Aleksandra Makles

Aleksandra Makles Trener biznesu,
specjalista w
dziedzinie etykiety,
standa...

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

Zapraszam do lektury:

http://www.krawatimuszka.pl/etykieta-w-biznesie/pozyty...

konto usunięte

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

Aleksandra M.:
Zapraszam do lektury:

http://www.krawatimuszka.pl/etykieta-w-biznesie/pozyty...

Coś chyba nie tak z tym budowanie wizerunku, skoro niby specjalistki z tej dziedziny a i z SV się zajmujące umieszczają swoje reklamy nie w stworzonym do tego wątku ogłoszeniowym, a gdzie popadnie... Wydaje się że to wręcz działanie przeczące tematyce którą się zajmują...
Jan Chlanda

Jan Chlanda ....a po nocy
przychodzi
dzień...:-)

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

Aleksandra M.:
Zapraszam do lektury:

http://www.krawatimuszka.pl/etykieta-w-biznesie/pozyty...

Oczywiście bardzo ważny element ale tylko element......
Amber Gold zapewne też miał wizerunek "piękny" i biznesowy. Piękne biura i biznesowo wyglądający doradcy i produkt oszukańczy...:(
W Krakowie działa firma Eu4ya , przed biurem stoją czarne limuzyny typu BMV w biurze młodzi sprzedawcy w bardzo drogich garniturach i piękne dziewczyny i wiele opisów w sieci jak to oszukują ludzi....
Samym wizerunkiem to można wystąpić w serialu w TV...:)

konto usunięte

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

Rafał K.:
Aleksandra M.:
Zapraszam do lektury:

http://www.krawatimuszka.pl/etykieta-w-biznesie/pozyty...

Coś chyba nie tak z tym budowanie wizerunku, skoro niby specjalistki z tej dziedziny a i z SV się zajmujące umieszczają swoje reklamy nie w stworzonym do tego wątku ogłoszeniowym, a gdzie popadnie... Wydaje się że to wręcz działanie przeczące tematyce którą się zajmują...

A czyż analiza sytuacji na tej grupie w ujęciu reklamy-wątki dyskusyjne z uwzględnieniem płci i działań jakie są tu podejmowane przez poszczególnych przedstawicieli tychże płci nie świadczą czasem o tym, że JKM ma rację? :)

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

Jak nie ma pozytywnego wizerunku to jakby firma nie była fantastyczna w swej dziedzinie to i tak będzie stwarzała pozory partnera z którym ciężko się współpracuje. Dotyczy to również ludzi choćby w relacji pracownik - pracodawca
Panowie zapraszam do lektury :)
Izabela Hajduga

Izabela Hajduga kadra zarządzajaca,
FMCG, obsługa
klienta, sprzedaż,
ubez...

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

dobry wizerunek poprzez wygląd miłe słowa to nie wszytko, za wizerunkiem renomą danej firmy idą inne działania jak np. obsługa posprzedażna, działania pro klienckie , które powodują ze dany klient chce współpracować z dana firmą samo " G w złotym opakowaniu to nie wszytko" nawet jak ktos sie na to złapie po jakimś czasie czar pryśnie.
Co do pracowników takich jak przedstawiciele handlowi, czy inna obsługa doradcy itp. wykonuja lub sie czerwienią przed klientem , ale nie jest to ich wina tylko "góry" , która nie interesuje sie lub nie ma pojęcia, albo nie chce mieć wiedzy co faktycznie sie dzieje w rynku.

zacytuję Janka C "Oczywiście bardzo ważny element ale tylko element "

pozdr Iza

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jan Chlanda

Jan Chlanda ....a po nocy
przychodzi
dzień...:-)

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

Uczyć się trzeba i doszkalać ....
Tylko niechaj te szkolenia przynoszą wartość jakąś choćby wartość dodaną....:)
Przeżyłem wiele szkoleń i szkoleniowców czy też trenerów.
To przeważnie teoretyczne wywody , które w niczym nie pomagają.
Nie trafiłem nigdy na szkoleniowca który podczas szkolenia/warsztatów wykonałby np. zimny telefon i przeprowadził przy kursantach wzorcową rozmowę....
Takiego szkoleniowca , szanowałbym zapewne , może jeszcze kiedyś trafię na takiego szkoleniowca.

