Łukasz Wittenberg
Przemysław
Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...
Temat: Ogłoszenia
Kompletne nagranie ze szkolenia jak skutecznie zatrudniać i awansować pracowników szeregowych, specjalistów i managerów?!Szanowni Państwo,
17.09.2012 r. odbyło się szkolenie: Jak skutecznie zatrudniać i awansować pracowników szeregowych, specjalistów i managerów?! w którym udział wzięło 200 profesjonalistów z całej Polski.
W opiniach uczestników, było to jedno z najbardziej praktycznych szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Do tej chwili otrzymaliśmy kilkadziesiąt maili z pytaniem o możliwość udostępnienia nagrania z tego szkolenia. Tym bardziej jest nam miło, poinformować Państwa że właśnie opublikowaliśmy oryginalny zapis z tego szkolenia na naszej stronie.
Naszym celem jest stworzenie szansy wszystkim osobom, które z różnych powodów, nie mogły wziąć w udziału w szkoleniu, lub które chcą raz jeszcze, w komfortowych warunkach, w zaciszu swojego domu lub gabinetu zapoznać się z tą zaawansowaną wiedzą.
Aby obejrzeć nagranie ze szkolenia prosimy wejść na poniższą stronę:
http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/jak-zatrudnic-na...
Marzenna
Mazurkiewicz
Kierownik Biura, ACT
Advanced Corporate
Training Sp. z o.o.
Temat: Ogłoszenia
Serdecznie polecam niezwykłe szkolenie:Szkolenia biznesowe z udziałem koni w firmie ACT
Zapraszam wszystkich na szkolenia z rozwoju osobistego metodą Horse Assisted Education. Szkolenia stwarzają unikalną okazję do spojrzenia na siebie przez pryzmat: własnych odczuć i emocji, obiektywnej informacji zwrotnej przekazywanej przez zachowanie konia oraz otrzymywanych przez pozostałych uczestników zajęć.
Zapraszam do zapisów na dwa szkolenia otwarte:
1) Coaching – być dla siebie, być dla innych: 19-20 października 2012
Dla Coachów, dla osób praktykujących coachingowy styl zarządzania, dla ludzi, którzy chcą się rozwijać oraz tych będących w sytuacji rozwijania innych - wspierania, motywowania.
Kliknij i dowiedz się więcej o szkoleniu: http://www.act.edu.pl/coaching-byc-dla-siebie-byc-dla-...
2) Od JA do MY – być sobą, współpracować, przewodzić: 16-17 listopada 2012
Dla tych, którzy chcą skuteczniej się komunikować, rozwijać relacje z otoczeniem, przewodzić innym i prowadzić ich do wyznaczonego celu. Dla odpowiedzialnych za zespół, dla liderów i kierowników projektów, ale również dla sprzedających, kupujących, negocjujących.
Kliknij i dowiedz się więcej o szkoleniu: http://www.act.edu.pl/od-ja-do-my-byc-soba-wspolpracow...
Gdzie?
Stadnina koni w Mycynach (k. Olsztynka, woj. warmińsko-mazurskie).
Cisza, spokój, malownicze krajobrazy, zapach domowej kuchni... Miejsce idealne do weekendowego wypoczynku i doświadczenia niezwykłych wrażeń podczas szkoleń.
W zależności od preferencji oraz warunków pogodowych szkolenie będzie odbywać się na powietrzu lub w hali.
Koszt
Cena za szkolenie: 1300 zł netto + 23% VAT
Cena obejmuje:
• udział w szkoleniu z końmi
• materiały szkoleniowe
• płytę z filmem po szkoleniu
• zakwaterowanie w gospodarstwie agroturystycznym – 1 nocleg
• wyżywienie - śniadanie, kolacja, dwa obiady, przerwy kawowe
• wynajęcie miejsca na prowadzenia szkolenia i koni
UWAGA: Sprawdź atrakcyjne rabaty!
