konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

...Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.09.14 o godzinie 19:19

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na pierwsze w Polsce szkolenie Gamified Agile.

Czy praca Twoich pracowników bywa nudna i rutynowa? Motywacja pracowników jest jednym z kluczowych elementów wpływających na efektywność i jakość ich pracy.

Zapraszamy na pierwsze w Polsce szkolenie Gamified Agile. Te kreatywne warsztaty skierowane są do wszystkich, którzy chcą aby ich codzienna praca była jeszcze ciekawsza, a co za tym idzie by jej efekty były jeszcze lepsze.

Warsztaty Gamified Agile to jeden dzień intensywnych ćwiczeń moderowanych przez doświadczonego trenera i coacha.

Wejdź na naszą stronę i już teraz zarejestruj się na szkolenie w atrakcyjnej cenie.Magdalena Strug edytował(a) ten post dnia 21.12.12 o godzinie 13:46

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM! środowisko dla Twojego biznesu: http://klubbiznesowy.pl oraz strona FB http://www.facebook.com/klubbiznesowy.eu

więcej info KONTAKT lukasz.twardowski@klubbiznesowy.pl
Jerzy Śliwa

Jerzy Śliwa zawodowy mediator,
trener, współpraca z
EMNI Bruksela, pr...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Andrzej Sączek

Andrzej Sączek ROZWIJAK - trener,
coach, szkoleniowiec

Temat: Ogłoszenia

Śląski Klub Trenerów Zarządzania MATRIK
SYLWESTER I NOWY 2013 ROK
Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania

Już niebawem SYLWESTER i NOWY 2013 ROK

Z tej okazji życzę Wam i Sobie:
• niewyczerpanych pokładów energii oraz nieustannej motywacji w drodze do osiągania wyznaczonych celów!
• Aby udało się Nam osiągnąć najtrudniejsze zadanie i cel BYĆ CZŁOWIEKIEM !
• Abyśmy w 2013 roku potrafili cieszyć się z tego co mamy i odnajdywali w tym szczęście – bo szczęście daje radość!
• Dużo uśmiechu na co dzień – „cieszmy się z małych rzeczy bo wzór na szczęście w nich zapisany jest”!

Życzenia podkreślę i wesprę się cytatami dwóch fantastycznych autorów między innymi „Przebudzenia” i „Twierdzy”

W życiu nie ma takiej chwili, abyśmy nie mieli wszystkiego, co potrzebne, aby czuć się szczęśliwymi. Pomyśl o tym przez minutę [...]. Jeśli jesteś nieszczęśliwy, to dlatego, że cały czas myślisz raczej o tym, czego nie masz, zamiast koncentrować się na tym, co masz w danej chwili.
Anthony de Mello

Gdy ludzie są radośni, zawsze są wtedy dobrzy, ale jeśli są dobrzy, rzadko się radują.
Anthony de Mello

Nieważne jest w moich oczach, czy człowiek będzie mniej, czy więcej posiadał. Ważne jest, czy będzie mniej, czy bardziej człowiekiem.
Antoine de Saint Exupery

Uśmiech na twarzy posągu nie składa się z potu, uderzeń dłuta, iskier, które ono krzesze, i marmuru. Uśmiech nie wywodzi się z kamienia, ale z twórcy. Wyzwól człowieka, a stanie się twórcą.
Antoine de Saint Exupery.

JEDNOCZEŚNIE ZAPRASZAM WSZYSTKICH NA SPOTKANIA ŚLĄSKIEGO KLUBU TRENERÓW ZARZĄDZANIA MATRIK W NOWYM 2013 ROKU
Miejsce: Katowice, ul. Jordana 18 (budynek wydziału teologicznego UŚ)
(piętro 4 sala 401 lub 407),

Termin: KAŻDY PRZEDOSTATNI WTOREK MIESIĄCA , godz. 17:00 – 20:30
(potem czas wolny i wolne wnioski)
17:00 - 17:40 Cafe Matrik – pogaduchy przy kawie
17:40 – 17:50 Info Matrik – informację bieżące o naszych planach – dyskusja
17:50 – 20:30 Edu Matrik – warsztat (rozpoczynamy punktualnie)

