Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


22-23 Października, Wrocław.
Centrum Konferencyjne Europeum

PROGRAM SZKOLENIA:
• Zrozumienie stron oraz ich potrzeb.
• Metody zarządzania czasem w zakupach - dostawca na etacie
• Postawy wobec dostawców:
o Postawa uległa;
o Postawa dominująca;
o Postawa asertywna (określenie swojej asertywności + ćwiczenia).
• Ćwiczenie z różnych postaw kupieckich.
• Słów kilka o procesie zakupowym.
• Sourcing (przegląd rynku dostawców).
• Opracowanie specyfikacji.
• RFx.
• Budowa relacji z dostawcą.
• Procedury i proces decyzyjny.
• Komunikacja w negocjacjach.
• WIN-WIN czy CAMP:
Omówienie taktyk negocjacyjnych + ćwiczenia.
• Spojrzenie z obu stron.
• Popełniłem błąd.
• Konflikt.
• Umowy w zakupach.

WARTOŚĆ SZKOLENIA ZA OSOBĘ (Przedpłata na podstawie faktury proforma):
• Do dnia 10.10.2012 jedynie 1200 zł netto za osobę.
• Od dnia 11 do 18. 10.2012 1600 zł netto za osobę.
• Od dnia 19.10.2012 2000 zł netto za osobę.

Wartość szkolenia zawiera:
materiały szkoleniowe, wykłady oraz ćwiczenia 8h dziennie (1h-45min) oddzielone przerwami, napoje, poczęstunek, obiad zwany również lunchem.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny pod nr:
+48 666 300 037 lub mailowy szkolenia@goodm.eu, szkolenia@go-ctr.com.

Serdecznie zapraszam
Grzegorz Olechniewicz
+48 666 300 037
grzegorz.olechniewicz@goodm.eu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do lektury magazynu Outsourcing&More http://outsourcingandmore.pl.

Outsourcing&More to bezpłatny, polsko-angielski magazyn wydawany w cyklu dwumiesięcznym w pełni poświęcony rynkowi outsourcingu w Polsce.

Nastawiony jest przede wszystkim na funkcję edukacyjną oraz informacyjną – udzielanie profesjonalnych porad, publikację ciekawych treści merytorycznych nawiązujących do tematu outsourcingu oraz rozpowszechnianie zapowiedzi najważniejszych wydarzeń branżowych z tej dziedziny.

Wersja drukowana dostępna dla firm i instytucji; dla osób prywatnych dostępna wersja elektroniczna.

Dotychczas wydane numery można pobrać ze strony: http://www.outsourcingandmore.pl/archiwum-outsourcing-...

Pod adresem: http://www.outsourcingandmore.pl/harmonogram-wydawnicz... dostępny jest harmonogram wydawniczy na rok 2013. Zapraszam do współpracy wszystkie firmy, instytucje i osoby powiązane z tematyką konkretnych numerów.
Anna Rudnicka

Anna Rudnicka EVOLVO
Szkolenia&Coaching

Temat: Ogłoszenia

TRENING RADZENIA SOBIE ZE STRESEM
I ZAPOBIEGANIA WYPALENIU ZAWODOWEMU DLA MENEDŻERÓW



Karpacz, Hotel Gołębiewski, 14-16.11.2012
SZKOLENIE ALL INCLUSIVE
CENA REGULARNA: 2800,00 PLN CENA FIRST MINUTE: 1960,00 (*)
(*) Rabat – 30% obowiązuje przy zgłoszeniu uczestnictwa do 15.10.12

Warszawa, 13-14.12.2012
CENA REGULARNA: 2300,00 PLN CENA FIRST MINUTE: 1490,00 (*)
(*) Cena obowiązuje przy zgłoszeniu uczestnictwa do 30.11.2012

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

• Poznanie konstruktywnych sposobów radzenia sobie ze stresem i niepożądanymi emocjami w pracy.
• Wzrost elastyczności zachowania oraz umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami zawodowymi, a tym samym zwiększenie skuteczności osobistej i satysfakcji z wykonywanych zadań.
• Nabycie kompetencji pozwalających zapobiegać wypaleniu zawodowemu.