Szczegóły na stronie: http://www.act.edu.pl/szkolenia-z-udzia%C5%82em-koni , team@act.edu.pl lub pod nr telefonu 22 625 18 17.
Serdecznie zapraszam!
Magdalena Wszołek poszukuję pracy
Temat: Ogłoszenia
Zapraszamy do udziału w „Festiwalu Inspiracji”!
„Festiwal Inspiracji” odbędzie już 28 września w gmachu głównym Biblioteki Narodowej w Warszawie.
Ucz się od najlepszych i wysłuchaj showcase'u prezentacji i przemówień w wykonaniu prawdziwych, biznesowych oratorów!
Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców zainspiruje Cię do działania!
Szczegóły tutajMagdalena Wszołek edytował(a) ten post dnia 21.09.12 o godzinie 08:26
Anna
Buchta
Prezes Ekologus Sp.
z o.o., Mentor,
Szkoleniowiec, Coach
Temat: Ogłoszenia
Budowanie czyli kreacja własnego wizerunkuBudowanie własnego wizerunku to sztuka, której należy się uczyć i stale ją doskonalić.
Od czego należy zacząć, tworząc wizerunek
jakie są najistotniejsze elementy kreacji?
Inny wizerunek tworzymy na potrzeby pracy i stanowiska które piastujemy, inny mamy dla najbliższych, a jeszcze inny dla osób nieznanych lub mediów.
Samo stworzenie „dobrego wizerunku” nie wystarczy, należy jeszcze umieć go utrzymywać, ale jak zrobić to dobrze?
W dzisiejszym świecie „królują” media, które pełnią także istotną rolę przy tworzeniu wizerunku. To właśnie media są sposobem kontaktu „wielkich ludzi” z ich odbiorcami. Czy pokazywane tam wzorce tych ludzi są takie same w rzeczywistości (aktorzy, idole, prezenterzy)?
Jak dużą rolę odgrywają media w kreacji wizerunku?
Zastanawiałeś się kiedyś nad etyką kreacji wizerunku?
Na budowanie wizerunku wpływa bardzo wiele czynników. Jak myślisz które z nich są najważniejsze?
Zobacz więcej >>
YouTube VIDEO
http://nowoczesneksztalcenie.pl
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Serdecznie zapraszamy na szkolenia dedykowane pracownikom w wieku 45+ dotyczące marketingu internetowego. Bądź na bieżąco, inwestuj w siebie, zdobądź cenne umiejętności.Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
I. Co się będzie działo?
Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.
Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.
1. Strona internetowa.
Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:
a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.
b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.
c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
2. Pozyskiwanie klientów.
Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:
a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.
Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.
b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.
d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).
e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.
Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.
Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.
I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.
To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
III. Koszty
Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).
Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.
Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie
IV. Terminy:
Szkolenia odbędą się w Warszawie w terminach: 15,16,24,25,26,29,30 października.
Urszula Olejnik
Agnieszka P. koordynator
Temat: Ogłoszenia
Zapraszam do czytania naszego najnowszego artykułu:Zostań Autoliderem, czyli o zarządzaniu samym sobą.
Przeczytaj teraz!
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Szanowni Państwo,W dniach 12-14 listopada 2012r. w Warszawie odbędzie się najbardziej prestiżowe i najważniejsze wydarzenie dla branży HR XVI Międzynarodowy Kongres Kadry&Expo (IFTDO Conference). Głównym celem XVI Kongresu Kadry jest zaprezentowanie najnowszych trendów w obszarze HRM&D poprzez przedstawienie narzędzi i rozwiązań stosowanych na całym świecie.
Polskie przedsiębiorstwa i instytucje mają coraz więcej sukcesów w realizacji projektów w zakresie HRM&D, a polscy dyrektorzy i menedżerowie HR coraz częściej obejmują kluczowe stanowiska w firmach za granicą, pełniąc funkcję szefa HR dla regionu. Również polski świat firm doradczych w obszarze HR coraz częściej otwiera się na współpracę w innych krajach, realizując projekty za granicą, czy też adaptując rozwiązania zagraniczne w Polsce. To wszystko powoduje, iż polski świat HR staje się coraz bardziej globalny.