Każdy przedostatni wtorek miesiąca

Tematy spotkań na 6 miesięcy

22 Styczeń 2013 – Marcin Krukar poprowadzi warsztat z perswazji
19 luty 2013 – Anna Łoza Dzidowka poprowadzi warsztat artystyczno kreatywny
19.marzec 2013 – Aleksandra Kuźniak – prezes MATRIKA poprowadzi warsztat z psychologii w pracy trenera (będzie to rocznica działalności Śląskiego Klubu po reaktywacji)
23 kwiecień – Krzysztof Prystupa – poprowadzi aktorsko warsztat z wystąpień publicznych

17-19 maj 2013 Śląski Matrikowy zjazd trenerów, coachów, konsultantów, Hr-wców, psychologów itp. W ramach zjazdu szereg ciekawych warsztatów i integracja środowiska zawodowego.

18 czerwiec 2013 – Andrzej Mika poprowadzi warsztat o zarządzaniu coachingowym

Proszę o potwierdzenie udziału
na adres mail: bhpas@op.pl lub slaski@matrik.pl
kontakt telefoniczny i dodatkowe informacje: 795458945

Serdecznie zapraszamy.
I jeszcze raz DO SIEGO ROKU
Andrzej Sączek - Koordynator Śląskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK
Andrzej Mika - Asystent

Prosimy odwiedzajcie nas również na GoldenLine i Facebooku
*zasady uczestnictwa w ŚKTZ znajdziesz na: http://www.matrik.pl

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Karolina Koszkul

Karolina Koszkul Specjalista ds.
administracyjnych,
INPROGRESS

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

PRINCE2® Foundation i Practitioner w wyjątkowo niskich cenach!
Poznaj metodykę zarządzania projektami PRINCE2® i zdobądź międzynarodowe certyfikaty APM Group!
Proponujemy Państwu szkolenie łączące dwa poziomy zaawansowania: Foundation i Practitioner w trybie ciągłym w dniach 14-18.02.2013r. w Warszawie.
Cena okazyjna kursu to 3900zł netto!
Dla zainteresowanych jedynie kursem na poziomie Foundation zapewniamy możliwość uczestnictwa w szkoleniu w dniach 14-16.02.2013r. w okazyjnej cenie 2300zł netto (cena cennikowa 2600zł netto).
Dla posiadaczy certyfikatu Foundation możliwość realizacji szkolenia i egzaminu w terminie 17-19.02.2013r. w cenie 1900zł netto (cena cennikowa 2200zł netto).
Tylko u nas:
• najlepsza kadra trenerska w Polsce
• szkolenia organizowane w całej Polsce
• małe grupy pozwalające na czynny udział w szkoleniu

W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Kontakt z biurem:
biuro@inprogress.pl
tel.: 123 579 579
http://inprogress.pl

PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). Swirl logo™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,

Zapraszamy do wzięcia udziału w IV(ostatnim) naborze do projektu „Instrument Szybkiego Reagowania”, który umożliwia Państwa firmie skorzystanie z całkowicie bezpłatnego pakietu doradztwa, szkoleń, sesji coachingowych oraz mentoringowych jak również przygotowania strategicznego planu rozwoju.
Projekt jest realizowany przez Polską Agencję Rozwoju i Przedsiębiorczości i ma na celu przeciwdziałanie skutkom spowolnienia gospodarczego poprzez dostarczenie najwyższej jakości specjalistycznych usług doradczych i szkoleniowych w obszarach strategii , zarządzania, marketingu, sprzedaży, finansów oraz logistyki.

W Naborze zakłada się kwalifikację co najmniej 63 podmiotów w tym
- co najmniej 2 mikroprzedsiębiorców;
- co najmniej 45 małych i średnich przedsiębiorców;
- co najmniej 16 dużych przedsiębiorców

Zapraszamy Państwa serdecznie do udziału w naborze który będzie trwał do 11 lutego 2013.
Firma szkoleniowo-doradcza realizująca działania http://skutecznedzialanie.pl
Wszelkie pytania dot. metodologii pracy, założeń projektu oraz zasad rekrutacji proszę kierować na adres e-mail : isr@skutecznedzialanie.pl, lub pod numerem telefonu +48507089820

