można zgnieść i ten no... ;p żeby miększe były ;)

Pytanie czy ulotki uwzględniły targety, czy ktoś analizował w jakikolwiek sposób rynek... przemyślał sam projekt itp. itd. ;)

Poza tym.... www to chyba macie ? bazę klientów ? listę mailingową ? ;)

spokojnie...aż tak źle to nie jest:)))

no to nie marudzić tylko sprzedawać :P atakować docelowe grupki... 300 z lewej, 300 z prawej i czołgi środkiem ;)

w pracy nie mogę pozwolić sobie na marudzenie wiec chociaz pozwol mi pomarudzic tu przez chwile:)))

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
Witam,
Jaki, Waszym zdnaiem, jest skuteczny sposób na rozkręcienie sprzedazy usługi, do której nikt nie jest przekonany?

Proponuję zacząć od początku. Czy ktoś, gdzieś, jakoś, kiedyś, komuś sprzedał taki produkt?

Bo jeśli tak, to wystarczy sprawdzić:
kto
jak
gdzie
komu
kiedy
sprzedał. I mamy zbiór informacji, który pozwoli nam odnieść sukces, albo zmienić pracę/produkt.
Monika Bidermann

Monika Bidermann Pełnomocnik
Dyrektora ds.
rozwoju usług
finansowych

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

tak, "ktoś gdzieś" sprzedał taki produkt, ale nie miał w ofercie nic innego
teraz wprowadzam ten produkt do sieci, która ma już w ofercie konkurencyjne produkty...
Michał Ksiądzyna:
Monika Bidermann:
Witam,
Jaki, Waszym zdnaiem, jest skuteczny sposób na rozkręcienie sprzedazy usługi, do której nikt nie jest przekonany?

Proponuję zacząć od początku. Czy ktoś, gdzieś, jakoś, kiedyś, komuś sprzedał taki produkt?

Bo jeśli tak, to wystarczy sprawdzić:
kto
jak
gdzie
komu
kiedy
sprzedał. I mamy zbiór informacji, który pozwoli nam odnieść sukces, albo zmienić pracę/produkt.

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
tak, "ktoś gdzieś" sprzedał taki produkt, ale nie miał w ofercie nic innego
teraz wprowadzam ten produkt do sieci, która ma już w ofercie konkurencyjne produkty...

A zatem macie lepsze produkty (na pewno są lepsze dla klienta?), a Ty wprowadzasz do oferty produkt gorszy (czy na pewno jest gorszy dla klienta?). Tak mam to rozumieć?
Monika Bidermann

Monika Bidermann Pełnomocnik
Dyrektora ds.
rozwoju usług
finansowych

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Michał Ksiądzyna:
Monika Bidermann:
tak, "ktoś gdzieś" sprzedał taki produkt, ale nie miał w ofercie nic innego
teraz wprowadzam ten produkt do sieci, która ma już w ofercie konkurencyjne produkty...

A zatem macie lepsze produkty (na pewno są lepsze dla klienta?), a Ty wprowadzasz do oferty produkt gorszy (czy na pewno jest gorszy dla klienta?). Tak mam to rozumieć?

może inaczej...zlecono mi wprowadzenie gorszego produktu, jest on zdecydowanie gorszy dla klienta od pozostałych...wybacz, ale nie bede pisać tutaj o szczegółach:)

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:

może inaczej...zlecono mi wprowadzenie gorszego produktu, jest on zdecydowanie gorszy dla klienta od pozostałych...wybacz, ale nie bede pisać tutaj o szczegółach:)
Skoro klient tak twierdzi, to po co mu wciskać byleco? Może ten produkt jest tylko po to, aby wytworzyć dysonans między ofertą słabą, a średnią i zwiększyć sprzedaż średniej.

konto usunięte

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
Michał Ksiądzyna:
Monika Bidermann:
tak, "ktoś gdzieś" sprzedał taki produkt, ale nie miał w ofercie nic innego
teraz wprowadzam ten produkt do sieci, która ma już w ofercie konkurencyjne produkty...

A zatem macie lepsze produkty (na pewno są lepsze dla klienta?), a Ty wprowadzasz do oferty produkt gorszy (czy na pewno jest gorszy dla klienta?). Tak mam to rozumieć?

może inaczej...zlecono mi wprowadzenie gorszego produktu, jest on zdecydowanie gorszy dla klienta od pozostałych...wybacz, ale nie bede pisać tutaj o szczegółach:)

a może jego atutem jest jednak cena ?

bo wiesz... kupisz auto z klimą drożej albo bez taniej... jednak te bez mają nabywców i to całkiem sporo ;)

konto usunięte

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
Michał Ksiądzyna:
Monika Bidermann:
tak, "ktoś gdzieś" sprzedał taki produkt, ale nie miał w ofercie nic innego
teraz wprowadzam ten produkt do sieci, która ma już w ofercie konkurencyjne produkty...

