Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Ogłoszenia

SPECJALNA WAKACYJNA PROMOCJA CENOWA!

Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników


Obrazek


Certyfikowane szkolenie z diagnozowania talentów bez testów.

18-20 lipiec 2012, Wrocław


Szkolenie Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników to
najbardziej zaawansowane narzędziowo szkolenie z rekrutacji i selekcji pracowników, przygotowujące profesjonalistów do trafnego badania potencjału pracowniczego i diagnozowania talentów bez używania testów.

Czym wyróżnia się ta oferta?


- Proponujemy Ci najbardziej zaawansowane narzędziowo szkolenie z rekrutacji i selekcji pracowników w Polsce. Jako jedyny Instytut szkolimy Prezesów, Dyrektorów, Managerów jak skutecznie diagnozować talenty pracowników bez konieczności używania testów.

- Nasze podejście jest holistyczne. Łączymy wiedzę z psychologii, neurologii oraz zarządzania. Dzięki temu nasz program jest kompleksowy, spójny i głębszy niż tradycyjne szkolenia z zarządzania kadrami.

- Otrzymujesz Certyfikat który jest formalnym potwierdzeniem i gwarancją posiadania zaawansowanych umiejętności diagnozowania talentów w procesie rekrutacji i selekcji pracowników. Uprawnia on do posługiwania się zaawansowanymi technologiami i narzędziami oceny potencjału pracowniczego na rynku krajowym i zagranicznym.

- Liczba uczestników szkolenia jest ściśle ograniczona, co daje Tobie wyjątkowy czas i przestrzeń na zdobywanie wiedzy, doświadczanie całego procesu, praktyczne ćwiczenie poznawanych narzędzi, Twoje pytania i twórczą dyskusję.

- Jeśli jesteś coachem lub doradcą zawodowym to szkolenie Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników jest inwestycją w Twoją skuteczność w pomaganiu klientom w wyborze kierunku kształcenia, firmy, pracy, awansu i dalszego rozwoju.

- Jeśli jesteś Dyrektorem, Managerem, Specjalistą i podejmujesz decyzje o zatrudnianiu, awansowaniu i rozwoju pracowników poznanie tej Metodologii to klucz do skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi.

- GWARANTUJEMY CI 3 dni pełne twórczego zaangażowania, w trakcie których zaczniesz rozumieć zachowania Twoich pracowników, klientów, dostawców, szefa, współpracowników, znajomych, dzieci. Nauczysz się diagnozować i przewidywać zachowania innych i wykorzystywać ich naturalny potencjał w procesie osiągania celów indywidualnych, zespołowych i organizacyjnych.

Dla kogo:

Szkolenie
Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników to szkolenie dla Nowej Generacji Dyrektorów, Managerów, Specjalistów HR, Doradców Personalnych, Doradców Zawodowych i wszystkich zainteresowanych zdobyciem zaawansowanych umiejętności, skutecznego diagnozowania potencjału pracowniczego i NAJWAŻNIEJSZEGO CZYNNIKA – TALENTÓW, w procesie rekrutacji i selekcji pracowników.

Cele szkolenia:


- Nabycie umiejętności i postaw do samodzielnego diagnozowania potencjału pracowniczego i talentów w procesie rekrutacji i selekcji pracowników.

- Nabycie umiejętności kompleksowej Meta Analizy Stanowiska Pracy, umożliwiającej określanie szerokiego kontekstu wykonywania zadań i sporządzania kompletnej listy wymagań osobowych stanowiska pracy.

- Nabycie umiejętności precyzyjnego rozróżniania umiejętności od talentów w procesie zarządzania zasobami ludzkimi.

- Nabycie umiejętności tworzenia Meta Profili Kompetencyjnych umożliwiających skuteczne zatrudnianie, awansowanie i rozwój pracowników.

- Nabycie umiejętności konstruowania Meta Ogłoszeń o Pracę, wykorzystujących najnowszą wiedzę na temat funkcjonowania ludzkiego umysłu, umożliwiających przyciąganie do firmy najlepszych pracowników.

- Opanowanie najskuteczniejszych technik Meta Selekcji Pracowników, wykorzystywanych przez czołowych managerów świata.

- Opanowanie zaawansowanych technik Meta Selekcji Pracowników (Meta Pytań, Analizy Predykatów, Ukrytej Analizy Predykatów), umożliwiających skuteczne diagnozowanie talentów w czasie krótszym niż 1 h bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy.