Pozdrawiam
Piotr Kozłowski
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Nowy harmonogram szkoleń Styczeń - Luty 2013

STYCZEŃ 2013

16 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi

16 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

17-18 stycznia 2013 - Warszawa
PRZYWÓDZTWO. KIEROWANIE ZESPOŁEM. Szkolenie i warsztat umiejętności menedżerskich

17-18 stycznia 2013 - Warszawa
Szkolenie Zaawansowane Techniki Negocjacji

21-22 stycznia 2013 - Warszawa
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

21 stycznia 2013 - Warszawa
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

22 stycznia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH

23 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży

23 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Psychologia Sprzedaży

23 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

24 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

25 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

24-25 stycznia 2013 - Warszawa
Szkolenie Merchandising. Zasady, Techniki, Strategie

28 stycznia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE PRAWO PRACY

28 stycznia 2013 - Warszawa
Wizyta Handlowa. Spotkanie Handlowe. Szkolenie Sprzedażowe

30 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Czasem – Szkolenie dla profesjonalistów

30 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Wywieranie Wpływu w Negocjacjach, czyli warsztaty dla zawodowców

30 stycznia 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

31 stycznia 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

1 lutego 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

31 stycznia - 1 lutego 2013 - Warszawa
PLANOWANIE SZKOLEŃ. ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI. Szkolenie dla Działów HR

31 stycznia - 1 lutego 2013 - Warszawa
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów

LUTY 2013

6 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Menedżerskie Techniki Motywacji

6 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Telefoniczna Obsługa Klienta

7-8 lutego 2013 - Warszwa
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami

13 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Telefoniczna Obsługa Klienta

13 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Klienta – Najlepsze Standardy

13 lutego 2013 - Poznań TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

14 lutego 2013 - Poznań TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

15 lutego 2013 - Poznań TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

14-15 lutego 2013 - Warszwa
REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych

18-19 lutego 2013 - Warszwa
SZKOLENIE ZARZĄDZANIE ZMIANAMI (Kryzys i Planowanie Zmiany w Przedsiębiorstwie)

20 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Perswazji w Sprzedaży

21-22 lutego 2013 - Warszwa
Szkolenie Trade Marketing. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży

21-22 lutego 2013 - Warszwa
ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów

25 lutego 2013 - Warszwa
TRENING ASERTYWNOŚCI

27 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

28 lutego 2013 - Warszwa
OBSŁUGA REKLAMACJI

Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Bogumił W.

Bogumił W. Dum spiro, spero

Temat: Ogłoszenia

Jeżeli szukacie pracy na Śląsku to polecam dzisiejszy tekst z Pulsu Biznesu - zdaniem autora podobno jest tam praca.
Wyczytałem dzisiaj artykuł w Pulsie Biznesu autorstwa firmy Michael Page w którym agencja żali się że na Śląsku mają problem ze znalezieniem finansistów, księgowych itp.. http://kariera.pb.pl/2946102,6063,slask-bardzo-potrzeb...

