konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Studenckie Koło Zarządzania Projektami ze Szkoły Głównej Handlowej oraz Project Management Group działające na Politechnice Wrocławskiej zapraszają studentów do udziału w ogólnopolskim konkursie z zakresu zarządzania projektami, którego celem jest aktywizacja studentów do pogłębiania wiedzy z tej dziedziny. Konkurs podzielony jest na 3 etapy:

1. Zapisy i Test Wiedzy z Zarządzania Projektami (przygotowany przez PMI Poland Chapter). - zapisy będą otwarte w dniach 11-24.02.2013 r.
2. Trwająca 2 tygodnie gra symulacyjna realizowana przez internet, polegająca na prowadzeniu projektu w zdefiniowanym przez organizatora otoczeniu biznesowym, zmiennych warunkach i ryzykach.
3. Finał stacjonarny, który odbędzie się w Warszawie, 6 kwietnia 2013 roku.

Na zwycięzców czekają wspaniałe nagrody, m.in. darmowe szkolenie z egzaminem certyfikującym do zrealizowania w firmie OMEC! Uczestnikami konkursu mogą być studenci z całej Polski.

Więcej infomacji na: http://facebook.com/BoostYourProject oraz http://boostyourproject.pl

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE – czyli o aromacie CV przy kawie

Proponujemy Tobie godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

ZAINTERESUJ PRACODAWCĘ SWOIM CV

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
•Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na Zwycięskie CV i List Motywacyjny łącznie z grafiką
•Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
•Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

LUTY 2013
Termin konsultacji: POZNAŃ 04.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KATOWICE 06.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: KRAKÓW 07.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: GŁOGÓW 08.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WROCŁAW 11.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: WAŁBRZYCH 12.02.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: JELENIA GÓRA 13.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: ZIELONA GÓRA 14.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: OPOLE 15.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 22.02.2013(piątek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 21.02.2013(czwartek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 18.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: SZCZECIN 19.02.2013 (wtorek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres cd@careerdesign.pl w treści wpisując:
• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery,wykładowca,trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Mikson Group | Skuteczny rozwój i ekspansja przedsiębiorstw

Mikson Group jest profesjonalną firmą konsultingową świadczącą usługi doradcze dla kadry zarządzającej oraz właścicieli przedsiębiorstw produkcyjnych, chcących osiągać trwałe rezultaty - zwiększać zyski i udziały rynkowe swojej firmy.

Jesteśmy sprawdzonym i doświadczonym zespołem, który od ponad 10 lat zajmuje się rozwojem i ekspansją dużych, międzynarodowych korporacji jak i w małych i średnich rodzinnych przedsiębiorstw...

Więcej informacji uzyskają Państwo na stronie:
http://www.miksongroup.com

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:
radoslaw.michalak@miksongroup.com

Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich.
Radek


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie do przeglądu i polubienia mojego bloga na Facebooku, gorąco polecam i pozdrawiam : http://www.facebook.com/FashionWithoutBordersBlog?ref=...
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Ogłoszenia

"Business Intelligence w instytucjach finansowych"
19 lutego, Warszawa

Business Intelligence
to szereg elementów wspierających proces podejmowania decyzji. Opiera się na stosowaniu wielu umiejętności, technologii, aplikacji i praktyk, służących do przekształcania danych w informacje, a informacji w wiedzę, która wpływa w ostateczności na budowę przewagi konkurencyjnej.

W programie m.in. wykłady:
*Pani Aleksandra Zouner, Dyrektor Departamentu Controllingu oraz Pan Artur Zagrajek, Dyrektor Biura MIS, Bank Zachodni WBK S.A.
"Centralizacja procesów raportowych, dzięki wdrożeniu platformy raportowo - analitycznej SAS Business Intelligence w Kredyt Banku S.A.”
*Pan Przemysław Pączka, Zastępca Dyrektora, Bank Pocztowy S.A.
*Pan Konrad Juszczuk, Dyrektor Departamentu Controllingu, Fiat Bank Polska S.A.
*Pan Paweł Wrona, QUADRIFOGLIO Event Marketing Sp. z o.o. "Efektywny Business Intelligence"

Tematyka konferencji:

* gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych,
* zarządzanie danymi i ich jakością,
* infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
* narzędzia do zarządzania wydajnością finansową (Performance Management) (planowanie, budżetowanie, prognozowanie, analiza finansowa, strategiczna karta wyników)
* dynamika wdrożenia BI i otrzymywanych efektów
* OLAP – odległe dzieje?
* integracja z innymi systemami
* najlepsze praktyki

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:

kadrę podejmującą decyzje strategiczne w firmie:
* dyrektorów finansowych,
* menadżerów Business Intelligence,
* dyrektorów i kierowników IT,
* kierowników projektów,
* architektów i specjalistów,
* administratorów hurtowni danych, architektów aplikacji,
* osoby odpowiedzialne za rozwój firmy.