Czy HR w obecnym kształcie HR ma przyszłość? Czy za parę lat funkcje HR nie zostaną przeniesione na inne działy/stanowiska? Jakie zmiany w tym obszarze zostały wprowadzone w Państwa firmach? Jaki wpływ na rozwój HR mają nowe technologie? JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ HR NOWEJ GENERACJI?
Wśród prelegentów min.:
*David Clutterbuck
*Christie Ward
*Steven Poelmans
*Gerhard Walper
*Gerry Griffin
*Bruno Rouffaer
Ponadto zaprezentujemy kilkadziesiąt wystąpień w ścieżkach tematycznych podczas których będziemy gościć praktyków min. z takich firm jak Google, Play, Allianz, Grupa Żywiec, Microsoft, Orange, Lux Med, PKP Cargo, Nordea, Dell i innych.
14 Listopada zapraszamy do Knowledge Village http://knowledgevillage.pl na praktyczne warsztaty doskonalące kompetencje w obszarze HR:
*Rynek Celów - niezwykle skuteczna partycypacyjna technika zarządzania - Robert Reinfuss, Reinfuss Consulting
*Zarządzanie wynagrodzeniami:Od praktyka do stratega HR - Dorota Raniszewska, HRM Partners S.A.
*Psychometric Toolbox - jak zwiększyć trafność decyzji personalnych oraz zmaksymalizować efektywność zarządzania ludźmi? - Paweł Smółka, Way2Learn
*Zarządzanie efektywnością - Grzegorz Filipowicz, Competency Institute
*Wdrożenie oceny 360 stopni w firmie - przebieg procesu i dylematy - Anna Bugalska, Instytut Rozwoju Biznesu
Szczegóły pod adresem http://kongreskadry.pl
http://www.youtube.com/watch?v=a4s_I-0Obug
Zapraszam do kontaktu
Marcin Piotrowski
tel.022 314 14 16
marcin.piotrowski@nf.pl
Agnieszka
Sokołowska
Konsultant ds.
Startegii, Coach
Temat: Ogłoszenia
ZAPRASZAM WŁAŚCICIELI FIRM NA SESJE COACHINGOWE
Jeśli uważasz, że przydatne dla Ciebie będą:
- możliwość skupienia się na celach strategicznych,
- więcej czasu dla życia prywatnego,
- umiejętność delegowania bez poczucia utraty kontroli
- wzrost umiejętności motywowania siebie samego,
- rozszerzenie horyzontów biznesowych, innowacyjność,
- pełne czerpanie z potencjału pracowników i zespołów,
- zwiększenie możliwości wpływania na ludzi i zadania,
- doskonalenie umiejętności stawiania sobie celów i realizowanie ich w terminie.
...zapraszam do kontaktu.
http://artofchange.pl/twoja-firma
PIERWSZA SESJA JEST BEZPŁATNA
Katarzyna
Zdebska
Właściciel,
Pracuj-z-nami
Temat: Ogłoszenia
Jesteśmy firmą sprzedażowo-szkoleniowo-rekrutacyjną.Dla naszego Klienta poszukujemy Partnerów Biznesowych, zajmujących się sprzedażą bezpośrednią produktów lub/i usług. Nasz klient posiada wyłączność na sprzedaż tego produktu w Polsce.
Głównie interesują nas firmy, które zajmują się sprzedażą tv cyfrowych i kablowych, usług telekomunikacyjnych itp.
Jeżeli posiadacie Państwo grupy sprzedażowe, a wasz produkt nie jest już sprzedawany na takim poziomie jak tego oczekujecie? Zachęcam do kontaktu z nami.
Jesteśmy zainteresowani współpracą na terenie całego kraju.
W treści proszę opisać jakie miasta Państwa interesują.
biuro@pracuj-z-nami.pl
Ewelina
Zdzieszyńska
Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...