SZKOLENIE PROWADZI:

Wiktoria Czyżewska
Psycholog biznesu, trener-ekspert, coach.
Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ.
Handlowiec – praktyk, menedżer zespołu handlowego.
Posiada jedenastoletnie, poparte sukcesami, doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B), w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym.
Specjalizuje się w rozwoju kompetencji handlowych (techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje handlowe), osobistych (m.in. komunikacja interpersonalna, asertywność, radzenie sobie ze stresem, automotywacja) oraz menedżerskich (zarządzanie zespołem, systemy motywacyjne).
Przeprowadza zarówno szkolenia, jak i coachingi z zakresu rozwoju kompetencji miękkich
(m.in. dla kadry menadżerskiej Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Kancelarii Sejmu RP, ArcelorMittal Poland, DPD Polska, Krakowskiego Biura Festiwalowego, Budoserwis Sp. z o.o., Arcen Polska, Berghaus Poland, TREFL-Kraków, SALEWA, Polami, Masonite Sp. z o.o., Euro-Tax.pl, PUP Tychy). Firmy przeszkolone w szkoleniach otwartych to m.in.: Fabryka Przewodów Energetycznych S.A., Najwyższa Izba Kontroli, TUV Rheinland Polska, Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., Bank Zachodni WBK, KOMIN-FLEX, PKO Bank Polski, REMAG S.A., UNIBIT Sp. z o.o., Raiffeisen Bank Polska S.A., Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A., , Mifamaroll Sp. z o.o., Węgliki Spiekane Baildonit Sp. z o.o., CONBELTS BYTOM S.A., NAVOTECH Inżynieria Środowiska, ELTRANS Sp. z o.o., PUP Chodzież, PUP Wieliczka,
Centrum Informatyki Sp. z o.o. i wiele innych…

PROGRAM SZKOLENIA:
http://www.evolvo.pl

Serdecznie zapraszamy!

Anna Rudnicka
Specjalista ds. Organizacji Szkoleń
biuro@evolvo.pl
12 445 62 91Anna Rudnicka edytował(a) ten post dnia 06.10.12 o godzinie 17:40
Grzegorz Krzemiński

Grzegorz Krzemiński 600+ projektów w
bezpieczeństwie |
Trener | RODO | HSSE
|...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Przypominamy o szkoleniu, które już za 10 dni. Audyt bezpieczeństwa. Nie tylko teoria – przede wszystkim dużo praktyki. Ćwiczenia, warsztat, wymiana informacji.

Czyli jak sprawdzić, czy:
O wszystkim pamiętałeś? Jak pamiętałeś, to jak zrobić, aby w trakcie audytu też nie zapomnieć.
Twój system bezpieczeństwa funkcjonuje?
Jak zaplanować sprawdzenie kluczowych elementów i jak szybko i sprawnie je ocenić?
Jak przygotować dokumentację, aby odpowiedziała na wszystkie zadane pytania?

Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie szkolenia, które już 17 września w Warszawie.

Jeśli masz swój dokument wiodący w zakresie organizacji bezpieczeństwa (plan lub instrukcja ochrony, polityka bezpieczeństwa danych osobowych, instrukcje bezpieczeństwa pożarowego etc) – przynieś go na warsztat. Wyjdziesz ze szkolenia z gotowymi wzorcami.
Zajęcia prowadzone są na podstawie naszych doświadczeń, które umożliwiły skrócenie czasu audytu z jednego zakresu (np. bezpieczeństwo pożarowe, fizyczne, ochrona informacji) z ponad 30 dni do nawet 8 dni roboczych (średni 15-21 - z wcześniejszych 30-45 a nawet 60 dni).

Szkolenie prowadzi doświadczony audytor bezpieczeństwa, prowadzący oceny stanu bezpieczeństwa oraz realizowanej ochrony od 12 lat. Audytował ponad 200 obiektów w Polsce – od urzędów administracji centralnej, samorządowej, przez obiekty usługowe i użyteczności publicznej, po biurowce, fabryki obiekty szczególnie zagrożone dla obronności, obiektach klasyfikowane jako ZZR/ZDR (zagrożone poważną awarią przemysłową).

Więcej – na stronie Instytutu:
http://ibii.eu/oferta/szkolimy/szkolenia-otwarte/104-a...
Agnieszka Wójcik

Agnieszka Wójcik owner/prezes
Fundacja Wybieram
Zdrowie

Temat: Ogłoszenia

mam dwa tematy:

1. http://zdalniasystenci.pl jakby ktoś z was szukał pracownika

2. ponieważ idą święta moja Fundacja Wybieram Zdrowie przygotowała specjalne ŚWIĄTECZNE KUFRY ZDROWIA, które:
- są ciekawą alternatywą dla oklepanych już koszy świątecznych
- mają konkurencyjne ceny
- kupując je robisz dobry uczynek pomagając Fundacji realizować jej cele.

http://fundacjawybieramzdrowie.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

...Mariusz Pyc edytował(a) ten post dnia 13.10.12 o godzinie 12:22
Michał Regulski

Michał Regulski Konsultant i
menedżer

Temat: Ogłoszenia

Jesteś trenerem, menedżerem? Szukasz nowych wyzwań?
PM Doradztwo Gospodarcze sp zoo z Krakowa poszukuje doradców biznesowych (management consulting). Osoby zainteresowane proszę o kontakt.
Joanna Wakuluk

Joanna Wakuluk Event Manager

Temat: Ogłoszenia

A może ktoś z Was miałby ochotę na konferencję "Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw"?

