Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: Ogłoszenia

"Na szkolenia jest zawsze ładna pogoda"

LETNIA SZKOŁA KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU I AUTOPREZENTACJI
w relacjach zawodowych i pozazawodowych
(warsztaty)

http://celcg.pl

Proponujemy 4 moduły szkoleniowe:

Moduł I
Dobre obyczaje i zwyczaje w pracy i poza nią, czyli jak poprawić swoją pozycję na rynku pracy i poza nim?
zobacz więcej >

Moduł II
Autoprezentacja, czyli jak wykorzystać swoje silne strony do osiągania celów zawodowych i towarzyskich?
zobacz więcej >

Moduł III
Rozwój osobisty, czyli jak podnieść swoją satysfakcję i odnieść sukces zawodowy oraz osobisty?
zobacz więcej >

Moduł IV
Argumentowanie, przekonywanie, wywieranie wpływu, czyli jak asertywnie dbać o swoje interesy?
zobacz więcej >

WPROWADZENIE DO TEMATYKI MODUŁÓW
Każdy z nas, ludzi, chciałby odnosić sukcesy zawodowe i towarzyskie, być postrzegany jako ciekawy rozmówca, profesjonalny pracownik i sympatyczny kolega, którego inni cenią i chcą przebywać w jego towarzystwie.
Aby ten cel osiągnąć, proponujemy Państwu w ramach Letniej Szkoły Kształtowania Wizerunku i Autoprezentacji 4 moduły w formie warsztatu szkoleniowego.
Skonstruowaliśmy tematykę warsztatów w taki sposób, aby podnieść Państwa poziom satysfakcji w życiu zawodowym i osobistym, pomóc Państwu rozwinąć umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach zawodowych i życiowych (ubiegania się o pracę, prowadzenia konwersacji, przyjmowania zadań, przekonywania i argumentowania, opanowania form i zwyczajów towarzyskich.
Jest to ogromnie ważne dla ludzi, którzy pragną osiągnąć i utrzymać powodzenie w nowoczesnym świecie interesów, świecie częstych zmian. Aby komunikacja i współpraca pomiędzy ludźmi mogła przebiegać sprawnie, należy zapewnić swobodny przepływ myśli, niezakłócony społecznymi nieporozumieniami, które mogą urazić, którąś ze stron i opóźnić bądź uniemożliwić osiągnięcie celu. Szkolenie umożliwi zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z dobrymi obyczajami i komunikowaniem się w biznesie i na co dzień.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Rozwinięte umiejętności z zakresu:

Skutecznego prowadzenia rozmów rekrutacyjnych z potencjalnym pracodawcą
Poznanie zasad savoir-vivre'u obowiązującego we współczesnych relacjach pomiędzy ludźmi
Umiejętności przekonywania, argumentowania i asertywnego wyrażania próśb i egzekwowania swoich praw
Budowania autoprezentacji na drodze do sukcesów zawodowych i osobistych,,
Pogłębienia wiedzy z zakresu rozwoju osobistego i dążenia do równowagi życiowej

Nabyte umiejętności:

Pogłębienie umiejętności z zakresu kultury bycia i norm obyczajowych
Rozwijanie umiejętności zachowania w różnych nietypowych sytuacjach w firmie i świecie biznesu
Kształtowania umiejętności budowania pozytywnych wzajemnych relacji w rozmaitych sytuacjach zawodowych
Unikanie niezręczności wprawiających w zakłopotanie

ADRESACI SZKOLENIA

Osoby zainteresowane kształtowaniem swojego wizerunku w różnych relacjach interpersonalnych z innymi ludźmi,
Menedżerowie, specjaliści, asystentki, sprzedawcy, pracownicy.

