Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Inteligencja emocjonalna

Emocje to jedne z najbardziej pierwotnych procesów, które towarzyszą nam od początku ludzkości. Ludzie często z braku podstawowej wiedzy o działaniu własnych emocji nie mają dostępu do korzyści płynących ze świadomego ich używania.

Jeśli chcesz nauczyć się zarządzać swoimi emocjami, mieć większy wpływ na swoje życie, nauczyć się, w jaki sposób budować zasobne stany emocjonalne i korzystać z nich w różnych obszarach w swoim życiu: od szkoły, przez pracę, dom, rodzinę i związki, aż po relację z samym sobą. Przyjdź na najbliższy klub EDDU i naucz się efektywnie zarządzać swoimi emocjami, a ponadto:
Nauczysz się rozpoznawać i wybierać źródło swojej automotywacji, dzięki czemu znacznie szybciej będziesz osiągał to, co sobie założyłeś i jednocześnie zyskasz czas dla siebie,
Dowiesz się, w jaki sposób integrować emocje, które wyparłeś ze swojego życia,
Zyskasz nowe sposoby na radzenie sobie w sytuacjach stresowych, dzięki czemu zyskasz większe pole działania, do którego nie dawałeś sobie wcześniej dostępu,
Będziesz wykonywał ćwiczenia obserwacji emocji, dialogów wewnętrznych i obrazów, dzięki czemu zyskasz dystans i paletę możliwości wpływu na własne samopoczucie,
Będziesz ćwiczył ekspresję poprzez wchodzenie w pełną paletę stanów emocjonalnych, pozwalając sobie na integrację tych emocji, których chcesz, by było więcej w Twoim życiu.


Obrazek


To szkolenie to, żywa interakcja i wprowadzanie wiedzy w praktyce. Tego nie zapewni Ci żadna książka. Dołącz do grona ludzi, którzy korzystają z poznanej wiedzy w swoim życiu i zacznij jej używać jeszcze tego samego dnia.

Inwestycja:
39 zł


Logistykę, zapisy i termin klubu w Twoim mieście znajdziesz na:
www.eddu.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012, informacje o kolejnych miastach i terminach dostępne na naszej stronie

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na wyjątkowe szkolenie!
Informację na temat szkolenia znajdziesz tutaj .
Pozdrawiam
Marcin S. Kołosowski

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 29 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

Zarządzanie stresem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 12 lipiec 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkachoraz jak otworzyć się na
zmiany. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu.
Podczas warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Korzyścią ze szkolenia jest większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod
zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Dla kogo:

Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby radzić sobie lepiej z codziennym stresem.
Mogą być to osoby zarówno pracujące w stresującym zawodzie, środowisku jak również takie, które
czują wewnętrzną potrzebę zapanowania nad emocjami życia prywatnego.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Stres a zespół
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza
• Trening Jacobsona

5.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 15:15

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szukam osoby doświadczonej w branży odzieżowej, która pomoże rozbudować istniejącą, dobrze prosperującą markę.
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: Ogłoszenia

Natalia K.:
Szukam osoby doświadczonej w branży odzieżowej, która pomoże rozbudować istniejącą, dobrze prosperującą markę.
A dokładniej o co chodzi? krystian.pluciak@solutio.pl

Temat: Ogłoszenia

Akredytowane szkolenia z zarządzania dostępne w całej Polsce


Obrazek


Zajmujemy się kompleksowym rozwojem Twoich kwalifikacji, dlatego proponujemy specjalne pakiety rozwojowe, zawierające m.in. szkolenia z wybranego standardu zarządzania: PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® (akredytowane przez APMG) które są prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzają wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu i zwiększenie swojej wartości na rynku pracy oraz u pracodawcy.

Chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy ciekawe rozwiązanie - szkolenia dostępne są "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet. Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Najbliższe terminy szkoleń otwartych, organizowanych przez skills® :

PRINCE2®: 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012;
06-10.08.2012; 20-24.08.2012

P3O®: 02-06.07.2012

MSP®: 30.07-02.08.2012

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663.


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie zarówno oszczędność czasu, jak i wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy ze skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 21.06.12 o godzinie 15:36

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Ofertą objęci są Klienci, którzy prowadzą działalność gospodarczą nie dłużej niż 2 lata.
Promocja trwa od 20 czerwca 2012 r. do 20 września 2012 r.
Firmy, które w tym czasie dokonają zakupu usług objętych promocją otrzymają zniżkę w wysokości 50%.