Zestaw bzdur podanych łącznie z wynagrodzeniami jest kompletnym nieporozumieniem. Miałem onegdaj spotkanie z tymi agentami tej firmy i przyznaję - było żenujące. Agent mówiący słabo po polsku (importowany z USA) nie znający żadnych lokalnych realiów na terenie RP w tym współpracy z US PIP i ZUS, z lekceważącym śmiechem w słuchawce stwierdził że wynik rozmowy wypadł słabo. Dla kogoś kto wprowadzał na giełdę dwie spółki o łącznych obrotach ponad 160 mln zł rocznie na podstawie wspólnych synergetycznych budżetów, było lekkim szokiem. Oczywiście poradziłem sobie gdzie indziej (bez pomocy Michael Page) ale opisywanie rynku pracy na Śląsku gdzie mają problem ze znalezieniem finansistów (zdaniem Michael Page) jest kompletną porażką. Podawanie wynagrodzenia dla Dyrektora Finansowego Produkcyjnego na poziomie 18.000 brutto m-cznie "i nie ma chętnych” – jakaś Masakra.
Może powinni zmienić ludzi a Agencji lub przygotować ich do pracy mających doświadczenie w dużych firmach lub jakiekolwiek doświadczenie pracy w firmie i nie amerykańskiej korporacji tylko w polskich realiach w polskich firmach.
Posiadanie biegłego rewidenta nie powoduje automatycznie że jest to kandydat idealny, kreatywny i radzący sobie w każdych sytuacjach w tym z komornikami z pracownikami, PIP-em. Samo wejście na giełdę i przeprowadzenie Due Dilligence jest wyzwaniem wielu miesięcy pracy po 12 godzin dziennie w miejscowych warunkach. Znam wielu kolegów po fachu którzy mają problemy w trakcie rekrutacji właśnie z tą firmą. Wielu z nich na Śląsku, chętnie podejmujących każdą pracę (nie zawsze w zawodzie), po przeczytaniu aż zamarli. „Gdzie na tym Śląsku ?, zaraz szukam tylko gdzie ?”
Panie i Panowie - Wynagrodzenia zeszły do 12.000 do 10.000 nawet do 8.000 dla Dyrektorów Finansowych, a tutaj taki ignorant pisze o 18.000 i jeszcze nie ma chętnych. Brak słów.
Rzetelność dziennikarska pozwoliła na publikację artykułu, ale autor tekstu z firmy Michael Page jest kompletnym ignorantem piszącym stek bzdur.
Michale Page – szczerze nie polecam
Agata Osiecka

Agata Osiecka Koordynator
projektów

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIA CERTYFIKACYJNE I DORADZTWO DLA TRENERÓW I DORADCÓW
w projekcie "Wiedzieć JAK"


Wsparcie stanowiące dla firmy pomoc de minimis to:
1. indywidualna diagnoza szkoleniowo-doradcza (2 godz./osobę)
2. indywidualne doradztwo związane z wybraną tematyką szkolenia (4 godz./osobę)
3. elitarne szkolenie wraz z przystąpieniem do UZNANEJ certyfikacji kompetencji (do wyboru):
COACHING/32 h wg akredytowanej w International Coach Federation metodyki pracy rozwojowej
NLP/170 h Kurs ukierunkowany na efektywne osiąganie indywidualnych celów klientów. Umożliwia uzyskanie bezterminowego certyfikatu i międzynarodowych uprawnień dot. stosowania praktyk NLP w pracy wg standardów Międzynarodowego Stowarzyszenia NLP
KWALIFIKACJE TRENERSKIE/20 h Szkolenie zakłada certyfikację międzynarodowych standardów pracy trenera poprzez analizę umiejętności, potwierdzenie i rozwój kompetencji. Umożliwia zdobycie certyfikatu w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju
AUDYT WEWNĘTRZNY W BIZNESIE/64 h Tematyka kursu obejmie analizę biznesową i technologie informatyczne, zarządzanie organizacją przygotowując do uzyskania międzynarodowego certyfikatu CIA (Certified Internal Auditor) [do wyboru część I – IV]
MENADŻER ZARZĄDZANIA ZMIANĄ/64 h Kurs zakłada kształcenie zdolności do wdrażania zmian i umożliwia zdobycie na 3 lata certyfikatu z zakresu zarządzania zmianą
ASYSTENT FINANSOWY/48 h Kurs ukierunkowany jest na spełnienie europejskich standardów planowania finansowego i umożliwia zdobycie certyfikatu eksperta w doborze produktów finansowych wg Europejskiej Federacji Doradców Finansowych
DORADCA ZAWODOWY/72 h Jest to kurs przygotowujący do uzyskania certyfikatu VCC z zakresu doradztwa zawodowego przy Instytucie Vocational Competence Certificate (VCC) w Polsce

GRUPA DOCELOWA:
wyłącznie pracownicy i/lub kadra zarządzająca mikroprzedsiębiorstw z branży doradczej i/lub szkoleniowej (minimum jeden numer PKD 2007 z sekcji K, M, P, S lub działów 62, 63, 82), z województwa lubelskiego:
- osoby fizyczne pracują lub zamieszkują na terenie województwa lubelskiego w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,
- inne podmioty posiadają jednostkę organizacyjną w województwie lubelskim.
Minimum 80% mikroprzedsiębiorstw będzie podmiotami, które dotychczas nie korzystały ze wsparcia w zakresie projektów szkoleniowych w ramach konkursów ogłoszonych dla Poddziałania 8.1.1 lub 8.1.2 PO KL w latach 2007 - 2011 przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie.