KORZYŚCI - WARTOŚCI DODANE

Znakomita, swobodna atmosfera
Dobrze przygotowany Trener prowadzący szkolenie
Mocno ugruntowana wiedza, wykorzystana we właściwym czasie
Dobre praktyki, case'y, anegdoty, humor
Możliwość poznania ciekawych osób
Przy okazji nauki świetna rozrywka w letnim, wakacyjnym czasie
"Naładowanie osobistych akumulatorów" przed kolejnym, wytężonym rokiem pracy

METODOLOGIA
Szkolenie prowadzone będzie w formie wykładów i ćwiczeń, które mają na celu praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu objętego szkoleniem.
Przewiduje się wykorzystanie następujących metod przeprowadzenia szkolenia:

Mini wykład - wprowadzenie i prezentacja podstaw teoretycznych omawianych zagadnień.
Metody kształcenia aktywnego: ćwiczenia i warsztaty - praktyczne wykorzystanie zdobytej przez uczestników szkolenia wiedzy:
Analiza przypadków
Rozpatrywanie przykładów z doświadczeń uczestników
Odgrywanie ról
Symulacje
Praca w grupach
Dyskusja
"Burza mózgów"
Ćwiczenia indywidualne
Wnioskowanie po ćwiczeniach

Czas trwania każdego warsztatu szkoleniowego:
6 godzin zegarowych - w godzinach od 09.00 do 15.00

Miejsce szkolenia:
Pensjonat FENIKS w Poznaniu

CENA NETTO 1-GO MODUŁU SZKOLENIOWEGO:
350,00 zł od osoby
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Trening asertywności 20.08.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 22.08.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 24.08.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Gabriela Olczyk

Gabriela Olczyk Kierownik projektów
/Menedżer/ Magister
Biotechnologii

Temat: Ogłoszenia

ZARZĄDZASZ W MIKRO LUB MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWIE?
ZGŁOŚ SIĘ NA BEZPŁATNE SZKOLENIE!

Betterfield zaprasza na cykl bezpłatnych szkoleń z umiejętności miękkich.

Jeśli jesteś:
• mikro lub małym Przedsiębiorcą z terenu Wielkopolski,
• osobą powyżej 45 roku życia,
• kierownikiem, managerem, dyrektorem lub inną osobą zarządzającą ludźmi,
zapraszamy na szkolenie „ Kompleksowe wsparcie przedsiębiorstw w obszarze
zarządzania zasobami ludzkimi w oparciu o metodę Mapowania Decyzji Społecznych”

W programie szkoleń:
• wprowadzenie do metody Mapowania Decyzji Społecznych (MDS),
• budowanie zespołu i style zarządzania zespołem z wykorzystaniem metody MDS,
• rozwiązywanie konfliktów i prowadzenie trudnych rozmów z pracownikiem z
wykorzystaniem narzędzi MDS,
• wykorzystania MDS do rozpoznawania potrzeb rozwojowych pracownika i planowanie jego
rozwoju,
• wykorzystanie MDS do wspierania własnego rozwoju zawodowego,
• szkolenia z zakresu praktycznego wykorzystania prawa pracy.

Oferujemy:
• pakiet 5 dni szkoleniowych w trybie weekendowym,
• 7 godzin treningu dziennie pod okiem najlepszych trenerów,
• szkolenia na terenie Poznania i Wielkopolski,
• przerwy kawowe oraz catering w czasie trwania szkolenia,
• możliwość zdobycia certyfikatu ukończenia szkolenia,
• praktyczną wiedzę, która zaowocuje w Państwa firmie sukcesem zawodowym,
• doświadczoną kadrę: psychologów biznesu i prawników praktyków.

Informacje pod numerem telefonu: 61 624 37 23 lub mailem: g.olczyk@betterfield.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Najważniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie są ludzie. Naszą pozycję na rynku zawdzięczamy temu, co wnoszą nasi pracownicy – wiedzę, doświadczenie, kreatywność i pasję do pracy.
http://www.tqmtc.pl/cms,zespol.html

Temat: Ogłoszenia

Naszą pozycję na rynku zawdzięczamy naszym Klientom, którzy dzięki współpracy z nami osiągają swoje cele i rozwijają swoje biznesy. My służymy im tylko pomocą i dziękujemy, że możemy ich wspierać w drodze do ich kolejnych sukcesów.


Obrazek

http://systemysa.pl/

Poznaj nas i sam sprawdź ile możesz zyskać dla siebie i lub swojej firmy.