Temat: Ogłoszenia
Serdecznie zapraszamy na szkolenie:ZARZĄDZANIE W STYLU COACHINGOWYM
Coachingowy styl zarządzania jest sztuką osiągania rezultatów za pomocą rozmowy. Dzięki niej ludzie odnajdują siłę, żeby postawić sobie cele, o których do tej pory nawet nie mieli odwagi marzyć. Sztuka polega na tym, że ludzie zdobywają się na działania, które do tej pory były poza ich zasięgiem.
W coachingowym stylu zarządzania chodzi o to, aby pracownik świadomie przyjmował odpowiedzialność za rezultaty, aby budować większe zaangażowanie, pro aktywność.Ten styl jest zaproszeniem pracownika do rozwoju. Coachingowy styl zarządzania ukierunkowany jest na cel i rezultat.
Zapraszamy do pierwszej refleksji:
1.Czy wiesz, jakie są cechy dobrego słuchacza?
2.Czy potrafisz zadawać pytania, które zmieniają sposób myślenia?
3. Czy potrafisz tak pytać, aby uruchomić działanie?
4. Czy wiesz, w jaki sposób inspirować pracowników?
5.Czy wiesz jak wygląda dobra rozmowa?
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
► Posiądziesz umiejętność przesuwanie uwagi pracownika z problemu na rozwiązanie, przekształcania problemu w wyzwanie i skupieniu całej energii pracownika na osiąganiu założonych celów
► Uzyskasz zorientowanie pracowników na wspólny cel- pracownicy będą potrafili utożsamiać cel organizacji z celami indywidualnymi
► Udoskonalisz komunikację wewnętrzną
► Osiągniesz poprawę świadomość pracowników, jakie są ich zasoby i możliwości
► Zbudujesz optymalną relację menedżer-coach z podwładnymi
► Dowiesz się, co robią liderzy, aby wprowadzić ten styl w życie.
► Poznasz umiejętności lidera przyjmującego coachingowy styl zarządzania.
► Dowiesz się, kiedy i w jaki sposób motywować.
► Efektywniej wykorzystasz potencjał pracowników
► Sprawisz, że pracownicy będą przyjmować odpowiedzialności za postawione cele powierzone zadania
Korzyści dla kierowanego zespołu (organizacji) z wprowadzenia tego stylu:
► Wzmocnienie motywacje zespołu
► Wzrost zaangażowania, pro aktywności
► Wzrost poczucie firmowej wspólnoty
► Wzrost efektywności pracy całego zespołu (całej organizacji)
► Poprawa relacji pomiędzy pracownikami
Adresaci szkolenia:
Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać i stawać skuteczniejszymi przywódcami oraz budować zespoły mocno skoncentrowane na realizacji postawionych celów, a w szczególności do:
► Przedstawicieli wyższej i średniej kadry menedżerskiej,
► Liderów zespołów i kierowników, superwizorów
► Menedżerów odpowiedzialnych za wdrażanie zmian organizacyjnych,
► Kierowników świeżo awansowanych lub przygotowujący się do objęcia nowego stanowiska
Narzędzia, które poznasz podczas kursu:
► Model GROW (cel, fakty, możliwości, opcje działania)
► Model delegowania
► Modele zarządzania
► Mocne pytania
► Techniki słuchania
► Motywowanie i inspirowanie
► Rozmowa, która znaczy
Dlaczego właśnie to szkolenie?
► 60% czasu to praktyczne ćwiczenia
► Małe grupy 6-12 osób
► Doświadczony trener
Informacje organizacyjne:
--------------------------------------------------------------------------------
Terminy realizacji szkoleń:
Warszawa 29-30 października 2012 - Trwa nabór
Kraków 11-12 października 2012 - Trwa nabór
Wrocław 12-13 listopada 2012 - Trwa nabór
!UWAGA!Ze względu na charakter zajęć kameralna grupa - liczba miejsc ograniczona !