Będzie to spotkanie, w trakcie którego uczestnicy mają możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku IT. Jest to podsumowanie tego, co ważne i aktualne na rynku informatycznym.

Konferencja ma wieloletnią tradycję i po raz pierwszy odbędzie się w Łodzi - 24 października.
Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza bezpłatna rejestracja online:http://gigacon.org//sdp//lodz/2012/rejestracja

Tutaj znajdziecie agendę i więcej szczegółów dotyczących spotkania: http://gigacon.org/sdp/lodz/2012

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich,

Jestem założycielem firmy "Consultation and negotiation Pawelec", która zajmuje się:
- prowadzeniem negocjacji i konsultacji,
- pozyskiwaniem dostawców oraz klientów,
- pośrednictwem między firmami w Polsce jak i za zagranicą.

Paweł Pawelec
tel. kom.: +48 665 385 912
mail: pawel.pawelec.91@gmail.com
skype: pawel.pawelec.91

POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY !

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Program studiów na kierunku Budżetowanie Zadaniowe i Rachunkowość Sektora Finansów Publicznych wzbogacony został o warsztaty praktyczne z obsługi aplikacji BUZA.

Co więcej: ukończenie studiów organizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu i firmę QNT Systemy Informatyczne otwiera drogę do uzyskania certyfikatu księgowego i uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Zgodnie z Ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 1994 r., nr 12, poz. 591, z późn. zm.) do uzyskania uprawnień wystarczy trzyletnia praktyka w księgowości, ukończenie studiów magisterskich lub równorzędnych oraz studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości na uczelni wyższej, która uprawniona jest do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych.

Dowiedz się więcej na: www.akademia.qnt.pl lub zadzwoń pod 32 786 91 08 i napisz na akademia@qnt.pl.

Rekrutacja potrwa jeszcze tylko do 31 października 2012 r.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na 2-dniowe Jesienne Forum Liderów:

Dobry Lider na złe czasy !

W programie między innymi:

• Umiejętne stawianie celów w zespole
• Motywowanie pracowników
• Kreowanie zaangażowania podwładnych
• Zwiększanie osobistej skuteczności
• Fundamentalne Zasady Przywództwa

Jeśli chcieliby Państwo dowiedzieć się - jak budować skuteczne przywództwo i zostać dobrym liderem w tych trudnych czasach - do zobaczenia na szkoleniu.

http://www.hrnews.pl/ForumLiderow/Default.aspx
Marta N.

Marta N. 99% pracy to praca
nad sobą

Temat: Ogłoszenia

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

Wielu z nas, pomimo tego, że reprezentuje wysoki poziom zarówno wiedzy
twardej, jak i ogólnych umiejętności komunikacyjnych, ma problem z
wystąpieniem przed liczniejszym audytorium. Potrafimy dobrze komunikować się
twarzą w twarz, potrafimy sprawnie zarządzać ludźmi i sobą samym. Jednak
właśnie wystąpienia publiczne są naszym słabym punktem.
Jeśli zaliczasz się do tej grupy, chcesz podnieść swoje umiejętności
perswazyjnego przemawiania do większej grupy osób, pragniesz poznać techniki
dzięki którym opanujesz tremę, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

PROGRAM SZKOLENIA:
I. Wprowadzenie do tematyki wystąpień publicznych
1) Kiedy wystąpienie jest publiczne
2) Dlaczego ludzie boją się wystąpień publicznych
3) Co to jest dobre wystąpienie publiczne

II. Przygotowanie wystąpienia
1) Cel Twojego przemówienia
2) Budowa/Struktura przemówienia
3) Umiejętność doboru słów (poprawne nacechowanie emocjami)
4) Mowa ciała (gesty, mimika, ruch)
5) Siła głosu (praca z modulacją głosem)
6) Umiejętność używania pomocy wizualnych
7) Umiejętność argumentacji
8) Jak sprawić, aby słuchacze nie zapomnieli przemówienia

III. W trakcie wystąpienia
1) Radzenie sobie z tremą
2) Wygląd zewnętrzny mówcy
3) Radzenie sobie z trudnymi uczestnikami
4) Radzenie sobie z pytaniami, na które nie znamy odpowiedzi

IV. Praktyczny warsztat przemówień publicznych
1) Przygotowanie wystąpienia
2) Wygłoszenie swojego wystąpienia
3) Ewaluacja wystąpienia

Metody szkoleniowe: Szkolenie prowadzone jest w oparciu o ćwiczenia w
grupach, parach, indywidualne oraz wspomagane prezentacją i przeplatane
wykładami w trakcie.