Pozdrawiam
Artur Wojtek Łukasik
Witalij Metelski

Witalij Metelski Doktorant, Szkoła
Główna Handlowa w
Warszawie

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo!

Zapraszam do śledzenia mój nowy mikroblog: http://www.goldenline.pl/mikroblog/podyplomowe-studia-...
Równie serdecznie proponuję czytać blog o Zarządzaniu Zmianą: http://zarzadzaniezmiana.edu.pl/index.php/blog pisany przez pracowników Katedry Zarządzania Projektami przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Pozdrawiam
Witalij MetelskiWitalij Metelski edytował(a) ten post dnia 26.07.12 o godzinie 12:04

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Ogłoszenia

Cykl DARMOWYCH szkoleń Jak szukać i dostać pracę?!

Jeśli jesteś studentem, absolwentem, pracownikiem? Szukasz pracy lub chcesz zmienić pracę?

Chcesz dowiedzieć się:


* Jak wybrać szkołę?

* Jak wybrać studia?

* Jak wybrać zawód?

* Jak dostać praktyki studenckie i staż dla absolwentów?

* Jak i gdzie szukać pracy?

* Jak poprawnie i dobrze napisać profesjonalne cv do pracy?

* Jak skutecznie sprzedać swoje kompetencje na rozmowie kwalifikacyjnej?

* Jak dostać pracę bez cv, listu motywacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej?

Polecam cykliczne, darmowe szkolenia, uczące jak skutecznie szukać i dostać pracę:

1. Jak wybrać szkołę, studia, zawód i dostać się na praktyki studenckie oraz staż absolwencki?!

Zapisy na stronie:


http://www.rozmowakwalifikacyjna.com.pl/jak-wybrac-szk...

2. Najlepszy pracodawca – Jak i gdzie szukać pracy?!

Zapisy na stronie:


http://www.rozmowakwalifikacyjna.com.pl/najlepszy-prac...

3. Jak poprawnie i dobrze napisać profesjonalne cv do pracy i pokonać 34,684 kandydatów z 200 krajów świata?!

Zapisy na stronie:


http://www.rozmowakwalifikacyjna.com.pl/jak-poprawnie-...

4. Rozmowa kwalifikacyjna i Autoprezentacja – 7 czynników skutecznej Autoprezentacji!

Zapisy na stronie:


http://www.rozmowakwalifikacyjna.com.pl/rozmowa-kwalif...

5. THE 4-W Strategy – Jak dostać pracę bez cv, listu motywacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej - Spotkanie otwarte.

Zapisy na stronie:


http://www.rozmowakwalifikacyjna.com.pl/bezplatne-darm...
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
- akredytowane szkolenia, Warszawa

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

PRINCE2(R) Foundation – 27-29.08.2012 , 19-21.09.2012, 17-19.10.2012
PRINCE2(R) Practitioner – 30-31.08.2012 , 24-25.09.2012, 22-23.10.2012

CENY OD 2475 ZŁ BRUTTO !!!

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Izabella Przywojska
+48 502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl
http://prince2.akn.pl
-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® is a Registered Trade Mark of The Cabinet Office

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do udziału w Letnim Seminarium dla Przywódców, które odbędzie się 22 sierpnia 2012 w Centrum Szkoleniowym Instytutu Rozwoju Biznesu na ul. Siennej 73 w Warszawie.

Dobre przywództwo nie jest dziełem przypadku. Według Rocco A. Spencera, który poprowadzi seminarium, przywódca nastawiony na sukces musi gruntownie poznać techniki i zasady postępowania oraz być wiernym własnym wartościom.

Program spotkania obejmuje trzy, wzajemnie uzupełniające się główne zagadnienia: style i umiejętności w przywództwie, postawa przywódcy w grupie i misja przywódcy. Wykładowca, major Rocco A. Spencer to doświadczony w wojskowym fachu przywódca. Podczas zajęć – na postawie własnych przeżyć – w dynamiczny sposób pokazuje, jak ważne w przewodzeniu innym jest zrozumienie własnej odpowiedzialności za grupę w różnych sytuacjach.

Seminarium jest adresowane do właścicieli firm, prezesów, szefów działów, dyrektorów personalnych oraz tych wszystkich, którzy zarządzają zespołami.