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna Maria H.

Anna Maria H. „Najlepsza lekcja,
jakiej się
nauczyłem, to: just
do it”....

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

pozytywny wizerunek to nie tylko wygląd zewnętrzny ludzi tam pracujących, to także pozytywne nastawienie do klienta, chęć pomocy mu, uczciwość w stosunku do niego, itp.... Obecnie firmy trochę zapomniały o tych kluczowych sprawach, a uczciwość w ogóle jakby nie jest brana pod uwagę (nie chcę obrażać tych uczciwych). Marka, którą kiedyś ktoś zbudował to nie wszystko, klienci obecnie nie są związani z marką, wciąż poszukują tych dla nich najlepszych, najbardziej pomocnych miejsc...Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.05.14 o godzinie 15:53

konto usunięte

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

O Sukcesie danej firmy decyduje odpowiednia motywacja ludzi którzy ją tworzą.
Na tym trzeba się skupić.W taki sposób by praca nie była dla nikogo balastem a nowym wyzwaniem każdego dnia.To zaowocuje!i będzie pozytywnie odbierane przez klienta.

A póki co nasz kraj jak ślimak za innymi,nie rusza się w takim czasie jak inne,firmy bankrutują a zawsze jest jakiś sposób odwrócenia sytuacji na swoją korzyść/firmy..

PozdrawiamTen post został edytowany przez Autora dnia 29.05.14 o godzinie 19:24

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Izabela Hajduga

Izabela Hajduga kadra zarządzajaca,
FMCG, obsługa
klienta, sprzedaż,
ubez...

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

Czeslaw K.:
klienci obecnie nie są związani z marką, wciąż poszukują tych dla nich najlepszych, najbardziej pomocnych miejsc...
ludzie ogolnie, sa juz lepiej poinformowani, niz kiedys. Licza sie sprawdzalne konkrety, a nie tylko reklama. Wazniejszy jest marketing szeptany, opinia zadowolonych klientow, najbardziej znajomych.
Tak, na wizerunek trzeba dzisiaj od podstaw zapracowac. Nie wystarcza milionowe budzety na reklame, fasade
-------------------------------------------------------------------------------------
dokładnie TAKKKK ! technologie , usługi sa na bardzo podobnym poziomie i dostępności, nie ma monopolu w żadnej branży i to jest bardzo dobre dla Klientów, ale dla FIRM do myślenia powinna dać jakość obsługi Klienta, obsługa posprzedażna, serwis itd.. niestety wiele Firm woli zainwestować w droga reklamę zapominając w inwestowanie pracowników na pierwszej linii kontaktu z Klienami, słuchać co mówią i optymalizować wszelkie procesy...ale do tego jest potrzebna mądrość danego managera, czy przywódcy danego dzieła -) tak przy okazji, gdzieś na GL był temat czy korporacje to zło, nie koniecznie , wszędzie wszytko zależy od ludzi kierujących, korporacje mają tą tendencję że struktury kadrowe się rozrastają, odpowiedzialność rozmienia się często na drobne nad jedną decyzją debatuje iluś dyrektorów czy kierowników a czas płynie na niekorzyść - masakra, sa tzw grupy własnego zaufania nie koniecznie za dużo potrafią , za bardzo nie chcą się napracować , ale najgorsze jest wtedy to , gdy blokują tych , którzy chcą zrobić naprawdę coś wartościowego dla firmy, a kiedy nie mogą i " ręce opadają " motywacja spada -( wtedy faktycznie lepiej jest być w mniejszej firmie , gdzie jest chęc i zapała do zrobienia czegoś dobrego z czego będą mieć satysfakcję Klienci i zmotywowani pracownicy -)

Pozdr Iza
Anna Maria H.

Anna Maria H. „Najlepsza lekcja,
jakiej się
nauczyłem, to: just
do it”....

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

Czeslaw K.:
ludzie ogolnie, sa juz lepiej poinformowani, niz kiedys. Licza sie sprawdzalne konkrety, a nie tylko reklama. Wazniejszy jest marketing szeptany, opinia zadowolonych klientow, najbardziej znajomych.