Liczba osób:
Maksymalnie 15 osób (im mniej osób w grupie tym trening jest bardziej
efektywny dla szkolonych osób)

Miejsce szkolenia:
17-18.11.2012 Gdańsk
24-25.11.2012 Poznań

Cena szkolenia:
399 zł brutto
W cenę wliczone są materiały szkoleniowe.

Prowadzący: Justyna Broniecka - Klim

Justyna Broniecka - Klim - trener, menadżer, projekt menadżer, HR-owiec.
Specjalizuje się w szkoleniach z twardego i miękkiego HR-u oraz szkolenia z
Zarządzania projektami oraz wystąpień publicznych. Na co dzień prowadzi
dział personalny w czołowej w Polsce firmie zajmujących się doradztwem
finansowym. W swojej karierze zawodowej była również menadżerem operacyjnym
w dużej korporacji. Tym samym szkolenia jakie prowadzi są nastawione na ich
praktyczność z punktu widzenia różnych potrzeb.
Jest aktywnym członkiem zarządu takich organizacji jak Toastmasters Poznań
oraz Stowarzyszenie Narzędziownia. Była prelegentem na konferencjach –
ostatnio na konferencji TLI (ToastmastersLeadershipInstitute) w Krakowie.
Jest autorem publikacji tj. jak „Zmiana kultury organizacyjnej”, czy
„Aktywizacja szkoleń twardych”. W ramach organizacji Toastmasters w ciągu
pół roku zdobyłam tytuł kompetentnego mówcy. W ramach Narzędziowni była
Projekt Menadżerem dwóch ogólnopolskich spotkań trenerów – Narzędziownia
9.0. oraz Narzędziownia 10.0.

Kontakt:
Tel.518965192
Email: anna.lawniczak@learndev.pl

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 października 2012, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Każdego dnia mamy do czynienia z różnego rodzaju prezentacjami: począwszy od reklam w telewizji, przez prezentacje sprzedażowe, prelekcje na uczelniach, po prezentowanie siebie na rozmowie kwalifikacyjnej, a kończąc na randkach, gdzie tak jak pewnie i wszędzie, ogromne znaczenie ma efekt pierwszego wrażenia.
Od tego jak opanujesz te umiejętności zależy bardzo wiele: Twoje relacje, zarobki, pozycja w pracy czy w środowisku, zdany egzamin i cała masa innych kontekstów, w których żyjesz.

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ 1 - PODEJŚCIE, INNER-GAME:
• Nauczysz się co robić w sytuacjach w których pojawia się pustka w głowie
• Poznasz kilka sprawdzonych sposobów na uwolnienie się od stresu przed występem, dzięki czemu z wielką łatwością przyjdzie Ci występować
• Poznasz kluczowe zasady występów publicznych
• Omówimy najczęściej występujące lęki i sposoby radzenia sobie z nimi
• Zbudujesz własne podejście do występowania, na bazie którego wzmocnisz swoją charyzmę i indywidualność

MODUŁ 2 - ZARZĄDZANIE EMOCJAMI, GRA AKTORSKA, MOWA CIAŁA:
• Nauczysz się wchodzić w stany flow w którym słowa same przychodzą na język, masz dużo większy dostęp do zasobów a twoja kreatywność wzrasta
• Będziesz ćwiczył właściwą postawę - zrozumiesz, że to jak stoisz i pod jakim kątem do publiczności, w jaki sposób trzymasz głowę, ręce i jak ustawiasz stopy ma ogromne znaczenie
• Będzie praca z głosem, dzięki czemu nauczysz się precyzyjniej posługiwać się rytmem, tempem i popracujesz nad wyrazistością mówienia
• Wcielisz się w postacie (archetypy) funkcjonujące w społeczeństwie. Poznasz ich zasoby, odczujesz na własnej skórze po to żebyś wykorzystywał je w występach, jak również w życiu codziennym
• Nauczysz się głębszego wchodzenia w stany emocjonalne przy pomocy postawy ciała, dzięki czemu każda przekazywana informacja w magnetyczny sposób przyciągnie uwagę słuchaczy.