Serdecznie zapraszamy!

http://www.hrnews.pl/LetnieSeminariumDlaPrzywodcow/Def...

Temat: Ogłoszenia

Organizacja imprez firmowych najtaniej w Polsce!

Dlaczego?Ponieważ mamy sowje meble/dekoracje/transport/pomysły

UWAGA NOWOŚĆ NA RYNKU!IMPREZA EGIPSKA/ARABSKA NOC

Posiadamy ogromne dekoracje Egipskie rzeźby Faraonów i Egipcjan.

Każda powyżej 3metrów wysokości!!!

Zaskocz klienta nowym pomysłem!

Z nami zrobisz imprezę w klimacie Egiptu!

od A do Z.Zapewniamy:
-wspaniałe dekoracje:palmy,bananowce,posągi,rzeźby
-muzykę etniczną graną na bębnach
-tancerki
-nagłośnienie
-hostessy

UWAGA POSIADAMY RÓWNIEŻ INNE BARDZO DUŻE DEKORACJE w tematach:
-Wyspy wielkanocne
-Indie
-Hawaje

Zapraszam na http://zrobimyimpreze.pl

Foto:


Obrazek



Obrazek


Więcej naszej stronie http://zrobimyimpreze.pl

p.s.Zdjęcia nie oddają tego jak naprawde duże są nasze scenografie;-)

Poniżej dla zobrazowania foto Egipcjanki ze mną i inne z jej Mężem.

Ja mierzę 193cm.;-)

Zapraszamy do współpracy!

ZASKOCZ INNYCH!

Wynajmij od nas konkretne dekoracje tematyczne!

Zdjęcia nie oddają tego jak naprawde duże są nasze scenografie;-)

Poniżej dla zobrazowania foto Egipcjanki ze mną i inne z jej Mężem.

Ja mierzę 193cm.;-)

Zapraszamy do współpracy!

Również wynajmy na akcje tygodniowe w hotelach/centrach handlowych i innych obiektach!

http://zrobimyimpreze.pl


Obrazek


Obrazek
Cygal D. edytował(a) ten post dnia 28.07.12 o godzinie 10:32
Jolanta Nowakowska

Jolanta Nowakowska Specjalista ds.
Jakości, ISOmanager

Temat: Ogłoszenia

ISO nierzadko bywa powodem piętrzącej się irytacji. Zwalczając biurokratyczny nowotwór, który od dawna trawi zarządzanie jakością, pragnę przedstawić Państwu interesującą alternatywę.

http://isomanager.pl

System ISO-Manager pozwala między innymi na:

• Tworzenie zintegrowanej dokumentacji dla wielu systemów wg norm ISO.
• Wprowadzenie nowoczesnej cyfrowej formy dokumentacji.
• Wielopoziomowe tworzenie procesów oraz podprocesów.
• Łatwy i przejrzysty sposób tworzenia, prezentowania oraz analizy procesów.
• Szybsze i łatwiejsze planowanie audytów.
• Optymalizację czasu pracy pełnomocników.
• Zmniejszenie kosztów pracy audytorów zewnętrznych.
• Prowadzenie elektronicznej ewidencji oraz ciągłej oceny dostawców.
• Dostęp do systemu i dokumentacji z każdego miejsca na świecie.
• Nieograniczone tworzenie kont użytkowników na jednej licencji.
• Możliwość jednoczesnej pracy wielu użytkowników.
• Nadawanie użytkownikom wąskiego dostępu do poszczególnych elementów dokumentacji oraz funkcji systemu.

Jeśli mają Państwo apetyt na szczegółowe informacje na temat funkcjonalności programu, CENNIKA, czy WERSJI DEMO, uprzejmie proszę o kontakt.

Jolanta Nowakowska
biuro@isomanager.pl
Monika Rutana

Monika Rutana Manager ds. wsparcia
sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe
zaprasza do udziału w projekcie
„Małopolskie Doradztwo Biznesowe”

Termin rekrutacji do IV edycji: 16 czerwca - 01 sierpnia 2012 r.