Ilość miejsc jest ograniczona!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/19-02-2013-b...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/19-02-2013-b...

Po konferencji zarejestrowani uczestnicy otrzymają dostęp do wszystkich prezentacji.

Serdecznie zapraszamy.
Magdalena Ż.

Magdalena Ż. HR Business Partner

Temat: Ogłoszenia

WARSZTATY INTERIM MANAGEMENT - II Edycja


Obrazek


Szanowni Państwo,

W imieniu Stowarzyszenia Interim Managers (SIM) oraz brytyjskiego Institute of Interim Management (IIM) zapraszamy do udziału w:

II Edycji Warsztatów Interim Management
Exploring Interim Management
&
Advanced Interim Management


Termin: 18 i 19 lutego 2013r.
Godziny: 9.00 – 17.00
Miejsce szkolenia: Centrum Kongresowe Millenium Plaza, Aleje Jerozolimskie 123A, 26p., Warszawa.

W ramach II Edycji Warsztatów IM realizowanych na licencji brytyjskiego stowarzyszenia IIM przygotowaliśmy dla Państwa dwa moduły szkoleniowe poświęcone zagadnieniom z zakresu interim management, które prowadzone będą przez doświadczonych Interim Managerów, Członków IIM i SIM: Hilary Husbands, David’a Taylor’a i Romana Wendta.

Warsztat Exploring Interim Management (18 lutego br.) dedykowany jest menedżerom będącym na początku swojej kariery zawodowej w obszarze interim managementu, chcącym dowiedzieć się m.in. jaka jest specyfika zawodu Interim Managera, jak skutecznie sprzedawać usługi IM, jak pracować z klientami w ramach projektów IM.

Na warsztat Advanced Interim Management (19 lutego br.) zapraszamy menedżerów pracujących jako Interim Managerowie, chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat projektów z obszaru interim managementu. Uczestnicy zapoznają się z metodyką pracy Interim Managera, zapewniającą większą skuteczność w osiąganiu celów projektowych oraz z przykładami konkretnych case studies projektów IM.

Szczegółowe informacje odnośnie kosztów udziału, programu Warsztatów IM oraz sylwetki Trenerów znajdą Państwo na www SIM.

Serdecznie zapraszam,

Magdalena Żuraw
m.zuraw@stowarzyszenieim.org
tel. 509 335 477

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na bezpłatne szkolenia!
Pracujesz w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie? A może sam prowadzisz działalność gospodarczą na terenie woj. śląskiego?
Chcesz podszkolić swój angielski i zdać egzamin TOEFL, a także nauczyć się pisać wnioski projektowe?
Przyjdź, zobacz, zapisz się!
DARMOWE SZKOLENIA!
ZAPRASZAMY
PRZYJDŹ LUB ZADZWOŃ
Dokumenty dostępne są na stronie http://edugrant.frk.pl
Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi
ul. Wolności 345a
41-800 Zabrze,
III p. sekretariat
tel: 605 275 502

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Romantyczny weekend walentynkowy dla dwojga w
Pałacu Zdunowo.


Naszą wizytówką jest Najlepsza Kuchnia Pałacowa wyróżniona w 2012 r. Pałac Zdunowo, to miejsce dla osób ceniących luksus i intymność.

Klimatyczny pałac zbudowany w 1910 roku. Położony w małej, urokliwej miejscowości Załuski. Zaledwie 40 minut drogi samochodem od Warszawy. Zlokalizowany w sercu urokliwego parku, w sam raz na zimowe romantyczne spacery.

Wyrusz w niepowtarzalną podróż, dla posiadania pełniejszego związku. Kierunek: Strefa Związków. ~ http://strefazwiazkow.pl/ ~

Oferta obejmuje liczne atrakcje zarówno dla Pań jak i Panów. W trakcie dwóch dni, każda para znajdzie coś dla siebie:
• Unikalna hawajska metoda wzmacniania związków.
• Mini warsztaty „Codzienne Kowalskich rozmowy, czyli nasze style komunikacji w związku".
• "Miłość od kuchni": Warsztat SUSHI prowadzony przez Pawła Juźwiaka, Szefa Kuchni pałacu w Zdunowie i romantyczna kolacja we dwoje.
• Szlif umiejętności gry w bilard, pod okiem trenera - wicemistrza polski Filipem Mazurem.
• „Szkoła mistrzów doboru wina do potraw” z Bogdanem Migasem, czołowym polskim Sommelierem.
• Wieczór taneczny i quizy: jak dobrze znasz swojego partnera.