DODATKOWO ZAPEWNIAMY m.in:
-materiały szkoleniowe i/lub dydaktyczne,
-zaświadczenie o ukończeniu kursu,
-przystąpienie do zewnętrznego egzaminu certyfikacyjnego,
-prestiżowy certyfikat kompetencji pod warunkiem pozytywnego zaliczenia zewnętrznego egzaminu.

Liczba miejsc w projekcie jest ograniczona.

www.wiedziecjak.fuda.com.pl

Biuro Projektu FUDA: Ul. Do Dysa 5 w Lublinie
Tel. 81 740 13 27 / 727 570 989
http://fuda.com.pl Zakładka Projekty EFS

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ewa Klimczak

Ewa Klimczak Asystentka Prezesa /
Kierownik Biura
Zarządu /
Sekretarka...

Temat: Ogłoszenia

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie wraz ze spółką Helios Edukacja oraz spółką KRN media

rozpoczyna rekrutację na STUDIA PODYPLOMOWE

GWARANTUJEMY POMOC W ZAPISANIU SIĘ NA PRAKTYKI DLA WSZYSTKICH KIERUNKÓW !!!
W przypadku praktyk dla pośredników i zarządców możliwość odbycia praktyk równolegle
a dzięki współpracy z MSPON duże rabaty


Obrazek


Szczegóły>>>

Bliższe informacje na temat studiów:

Biuro Rekrutacji:
al. Kijowska 14,p. 10, 30-079 Kraków
tel. 12 635 68 16, 635 68 58 lub 635 68 59

Zapisy on-line Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.01.2013 o godzinie 13:38 z tematu "Nieruchomościowe Studia Podyplomowe - Zarządzanie nieruchomościami - możliwość studiowania kilku kierunków równocześnie"
Dominika Ł.

Dominika Ł. Menedzer Rozwoju
Produktu, Inzynier
Kaizen

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo

Firma PROFES, jak co roku, wspiera akcję WOŚP swoją aktywnością. Przygotowaliśmy specjalną licytację, wyjątkowego, 2 dniowego szkolenia biznesowego dla 10 pracowników firmy, która zdecyduje się pomagać z nami i wygra przygotowaną przez nas aukcję. Tematyka szkolenia może zostać wybrana dowolnie (termin realizacji szkolenia do końca czerwca 2013r.) a udział w nim pozwoli podnieść kompetencje Państwa pracowników i jednocześnie wesprzeć jakże szlachetny cel Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! Szczegółowe informacje na temat aukcji znaleźć można pod adresem -
http://aukcje.wosp.org.pl/szkolenie-biznesowe-dla-prac...

Licytacja trwa do 22 stycznia – zapraszamy do udziału!

By wesprzeć tegoroczny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy postanowiliśmy również przygotować wspólnie z serwisem allegro.pl szereg aukcji, na których licytujemy zebrane przez naszych pracowników przedmioty. Środki z zakończonych licytacji wesprą konto fundacji WOŚP. Z przygotowanymi przez nas aukcjami mogą zapoznać się Państwo pod adresem -
http://aukcje.wosp.org.pl/listing?sellerId=15947547.

Mamy nadzieję, że zagrają Państwo wspólnie z nami i Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy „do końca Świata i jeden dzień dłużej”! „

PROFES w tym roku obchodzi 20-lecie pracy na polskim rynku. Każdego roku realizuje około 2000 dni doradztwa i szkoleń dla swoich Klientów. Szkolenie dla WOŚP licytuje po raz trzeci.

Firma PROFES specjalizuje się w doradztwie oraz szkoleniach z zakresu zarządzania, sprzedaży, optymalizacji procesów oraz rozwijania umiejętności osobistych. W ramach licencjonowanej współpracy z międzynarodową spółką KAIZEN Institute Consulting Group wdraża również rozwiązania oraz szkoli w obszarze doskonalenia procesów produkcyjnych i administracyjnych.