- Trening umiejętności oceny kompetencji i diagnozowania potencjału pracowniczego, w zaawansowanych symulacjach biznesowych.


Program Szkolenia Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników:

I. Co czołowi managerowie świata robią inaczej? - Zasady rekrutacji i selekcji pracowników wykorzystywane przez czołowych managerów i specjalistów świata.


- Dlaczego 80% pracowników pracuje dzisiaj na niewłaściwych stanowiskach pracy?

- Czym różnią się umiejętności od talentów?

- Zasady zatrudniania, awansowania i rozwoju pracowników, wykorzystywane przez czołowych managerów i specjalistów świata.

II. Praktyka biznesowa: Nabycie umiejętności wykorzystywania najskuteczniejszych pytań rekrutacyjnych w procesie rekrutacji i selekcji pracowników.

- Przegląd najskuteczniejszych pytań selekcyjnych, od pytań biograficznych, sondujących po hipotetyczne i odwołujące się do zachowań.

- Określenie zalet i wad każdego typu pytań.

- Wartość predykcyjna i użyteczność poszczególnych pytań rekrutacyjnych, w procesie oceny kompetencji i diagnozowania potencjału pracowniczego.

- Praktyczne ćwiczenia: Wykorzystywanie pytań rekrutacyjnych w procesie selekcji pracowników.

III. Talenty pracowników – NAJWAŻNIEJSZY CZYNNIK, na którym opierają proces rekrutacji i selekcji pracowników czołowi managerowie i specjaliści świata

- Czym są Talenty?

- Definicja talentów – dowiedz się jak definiują Talenty czołowi managerowie i specjaliści na świecie?

- Talenty i ich wpływ na procesy myślenia, oceny, komunikacji, motywacji i zachowania pracowników w środowisku pracy.

IV. Praktyka biznesowa: Nabycie zaawansowanych umiejętności diagnozowania Talentów bez testów w procesie Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników

- Talenty - Charakterystyka 48 Talentów.

- Meta Pytania – poznaj najskuteczniejsze pytania rekrutacyjne, umożliwiające diagnozowanie Talentów w czasie krótszym niż 1 h, bez konieczności używania jakichkolwiek testów czy kwestionariuszy.

- Wzorce identyfikacji Talentów - opanuj wzorce identyfikacji każdego z Talentów w procesie Meta Selekcji Pracowników.

- Diagnozowanie Talentów - zaawansowane symulacje i diagnozowanie Talentów w procesie Meta Selekcji Pracowników.

- Zaawansowane umiejętności diagnozowania talentów – opanuj zaawansowane umiejętności diagnozowania wielu Talentów w odpowiedzi na jedno Meta Pytanie.

V. Praktyka biznesowa: Nabycie umiejętności Meta Analizy Stanowiska Pracy

- 2 – etapowa Procedura kompleksowej Meta Analizy Stanowiska Pracy.

- Określanie szerokiego kontekstu wykonywania zadań na analizowanym stanowisku pracy: cel, zakres współpracy, podległość, czynniki motywujące, demotywujące, środowiskowe, podstawowe obowiązki na stanowisku pacy.

- Szczegółowa analiza każdego z obowiązków wraz z kryteriami behawioralnymi.

- Kompletna analiza potrzebnej wiedzy, umiejętności i doświadczenia niezbędnych do wykonania zadań w ramach każdego obowiązku.

- Umiejętność przekładania kompetencji na potrzebne Talenty.

- Określanie Talentów koniecznych do osiągania sukcesów na danym stanowisku pracy.

- Praktyczne Ćwiczenia - Meta Analiza Stanowiska Pracy na przykładach konkretnych stanowisk pracy.

VI. Praktyka biznesowa: Nabycie umiejętności konstruowania Meta Profilów Kompetencyjnych

- Zasady tworzenia Meta Profilu Kompetencyjnego.

- 7-puktowy Meta Plan jako podstawa tworzenia kompletnego Meta Profilu Kompetencyjnego.

- Praktyczne ćwiczenia - tworzenie Meta Profili Kompetencyjnych zawierających kompletne wymagania osobowe na przykładach konkretnych stanowisk pracy.