Kiedy? - 16-17 lutego 2013 r.
Gdzie?- Pałac Zdunowo, tylko 50 km od Warszawy
W jakim celu? - Aby te walentynki były naprawdę wyjątkowe.

W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości, proszę kontaktować się z Panią Agnieszką Zakrzewską pod numerem: 694 484 583,
mailem: agnieszka.zakrzewska@palaczdunowo.pl
lub odwiedzić stronę internetową ~ http://strefazwiazkow.pl/ ~
Grzegorz Adam

Grzegorz Adam Marketing, promocja,
media, reklama,
Internet

Temat: Ogłoszenia

Zarządzanie zasobami ludzkimi - studia podyplomowe w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej od marca 2013 r.

Praktyczne studia HR

Celem studiów jest przekazanie aktualnej wiedzy dotyczącej tematyki skutecznego kierowania ludźmi, sposób rekrutowania kandydatów, doboru metody efektywnej motywacji, organizowania profesjonalnych szkoleń pracowniczych, utrwalania pożądanych kwalifikacji i postaw wobec pracy w oparciu o praktykę.

Partnerem studiów jest Doradztwo Personalne Menedżer

Studia nastawione na rozwój wiedzy praktycznej, opartej na know-how konsultantów DPM oraz zaproszonych do projektu dyrektorów i specjalistów personalnych. Słuchacze zdobywają wiedzę w oparciu o analizę studium przypadku, ćwiczenia praktyczne, analizę wdrożonych w wybranych przedsiębiorstwach projektów z zakresu HR.

Czas trwania: 2 semestry
Opłata: 3 000 zł/rok (Czesne płatne w 7 ratach. W dniu zapisu: 300zł, 2x450zł, 3x500zł, 1x300zł)
Data rozpoczęcia: marzec 2013
Dni uczęszczania: soboty, niedziele co dwa tygodnie, w godzinach: 8:00-15:30
Partner studiów: Doradztwo Personalne Menedżer Sp. z o. o.

http://www.wsb.edu.pl/zzl,new,sp,83,429.html,509

Obrazek

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Biały

Agnieszka Biały Eltee.pl - Języki i
Podróże

Temat: Ogłoszenia

Czy rozwój Twojej kariery i awans zawodowy nie zależą od znajomości angielskiego?

Pracujesz lub chcesz pracować w korporacji? Twoja codzienna praca to komunikacja z przełożonymi, klientami, kolegami z innych państw, telekonferencje, spotkania, emaile, a może związana jest z językiem formalnym, zawierającym specjalistyczne elementy z zakresu prawa, kontraktów handlowych?

Pracujesz lub chcesz pracować w instytucji publicznej, ministerstwie? Zajmujesz się zarządzaniem, realizowaniem projektów, polityką krajową i zagraniczną; posługujesz się językiem w bieżących kontaktach z równorzędnymi organami administracji krajów członkowskich oraz instytucjami Unii Europejskiej?

Jeśli tak, kursy Eltee.pl są stworzone dla Ciebie.

Nasze doświadczenia w pracy z klientami indywidualnymi i małymi grupami zarówno w korporacjach międzynarodowych, jak i instytucjach publicznych, pozwoliły stworzyć kursy odpowiadające na ich specyficzne potrzeby.

Wielu naszych klientów wybiera kursy:
wybrane opinie klientów tutaj i referencje tutaj)



Angielski dla pracowników instytucji publicznych
, w szczególności:

- Civil Service English - Kurs indywidualny i grupowy dedykowany urzędnikom administracji publicznej.

- Echelon English - Kurs indywidualny dedykowany urzędnikom kadry kierowniczej.


Angielski dla firm i korporacji, w szczególności:

- Corporate English - Kurs indywidualny i grupowy dedykowany pracownikom firm i korporacji.

- Executive English - Kurs indywidualny dedykowany członkom kadry zarządzającej firm i korporacji.

Każdy kurs zaprojektowany jest w oparciu o specyfikę pracy danej osoby na podstawie przeprowadzanego wcześniej, szczegółowego audytu językowego.

Eltee.pl to gwarancja wysokiej jakości kursu i 100% zadowolenia. Jesteśmy przekonani, że nasze szkolenie jest najlepsze na rynku, jeśli jednak stwierdzisz inaczej, zwrócimy Ci pieniądze za szkolenie!