No i całe szczęście, że klienci stali się świadomi... Ciekawe swoją drogą jest to, że firmy jeszcze tego nie zauważyły (może raczej menedżerowie szczebla najwyższego). Zastanawiające jest to, że albo udają, że tak nie jest... albo poprostu nie interesują się klientami, czyli nie wiedzą... :( Znam z autopsji
Izabela Hajduga

Izabela Hajduga kadra zarządzajaca,
FMCG, obsługa
klienta, sprzedaż,
ubez...

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

Anna Maria H.:
Czeslaw K.:
ludzie ogolnie, sa juz lepiej poinformowani, niz kiedys. Licza sie sprawdzalne konkrety, a nie tylko reklama. Wazniejszy jest marketing szeptany, opinia zadowolonych klientow, najbardziej znajomych.

No i całe szczęście, że klienci stali się świadomi... Ciekawe swoją drogą jest to, że firmy jeszcze tego nie zauważyły (może raczej menedżerowie szczebla najwyższego). Zastanawiające jest to, że albo udają, że tak nie jest... albo poprostu nie interesują się klientami, czyli nie wiedzą... :( Znam z autopsji
------------------------------------------------
nie chcą wiedzieć bo zajmują się sobą i swoimi układami, wygodniej myśleć jaka będzie nowy samochód albo najnowszy blacberry , a najgorsze jest to gdy w Firmach przenosi się od stołka do stołka osoby , które nie mają pojęcia o pewnych sprawach np szef działu księgowego zarządza sprzedażą i obsługą - faktycznie może tylko docenić fakturowanie a nie co sie dzieje u Klientów , jakie sa nastroje i podejścia do wprowadzonych często niedorzecznych usprawnień.. no cóż niech wygrywają Firmy , które mają zdrowe podejście do biznesu.
Pozdr Iza

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Izabela Hajduga

Izabela Hajduga kadra zarządzajaca,
FMCG, obsługa
klienta, sprzedaż,
ubez...

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

Czeslaw K.:
Anna Maria H.:
ludzie ogolnie, sa juz lepiej poinformowani, niz kiedys. Licza sie sprawdzalne konkrety, a nie tylko reklama. Wazniejszy jest marketing szeptany, opinia zadowolonych klientow, najbardziej znajomych.

No i całe szczęście, że klienci stali się świadomi... Ciekawe swoją drogą jest to, że firmy jeszcze tego nie zauważyły (może raczej menedżerowie szczebla najwyższego). Zastanawiające jest to, że albo udają, że tak nie jest... albo poprostu nie interesują się klientami, czyli nie wiedzą... :( Znam z autopsji
tylko ok 3% firm (np. BMW, LIDL, OBI, Raiffaisenbank, Sparkasse) jest zorientowanych wg klienta,
z wiadomym wynikiem. Ta reszta zeruje na ludzkiej glupocie, lenistwie. Wart Pac palaca ... :)

---------------------
troche więcej niż 3%, co do lidla to mam wątpliwości maja dużo do zrobienia w kierunku klienta -)

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Izabela Hajduga

Izabela Hajduga kadra zarządzajaca,
FMCG, obsługa
klienta, sprzedaż,
ubez...

Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie

Czeslaw K.:
Izabela H.:
troche więcej niż 3%,
to niech juz bedzie: ok. 3,2% :) te firmy mozna naprawde na palcach policzyc
co do lidla to mam wątpliwości maja dużo do zrobienia w kierunku klienta -)
a co np.? To zaraz im napisze i dostane minimum bon na 5 Euro :) W EDEKA juz pare razy dostalem, za drobiazgi dotyczace jakiegos produktu
-----
np lidl chorzów jakas niby pseudo kierowniczka wydziera się przez pół sklepu co ma tamta robić, kolejka się robi przy kasie , a w drugiej kasjerka schodzi -na głos mówiąc ma dość, gdzie kierownik który reguluje ruch ?....., cenówki nie koniecznie ...dużo do życzenia ...powinni wprowadzić tajemniczego klienta , aby kontrolować co się dzieje w rynku na punktach sprzedaży -)

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do