A zatem macie lepsze produkty (na pewno są lepsze dla klienta?), a Ty wprowadzasz do oferty produkt gorszy (czy na pewno jest gorszy dla klienta?). Tak mam to rozumieć?

może inaczej...zlecono mi wprowadzenie gorszego produktu, jest on zdecydowanie gorszy dla klienta od pozostałych...wybacz, ale nie bede pisać tutaj o szczegółach:)
Gorszy dla klienta ale może lepszy dla sprzedawcy...
Zauważ, ze:
1) taki sprzedawca/doradca/konsultant może - mając taki produkt - proponować go klientowi na wejście... a gdy klient wychodzi - ma pole manewru i wtedy nawet najgorszy z dotychczasowych produktów sie okaże o niebo lepszy dla klienta. A Twoja firma zarabia więcej sprzedając droższe produkty. A pewnie trafią się klienci, którzy jednak "łykną" ten nowy produkt.
2) są klienci, kórzy MUSZĄ zapłącic więcej, bo mają zakodowane, ze tylko wtedy kupują coś, co jest warte ich uwagi... ;)
Joanna Jastrzębska

Joanna Jastrzębska Dyrekto Zarządzający
Red Star Media Sp. z
o. o.

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Moniko mam dla Ciebie radę, która w moim przypadku zawsze się sprawdza: jeśli coś wydaje sie niemożliwe do zrobienia wydeleguj do tego osobę, która o tym nie wie!
1. Zrób sobie listę cech produktu, wytypuj target do którego ma trafić, a następnie przygotuj soie listę KORZYŚCI, które przyniesie produkt tej grupie.
2. Przekonaj SIEBIE! do tego, że target potrzebuje tego produktu, będzie chciał go kupić, bo przecież przyniesie mu masę korzyści.
3. Wyodrębnij grupę handlowców, która albo nie zajmowała się jeszcze sprzedażą tego produktu, albo miała najmniej obiekcji i przedstaw im przygotowaną listę korzyści. Jeśli są to nowi pracownicy pójdzie jak po maśle, bo nie będą marudzić tylko zaczną robić notatki.

Uwielbiam wyzwania kampanii sprzedażowych! bo fakt - nawet gówno w papierku da się sprzedać!
Darek S.

Darek S. Raz się żyje potem
się tylko straszy!

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:
Dagmara D.:
a nikt tego nie zbadał zanim wpadł na pomysł sprzedaży ? Ok...


myślę, że na decyzję miało wpływ wiele innych czynników... niekoniecznie sytuacja na rynku czy "atrakcyjność" usługi:)
decyzja o wprowadzaniu na rynek absolutnie nie zależała ode mnie...
ja mam tylko rozkręcić sprzedaż:)


Przyjrzyj się dotychczasowym kupującym i porozmawiaj z nimi. Dowiedz się dlaczego kupili i jakie konkretne korzyści otrzymali.

Jak wypada Twoje "coś" w porównaniu z konkurencją.

Co macie czego konkurencja nie ma.

Na tej postawie zastanów się w czym jest to unikalne.

Przyjrzyj sie najlepszym kupującym - co mają wspólnego.

Jak to znajdziesz - skup się na grupie docelowej która ma te cechy - te potrzeby.

Metod samego rozkręcania sprzedaży jest z 80, wiele zależy od branży i produktu: jv, risk reversal, referrals, back-end, cross-i up-selling, "dream 100", USP, DSP, CLV, DM, jest tego w cholerę.Darek Świerk edytował(a) ten post dnia 18.06.09 o godzinie 18:28
Tomasz Dyba

Tomasz Dyba Trust communication

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

pozycjonowanie produktów w portfolio - parametry, ceny.
podział na grupy docelowe.
sprzedaż wiązana.
Mirek Jasiński

Mirek Jasiński prezes zarządu,
Regan Consulting

Temat: skuteczny sposób na rozkręcenie sprzedaży

Monika Bidermann:

może inaczej...zlecono mi wprowadzenie gorszego produktu, jest on zdecydowanie gorszy dla klienta od pozostałych...wybacz, ale nie bede pisać tutaj o szczegółach:)

Monika, niestety w ekonomii jest takie zjawisko, że pieniądz gorszy wypiera pieniądz lepszy... To samo dzieje się często z produktami...

W Twojej sytuacji możesz zrobić jedną z dwóch rzeczy:
1) zagryźć zęby, pomyśleć sobie o budżecie, który musisz wykonać i przeciwko sobie wdrożyć ten produkt do sieci.
2) znaleźć firmę, która ma lepsze produkty dla klienta, bardziej etyczną kulturę organizacyjną i tam uderzyć sprzedając siebie.

Osobiście polecam rozwiązanie drugie. Mam jakieś takie przeczucie, że nie powinnaś mieć z tym problemu. A na rozterkę polecam bajkę Mrożka o kotku, albo Portret Doriana Greya, autorstwa Oscara Wilde'a.

Ja wyznaję zasadę, że chcę sobie codziennie spojrzeć w oczy w lustrze przy goleniu. A to oznacza, że życie w zgodzie z moimi wartościami i przekonaniami jest dla mnie ważniejsze niż kasa, którą mógłbym zarobić, gdybym niektóre zasady etyczne/moralne delikatnie ponaginał.

Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie



Wyślij zaproszenie do