Oto przykładowe tematy szkoleń:
• Kierowanie ludźmi
• Budowanie zespołu
• Zarządzanie projektami
• Komunikacja i asertywność
• Współpraca w zespole
• Organizacja pracy własnej
• Obsługa Klienta
• Aktywna sprzedaż
• Negocjacje
• Konsekwentna eliminacja marnotrawstwa czyli filozofia ciągłego doskonalenia KAIZEN

oraz wiele innych, o których można przeczytać na http://profes.com.pl i http://kaizen-institute.pl

Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące przygotowanych przez nas licytacji zapraszam serdecznie do kontaktu.

Pozdrawiam
Dominika Łączyńska Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 12.01.2013 o godzinie 18:06 z tematu "Wylicytuj szkolenie dla WOŚP"
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Centrum szkoleniowe FRR działające przy grupie firm Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na:

XXXVIII EDYCJĘ KURSÓW ZAWODOWYCH

Ruszył nabór na 38. edycję kursów zawodowych z zakresu finansów i księgowości. Kursy rozpoczynają się w Warszawie 26 stycznia 2013, natomiast w Katowicach 2 lutego 2013..
Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie: http://frr.pl w zakładce kursy zawodowe.

KSIĘGOWE

GŁÓWNY KSIĘGOWY (kod zawodu 121101) -kurs podstawowy

Warszawa: 26.01. - 24.03.2013r. / Katowice: 02.02. - 21.04.2013r. – 110 godz.

GŁÓWNY KSIĘGOWY (kod zawodu 121101) -kurs rozszerzony
Warszawa: 26.01. - 14.04.2013r. / Katowice: 02.02. - 21.04.2013r. – 169 godz.

USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH (kod zawodu 121102)
-kurs podstawowy

Warszawa: 26.01. - 14.03.2013r. / Katowice: 02.02. - 21.04.2013r. – 143 godz.

USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH (kod zawodu 121102)
-kurs rozszerzony

Warszawa: 26.01. - 14.03.2013r. / Katowice: 02.02. - 21.04.2013r. – 169 godz.

MENEDŻER DS. RACHUNKOWOŚCI PODATKOWEJ (kod zawodu 241105)
Warszawa: 02.02. - 24.03.2013 r. / Katowice: 16.02. – 07.04.2013r.– 63 godz.

SPECJALISTA DS. PODATKÓW - Akademia podatków (kod zawodu 241105)
Warszawa: 24.02. - 24.03.2013 r. / Katowice: 03.03. - 07.04.2013r. – 45 godz.
Partnerem kursu jest: Egospodarka

FINANSOWE

KONTROLER FINANSOWY (kod zawodu 121103)

Warszawa: 27.01. - 14.04.2013r. / Katowice: 03.02. - 21.04.2013 r. – 107 godz.

KONTROLER FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 121103)
Warszawa: 27.01. - 14.04.2013r. / Katowice: 03.02.-21.04.2013 r. – 152 godz.

DYREKTOR FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006)
Warszawa: 26.01. - 14.04.2013r. / Katowice: 02.02. - 21.04.2013r. – 161 godz.

FINANSE DLA DYREKTORÓW I MENEDŻERÓW
Warszawa: 27.01. - 14.04.2013r. / Katowice: 03.02. - 21.04.2013r. – 105 godz.

FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW
Warszawa: 27.01. - 07.04.2013r. / Katowice: 03.02.-14.04.2013r. – 69 godz.
Partnerem kursu jest: Egospodarka

ANALITYK FINANSOWY (kod zawodu 241306)
Warszawa: 27.01. - 07.04.2013r. / Katowice: 03.02. - 14.04.2013r. – 63 godz.

ANALITYK WINDYKACYJNY
Warszawa: 27.01. - 07.04.2013r. / Katowice: 03.02. - 14.04.2013r. – 80 godz.

ANALITYK KREDYTOWY (kod zawodu 241302)
Warszawa: 27.01. - 14.04.2013r. / Katowice: 03.02. - 21.04.2013r. – 98 godz.

Kontakt:
Warszawa: Dorota Stępień – Menedżer Szkoleń
Kom. 513 072 949 | Tel. 22 583 10 06 | Fax. 22 583 10 09 | E-mail: dorota.stepien@frr.pl

Katowice: Olga Karwaczyńska– Dyrektor Oddziału
Kom. 500 151 099 | Tel. / Fax. 32 353 09 26 | E-mail: olga.karwaczynska@frr.pl


Obrazek

Obrazek

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego profilu na FACEBOOKU!
Paulina U.