Usługi objęte ofertą:
- dostęp do przetargów i wyników przetargów
- radar przetargowy
- profesjonalna wizytówka www firmy

Szczegóły oferty
http://www.informatorprzetargowy.pl/promocja--and-mlod...

Pozdrawiam,
Tomasz Hołówko - InformatorPrzetargowy.pl
Bożena S.

Bożena S. Turystyka, eventy,
integracje,
szkolenia.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na szkolenie:
Sytuacje kryzysowe - zarządzanie i budowanie wizerunku, Poznań, 2-3.07.2012
Program i zapisy
Korzyści ze szkoleń:
Zbudowanie bazy potencjalnych zagrożeń kryzysowych oraz planów zapobiegania ich zaistnieniu
Możliwość korzystania z przygotowanych scenariuszy działania, co zwiększa szybkość i podnosi efektywność podejmowanych inicjatyw
Przygotowanie do komunikowania się z pracownikami w trakcie sytuacji kryzysowych
Przygotowanie do komunikowania się z przedstawicielami mediów i organizacji współpracujących w sytuacjach kryzysowych
Zebranie wytycznych do planowania procesu zmian wewnętrznych wywołanych przez zaistnienie sytuacji kryzysowej

Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:

Trening asertywności 28.06.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.

Trening umiejętności menedżerskich 29.06.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych.
Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 13:31

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam i pozdrawiam!
Stiforp może być szczególnie interesująca dla osób, które już robią MLM i chcą zautomatyzować system lub narzędzie seminarium należy wykorzystać do szkolenia swoich sieci.
Jest to pakiet narzędzi marketingowych dla internetu i wsparcia biznesowego.
Może także współpracować na arenie międzynarodowej.

System i plan marketingowy, każdy może przejść przez każdego wolnego rejestracji bezpłatnie wstępnych i dopiero wtedy można zdecydować, czy byłoby interesujące współpraca i narzędzia.
W administracji możliwe jest użycie strony tłumaczeń na język polski.

Prezentacja i możliwość FREE Pre-Enrollee- k system kontroli
(Wypełnij pola w polu FREE- TOUR - wpisz swój adres e-mail i kliknij przycisk Zaloguj się)

PREZENTACJA - http://michal8101.stiforpmovie.com/

Teraz możesz iść w każdej chwili teraz logowania systemu tutaj pod e-mail zarejestrowany.
Można dostać się do strony głównej: http://www.stiforp.com
(Wypełnij pola w polu Login Pre-Enrollee - wpisz swój adres e-mail i kliknij przycisk Zaloguj się)

Nad barem, można ustawić kompilator
Produkt - produkty-instrumenty, które aktywowane
PAY Plan - plan marketingowy i nagroda
Company Momentum - tutaj można zobaczyć statystyki spółki, ile osób wstępnie zarejestrowane zaraz po Tobie, zainteresowanych współpracą. Uwaga - ta statystyka nie oznacza, że ​​ci ludzie są w macierzy. Jest to globalny statystyka, która śledzi zainteresowanie ludzi z całego świata do Stiforp.
Genealogia - Po aktywacji kontakty są jednak pojawi się partnerów, że masz swoją działalność lub przyniósł wam, zaatakowany, na sponsorów powyżej. Zobaczysz swoją strukturę - jego sieci.
Moje Enrollers-człowiek, pod którego łącza, które pre-Registration = twój mentor przyszłość i sponsora
Rankingi liderów, najbardziej aktywnych partnerów na całym świecie
User Maintenance-Konserwacja użytkownik (Maintenance User) - Informacje
Join Now -Zarejestruj się już teraz - link do aktywacji - system rejestracji

Poszukujem aktywnych osób do promocji firmy w Internecie.
Julita Popowicz

Julita Popowicz Team Leader
www.workforus.pl 22
2668626

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Zapraszam do odwiedzenia strony http://workforus.pl

Work For Us świadczy kompleksowe usługi dla firm, w tym:
Usługi IT
- Email Marketingowy
- Pozycjonowanie TOP5, TOP10,
- Google AdWords,
- Sklepy internetowe, strony www
- Sprzedaż zasobów IT
Usługi CALL CENTER
• Wsparcie sprzedaży
- Umawianie spotkań
- Badanie rynku
- Weryfikacja baz danych
- Przyjmowanie zamówień, realizacja rezerwacji
• Obsługa klienta
- Infolinia
- ServiceDesk / HelpDesk
- Windykacja należności
- Wirtualne Biuro

Serdecznie zapraszam do kontaktu i nawiązania współpracy, ku zadowoleniu obu stron.