Prowadzący szkolenia (Civil Service English, Echelon English, Corporate English, Executive English): Bartłomiej Reszuta. Ukończył amerykanistykę i prawo na Uniwersytecie Warszawskim, lektor i tłumacz języka angielskiego, w szkoleniach firmowych od 2000 roku. Od 2004 roku prowadzi autorskie kursy języka prawniczego, a od 2007 roku współpracuje z Prószyński S-ka i Sic! w zakresie przekładów książkowych. W latach 2005 - 2008 Wykładowca w Zakładzie Anglistyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Nie jesteś pewien, na jaki kurs się zapisać? Porozmawiamy z Tobą i doradzimy najbardziej skuteczną formę nauki dla Ciebie. Sprawdź bezpłatnie.

T: 22 403 75 18
M: 794 218 806, 794 218 807
info@eltee.pl
http://www.eltee.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu z zakresu zarządzania zespołem:

"Delegowanie"

Czy zdajesz sobie sprawę jak ważny jest proces delegowania dla wyniku prowadzonych przez Ciebie działań?
Czy zdarza się, że założenia w Twojej organizacji nie są realizowane na czas, a podwładni zbyt lekko podchodzą do powierzonych zadań?


Obrazek


Spotkaj się z nami i poznaj:

Wagę delegowania – odpowiednie delegowanie przynosi wymierne korzyści przedsiębiorstwu!

Istotę procesu – istnieją różne aspekty delegowania (od barier aż po czynniki dopingujące!)

Znaczenie skutecznej komunikacji – Jasne i precyzyjne komunikaty to klucz do sukcesu!

Wartość kontroli – Jesteśmy tylko ludźmi, ale niektóre pomyłki mogą być szczególnie dotkliwe!

Szczegóły programu!

Cena Kursu to jedynie 890,- PLN netto!

Kontakt i zapisy:
Napisz slawomir.nowacki@demospolska.pl lub zadzwoń 22-646-69-90 wew. 24

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

HPR Group zaprasza osoby zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnych szkoleniach z zakresu Zarządzaniami Zasobami Ludzkimi w ramach projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej o tematyce:

1. Prawne aspekty zarządzania personelem. 11-12.03.2012
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje stosunków pracy, dokumentacja pracownicza, stosowanie Kodeksu Pracy oraz orzecznictwa sądowego.

2. Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. 13-14.03.2012
Funkcje zarządzania personelem, planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie i rozwijanie pracowników, delegowanie uprawnień, motywowanie pozafinansowe.

3. Zarządzanie wiedzą i rozwojem. 25-26.02.2012
Narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji, czym jest rozwój i jak rozwijać pracowników, narzędzia szkoleniowo-rozwojowe, metody nauczania, etapy rozwoju pracownika wg Blancharda.

4. Skuteczna rekrutacja. 18-19.03.2012
Tworzenie profilu stanowiska, dokumentacja rekrutacyjna, selekcja aplikacji, etapy rozmowy rekrutacyjnej, komunikacja, pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, skuteczny proces rekrutacji.

Program szkolenia obejmuje dwudniowe warsztaty (16h) oraz dodatkowy dzień e-learningu (8h).
Projekt jest w pełni finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Program jest skierowany do właścicieli firm, kadry managerskiej oraz osób zajmujących się HR-em, kadrami i administracją. Do projektu mogą przystąpić firmy miro, małe i średnie. Szkolenia te dedykowane są dla branży transportowej, turystycznej i hotelarsko-restauracyjnej (musi być to potwierdzenie w PKD firmy).

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, zadawania pytań i kontaktu.
Warto skorzystać, bo program szkoleń jest naprawdę bardzo ciekawy i w pełni refundowany przez EFS, co daję łatwą możliwość podniesienia swoich umiejętności i kwalifikacji.

Kontakt:
Patrycja Kałuża
pkaluza@selectone.com.pl
Tel.: 693 47 43 43
http://selectone.pl

Biuro projektu:
Ul. Smolna 32/17
00-375 Warszawa
Zbigniew Fałek

Zbigniew Fałek Dyrektor Generalny

Temat: Ogłoszenia

FALCOM Dordztwo Gospodarcze zaprasza na certyfikowane szkolenie Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa z wykorzystaniem metod Monte Carlo. Uczestnicy otrzymują licencję oprogramowania Cash Flow Simula.

Szczegóły dotyczące szkolenia znajdują się tutaj: http://www.falcom.pl/zarzadzanie_finansami_przedsiebio...

Najbliższy termin: 23-24 maja 2013, Warszawa.