VII. Praktyka biznesowa: Meta Rekrutacja Pracowników - Nabycie umiejętności tworzenie Meta Ogłoszeń o Pracę i przyciągania do firmy najlepszych pracowników

- Osobowość Języka – Poznanie wzorców Osobowości Języka i ich wpływu na proces postrzegania, oceny, emocji, komunikacji i przekonywania pracowników w środowisku pracy.

- Procedura tworzenia Meta Ogłoszeń o Pracę z wykorzystaniem wzorców Osobowości Języka.

- Praktyczne ćwiczenia - ocena i konstruowanie Meta Ogłoszeń o Pracę na konkretne stanowiska pracy.

VIII. Meta Selekcja Pracowników

- Skuteczna procedura Meta Selekcji Pracowników.

- Przegląd najskuteczniejszych metod i technik selekcji pracowników.

- Przegląd wywiadów selekcyjnych i ich wartość predykcyjna: wywiad biograficzny, odwołujący się do czynników oceny, sytuacyjny, behawioralny.

- Wybór i optymalizacja metod i technik Meta Selekcji Pracowników w zależności od wymagań osobowych stanowiska pracy.

IX. Praktyka biznesowa: Nabycie zaawansowanych umiejętności selekcji pracowników umożliwiających diagnozowanie talentów na odległość

- Zaawansowane wykorzystywanie Meta Pytań w procesie Meta Selekcji Pracowników.

- Zastosowanie Analizy Predykatów i diagnozowanie Talentów w dokumentach aplikacyjnych oraz w zwykłej rozmowie.

- Zastosowanie Ukrytej Analizy Predykatów i diagnozowanie Talentów na długo przed zaproszeniem osoby na wywiad selekcyjny.

- Praktyczne ćwiczenia – Diagnozowanie talentów w dokumentach aplikacyjnych, zwykłej rozmowie oraz na długo przed zaproszeniem osoby na formalny wywiad selekcyjny.

X. Meta Wywiad Selekcyjny

- Etapy Meta Wywiadu Selekcyjnego.

- Savoir-vivre – czyli dbałość o wizerunek firmy w procesie selekcji pracowników.

- Organizacja czasu i przestrzeni (psychogeografia) w trackie Meta Wywiadu Selekcyjnego.

- Diagnoza wiedzy, umiejętności i doświadczenia w trakcie Meta Wywiadu Selekcyjnego.

- Wykorzystywanie Meta Pytań i diagnozowanie Talentów w procesie Meta Wywiadu Selekcyjnego.

- Zaawansowane umiejętności komunikacyjne (Systemy Reprezentacji, Pacing, Mirroring Leading, Psychogeografia), ułatwiające diagnozowanie potencjału pracowniczego.

- Najczęściej popełniane błędy w trakcie Meta Wywiadu Selekcyjnego: Efekt podobieństwa, Rogu, Aureoli, Zawiedzionych oczekiwań, Krótkiej pamięci, Nastroju.

XI. Praktyka biznesowa: Nabycie umiejętności przeprowadzania Meta Wywiadu Selekcyjnego oraz skutecznego diagnozowania talentów i potencjału pracowniczego

- Praktyczne ćwiczenia - Zaawansowane symulacje Meta Wywiadu Selekcyjnego na przykładach konkretnych stanowisk pracy.

Gdzie, kiedy, wartość inwestycji:

We Wrocławiu, w dniach 18 – 20 lipiec 2012 r. Do 13 lipca wartość inwestycji w szkolenie to – 2470 zł, później jeśli będą jeszcze wolne miejsca 2970 zł.

Specjalna Wakacyjna Oferta Cenowa — Przy zgłoszeniu 2 osób — cena szkolenia dla drugiej osoby 50% taniej. Przy zgłoszeniu 3 osób — trzecia osoba uczestniczy w szkoleniu za darmo!


Wartość szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały szkoleniowe (skrypt, gotowe procedury i narzędzia organizatorskie, narzędzia diagnostyczne, dodatkowe ćwiczenia) oraz bogaty catering (kawa, herbata, owoce, soki, woda, słodycze).