O uczestnictwie w danym terminie decyduje kolejność zapisów.
--------------------------------------------------------------------------------
Koszty inwestycji:
Cena kursu: 990zł *dostępne rabaty nawet do 35%
Cena Promocyjna: 693zł (Brutto) obowiązuje do dnia 15.10.2012- Zyskujesz 297zł
Kontakt w sprawie szkolenia:
Program szkolenia dostępny na stronie: Kurs Coachingu
EWELINA ZDZIESZYŃSKA
Tel: 500 029 886
E-mail: ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com
Strona Firmowa: Szkolenia dla firmEwelina Zdzieszyńska edytował(a) ten post dnia 27.09.12 o godzinie 17:20
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Szkoła Team Coachingu powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie Beaty Rycembel i Joanny Zawady-Kubik w prowadzeniu procesów team-coachingowych, warsztatów szkoleniowo-rozwojowych dla biznesu oraz bogatą wiedzę zdobytą na międzynarodowych szkoleniach.
Program Szkoły Team Coachingu bazuje na najskuteczniejszych umiejętnościach i narzędziach, które Beata i Joanna wykorzystują pracując z firmami na rynku polskim. Wiedza, która dysponują pochodzi z różnych obszarów: team - coachingu, coachingu relacji, przywództwa, komunikacji, zarządzania, a nawet duchowości i fizyki kwantowej. Każda technika była wielokrotnie sprawdzone w praktyce.
PROGRAM W TRAKCIE AKREDYTACJI ICF.
Szczegóły tutaj :)
Marta
Sykut
Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...
Temat: Ogłoszenia
Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.
Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa
W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.
Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa
Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem. Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.
Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa
Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agnieszka P. koordynator
Temat: Ogłoszenia
Personel w kryzysie? (część 1)Od wielu tygodni słyszymy i czytamy o kryzysie światowym i lokalnym. Media niemal co dzień alarmują na temat rosnącego bezrobocia i …
Przeczytaj teraz!
zapraszam do czytania :)
Wojciech
Rosicki
Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl
Temat: Ogłoszenia
[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: KalibracjaCzy wiesz, że:
- obserwując ruchy gałek ocznych rozmówcy, otrzymujesz przynajmniej 6 nieświadomych dla niego informacji o tym, w jaki sposób naprawdę myśli?
- emocja jest pokazywana przez ciało 0,4 sekundy wcześniej zanim osoba uświadomi sobie jej istnienie i będzie w stanie przejąć nad nią kontrolę?
- po ułożeniu samych brwi lub kącików ust możesz precyzyjnie odczytać, czy ktoś czuje: niezadowolenie, zdziwienie, niechęć, złość lub zakłopotanie?
Program szkolenia:
• Nauczysz się kalibracji mikroruchów dzięki czemu będziesz mógł między innymi dowiedzieć się kiedy Twój rozmówca kłamie, mówi prawdę, jest podekscytowany,
strzalka2 Będziemy odczytywać myślenie na poziomie obrazów, ich parametry oraz to jak te obrazy na nich wpływają,
• Będziemy kalibrowali wartości, czyli najsilniejsze elementy, na których ludzie opierają swoje życie, motywują się, unikają miejsc, budują firmy. Dzięki temu znacznie lepiej będziesz zawierał kontakty, budował swój własny biznes lub po prostu wejdziesz na wyższy poziom rozumienia ludzi,
• Nauczysz się czytać wzorce ciała, dowiesz się, kiedy ludzie wchodzą w doświadczenie, kiedy się od niego dystansują, kiedy łapią z Tobą dobry kontakt, a kiedy go łamią, dzięki temu zaczniesz się precyzyjniej komunikować i czytać ich intencje,
• Pod słowami również ukryte jest znaczenie, kalibracja lingwistyczna,
• Ludzie systematycznie rozmawiają ze sobą, czasami jest jeden a czasami kilka głosów w głowie, każdy z nich pełni inną funkcję, poznając je, będziesz analizował informacje na wielu poziomach, tworząc teorie w wyniku doświadczenia, a nie naciągając człowieka do teorii,
• Będzie dużo praktyki, specjalnie zaprojektowane ćwiczenia po to, żebyś teorię mógł sprawdzać w życiowych kontekstach, również dowiesz się, jak te umiejętności rozwijać po szkoleniu.