· Udział w projekcie jest bezpłatny – dzięki współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przedsiębiorstwa uzyskują wsparcie w postaci pomocy de minimis (dofinansowanie 100%).
· Łatwość dostępu – możliwość uzyskania doradztwa w siedzibie firmy lub jednym z 6 Punktów Informacyjno-Doradczych zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego: Krakowie, Bochni, Wieliczce, Nowym Sączu, Olkuszu i Zakopanem.

Uczestnikiem projektu może zostać przedsiębiorca, który:
· posiada status mikro, małego lub średniego;
· prowadzi działalność gospodarczą i posiada siedzibę, filię lub oddział na terenie województwa małopolskiego.

Oferujemy Państwu usługi doradcze na najwyższym poziomie w 9 najistotniejszych obszarach funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa:
· Finanse w przedsiębiorstwie
· Marketing
· Podatki
· Trendy i prognozy branżowe
· Zarządzanie przedsiębiorstwem
· Zarządzanie zasobami ludzkimi
· Doradztwo strategiczne
· Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie
· Doradztwo prawne.

Ścieżka doradztwa dla każdego przedsiębiorstwa złożona jest z 4 logicznie ze sobą powiązanych etapów. Dzięki temu wsparcie udzielane danej firmie jest kompleksowe i zapewnia tym samym najwyższą jakość świadczonych usług doradczych. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa każdemu etapowi projektu przyporządkowana jest odpowiednia ilość godzin pozwalająca na precyzyjne i rzetelne świadczenie usługi.
Etap I: DIAGNOZA
Celem tego etapu projektu jest trafne rozpoznanie słabych stron działalności danego przedsiębiorstwa oraz jego głównych problemów. Diagnoza problemów danej firmy zostanie dokonana na podstawie wywiadów i dogłębnej analizy dokumentów firmy. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa wywiady będą przeprowadzane z właścicielami, kadrą zarządzającą, kierownikami oraz pracownikami.
Etap II: DORADZTWO BEZPOŚREDNIE
Kolejnym etapem jest świadczenie profesjonalnych usług doradztwa bezpośredniego przez wysoko wykwalifikowanych doradców w odpowiedzi na wcześniej zdiagnozowane i zidentyfikowane problemy w przedsiębiorstwach. Celem doradztwa bezpośredniego dla przedsiębiorstw jest poszukiwanie optymalnych rozwiązań „na miarę potrzeb klienta”.
ETAP III: STRATEGIA
Po dokonaniu diagnozy oraz udzieleniu wsparcia doradztwa bezpośredniego nastąpi opracowanie strategii. Dokument ten będzie zawierał rozwiązania zidentyfikowanego problemu indywidualnie dla każdego przedsiębiorstwa i wskazówki dotyczące wdrożenia innowacyjnej zmiany.
Etap IV: MONITORING WDROŻENIA
Ostatnim elementem wsparcia udzielanego w ramach projektu „Małopolskie Doradztwo Biznesowe” jest weryfikacja zmian będących efektem usługi doradczej, ewentualnie wdrożenia korekty. Monitoring będzie przeprowadzany od 3 do 6 miesięcy od momentu wdrożenia strategii w danej firmie.

Korzyści dla uczestnika projektu:
· Szansa na uzyskanie wiedzy i umiejętności, które mogą przyczynić się do zwiększenia zysków i/lub ograniczenia kosztów, co w konsekwencji podniesie konkurencyjność przedsiębiorstwa.
· Dynamiczny lub skokowy rozwój dzięki stosowaniu wypracowanej w ramach doradztwa strategii rozwoju firmy oraz obszarów objętych doradztwem.
· Szeroki zakres wsparcia – oferujemy doradztwo z 9 różnych obszarów (marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi, doradztwo strategiczne, finanse w przedsiębiorstwie, podatki, trendy i prognozy branżowe, zarządzanie przedsiębiorstwem, zarządzanie projektami
w przedsiębiorstwie, doradztwo prawne).
· Zindywidualizowane podejście, wypracowanie skutecznych rozwiązań biznesowych – każde przedsiębiorstwo otrzyma pakiet kompleksowego doradztwa z wybranego zakresu „szyty na miarę potrzeb klienta”.
· Profesjonalna obsługa, wiedza i doświadczenie najlepszych doradców będących specjalistami w swej dziedzinie, posiadających wieloletnie doświadczenie praktyczne oraz szeroki zakres wiedzy.
· Wiarygodność, doświadczenie oraz rzetelność realizatora – firma ART OF FINANCE świadczy usługi doradcze dla ok. 80-100 przedsiębiorstw rocznie, jest wiodącą firmą doradczą w województwie małopolskim.