Dodatkowe informacje i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie:

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Projektowanie planów ciągłości działania
Business continuity plans
12-13 lipca 2012r., Warszawa


Zapewnianie ciągłości działania organizacji jest najpoważniejszym wyzwaniem w zarządzaniu, wiedza z tego zakresu rozwija się bardzo dynamicznie, specjaliści od tego zagadnienia są coraz bardziej poszukiwani na rynku pracy. Poznanie problematyki zarządzania zapewnianiem ciągłości działania prowadzi do zrozumienia samej istoty funkcjonowania organizacji i głównego wyzwania co do zarządzania nią. Szkolenie przygotowuje do korzystania z wzorców dobrych praktyk z zapewniania ciągłości działania (normy BS 25999, BS 25777), a także ryzyka (ISO 27005, ISO 31000) i bezpieczeństwa (ISO 27001, ISO 27002). Program->

Do udziału w szkoleniu zapraszamy specjalistów i managerów:

- zarządzania ryzykiem
- zarządzania kryzysowego
- zarządzania bezpieczeństwem
- zarządzania ciągłością działania w sektorach: finansowym, przemysłowym i w administracji

Umiejętności, które nabędą uczestnicy szkolenia:

- Umiejętność opisywania procesów biznesowych
- Identyfikowanie ich zagrożeń i podatności
- Wyznaczanie wymagań zapewniania ciągłości
- Definiowanie polityki zapewniania ciągłości działania
- Określanie zakresu dokumentacji planów ciągłości działania
- Projektowanie scenariuszy awaryjnych
- Projektowanie testów scenariuszy i posługiwanie się nimi

Szkolenia ma formę wykładu połączonego z warsztatami. Zagadnienia omawiane są w formie kilkunastominutowego wykładu, po czym następują ćwiczenia. Szkoelnie trwa dwa dni. Uczestnicy mają zapewnione przerwywy kawowe, lunch, certyfikat i uczestnictwa oraz maetriały szkoleniowe.

Oferta First Minute dla osób, które zgłoszą chęć uczestnictwa do 27.04.2012r. Zniżki przy zgłoszeniu większej liczby uczestników.

Możliwość organizacji szkolenia wewnętrznego dedykowanego Państwa firmie.

Rejestracja->
Kamila Gut edytował(a) ten post dnia 25.06.12 o godzinie 15:02

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą budowy aplikacji dedykowanych (szytych na miarę) - również CRM - http://valcomsoft.com/pl/Adrian Kowalkowski edytował(a) ten post dnia 19.04.13 o godzinie 12:39

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

zapraszam na szkolenia i konsultacje z zakresu efektywnego zarządzania z wykorzystaniem map strukturalnych (idea mindmapping w biznesie) - lokalizacja dowolna :)


Obrazek


pozdrawiam
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Ogłoszenia

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Inteligencja relacji


Obrazek


W domu, w szkole, w pracy, na ulicy, w Internecie, w sklepie są ludzie, rozmawiają, poznają się, budują relacje. Chłopak, dziewczyna, przyjaciel, przyjaciółka, mąż i żona, dzieci, rodzice, nieznajomi – Każdy z nas codziennie nawiązuje relacje z innymi ludźmi, a ich jakość… no właśnie co z jakością?

Zapraszam Cię na najbliższy klub gdzie dowiesz się jak wznosić swoje relacje na wyższe poziomy a ponad to:

-> doświadczysz jak całym sobą czuć i przeżywać rolę, którą odgrywasz - to absolutna podstawa do wygenerowania silnego stanu, który magnetycznie przyciąga inne osoby,

-> nauczysz się i przećwiczysz z innymi, zasady tworzenia mądrych relacji, opartych na: otwartości i uczciwym rozmawianiu o swoich uczuciach przez co stworzysz solidny fundament do budowania kolejnych istotnych dla Ciebie aspektów dalszej relacji,

-> zrozumiesz różnicę w odbiorze ludzi na poziomie intencji i zachowania przez co łatwiej będziesz się dogadywał,

-> będziemy brali pod lupę najczęściej występujące mechanizmy które funkcjonują w związkach (kłótnie, kat-ofiara, nauczyciel-uczeń, uległy-poddany) oraz poznasz narzędzia jak z nich wychodzić,

-> odkryjesz swoje oczekiwania na poziomie wartości, będziesz mógł świadomie nimi zarządzać przez co łatwiej będziesz komunikował to co jest dla Ciebie istotne w relacjach z innymi

-> okodkryjesz lustro, jakim druga osoba jest dla ciebie i zrozumiesz jak uczyć się od każdej napotkanej osoby

Inwestycja:
39 zł

Logistyka, zapisy i terminy znajdziesz na:
www.eddu.pl
Krzysztof Matyja

Krzysztof Matyja Business Development
Director, Managing
Director, Sales D...