cena:
39 zł (w dniu szkolenia 55)
Logistykę i zapisy znajdziesz na:
LINK
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Serdecznie zapraszam na szkolenie
PYTANIA KTÓRE SPRZEDAJĄ NA RYNKU B2B
22-23 października 2012, Wrocław
Żeby sprzedać, nie wystarczy mówić, trzeba pytać
Cel warsztatów szkoleniowych:
Rozwój kompetencji handlowców poprzez zdobycie przez nich wiedzy i umiejętności dotyczących tego jak pozyskać klienta na rynku B2B a następnie utrzymywać rentowną relację na najwyższym poziomie.
Grupa docelowa:
Menedżerowie działu sprzedaży, menedżerowie ds. kluczowych klientów, pracownicy działu sprzedaży
oraz inne osoby zainteresowane rozwojem sprzedaży na rynku B2B.
Program:
1. PRZYGOTOWANIE DO PRACY Z KLIENTEM BIZNESOWYM
Czy firmy mają potrzeby?
Uwaga na syndrom „szczęśliwych uszu”, czyli „ten klient jest już mój”,
Sprzedaż, czy gadanina,
Dlaczego to pytania sprzedają?
2. ZAMIAST POLUBIĆ PROSPEKTING, WYSTARCZY GO ROBIĆ
Przygotowanie do „zimnych rozmów” z klientami,
Cel rozmowy osadzony w świecie klienta,
Prospekting nie polega na sprzedawaniu, ale umówieniu spotkania,
Pytania poprawiające skuteczność „zimnych rozmów”,
Zawieranie kontraktu w trakcie rozmowy – potwierdzenie zgody klienta,
Wyciąganie wniosków z nieudanych rozmów
3. NAJLEPSZE PRAKTYKI SPRZEDAŻY
Zdrowy nie potrzebuje lekarstwa – diagnoza problemów klienta:
Dr House przypomina „Pacjenci kłamią…”
System sprzedaży klienta vs system sprzedaży handlowca,
Efektywne techniki sprzedaży oparte o zadawanie pytań
4. RADZENIE SOBIE Z ZASTRZEŻENIAMI KLIENTA (NIE TYLKO Z WYKORZYSTANIEM PYTAŃ)
Katalog zastrzeżeń klienta na rynku B2B (m. in. cena, mamy już dostawcę, muszę się zastanowić itp.) sporządzony w oparciu o doświadczenia uczestników warsztatów,
Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta i sytuacjami trudnymi
5. POROZMAWIAJMY O PIENIĄDZACH i DECYZYJNOŚCI KLIENTA
Co wynika z braku decyzyjności lub niedostatecznego budżetu?
Techniki rozmowy o pieniądzach
Decyzyjność klienta
6. SKUTECZNA PREZENTACJA OFERTY
Struktura prezentacji nawiązująca do problemu klienta,
Techniki podsumowania prezentacji,
Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w trakcie prezentacji.
7. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Action Plan – co wdrożę „od jutra” – metoda nisko wiszących owoców,
Jak utrwalę swoje umiejętności?
Po czym poznam, że osiągnąłem sukces?
Więcej informacji na stronie: http://valuecreation.pl/pl/szkolenia_otwarte_programy/...
Witalij
Metelski
Doktorant, Szkoła
Główna Handlowa w
Warszawie
Temat: Ogłoszenia
Polecam blog o zarządzaniu zmianą:http://zarzadzaniezmiana.edu.pl/blog/
Blog jest prowadzony przez pracowników Katedry Zarządzania Projektami Szkoły Głównej Handlowej. Na blogu publikowane są teksty autorstwa pracowników Katedry o różnorodnej formie: artykuły naukowe, eseje, raporty z badań itp.