Rekrutacja do projektu:
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie zgłoszeń do udziału w projekcie jest Pani Monika Rutana - Specjalista ds. rekrutacji i obsługi beneficjentów. Kontakt: monika.rutana@aof.pl, tel. (12) 410 00 67

Więcej informacji:
http://aof-mdb.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

„Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem z wykorzystaniem systemów ERP”
29 sierpnia 2012r., Warszawa


Rozwiązania klasy ERP (Enterprise Resource Planning) są coraz bardziej popularne, dostępne i integrowalne z innymi systemami. Wykorzystywane do tej pory głównie w produkcji, czy logistyce, wdrażane są ostatnio również w zupełnie innych obszarach działalności. Zapewniają bowiem optymalne wykorzystanie zasobów oraz uporządkowanie procesów wewnętrznych w Firmie, co korzystnie wpływa na przepływ danych pomiędzy wszystkimi szczeblami zarządzania.
Już 29 sierpnia zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, na której poznają Państwo odpowiednie narzędzia oraz metody do sprawnego i efektywnego zarządzania Firmą.

Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: produkcja, przemysł, logistyka, usługi, finanse.

Szczegóły: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywne-er...

Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Serdecznie zapraszamy do sklepu internetowego skills®: http://shop.skills.pl/

Obecnie możemy Państwu zaproponować ponad 70 różnych podręczników z zakresu PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® oraz innych standardów zarządzania.

Polecamy zwłaszcza nowe, interesujące pozycje w naszej ofercie:

- Business Benefits through Programme and Project Management
- For Successful Project Management: Think PRINCE2
- For Successful Portfolio, Programme and Project Offices: Think P3O
- ITIL V3 Small-Scale Implementation Book
- Key Element Guide Service Transition
- Key Element Guide Continual Service Improvement
- Key Element Guide Service Strategy
- Key Element Guide Service Operation
- Key Element Guide Service Design
- An Introduction to PRINCE2™: Managing and Directing Successful Projects
- The Executive Guide to Directing Projects: within a PRINCE2™ and MSP® Environment
- Passing the PRINCE2™ Examinations 2009 Edition
- ITIL Lite: A Road Map to Full or Partial ITIL Implementation
- Fundamentals of Benefit Realization
- Information Lifecycle Support: Wisdom, Knowledge, Information and Data Management
- ITIL Continual Service Improvement 2011 Edition
- ITIL Service Operation 2011 Edition
- ITIL Service Design 2011 Edition
- ITIL® Foundation Handbook Pocketbook from the Official Publisher of ITIL
- Balanced Diversity - A Portfolio Approach to Organisational Change

Każde zamówienie realizowane jest natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty, tak aby podręcznik dotarł jak najszybciej w Państwa ręce.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu oraz odwiedzenia strony naszego sklepu http://shop.skills.pl

W przypadku pytań chętnie służymy pomocą.

zespół skills®

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.Tomasz Mazur edytował(a) ten post dnia 02.08.12 o godzinie 11:21
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Ogłoszenia

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Umiejętności człowieka sukcesu


Obrazek


Warsztat jest podzielony na 5 merytorycznych i wypełnionych ćwiczeniami modułów:

1. Cele, planowanie i realizacja – wejdziesz na zupełnie nową drogę myślenia, abyś wiedział jak umiejętnie koncentrować się na wynikach, podejmować skuteczne działania do wprowadzenia celu w życie, budować silną wolę i integrować wiele innych czynników, które decydują o Twoim sukcesie w wybranych kontekstach Twojego życia, które chcesz spełnić.