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Podejmę współprace w sprzedaży:

Jeśli szukacie partnera w celu rozwoju swojego biznesu w dzedzinie sprzedaży, hr oraz zarzadznia to chętnie poddziele się z Państwem swoim doświadczenie i wiedzą.

SALES FOR powstała z myślą o firmach, które borykają się z wykorzystaniem potencjału działu sprzedaży w 100%.

Dostarczając elastycznyne rozwiązwiązania, umożliwiam redukcję kosztów kadrowych oraz istotne skrócenie czas pozyskania wartościnowych pracowników. Oferuję Państwu doskonałe narzędzie pozwalające na rozwiązanie szeregu problemów stojących przed współczesnymi polskimi firmami.

SALES FOR, rozumiejąc te wyzwania, proponuje swoje usługi oddając do dyspozycji profesjonalny personel, który doradzi wybór najbardziej efektywnych rozwiązań dla Waszego przedsiębiorstwa.

Zapraszam do współpracy
krzysztof.matyja@salesfor.pl
http://salesfor.pl

Temat: Ogłoszenia

Akredytowane szkolenia z zarządzania dostępne w całej Polsce


Obrazek


Okres wakacyjny to często czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Warto więc go wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy. My w czasie wakacji zajmiemy się rozwojem Państwa profesjonalnych kwalifikacji.

Proponujemy kompleksowe pakiety rozwojowe, zawierające m.in. szkolenia z wybranego standardu zarządzania: PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® (akredytowane przez APMG), prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzające wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu.

Wakacyjne terminy szkoleń otwartych, organizowane przez skills® :

PRINCE2®: 09-13.07.2012; 23-27.07.2012;
06-10.08.2012; 20-24.08.2012

P3O®: 02-06.07.2012

MSP®: 30.07-02.08.2012

Chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy ciekawe rozwiązanie - powyższe szkolenia dostępne są "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet. Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie Państwu wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy ze skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
Edward M.

Edward M. Wieśniak z wyboru.
Prowadzę własną
firmę. Specjalista
w...

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję w Krakowie lub w okolicy firmy z branży technicznej posiadającej niewielkie zaplecze warsztatowe lub planującej poszerzenie swojej oferty rynkowej . Możliwe również inne oferty nawet samego finansowania produkcji.
Nowy wyrób, produkcja prosta, duży nowy rynek zbytu z tendencją wzrostową (OZE), możliwość kompleksowej dużej oferty rynkowej. Zapewniony nadzór autorski.
Informacje wyłącznie na e-mail podany na priv.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam Państwa na jedno z najbardziej polecanych szkoleń Akademii Biznesu MDDP, tylko teraz w promocyjnej cenie:

Kierowanie zespołem pracowniczym!

Cel szkolenia

• Umożliwienie Uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem.
• Pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać.
• Poznanie metod motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu.
• Rozwijanie umiejętności określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań.
• Poznanie sposobów formułowania celów i ustalania priorytetów.
• Pogłębienie umiejętności w zakresie stosowania technik pracy zespołowej w rozwiązywaniu problemów.
• Rozwinięcie umiejętności przełamywania barier komunikacyjnych.
• Nabycie wiedzy i umiejętności pozwalających na sprawne przeprowadzenie rozmowy indywidualnej z pracownikiem.
• Poznanie metod zainicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród Uczestników.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa:
• jednej osoby 1390 zł + 23% VAT

PROMOCJA

Jeśli Państwo skontaktują się ze mną, gwarantuję zniżkę w wysokości 400 zł! Promocja jedynie na podane niżej terminy szkolenia.


Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, wydanie certyfikatu ukończenia szkolenia.

Terminy2012.07.12 - 2012.07.13 Wrocław (SOM 12100)
2012.08.23 - 2012.08.24 Warszawa (SOM 12102)
2012.09.24 - 2012.09.25 Poznań (SOM 12103)

W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży

MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1247,Kie...
Olga Sztykowa

Olga Sztykowa BAMT,specjalista ds
sprzedazy szkoleń

Temat: Ogłoszenia

BAMT
Zaprasza na najbliższe szkolenia!