Serdecznie zapraszam!
Adam
Hanczyn
Właściciel AHA
Szkolenia Coaching
Temat: Ogłoszenia
Witam,Jestem Coachem. Od 2009 roku pracuję jako Coach
i trener wewnętrzny. Pracuję także jako trener umiejętności miękkich.
Metodologia mojej pracy oparta jest o kluczowe kompetencje Coacha opisane przez Międzynarodową Federację Coachów (ICF- International Coach Federation).
Coaching to forma (proces) rozwoju, w której Coach wspiera Klienta w sposób korzystny dla Klienta.
Definicji Coachingu jest bardzo wiele. Każdy Coach i każda organizacja skupiająca Coachów, a także każda szkoła kształcąca Coachów posiada swoją interpretację pojęcia „Coaching”.
Dla mnie Coaching to proces zmiany. Czasem jest to zmiana w postawie, zachowaniu, czasem jest to zmiana w postrzeganiu rzeczywistości, co i tak najczęściej prowadzi do zmian zachowania.
Coaching to zwykle szereg rozmów między dwoma osobami. Rozmowy coachingowe mogą mieć różne formy – formę bezpośredniego spotkania, formę rozmowy telefonicznej, formę rozmowy poprzez komunikatory internetowe, lub formę komunikacji mailowej. Często podczas procesu coachingowego wykorzystuje się kilka form komunikowania się.
Jako Coach pracuję nad rozwojem klienta. W coachingu najbardziej fascynuje mnie zmiana. Zarówna zmiana zachowania jak i zmiana wewnętrzna – związana np. z postrzeganiem sytuacji życiowej.
Drzewo mojej działalności coachingowej ma dwie główne gałęzie:
- Life Coaching – skierowany do osób chcących pracować nad swoim rozwojem osobistym. Zakres Life Coachingu jest nieograniczony – tematem pracy może być zarówno pewność siebie w nowym miejscy pracy jak i relacje międzyludzkie. Do Life Coachingu zapraszam Cię w każdej sytuacji, w której czujesz, że potrzebujesz coś zmienić.
- Bussines Coaching. Jest to Coaching kompetencji zawodowych. W tym zakresie możesz liczyć na moje wsparcie następujących dziedzinach:
- Coaching budowania wizerunku
- Coaching kompetencji sprzedażowych
- Coaching kompetencji menadżerskich
- Coaching kreatywności i innowacyjności
- Coaching kompetencji zawodowych
- Coaching efektywności zawodowej
- Coaching związany ze zmianą pracy
- Coaching związany z wypaleniem zawodowym
- Coaching misji życiowej
- Coaching skierowany do Nauczycieli, Wykładowców, Trenerów i Coachów
- Coaching dla przedsiębiorców mających bezpośredni kontakt z klientem*
Główną przyczyną, która powoduje, że rozdzielam te dwie gałęzie to cel, który Klient zamierza osiągnąć. Różne są także metody pracy i narzędzia.
Jeśli masz wątpliwość – który rodzaj coachingu jest dla Ciebie odpowiedni – umów się na spotkanie lub napisz na adamhanczyn@gmail.com – wspólnie poszukamy najlepszego dla Ciebie rozwiązania.
Zapraszam do kontaktu, zapraszam na sesje próbne, zapraszam do rozpoczęcia procesu rozwoju.
* - projekt w fazie tworzenia. Więcej informacji uzyskasz pisząc pod adres: adamhanczyn@gmail.com lub wysyłając wiadomość prywatną
Artur
Wąs
sprzedawca- monter
mebli, konwojent,
JADMAR sp. z o.o.
Temat: Ogłoszenia
Witam poszukuje pracy w gdańsku najlepiej w salonie meblowym zawodowo jestem sprzedawcą ale montowałem i rozwoziłem meble do klientów może by ktoś mi pomógł w znalezieniu pracy ?Podobne tematy
Następna dyskusja: