Temat: Pozytywny wizerunek firmy decyduje o jej sukcesie
Czeslaw K.:
klienci obecnie nie są związani z marką, wciąż poszukują tych dla nich najlepszych, najbardziej pomocnych miejsc...
ludzie ogolnie, sa juz lepiej poinformowani, niz kiedys. Licza sie sprawdzalne konkrety, a nie tylko reklama. Wazniejszy jest marketing szeptany, opinia zadowolonych klientow, najbardziej znajomych.
Tak, na wizerunek trzeba dzisiaj od podstaw zapracowac. Nie wystarcza milionowe budzety na reklame, fasade
-------------------------------------------------------------------------------------
dokładnie TAKKKK ! technologie , usługi sa na bardzo podobnym poziomie i dostępności, nie ma monopolu w żadnej branży i to jest bardzo dobre dla Klientów, ale dla FIRM do myślenia powinna dać jakość obsługi Klienta, obsługa posprzedażna, serwis itd.. niestety wiele Firm woli zainwestować w droga reklamę zapominając w inwestowanie pracowników na pierwszej linii kontaktu z Klienami, słuchać co mówią i optymalizować wszelkie procesy...ale do tego jest potrzebna mądrość danego managera, czy przywódcy danego dzieła -) tak przy okazji, gdzieś na GL był temat czy korporacje to zło, nie koniecznie , wszędzie wszytko zależy od ludzi kierujących, korporacje mają tą tendencję że struktury kadrowe się rozrastają, odpowiedzialność rozmienia się często na drobne nad jedną decyzją debatuje iluś dyrektorów czy kierowników a czas płynie na niekorzyść - masakra, sa tzw grupy własnego zaufania nie koniecznie za dużo potrafią , za bardzo nie chcą się napracować , ale najgorsze jest wtedy to , gdy blokują tych , którzy chcą zrobić naprawdę coś wartościowego dla firmy, a kiedy nie mogą i " ręce opadają " motywacja spada -( wtedy faktycznie lepiej jest być w mniejszej firmie , gdzie jest chęc i zapała do zrobienia czegoś dobrego z czego będą mieć satysfakcję Klienci i zmotywowani pracownicy -)
Pozdr Iza