Modelowanie procesów biznesowych z wykorzystaniem BPMN

Cykl składający się z dwóch modułów:

I moduł: Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN 2.0
Terminy: 16-18.07, 29-31.08, 26-28.09

II moduł: Symulacja Procesów z modeli BPMN 2.0
Terminy: 30.07-1.08 , 12-14.09, 10-12.10

Po ukończeniu całego cyklu każdy uczestnik otrzyma certyfikat "Analityk Procesów Biznesowych"

POGRAM SZKOLENIA I MODULU
. Podstawy modelowania procesów biznesowych.
1.1. Czym jest proces biznesowy?
1.2. Czym jest model procesów biznesowych.
1.3. Modelowanie jako projekt.
1.4. Identyfikacja procesów.
1.5. Struktura modelu procesów biznesowych.
1.6. Metody opisu procesów.
2. Modelowanie procesów przy wykorzystaniu notacji BPMN
2.1. Zakres zastosowania notacji BPMN
2.2. Diagramy BPD (ang. Business Process Diagram)
2.3. Obiekty na diagramie BPD
2.3.1. Zdarzenia i ich rodzaje
2.3.1.1. Zdarzenia początkowe
2.3.1.2. Zdarzenia pośrednie
2.3.1.3. Zdarzenia końcowe
2.3.2. Aktywności
2.3.2.1. Procesy w BPMN
2.3.2.2. Podprocesy
2.3.2.3. Podprocesy jako transakcje
2.3.2.4. Zadania
2.3.2.5. Znaczniki dla aktywności
2.3.3. Bramki
2.3.3.1. Bramki XOR wyzwalane danymi i zdarzeniami
2.3.3.2. Bramki OR
2.3.3.3. Bramki AND
2.3.3.4. Bramki złożone
2.3.4. Artefakty i ich rodzaje
2.4. Połączenia na diagramie BPD
2.4.1. Połączenie sekwencyjne
2.4.1.1. Przepływy normalne
2.4.1.2. Przepływy warunkowe
2.4.2. Przepływy informacji
2.4.3. Asocjacje
3. Wzorce procesowe
3.1. Czym są wzorce procesowe?
3.2. Rodzaje i implementacja wzorców w BPMN

PROGRAM SZKOLENIA II MODULU:
1. Przypomnienie zasad zarządzania procesowego.

2. Przedstawienie metodyki BPMN i Swimlane.
3. Cel symulacji.
4. Identyfikacja istotnych elementów na potrzeby symulacji procesu
5. Wspólny opis wybranego procesu.
6. Samodzielna identyfikacja i opis wybranego procesu.
7. Analiza wykonanych opisów.
8. Parametryzacja procesu
8.1. Zasoby
8.2. Czynności
8.3. Czas
8.4. Generatory
8.5. Atrybuty
8.6. Scenariusze
9. Symulacja procesu
10. Analiza wyników / projektowanie raportów
11. Samodzielna parametryzacja procesu
12. Samodzielne symulacje
13. Wspólna analiza

--
Kontakt:
Olga Sztykowa
tel.224273708
kom.794714573
mail.:olga.sztykowa@software.com.pl
http://bamt.pl/wydarzenia/885-II_modul__Symulacja

http://bamt.pl/
Aleksandra Ochal

Aleksandra Ochal Koordynator Biura
EFS

Temat: Ogłoszenia

PRINCE2 Foundation-certyfikowane szkolenie z egzaminem realizowane w ramach projektu EFS.

Oferta kierowana do osób: samozatrudnionych, pracowników mikro-, małych firm /do 49 os./.
Projekt w 80% dofinansowany, opłata 315,65 pln.

Terminy: 16-18.07.2012.
25-27.07.2012
30.07-02.08.2012
31.07-2.08.2012
8-10.08.2012
7-09.08.2012
22-24.08.2012
28.-30.08.2012
29-31.08.2012
3-5.09.2012
oraz kolejne w późniejszych terminach...

Szczegóły na:
http://szkolenia.altkom.pl/projekt-lodzki-transformacj...