Obrazek


Informacje na temat pozostałych szkoleń: http://www.falcom.pl/index.php?go=szkolenia
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Ogłoszenia

Żyjemy w epoce INFORMACYJNEJ
Obrazek
To, że żyjemy w epoce INFORMACYJNEJ jest faktem.
- Każdy z nas, niezależnie po której stronie przysłowiowej "lady" stoi jest Klientem i z całą pewnością Konsumentem, a Internet jest po prostu "dźwignią finansową"
http://youtu.be/8WKhao5Eobk
Uważa się, że współczesna koncepcja sprzedaży Clientingu, będzie wyzwaniem nadchodzących lat, a elektroniczna sieć powiązań z klientem umożliwia nawiązanie i prowadzenie bezpośredniego dialogu z klientelą firmy.
- Dzięki tej sieci bezpośrednich powiązań, klient ma możność reagowania na wszelkie zachowania przedsiębiorstwa, na wszelkie zmiany, jakie w nim zachodzą i oczywiście na nowe produktTadeusz Orlenko edytował(a) ten post dnia 20.02.13 o godzinie 17:28

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michal Wiewior

Michal Wiewior CEO & Artificial
Neural Network
Trainer

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Twoje internetowe biuro tłumaczeń.

Jako pierwsi w Polsce uruchomiliśmy portal do zlecania szybkich tłumaczeń:

http://www.ototlumaczenie.pl

Szybkie tłumaczenie to możliwość natychmiastowego zlecenia online krótkich tekstów do tłumaczenia. Tłumaczenia wykonywane są wyłącznie przez doświadczonych, profesjonalnych tłumaczy. Nie korzystamy z automatycznych translatorów, wszystko robione jest przez ludzi.

Jak to działa – w 3 krokach:

1) Wklejasz lub wpisujesz tekst

2) Płacisz online za pomocą przelewu internetowego lub PayPala

3) Otrzymujest profesjonalne tłumaczenie

W ciągu tygodnia w dni robocze dostarczamy szybkie tłumaczenie wykonane przez doświadczonych tłumaczy w zaledwie 1-2 godziny.

Maksymalny czas oczekiwania to 24h.

otoTlumaczenie.pl
Zbigniew Fałek

Zbigniew Fałek Dyrektor Generalny

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Sformułowanie strategii, umożliwiającej podniesienie konkurencyjności firmy i prowadzącej do jej rozwoju, wymaga trudnej i pracochłonnej analizy sytuacji, w jakiej znajduje się firma oraz umiejętności przewidywania kierunków zachodzących zmian. Olbrzymim ułatwieniem w szybkiej i sprawnej budowie takiej konkurencyjnej strategii jest program Strategy Manager. Strategy Manager umożliwia zarówno kompleksową ocenę pozycji firmy w otoczeniu, jak również takie zaprojektowanie celów strategicznych, które będą prowadzić do zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa.
http://www.falcom.pl

Funkcje programu
analiza PESTER;
analiza scenariuszy stanów otoczenia;
analiza map grup strategicznych;
analiza atrakcyjności sektora;
analiza kluczowych czynników sukcesu;
analiza portfela produktów;
analiza cyklu życia produktów i cyklu życia firmy;
analiza przepływów pieniężnych (cash flows);
analiza efektywności gospodarowania;
analiza SWOT;
generator inicjatyw strategicznych;
definiowanie celów strategicznych;
oreślanie korelacji celów;
tworzenie mapy strategii;
generowanie dokumentu strategii (format MS Word i HTML).

Przykładowe okna programu

Scenariusze stanów otoczenia. Scenariusz optymistyczny

Obrazek


Graficzna prezentacja scenariuszy stanów otoczenia

Obrazek


Analiza konkurentów. Mapy grup strategicznych

Obrazek


Analiza efektywności gospodarowania. Zmiany ilościowe

Obrazek


Analiza zmian przychodów ze sprzedaży i zysku

Obrazek


Analiza portfela produktów

Obrazek


Analiza SWOT. Wyznaczenie pozycji strategicznej i prawdopodobieństwa sukcesu

Obrazek


Korelacje celów strategicznych. Mapa strategii

Obrazek


Wydruk dokumentu strategii (podgląd)

Obrazek


http://www.falcom.pl
Michał Kuliński

Michał Kuliński CEO, Euro Info

Temat: Ogłoszenia

A ja pozwolę sobie polecić dwie krakowskie, zaprzyjaźnione firmy z branży:

Capgemini Polska http://www.wirtualny-krakow.pl/firmy/konsulting/capgem... i PMDG http://www.wirtualny-krakow.pl/firmy/konsulting/pm-spo...

Po znajomości, ale z sympatii i szacunku dla profesjonalizmu.

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do