Pozdrawiam serdecznie
Julita Popowicz
j.popowicz@workforus.pl
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia

Coachingowy styl zarządzania

CELE Szkolenia:
1. Rozwijanie umiejętności z zakresu coachingowego stylu zarządzania
2. Uczestnicy dowiedzą się, na czym polega, coaching, kiedy korzystać z coachingu.
3. Uczestnicy poznają, jako rolę w pracy menadżera odgrywa coaching.
4. Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do coachingu poprzez uświadomienie im korzyści z niego wynikających.
5. Uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności wykorzystywane w coachingowym stylu zarządzania. Uczestnicy przećwiczą formułowanie celów, prowadzenie rozmów przy wykorzystaniu techniki T-GROW

TRENER PROWADZĄCY: Ewelina Zdzieszyńska

 Wykładowca Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka na kierunku Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania

Termin Szkolenia :
Szkolenie Coaching 10-11.09.2012 -990zl

Miejsce szkolenia : Warszawa

Cena zawiera:
Uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu (14 h), Materiały poszkoleniowe (podręcznik)
Catering (przerwy kawowe lunch)
Kontakt mailowy uczestników z trenerem w ciągu 2 miesięcy od zakończenia szkolenia (pytania uczestników związane z tematem szkolenia)

ZAPISY I SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE :

ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: Szkolenia dla firm
.

Temat: Ogłoszenia

Gdzie znaleźć wiedzę oraz narzędzia do zarządzania?


Obrazek


http://shop.skills.pl/ – to miejsce dla osób zainteresowanych szeroko pojętym zarządzaniem, rozwojem profesjonalnym i podnoszeniem kwalifikacji własnych lub pracowników.

Polecamy:

• podręczniki PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP®, PMBOK®Guide oraz inne wartościowe pozycje

• akredytowane szkolenia z egzaminami PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® oraz CAPM®/PMP® EXAM PREP - w formule live learning, dostępne z każdego miejsca „na żywo” przez Internet, z możliwością przystąpienia do egzaminu;

• akredytowane szkolenia e-learning wraz z egzaminami PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP®,

• oprogramowanie do zarządzania projektami i programami - Project in a box,

• testy kompetencyjne dla Kierowników Projektów - KOAN PM i 360 PM Assessment

Szybko i skutecznie dostarczamy wiedzę, oraz narzędzia jakich potrzebujesz.

zespół skills®

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI, CAPM®, PMP®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Krzysztof Matyja

Krzysztof Matyja Business Development
Director, Managing
Director, Sales D...

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Podejmę współprace w sprzedaży:

Jeśli szukacie partnera w celu rozwoju swojego biznesu w dzedzinie sprzedaży, hr oraz zarzadznia to chętnie poddziele się z Państwem swoim doświadczenie i wiedzą.

SALES FOR powstała z myślą o firmach, które borykają się z wykorzystaniem potencjału działu sprzedaży w 100%.

Dostarczając elastycznyne rozwiązwiązania, umożliwiam redukcję kosztów kadrowych oraz istotne skrócenie czas pozyskania wartościnowych pracowników. Oferuję Państwu doskonałe narzędzie pozwalające na rozwiązanie szeregu problemów stojących przed współczesnymi polskimi firmami.

SALES FOR, rozumiejąc te wyzwania, proponuje swoje usługi oddając do dyspozycji profesjonalny personel, który doradzi wybór najbardziej efektywnych rozwiązań dla Waszego przedsiębiorstwa.

Zapraszam do współpracy
krzysztof.matyja@salesfor.pl
http://salesfor.pl
Edyta Pazur

Edyta Pazur PCC ICF & CoachWise™
Certified Coach,
Trener Biznesu

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na sesje coachingowe.
Jestem certyfikowanym coachem metody CoachWiseTM, członkiem ICF.
Specjalizuję się w coachingu managerskim, kariery i talentów.
Pracuję z klientami osobiście, telefonicznie oraz na skype.
Kontakt:
edyta.pazur@coaching4you.com.pl ,
Więcej informacji na: http://coachwroclaw.comEdyta Pazur edytował(a) ten post dnia 25.06.12 o godzinie 17:28
Kamil W.

Kamil W. Dyrektor
Zarządzający -
Congruens -
zarządzanie
finansami...

Następna dyskusja:

Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do