2. Budowanie wyjątkowych relacji - ponieważ rodzinę, biznes, związki, oraz wiele innych wartościowych rzeczy robimy z ludźmi. Dlatego tak ważne jest, abyś uczył się technologii skutecznego nawiązywania kontaktu, wiedział czym jest raport atrybucyjny i komplementarny, poznał podstawowe zasady mechanizmów relacyjnych, oraz jak stosować to wszystko w praktyce, aby relacje które budujesz z ludźmi nabierały coraz to nowej, głębszej jakości.

3. Somatyka i ciało – ciało to pojazd, którym podróżujesz przez życie. Ten wartościowy moduł da Ci szereg prostych do wprowadzenia i piorunująco skutecznych strategii jak zrobić najlepszy użytek w kontekście realizacji Twoich zamierzeń w drodze do sukcesu. Dowiesz się jak dbać o ten pojazd, generować dodatkową moc z jego silników i jak go umiejętnie prowadzić, aby służył Ci przez lata.

4. Auto-coaching - dowiesz w jaki sposób pozbyć się wewnętrznych ograniczeń i zamienić je w efektywne zasoby, tak by z łatwością osiągać najważniejsze cele; nauczysz się zauważać metody autosabotażu i uświadamiając je sobie, wejdziesz na zupełnie inną drogę skupienia na rezultatach i mierzalnych wynikach

5. Komunikacja – ponieważ od jakości Twojej komunikacji (zarówno tej werbalnej i niewerbalnej) będzie zależeć Twoja siła przekonywania, elastyczność w wychodzeniu z konfliktów, charyzma i wiele innych. Aby dać Ci zestaw bardzo konkretnych umiejętności, w krótkim czasie i stworzyć optymalne warunki do ich przyswojenia, przygotowaliśmy wyjątkowy moduł z teatru improwizacyjnego, na którym będziesz trenował gesty, głos, ciało i emocje. Wchodził w zasobne stany, oraz integrował „cienie” aby zyskać większą spójność na drodze do celu.

Ten warsztat to pigułka wypełniona strategiami tych, co osiągają wyniki - w każdym możliwym kontekście. Skorzystasz niezależnie od tego, gdzie i z kim pracujesz, co robisz i jakie masz plany. Każdy z nas chce być efektywny w tym co robi, a to, jak to osiągnąć, ma swoją strukturę. Naucz się jej!


Obrazek


Logistyka, zapisy i terminy znajdziesz na:
www.eddu.pl

Temat: Ogłoszenia

GENERALI FINANCE SP. Z O.O. jako Międzynarodowa Instytucja finansowa w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko:
• DORADCA KLIENTA
Wymagania i oczekiwania od kandydatów:
• Wykształcenie średnie
• Komunikatywność
• Zorientowanie na sukces
• Niekaralność
• Samodyscyplina
• Gotowość podnoszenia kwalifikacji, otwarcia działalności gospodarczej
• Mile widziane doświadczenie w kontaktach z klientami
Oferujemy:
• Pracę w renomowanej firmie
• Bezpłatne szkolenia
• Jasne i przejrzyste zasady wynagrodzenia
• Elastyczny czas pracy
• Możliwość awansu
• Bardzo atrakcyjne systemy premiowe
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie życiorysu na poniższy adres e-mail manhattan.finance@poczta.fm lub marcin.ferster@generali.pl wraz ze stosowną klauzulą:
Mariusz K.

Mariusz K. Interdyscyplinarny
Manager projektów
PRINCE2, IPMA,
Agile...

Temat: Ogłoszenia

Witam, zachęcam do przejrzenia oferty studiów podyplomowych ZARZĄDZANIE PROJEKTEM
W ciągu 9 miesięcy trwania studiów:

1. Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych (wzór MEN)
2. Certyfikat PRINCE2® na poziomie Foundation (już w listopadzie 2012)
3. Certyfikat PRINCE2® na poziomie Practitioner (już w maju 2013)
4. Certyfikat WSZMiJO z języka angielskiego, potwierdzający znajomość specjalistycznego słownictwa projektowego

więcej informacji http://gallus.pl/Zarzadzanie-projektem-NOWOSC.html

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do