Zajęcia i egzaminy realizujemy w centrum Łodzi w klimatyzowanych salach:)

ZAPRASZAM SERDECZNIE
Aleksandra Ochal, Koordynator Projektu,
Altkom Akademia Łódź, Al. Kościuszki 103/105
042 290 99 02, 609 191 257

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

JUŻ TERAZ W NASZEJ OFERCIE PAKIET SZKOLEŃ PRINCE2® W TYDZIEŃ !!!

Serdecznie zapraszamy na szkolenie akredytowane z metodyki PRINCE2® łączące oba poziomy zaawansowania: Foundation oraz Practitioner. Kurs trwający 5 dni oferujemy Państwu w promocyjnej cenie 3800 zł netto. Zaledwie w tydzień możecie Państwo zostać posiadaczami międzynarodowych certyfikatów APM Group obu poziomów: PRINCE2® Foundation oraz PRINE2® Practitioner.

Najbliższe szkolenie odbędzie się w Krakowie w terminie 23-27.07.2012r.

Oferujemy również Państwu możliwość wzięcia w jednej części kursu PRINCE2®Foundation lub PRINCE2®Practitioner z 10% rabatem.

Szkolenie PRINCE2®Foundation 2340 PLN netto ( cena standardowa 2600 PLN netto)
Szkolenie PRINE2® Practitioner 1980 PLN netto ( cena standardowa 2200 PLN netto)

Adresaci
Szkolenie skierowane jest do osób, które:
• są kierownikami projektów
• są członkami zespołów projektowych
• są menedżerami zaangażowanymi w proces wsparcia i nadzoru kierownika projektu
• chcą podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami

Korzyści
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:
• potrafił wykorzystać techniki i narzędzia stosowane w projektach realizowanych zgodnie z PRINCE2®
• potrafił dobrać odpowiednie elementy metodyki PRINCE2® do określonych sytuacji w projekcie
• efektywniej zarządzał ryzykiem zarówno biznesowym, jak i projektowym
• potrafił kontrolować przebieg projektu

W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Kontakt z biurem:
e-mail: biuro@inprogress.pl
tel.: 123 579 579
strona internetowa:
http://inprogress.pl

PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). Swirl logo™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).
Aleksandra Ochal

Aleksandra Ochal Koordynator Biura
EFS

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na PRINCE2 Foundation z certyfikowanym egzaminem - szkolenie realizowane w projekcie EFS.

Adresatami są samozatrudnieni lub pracownicy mikro- i małych firm.

Szczegóły znajdziecie na
http://szkolenia.altkom.pl/projekt-lodzki-transformacj...

Zapraszam serdecznie.

Biuro Projektu

Altkom Akademia
Łódź, Al. Kościuszki 103/105
042 290 99 02, 609 191 257

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

JUŻ TERAZ W NASZEJ OFERCIE PAKIET SZKOLEŃ PRINCE2® W TYDZIEŃ !!!

Serdecznie zapraszamy na szkolenie akredytowane z metodyki PRINCE2® łączące oba poziomy zaawansowania: Foundation oraz Practitioner. Kurs trwający 5 dni oferujemy Państwu w promocyjnej cenie 3800 zł netto. Zaledwie w tydzień możecie Państwo zostać posiadaczami międzynarodowych certyfikatów APM Group obu poziomów: PRINCE2® Foundation oraz PRINCE2® Practitioner.

Najbliższe szkolenie odbędzie się w Krakowie w terminie 23-27.07.2012r.

Oferujemy również Państwu możliwość wzięcia w jednej części kursu P2®Foundation lub P2®Practitioner z 10% rabatem.

Szkolenie PRINCE2®Foundation 2340 PLNnetto (Cena standardowa 2600 PLN netto)
Szkolenie PRINE2® Practitioner 1980 PLN netto (Cena standardowa 2200 PLN netto)

Adresaci
Szkolenie skierowane jest do osób, które:
• są kierownikami projektów
• są członkami zespołów projektowych
• są menedżerami zaangażowanymi w proces wsparcia i nadzoru kierownika projektu
• chcą podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami

Korzyści
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:
• potrafił wykorzystać techniki i narzędzia stosowane w projektach realizowanych zgodnie z PRINCE2®
• potrafił dobrać odpowiednie elementy metodyki PRINCE2® do określonych sytuacji w projekcie
• efektywniej zarządzał ryzykiem zarówno biznesowym, jak i projektowym
• potrafił kontrolować przebieg projektu

W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Kontakt z biurem:
e-mail: biuro@inprogress.pl
tel.: 123 579 579
strona internetowa: http://inprogress.pl

PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). Swirl logo™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej).