MODUŁ 3 - INTERAKCJE Z GRUPĄ:
• Poznasz podstawy wpływania na myślenie swoich odbiorców
• Dowiesz się dlaczego ulegamy wpływom ludzi, których słuchamy oraz jak dać się polubić uczestnikowi prezentacji w ciągu kilku minut
• Nauczysz się jak szybko zbudować autorytet i jak go wykorzystywać w przemówieniach

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Mimo iż jest to tylko 1 dzień, może okazać się on momentem przełomowym, a wiedza, doświadczenie i umiejętności wyniesione z niego pozwolą Ci znacznie zwiększyć jakoś Twojego życia.

cena:
39 zł (w dniu szkolenia 55zł)

Sprawdź datę szkolenia w Twoim mieście:
20.10 - Białystok, Gdańsk, Rzeszów, Warszawa, Wrocław
21.10 - Bydgoszcz, Katowice, Kraków, Radom,
27.10 - Kielce, Lublin, Łódź, Szczecin, Toruń, Olsztyn
28.10 - Koszalin, Poznań,

Logistykę i zapisy znajdziesz na:
LINK

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Po wakacyjnej przerwie znów spotykamy się w Poznaniu. Bring Your Own Problem to darmowe, otwarte spotkania dla wszystkich praktyków ze świata IT.

Przynieś swoje pomysły i problemy do Poznania 22.10.2012 - zaczynamy o 18:00 (dokładną lokalizację podamy wkrótce na naszej stronie, gdzie inni praktycy z pewnością pomogą Ci w ich rozwiązaniu. Otwarta formuła spotkań nie tylko zachęca do dzielenia się swoimi problemami oraz wątpliwościami, lecz jest również idealną okazją do prezentacji nowych, świeżych pomysłów!

Celem spotkań jest aktywizowanie lokalnych społeczności oraz wymiana i pozyskiwanie nowych kontaktów ze świata szeroko rozumianego IT. Więcej o formule spotkań można przeczytać tutaj. Jeśli chcesz wziąć udział w pasjonujących dyskusjach i poznać ciekawych ludzi z okolicy - to spotkanie jest właśnie dla Ciebie!

Spotkania BYOP są całkowicie darmowe, prosimy jednak o rejestrację, byśmy mogli zapewnić wystarczająco dużą salę.
Iwona O.

Iwona O. Manager Oddziału,
NOVA Centrum
Edukacyjne

Temat: Ogłoszenia

Witam poszukuję pracy w charakterze managera/koordynatora itp. Posiadam 3letnie doświadczenie zawodowe, a ok 1,5roku pracuję zarządzając zespołem- dotychczas głównie sprzedażowym. Posiadam doświadczenie w pracy w firmach o różnych profilach branżowych, dzięki czemu łatwo
odnajduję się w nowym środowisku pracy i odmiennych obowiązkach. Jestem świadoma tego, iż sposób
zarządzania stanowi wizytówkę firmy, dlatego swoje obowiązki wykonuję z dużą dokładnością i
zaangażowaniem. Doskonale radzę sobie z koordynowaniem dokumentacji i korespondencji, a także
prowadzeniem grafików i sporządzaniem raportów. Posługuję się językiem angielskim, w stopniu pozwalającym
na swobodna komunikację. Cenię sobie zasady, dlatego też zawsze dbam o poufność przekazywanych informacji.

Jeśli zainteresował Państwa mój profil proszę o kontakt przez Goldenline lub email:iwonao0@wp.pl.
Pozdrawiam,
Iwona Ositek

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Już w przyszłym tygodniu do pobrania Miesięczny Plan Zadań - Praktyczny Kalendarz 2013

W ubiegłym roku kalendarz pobrało 11 374 osób!
Ireneusz L.

Ireneusz L. Check me & Hire me

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich
Jestem studentem Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, o specjalności Zarządzanie produkcją i środowiskiem pracy, semestr 7 studia inżynierskie niestacjonarne.
Poszukuję firmy/organizacji chętnej do podjęcia współpracy podczas wykonywania pracy dyplomowej. Temat pracy z zakresu: zarządzania produkcją i środowiskiem pracy (np. Projekt usprawnienia procesu technologicznego, Projekt wdrożenia 5S, Projekt wdrożenia systemu komputerowego do zarządzania produkcją).
Koszt: udostępnienie danych i wymiana informacji.
Profity: bezpłatne opracowanie założeń projektowych, wraz z możliwością ich dalszego wykorzystania.
Zyski: to pozostawiam wam.
Proszę o kontakt na priv.
Pozdrawiam
Ireneusz Lis
PS. Oczywiście wszystkie udostępnione dane i informacje są poufne i nie będą ujawniane.Ireneusz L. edytował(a) ten post dnia 29.10.12 o godzinie 21:12

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do