Paulina U. Czerp z innych, ale
nie kopiuj ich -
Michel Quoist

Temat: Ogłoszenia

Ostatnie wolne miejsca na szkolenie w Warszawie:
Akredytowane szkolenie PRINCE2® Foundation zakończone egzaminem
termin: 4-6 lutego
Akredytowane szkolenie PRINCE2® Practitioner zakończone egzaminem
termin: 7-8 lutego
Więcej na http://www.positivepro.pl/szkolenia.html
Zapraszamy też do kontaktu szkolenia@positivepro.pl lub 22 860 03 50 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 14.01.2013 o godzinie 21:57 z tematu "Szkolenia PRINCE2"
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Ogłoszenia

Już nie odliczamy dni. Odliczamy godziny. Jutro o 15.00 premiera pierwszego polskiego magazynu poświęconego zarządzaniu projektami.

A na razie - okładka


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

zapraszam osoby powyżej 50 roku życia na bezpłatne szkolenie z zakresu Zarządzanie projektami kończące się podejściem do egzaminu IPMA na poziomie D.

Kto może skorzystać?
- osoby prowadzące działalność gospodarczą na terenie województwa lubelskiego
- pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w mikro, małych lub średnich przedsiębiorstwach z terenu województwa lubelskiego

więcej szczegółów na http://ipma.lublin.pl

Zapraszam serdecznie! Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 15.01.2013 o godzinie 15:33 z tematu "Bezpłatne szkolenie z Zarządzania projektami z certyfikatem IPMA"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie Professional Scrum Master to zaawansowane szkolenie dla Scrum Masterów przygotowane przez twórcę metodyki Scrum - Kena Schwabera, oraz wybranych przez niego certyfikowanych trenerów, zrzeszonych w Scrum.org.Nowy program szkolenia uwzględniający doświadczenia dwunastu lat istnienia metodyki Scrum oraz poprzednich szkoleń, koncentruje się na jakości i skuteczności wdrażania Scrum w zespołach.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających podstawową wiedzę z zakresu metodyki Scrum, które pracują jako Scrum Masterzy lub zamierzają podjąć tę rolę w swoich organizacjach.

Uzyskanie szerokiej wiedzy na temat Scrum zostaje potwierdzone certyfikatami przyznawanymi przez Scrum.org. Wymaga to zdania egzaminu testowego (PSM-I) oraz opisowego (na poziomie PSM-II). Podniesiony poziom trudności pozwala wyróżnić profesjonalistów, którzy posiadają odpowiednią wiedzę na temat metody Scrum oraz praktyk i metod Agile, by zastosować je w różnych projektach i zespołach.

Najważniejsze cechy wyróżniające szkolenie Professional Scrum Master to:
- nowy, stale udoskonalany program szkolenia,
- certfikacyjny egzamin uznawany na całym świecie (certyfikat otrzymują wyłącznie osoby, które ukończył egzamin pozytywnie),
- najwyższej klasy trenerzy, którzy muszą stale potwierdzać swoje kwalifikacje.

Szkolenie prowadzi Andrzej Brandt jeden z najbardziej doświadczonych praktyków i propagatorów Scrum oraz innych metod Agile w Polsce. Jego kompetencje potwierdził osobiście Ken Schwaber, przyznając mu jako pierwszemu Polakowi tytuł Professional Scrum Trainer. Jest to doświadczony manager, project manager oraz trener.

Zapraszamy do zapisów na: www.agileszkolenia.pl
Przemysław Lisek

Przemysław Lisek Trener i konsultant
zarządzania
projektami

Temat: Ogłoszenia

Jakby kogoś to interesowało, ot choćby z powodu tematyki to ...
od godziny 16.30 Magazyn Zarządzanie Projektami jest do ściągnięcia za absolutne darmo. Wystarczy wypełnić prosty formularz, zatwierdzić link aktywujący i voila!

http://www.zarzadzanieprojektami.org/login


Obrazek

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do