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 18.07.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 20.07.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w miesiącach sierpień-wrzesień; dokładne daty zostaną wyznaczone po konsultacjach z Uczestnikami.
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do współpracy firmy, które chcą rozwijać podnosić swoje wyniki sprzedaży, usprawnić zarządzanie, podnieść kompetencje pracowników. Zachęcam do bezpośredniej współpracy z trenerem sprzedaży i zarządzania. Oferuję szkolenia dla handlowców, menedżerów, pracowników biurowych i produkcyjnych, zarządzanie działami call-center, współpracę menedżerską, tworzenie strategii sprzedaży, mentoring, tworzenie systemów franczyzowych, motywacyjnych. Już dziś warto zaplanować przyszłe wyniki. Zapraszam do kontaktu i współpracy.
Łukasz Zegar
tel. 695931276
strona: http://lukasz-zegar.eu
e-mail: l.zegar@lukasz-zegar.eu

Temat: Ogłoszenia

Akredytowane szkolenia z zarządzania projektami


Obrazek


Chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w lipcowych i sierpniowych akredytowanych szkoleniach z zakresu zarządzania, jakie organizuje firma skills®.

Proponujemy kompleksowe pakiety rozwojowe, zawierające m.in. akredytowane szkolenia z zarządzania projektami PRINCE2®, prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzające wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie odpowiedniej wiedzy oraz certyfikatu.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych ze standardu PRINCE2®:

09-13.07.2012;
23-27.07.2012;
06-10.08.2012;
20-24.08.2012

Szkolenia te dostępne są również przez Internet - "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce. Szczegółowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Dodatkowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663


Zapraszamy do współpracy
Zaspół skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
Wojciech D.

Wojciech D. Inicjator, Rewolucja
w Edukacji

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do odwiedzenia BIZNESBLOGA Uczelni Łazarskiego – miejsca codziennej wymiany wiedzy i prowadzenia dyskusji dla przedsiębiorców, przywódców, kadry zarządzającej, menedżerów i ekspertów.

Inspiracją do powstania BIZNESBLOGA był HBR Blog Network amerykańskiej Harvard Business School.

Wśród naszych autorów znajdują się już m.in. Profesor Andrzej Blikle, Mik Kuczkiewicz (Prezes, Hay Group Polska) oraz Aleksander Romanowski (Prezes, Platinum Fund 24 S.A).

Jeśli i Ty chcesz wejść w poczet autorów BIZNESBLOGA, skontaktuj się pod adresem wojciech.dudziak@lazarski.pl

ps. zapraszamy też na nasz mikroblog na Goldenline
Anita Kijanka

Anita Kijanka Public Relations

Temat: Ogłoszenia

Proseed: numer 23. już na rynku

Do czytelników trafia właśnie najnowszy numer magazynu Proseed a w nim: pierwszy w Polsce wywiad z Mamoonem Hamidem, człowiekiem, który ma na koncie same trafione inwestycje - w tym sprzedanego za 1,2 mld $ Yammera. Z okładki patrzy prezes e-point, Marcin Żuchowicz. Facet, który poznał biznesowe dno. I zostawił je za sobą, idąc do przodu i nie oglądając się na konkurencję. Jerry Colonna nie owija w bawełnę: "Idźcie pracować na poczcie, jeśli boicie się ryzyka".

Oprócz tego jak zwykle – porady, felietony Grodzickiego, Wesołowskiego i naszego nowego nabytku - Grzegorza Biolika. Piszemy też o konwersji w e-commerce, dylematach startupów (dzięki Richardowi Lucasowi).

To jubileuszowy numer – pierwszy Proseed wyszedł dwa lata temu. Ten z oznaczeniem 23 przeszedł lekki lifting. Nowy layout oznacza więcej treści o ludziach, którzy robią prawdziwy biznes, ideach zmieniających świat, modelach i strategiach biznesowych. To 92 strony inspiracji.

Magazyn Proseed można zaprenumerować przez stronę proseedmag.pl/prenumerata Polecamy też wersję audio – to wszystkie treści magazynu w audiobooku, czytanym przez lektora, subskrypcję wersji PDF i śledzenie newsów na stronie proseedmag.pl

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do